Rauwe vingers van het zingen?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die dus Lekker muziek hoor, heb rauwe vingers van het zingen
Starbucksquote:Op donderdag 24 december 2020 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij zegt net ijsthee van starbucks of bedoelde je die van lipton
Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjesquote:
Ik zing hier he, dan tik je en dat doe je niet met je keelquote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rauwe vingers van het zingen?
Stop jij je vingers in je keel als je zingt?
Ook lekkerquote:Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, daar blijft niets van over op de bbq. Zeebaars is ook een optie
Ja zeker aangezien ik nog hele stapels eten moet bereiden. Vandaag de kalkoen voorbereiden, brood maken en wat kleine dingenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm. Wel goed dat je je beter voelt. Alleen Jammer dat je met kerst niet fit zal zijn.![]()
Opstaan ja![]()
Kopje thee erbij
En als we half dood zijn?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjes
Dank je.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjes
Ja met koffie verdwijnt daar ook het bittere ervan op die manierquote:Op donderdag 24 december 2020 08:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]dan verwijnt de hele bittere smaak. Moet je wel 20 uur laten trekken
Dan heb je de echte griepquote:Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En als we half dood zijn?
quote:
Maar af en toe moet je ook met je keel zingen hoor, dat is goed voor jequote:Op donderdag 24 december 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zing hier he, dan tik je en dat doe je niet met je keel
Gaan wij in de zomer samen ijsthee drinken?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja met koffie verdwijnt daar ook het bittere ervan op die manier![]()
Maar is meer voor de zomer
Er is hier teveel miscommunicatiequote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Starbucks![]()
Wist alleen niet dat Starbucks eigen ijsthee verkocht in de winkel. Ik haal t gewoon altijd bij een Starbucks zelf
Piepte voorheen.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je de echte griepdan mag je piepen
Het meeste wat uit de zee komt vind ik lekker, vanavond gekookte mosselenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Sardientjes vind ik ook lekker![]()
Sowieso vis![]()
![]()
O doe ik ook het is hier een en al gezelligheid in huis. Radio aan, lekker zingen af en toe. Bakkie leut er bij en gezellig met leuke mensen kletsen hier. Wat wil een mens nog meerquote:Op donderdag 24 december 2020 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar af en toe moet je ook met je keel zingen hoor, dat is goed voor je
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan wij in de zomer samen ijsthee drinken?
Ze kunnen beter piepen dan krakenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je de echte griepdan mag je piepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |