Had ik een keer gedaanquote:Op donderdag 24 december 2020 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het niet. Er zijn mensen die kunnen water nog aan laten branden 😛
Is wel een zomerdrankjequote:Op donderdag 24 december 2020 08:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]hi
Nee met echte citroen.. zo lekkerrrrrrr ijskoud
Mehquote:Op donderdag 24 december 2020 08:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]Mariah Carey is toch wel 1 vam de beste vocalists die de wereld ooit heeft gekend.
Zou alleen SoHyang, Whitney Houston en Beyonce er nog boven zetten.
Licht eraan welke je haalt. Ik haal altijd gewoon iced green tea unsweetened. Dan krijg je gewoon letterlijk groene thee met ijs. No zoetigheidquote:Op donderdag 24 december 2020 08:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die van Starbucks is best zoetwel lekker maar zzzzzzzzoet !
Ja het kan wel. Ik heb het een keer gehad met een gekookt ei. Ik had het op het op vuur zetten ze het kookten de telefoon gaat ik gaat zitten kletsen en op geef ment denk ik wat ruik ik toch. Kom ik in de keuken is echt een gekookt ei verbrand hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 24 december 2020 08:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Had ik een keer gedaan
Had water laten koken op t fornuis, maar helemaal vergeten... ik uren gamen tot ik een brandlucht hoorde. Pan weggegooid
Geen koffie beter dan cold brewquote:
IJsthee van de Starbucks heb ik nooit gehaald.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Licht eraan welke je haalt. Ik haal altijd gewoon iced green tea unsweetened. Dan krijg je gewoon letterlijk groene thee met ijs. No zoetigheid
Nee hoor doe ik gewoon morgen ik denk dat ik een Vlaams stoofpotje gaan maken met sla en vers gebakken patatquote:Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
Wie gaat koken vandaag/morgen voor Kerst?
Zus van de duivel...ik pas ff.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]hi
Nee met echte citroen.. zo lekkerrrrrrr ijskoud
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het kan wel. Ik heb het een keer gehad met een gekookt ei. Ik had het op het op vuur zetten ze het kookten de telefoon gaat ik gaat zitten kletsen en op geef ment denk ik wat ruik ik toch. Kom ik in de keuken is echt een gekookt ei verbrand hoe krijg je het voor elkaar
Coldbrew thee zou wellicht best lekker kunnen smaken nu je het zegt..quote:Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen koffie beter dan cold brew
Thee is ook het beste cold brew
Geen bittere smaak
Wist niet dat ze ijsthee hadden in de winkelquote:Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
IJsthee van de Starbucks heb ik nooit gehaald.
Heb het over hun ijskoffie die je gwn bij de AH kan halen.
lekker maar iets te zoet
tuurlijk was ik tevredenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zus van de duivel...ik pas ff.
Ow en @:mario390 (aangezien je niet "tevreden" was over m'n dm) : Fijne Kerstdagen.
Nietquote:Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
Wie gaat koken vandaag/morgen voor Kerst?
En stinken. Nee joh echt niet normaalquote:
Ok.quote:
Jij zegt net ijsthee van starbucks of bedoelde je die van liptonquote:Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wist niet dat ze ijsthee hadden in de winkel
Dat wist je welquote:Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wist niet dat ze ijsthee hadden in de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |