Alleen als ze door Taylor swift worden gezongenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nooit zo veel onwaarheden in 1 comment gelezen
All I Want For Christmas of Last Christmas mogen het volkslied worden![]()
Vanochtend een venti cold brew met havermelk gehaald, heavy icequote:Op donderdag 24 december 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
IJsthee niet.
IJskoffie zou nu eigenlijk wel heeeeel lekker zijn
Halloo, hier ook denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey MikeyIK hou het bij de koffie
Vaak geprobeerd maar vind er niks aan nee. Was wel eentje van Lipton die oke wasquote:Op donderdag 24 december 2020 08:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vanochtend een venti cold brew met havermelk gehaald, heavy ice![]()
![]()
beste drank
Houd je niet van ijsthee??
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Halloo, hier ook denk ik.
Wellicht wel granola, wanr voor het eerst zelf granola gemaakt.
Imagine... een duet met Mariah Carey en Taylor Swift.... Denk dat de wereld zoveel goeds echt niet aankanquote:Op donderdag 24 december 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen als ze door Taylor swift worden gezongen
met citroenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vaak geprobeerd maar vind er niks aan nee. Was wel eentje van Lipton die oke was
Starbucks.?
Taylor Godinquote:Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Imagine... een duet met Mariah Carey en Taylor Swift.... Denk dat de wereld zoveel goeds echt niet aankan
Starbucks jaquote:Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vaak geprobeerd maar vind er niks aan nee. Was wel eentje van Lipton die oke was
Starbucks.?
quote:
Je weet het niet. Er zijn mensen die kunnen water nog aan laten branden 😛quote:Op donderdag 24 december 2020 08:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]maar er is ook weinig dat kan mislukken met granola
Cold brewed coffeequote:Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Mikeytt het volgende:
S
[..]
Starbucks ja
Ijsthee van de winkel vind ik ook niks. Ik haal t altijd bij de Starbucks of zet zelf verse thee, cold brewed uiteraard
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen 666![]()
![]()
![]()
Geen idee welke het was. Maar was de enige die ik zelf wel te drinken vond.
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Taylor Godin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mariah hoeft niet zo. Maar is nog altijd beter dan Ariana grande
Die van Starbucks is best zoetquote:Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Mikeytt het volgende:
S
[..]
Starbucks ja
Ijsthee van de winkel vind ik ook niks. Ik haal t altijd bij de Starbucks of zet zelf verse thee, cold brewed uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |