abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196918565
Hey Jude *O* *O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918567
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:03 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Nooit zo veel onwaarheden in 1 comment gelezen :(

All I Want For Christmas of Last Christmas mogen het volkslied worden :( :(
Alleen als ze door Taylor swift worden gezongen O+
pi_196918569
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

IJsthee niet.

IJskoffie zou nu eigenlijk wel heeeeel lekker zijn O+
Vanochtend een venti cold brew met havermelk gehaald, heavy ice :@ :@ :@ beste drank

Houd je niet van ijsthee??
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918570
What's that?
Camel sunshine"
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918572
Hey, hey, he-he-he-hey!
Hey Jude, don't make it bad
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918574
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hey Mikey :W IK hou het bij de koffie
Halloo, hier ook denk ik. :9

Wellicht wel granola, wanr voor het eerst zelf granola gemaakt. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918575
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:04 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Vanochtend een venti cold brew met havermelk gehaald, heavy ice :@ :@ :@ beste drank

Houd je niet van ijsthee??
Vaak geprobeerd maar vind er niks aan nee. Was wel eentje van Lipton die oke was

Starbucks.?
pi_196918576
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Halloo, hier ook denk ik. :9

Wellicht wel granola, wanr voor het eerst zelf granola gemaakt. :9
c_/ Is het gelukt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918577
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Alleen als ze door Taylor swift worden gezongen O+
Imagine... een duet met Mariah Carey en Taylor Swift.... Denk dat de wereld zoveel goeds echt niet aankan O+
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918578
c_/ c_/ c_/
pi_196918580
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Hey Jude, don't be afraid
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:06:28 #162
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_196918582
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Vaak geprobeerd maar vind er niks aan nee. Was wel eentje van Lipton die oke was

Starbucks.?
met citroen :9
pi_196918583
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Imagine... een duet met Mariah Carey en Taylor Swift.... Denk dat de wereld zoveel goeds echt niet aankan O+
Taylor Godin _O_ O+ O+ O+ O+

Mariah hoeft niet zo. Maar is nog altijd beter dan Ariana grande :r
pi_196918584
S
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Vaak geprobeerd maar vind er niks aan nee. Was wel eentje van Lipton die oke was

Starbucks.?
Starbucks ja :Y

Ijsthee van de winkel vind ik ook niks. Ik haal t altijd bij de Starbucks of zet zelf verse thee, cold brewed uiteraard
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918586
Hey jude. Nananananananananana hey jude
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918588
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]

c_/ Is het gelukt?
:Y maar er is ook weinig dat kan mislukken met granola _O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918589
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Sestra666 het volgende:

[..]

met citroen :9
Goedemorgen 666 }) O+ :W

Geen idee welke het was. Maar was de enige die ik zelf wel te drinken vond. :P
pi_196918590
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:07 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

:Y maar er is ook weinig dat kan mislukken met granola _O-
Je weet het niet. Er zijn mensen die kunnen water nog aan laten branden 😛
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918591
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Mikeytt het volgende:
S
[..]

Starbucks ja :Y

Ijsthee van de winkel vind ik ook niks. Ik haal t altijd bij de Starbucks of zet zelf verse thee, cold brewed uiteraard
Cold brewed coffee _O_
pi_196918593
☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:08:14 #171
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_196918594
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:07 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Goedemorgen 666 }) O+ :W

Geen idee welke het was. Maar was de enige die ik zelf wel te drinken vond. :P
}) hi
Nee met echte citroen.. zo lekkerrrrrrr ijskoud
pi_196918595
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Taylor Godin _O_ O+ O+ O+ O+

Mariah hoeft niet zo. Maar is nog altijd beter dan Ariana grande :r
-O- Mariah Carey is toch wel 1 vam de beste vocalists die de wereld ooit heeft gekend.

Zou alleen SoHyang, Whitney Houston en Beyonce er nog boven zetten.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918596
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Mikeytt het volgende:
S
[..]

Starbucks ja :Y

Ijsthee van de winkel vind ik ook niks. Ik haal t altijd bij de Starbucks of zet zelf verse thee, cold brewed uiteraard
Die van Starbucks is best zoet :X wel lekker maar zzzzzzzzoet !
  donderdag 24 december 2020 @ 08:08:56 #174
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_196918598
🗣
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918600
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Je weet het niet. Er zijn mensen die kunnen water nog aan laten branden 😛
Had ik een keer gedaan :')

Had water laten koken op t fornuis, maar helemaal vergeten... ik uren gamen tot ik een brandlucht hoorde. Pan weggegooid
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918603
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:08 schreef Sestra666 het volgende:

[..]

}) hi
Nee met echte citroen.. zo lekkerrrrrrr ijskoud
Is wel een zomerdrankje :Y

Maar ik hou het meestal bij sprite :P blijft toch mijj favoriet en crystal clear O+
pi_196918604
😓
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918605
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:08 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

-O- Mariah Carey is toch wel 1 vam de beste vocalists die de wereld ooit heeft gekend.

Zou alleen SoHyang, Whitney Houston en Beyonce er nog boven zetten.
Meh :P
pi_196918607
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:08 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Die van Starbucks is best zoet :X wel lekker maar zzzzzzzzoet !
Licht eraan welke je haalt. Ik haal altijd gewoon iced green tea unsweetened. Dan krijg je gewoon letterlijk groene thee met ijs. No zoetigheid
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918609
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Had ik een keer gedaan :')

Had water laten koken op t fornuis, maar helemaal vergeten... ik uren gamen tot ik een brandlucht hoorde. Pan weggegooid
Ja het kan wel. Ik heb het een keer gehad met een gekookt ei. Ik had het op het op vuur zetten ze het kookten de telefoon gaat ik gaat zitten kletsen en op geef ment denk ik wat ruik ik toch. Kom ik in de keuken is echt een gekookt ei verbrand hoe krijg je het voor elkaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918610
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:07 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Cold brewed coffee _O_
Geen koffie beter dan cold brew _O_
Thee is ook het beste cold brew _O_

Geen bittere smaak :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  donderdag 24 december 2020 @ 08:11:12 #183
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_196918613
dat mariah carey heeft deze strakse

tingel tangel beat dat heeft

wham niet
pi_196918616
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:10 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Licht eraan welke je haalt. Ik haal altijd gewoon iced green tea unsweetened. Dan krijg je gewoon letterlijk groene thee met ijs. No zoetigheid
IJsthee van de Starbucks heb ik nooit gehaald.

Heb het over hun ijskoffie die je gwn bij de AH kan halen.

lekker maar iets te zoet c_/
pi_196918617
Wie gaat koken vandaag/morgen voor Kerst?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918618
Smoke on the waterrrr
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918620
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
Wie gaat koken vandaag/morgen voor Kerst?
Nee hoor doe ik gewoon morgen ik denk dat ik een Vlaams stoofpotje gaan maken met sla en vers gebakken patat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2020 @ 08:12:20 #188
425473 Straatverlichting
pi_196918621
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:08 schreef Sestra666 het volgende:

[..]

}) hi
Nee met echte citroen.. zo lekkerrrrrrr ijskoud
Zus van de duivel...ik pas ff.

Ow en @mario390 (aangezien je niet "tevreden" was over m'n dm) : Fijne Kerstdagen.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_196918623
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja het kan wel. Ik heb het een keer gehad met een gekookt ei. Ik had het op het op vuur zetten ze het kookten de telefoon gaat ik gaat zitten kletsen en op geef ment denk ik wat ruik ik toch. Kom ik in de keuken is echt een gekookt ei verbrand hoe krijg je het voor elkaar
_O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918624
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Geen koffie beter dan cold brew _O_
Thee is ook het beste cold brew _O_

Geen bittere smaak :9
Coldbrew thee zou wellicht best lekker kunnen smaken nu je het zegt..


Was ook verbaasd om hoe lekker coldbrew coffee is O+
pi_196918625
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

IJsthee van de Starbucks heb ik nooit gehaald.

Heb het over hun ijskoffie die je gwn bij de AH kan halen.

lekker maar iets te zoet c_/
Wist niet dat ze ijsthee hadden in de winkel :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  donderdag 24 december 2020 @ 08:13:11 #192
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_196918627
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Zus van de duivel...ik pas ff.

Ow en @:mario390 (aangezien je niet "tevreden" was over m'n dm) : Fijne Kerstdagen.
tuurlijk was ik tevreden
pi_196918628
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
Wie gaat koken vandaag/morgen voor Kerst?
Niet :N
pi_196918630
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

_O-
En stinken. Nee joh echt niet normaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2020 @ 08:13:49 #195
425473 Straatverlichting
pi_196918631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:13 schreef mario390 het volgende:

[..]

tuurlijk was ik tevreden
Ok.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_196918633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Wist niet dat ze ijsthee hadden in de winkel :@
Jij zegt net ijsthee van starbucks of bedoelde je die van lipton :o
pi_196918635
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Wist niet dat ze ijsthee hadden in de winkel :@
Dat wist je wel :+
pi_196918636
Smoke on the water *O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918638
Paranoid android O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_
  donderdag 24 december 2020 @ 08:15:08 #200
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_196918639
Geen kerst, want werken. ah well
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')