ALs mannen halfdood zijn kunnen ze nog steeds piepenquote:
Mosselen zijn wel oke. Oesters daarentegenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het meeste wat uit de zee komt vind ik lekker, vanavond gekookte mosselen
Positiviteitquote:Op donderdag 24 december 2020 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O doe ik ook het is hier een en al gezelligheid in huis. Radio aan, lekker zingen af en toe. Bakkie leut er bij en gezellig met leuke mensen kletsen hier. Wat wil een mens nog meer
Ja, want dan lopen ze te langquote:Op donderdag 24 december 2020 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kunnen beter piepen dan kraken
Oesters ben ik ook niet dol op, snotterige zoute meuk vind ik het eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mosselen zijn wel oke. Oesters daarentegen
Lekker gitaar solo nu kan daar echt van genietenquote:
quote:
Terecht. Indien verkouden lekker de hele dag aanstellenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjes
Ow ja gevulde kalkoen Ziet er altijd zo goed uit.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja zeker aangezien ik nog hele stapels eten moet bereiden. Vandaag de kalkoen voorbereiden, brood maken en wat kleine dingen
Had verwacht dat jij een sterke vent zou zijn die niet zo snel pieptquote:Op donderdag 24 december 2020 08:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Terecht. Indien verkouden lekker de hele dag aanstellen
Ijskoffie/thee voor het hele jaarquote:Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja met koffie verdwijnt daar ook het bittere ervan op die manier![]()
Maar is meer voor de zomer
Ow laat die ijsthee dan maar zitten in de zomer.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Of bubble tea. Dat is ook lekker
Lol. Ik ben misschien 1x in de 4/5 jaar een keertje verkouden. Dan ga ik wel gewoon maximaal uitpakken hoor. H3pe dag verzorgd wordenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had verwacht dat jij een sterke vent zou zijn die niet zo snel piept
De kalkoen blijft toch van over. Met de restjes nog wat maken en in de vriezer gooienquote:Op donderdag 24 december 2020 08:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja gevulde kalkoen Ziet er altijd zo goed uit.
Vind kalkoen shoarma wel heel lekker. En kalkoen filet![]()
Zoveel hoeft het dit jaar niet te zijn toch aangezien er maar 3 mensen op bezoek mogenEn de eventuele kinderen eten toch niet zoveel
Misbruik maken van de situatiequote:Op donderdag 24 december 2020 08:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lol. Ik ben misschien 1x in de 4/5 jaar een keertje verkouden. Dan ga ik wel gewoon maximaal uitpakken hoor. H3pe dag verzorgd worden![]()
Waarom niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ijskoffie/thee voor het hele jaar
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow laat die ijsthee dan maar zitten in de zomer.
Dan drinken wij wel bubble tea. Dat staat nog op mijn lijstje om te proberen
Kan je lekkere broodjes van makenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
De kalkoen blijft toch van over. Met de restjes nog wat maken en in de vriezer gooien
Neeeee ik wist sinds kort niet eens dat het ook in NL verkrijgbaar isquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan je lekkere broodjes van maken
Luiwammesquote:Op donderdag 24 december 2020 08:56 schreef dud0r het volgende:
Waar is foefie eigenlijk om van z'n TT te genieten? Is hij weer gaan slapen?
Ja dat dusquote:Op donderdag 24 december 2020 08:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oesters ben ik ook niet dol op, snotterige zoute meuk vind ik het eigenlijk.
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ijskoffie/thee voor het hele jaar
Nog steeds? Man man manquote:Op donderdag 24 december 2020 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Luiwammes![]()
IK ZIT AL DAGEN OP MIJN KOFFIE TE WACHTEN.
Oh daar is foefie weerquote:
Hmm je telefoon moet ook nog even wakker worden.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n telefoon loopt de tijd niet gelijk met de server. Dat is vreemd
Nooit gehad. Ook geen idee hoe je die krengen open krijgt.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oesters ben ik ook niet dol op, snotterige zoute meuk vind ik het eigenlijk.
Jaquote:Op donderdag 24 december 2020 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog steeds? Man man man
[..]
Oh daar is foefie weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |