abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196918565
Hey Jude *O* *O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918567
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:03 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Nooit zo veel onwaarheden in 1 comment gelezen :(

All I Want For Christmas of Last Christmas mogen het volkslied worden :( :(
Alleen als ze door Taylor swift worden gezongen O+
pi_196918569
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

IJsthee niet.

IJskoffie zou nu eigenlijk wel heeeeel lekker zijn O+
Vanochtend een venti cold brew met havermelk gehaald, heavy ice :@ :@ :@ beste drank

Houd je niet van ijsthee??
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918570
What's that?
Camel sunshine"
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918572
Hey, hey, he-he-he-hey!
Hey Jude, don't make it bad
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918574
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hey Mikey :W IK hou het bij de koffie
Halloo, hier ook denk ik. :9

Wellicht wel granola, wanr voor het eerst zelf granola gemaakt. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918575
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:04 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Vanochtend een venti cold brew met havermelk gehaald, heavy ice :@ :@ :@ beste drank

Houd je niet van ijsthee??
Vaak geprobeerd maar vind er niks aan nee. Was wel eentje van Lipton die oke was

Starbucks.?
pi_196918576
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Halloo, hier ook denk ik. :9

Wellicht wel granola, wanr voor het eerst zelf granola gemaakt. :9
c_/ Is het gelukt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918577
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Alleen als ze door Taylor swift worden gezongen O+
Imagine... een duet met Mariah Carey en Taylor Swift.... Denk dat de wereld zoveel goeds echt niet aankan O+
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918578
c_/ c_/ c_/
pi_196918580
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Hey Jude, don't be afraid
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:06:28 #162
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_196918582
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Vaak geprobeerd maar vind er niks aan nee. Was wel eentje van Lipton die oke was

Starbucks.?
met citroen :9
pi_196918583
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Imagine... een duet met Mariah Carey en Taylor Swift.... Denk dat de wereld zoveel goeds echt niet aankan O+
Taylor Godin _O_ O+ O+ O+ O+

Mariah hoeft niet zo. Maar is nog altijd beter dan Ariana grande :r
pi_196918584
S
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Vaak geprobeerd maar vind er niks aan nee. Was wel eentje van Lipton die oke was

Starbucks.?
Starbucks ja :Y

Ijsthee van de winkel vind ik ook niks. Ik haal t altijd bij de Starbucks of zet zelf verse thee, cold brewed uiteraard
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918586
Hey jude. Nananananananananana hey jude
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918588
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]

c_/ Is het gelukt?
:Y maar er is ook weinig dat kan mislukken met granola _O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918589
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Sestra666 het volgende:

[..]

met citroen :9
Goedemorgen 666 }) O+ :W

Geen idee welke het was. Maar was de enige die ik zelf wel te drinken vond. :P
pi_196918590
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:07 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

:Y maar er is ook weinig dat kan mislukken met granola _O-
Je weet het niet. Er zijn mensen die kunnen water nog aan laten branden 😛
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918591
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Mikeytt het volgende:
S
[..]

Starbucks ja :Y

Ijsthee van de winkel vind ik ook niks. Ik haal t altijd bij de Starbucks of zet zelf verse thee, cold brewed uiteraard
Cold brewed coffee _O_
pi_196918593
☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:08:14 #171
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_196918594
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:07 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Goedemorgen 666 }) O+ :W

Geen idee welke het was. Maar was de enige die ik zelf wel te drinken vond. :P
}) hi
Nee met echte citroen.. zo lekkerrrrrrr ijskoud
pi_196918595
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Taylor Godin _O_ O+ O+ O+ O+

Mariah hoeft niet zo. Maar is nog altijd beter dan Ariana grande :r
-O- Mariah Carey is toch wel 1 vam de beste vocalists die de wereld ooit heeft gekend.

Zou alleen SoHyang, Whitney Houston en Beyonce er nog boven zetten.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918596
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Mikeytt het volgende:
S
[..]

Starbucks ja :Y

Ijsthee van de winkel vind ik ook niks. Ik haal t altijd bij de Starbucks of zet zelf verse thee, cold brewed uiteraard
Die van Starbucks is best zoet :X wel lekker maar zzzzzzzzoet !
  donderdag 24 december 2020 @ 08:08:56 #174
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_196918598
🗣
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')