abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196918797


Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.



i chufi & aloa doen niet mee met het spel.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor


.
SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.

SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Markdeajaxfan topic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mededeling mods
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gedicht winnaar november
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196918799
*O*
pi_196918802
'Cause everybody hurts
Take comfort in your friends
\
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918805
:)
pi_196918806
'Cause everybody hurts
Take comfort in your friends
Everybody hurts
Don't throw your hand, oh no
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918807
:) :)
pi_196918808
Don't throw your hand
If you feel like you're alone
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918809
:) :) :)
pi_196918810
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Maar waarom zoveel kopen dan ? :@ gwn vers halen om de paar dagen is toch lekkerder
Had wat gehamsterd. :@
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_196918811
No, no, no, you are not alone
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918813
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:33 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Had wat gehamsterd. :@
Ah oke. Het is dus niet iets wat je altijd doet ofzo

Nou prima toch :P even die 6 snel opmaken zodat je weer verse kan kopen O+
pi_196918814
No, no, no, you are not alone
If you're on your own in this life
:N
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918818
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:33 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Had wat gehamsterd. :@
Liefde&Passie brood van de Ah is lekker O+

En deze week in de bonus :P *O*
pi_196918820
Af en toe zon en 7 graden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918822
O+
pi_196918824
Mmm, yeah!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918826
O+ O+
pi_196918827
Liss is the next
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918830
O+ O+ O+
pi_196918836
Ben zelf niet zo fan vanKiss
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918837
O+ O+ O+ O+
pi_196918841
Tonight, I want to give it all to you...............NOg even en dan begint die
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918842
*;
pi_196918843
In the darkness, there's so much I want to do
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918844
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Ah oke. Het is dus niet iets wat je altijd doet ofzo

Nou prima toch :P even die 6 snel opmaken zodat je weer verse kan kopen O+
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:35 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Liefde&Passie brood van de Ah is lekker O+

En deze week in de bonus :P *O*
Ja ik koop ook elke week vers bij de bakker. Waldkorn. Rest is voorraad. ;)
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_196918845
*; *;
pi_196918846
IN de ardennen gaat sneeuw vallen dus wie wil skieen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918847
O nee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918848
Reis verbod
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:38:38 #31
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196918851
Deze TT _O_
Deze ts *;
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196918854
And tonight, I want to lay it at your feet
'Cause girl, I was made for you
*O* *O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918855
quote:
In de NIOZ-haven op Texel is gisteren een @Maanvis gevangen. De vis zwom rond in een hoekje van de haven en is naar zeehondencentrum Ecomare gebracht.

"Hij was helemaal verkleumd. Hij is te laat begonnen met terugzwemmen naar het zuiden", zegt ecoloog Arthur Oosterbaan van het centrum tegen NH Nieuws.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918856
And girl, you were made for me
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918860
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:37 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]


[..]

Ja ik koop ook elke week vers bij de bakker. Waldkorn. Rest is voorraad. ;)
Waldkorn is lekker :Y

Al vind ik Allison dan wel stuk lekkerder omdat die wat steviger is.

Waldkorn is wel echt populair :P is een aflevering over in “keuringsdienst van waarde”
pi_196918861
quote:
11s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Hey Deisyy c_/ Mooie binnenkomer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918863
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:38 schreef dud0r het volgende:
Deze TT _O_
Deze ts *;
Goedemorgen liefste goudvisje O+ *;

Jij O+
pi_196918865
I was made for lovin' you, baby
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918868
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:39 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Waldkorn is lekker :Y

Al vind ik Allison dan wel stuk lekkerder omdat die wat steviger is.

Waldkorn is wel echt populair :P is een aflevering over in “keuringsdienst van waarde”
Opgeslagen..voor later.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_196918870
quote:
11s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die zien we dus voorlopig niet meer hier |:)

Goedemorgen :W
pi_196918871
You were made for lovin' me
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:40:46 #42
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196918873
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:39 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Goedemorgen liefste goudvisje O+ *;

Jij O+
Goedemorgen liefste fruitsoort O+ *; :*
* dud0r geeft moentjuh een hele dikke knuffel O+
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196918874
And I can't get enough of you, baby
Can you get enough of me?
Tonight, I want to see it in your eyes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918876
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:40 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Opgeslagen..voor later.
^O^ Vond het een goede aflevering
pi_196918877
Goedemorgen c_/ :W
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918882
quote:
11s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Eetbaar?
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_196918885
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:41 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen c_/ :W
Morguh Deisyy heb je al hulp voor @Maanvis opgetrommeld?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918886
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:41 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Eetbaar?
Vis was verkleumd, dus misschien wel langer houdbaar. Eet smakelijk!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918890
Feel the magic, there's something that drives me wild
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918891
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vis was verkleumd, dus misschien wel langer houdbaar. Eet smakelijk!
Vis uit de vriezer :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918893
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Morguh Deisyy heb je al hulp voor @:Maanvis opgetrommeld?
Ecomare laat hem terug vliegen naar een warm oord.

Zou ik ook wel willen O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918895
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:40 schreef dud0r het volgende:

[..]

Goedemorgen liefste fruitsoort O+ *; :*
* dud0r geeft moentjuh een hele dikke knuffel O+
Ahw O+ Dat is leuk zo op de ochtend O+ O+ O+ Dank je wel dude *;

Hoe voel je je vandaag? Al wat verbetering?

* limoentjuh knuffelt dud0r heel stevig terug
pi_196918896
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vis was verkleumd, dus misschien wel langer houdbaar. Eet smakelijk!
Uh, beetje opwarmen. Bbq. Weet niet hoe die smaakt.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_196918899
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ecomare laat hem terug vliegen naar een warm oord.

Zou ik ook wel willen O+
Bied je aan als verzorger, wie weet mag je hem wel brengen dan :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918907
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:43 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Uh, beetje opwarmen. Bbq. Weet niet hoe die smaakt.
Klein visje die maanvis

Doe maar zalm of dorade op de bbq dan
pi_196918908
I may not always love you
But long as there are stars above you
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918915
oO< oO< oO< oO< oO< oO<
pi_196918917
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:43 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Uh, beetje opwarmen. Bbq. Weet niet hoe die smaakt.
Plat visje hoor, daar valt weinig vanaf te eten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918921
You never need to doubt it
I'll make you so sure about it
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Plat visje hoor, daar valt weinig vanaf te eten.
Blijft niks van over :')
pi_196918926
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Bied je aan als verzorger, wie weet mag je hem wel brengen dan :P
Ik zal even mijn vrienden op Texel bellen *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918933
En daar gaan we op naar het volgende nummertje, nr 89 Scientist van coldplay uit 2020
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:46:43 #63
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196918934
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:43 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Ahw O+ Dat is leuk zo op de ochtend O+ O+ O+ Dank je wel dude *;

Hoe voel je je vandaag? Al wat verbetering?

* limoentjuh knuffelt dud0r heel stevig terug
Het ging gistermiddag en avond best lekker. Vannacht rond dt hoestte ik mezelf weer wakker en lig nu nog in bed maar heb wel honger dus moet er wel uit
Beetje bij beetje wordt het steeds iets beter
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196918935
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:44 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Klein visje die maanvis

Doe maar zalm of dorade op de bbq dan
Precies, daar blijft niets van over op de bbq. Zeebaars is ook een optie :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918939
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik zal even mijn vrienden op Texel bellen *O*
Voeren aan de zeehonden :9

@FlippingCoin zeehondenfluisteraar O+
pi_196918940
Lama... Harinkie, zalm, tong, makreel enz. (ow en mossels :Y)

Laat Maantje maar zwemmen.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_196918944
Come up to meet you, tell you I'm sorry
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918945
You don't know how lovely you are
I
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918947
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaan we op naar het volgende nummertje, nr 89 Scientist van coldplay uit 2020
Nobody said it was easy
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 24 december 2020 @ 08:48:31 #70
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196918952
Mezelf maar eens uit bed hijsen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196918953
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef Limoentjuh het volgende: [..] Coldbrew thee zou wellicht best lekker kunnen smaken nu je het zegt.. Was ook verbaasd om hoe lekker coldbrew coffee is O+
:Y dan verwijnt de hele bittere smaak. Moet je wel 20 uur laten trekken
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918954
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef dud0r het volgende:

[..]

Het ging gistermiddag en avond best lekker. Vannacht rond dt hoestte ik mezelf weer wakker en lig nu nog in bed maar heb wel honger dus moet er wel uit
Beetje bij beetje wordt het steeds iets beter
Heb je corona?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918956
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nobody said it was easy
Die dus Lekker muziek hoor, heb rauwe vingers van het zingen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918958
had to find you, tell you I need you
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918959
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef dud0r het volgende:

[..]

Het ging gistermiddag en avond best lekker. Vannacht rond dt hoestte ik mezelf weer wakker en lig nu nog in bed maar heb wel honger dus moet er wel uit
Beetje bij beetje wordt het steeds iets beter
Hmm. Wel goed dat je je beter voelt. Alleen Jammer dat je met kerst niet fit zal zijn. :{

Opstaan ja *O* O+ Kopje thee erbij
  donderdag 24 december 2020 @ 08:49:23 #76
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196918960
quote:
11s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heb je corona?
Neuh.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196918963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Die dus Lekker muziek hoor, heb rauwe vingers van het zingen :P
Rauwe vingers van het zingen? :o

Stop jij je vingers in je keel als je zingt?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918964
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Jij zegt net ijsthee van starbucks of bedoelde je die van lipton :o
Starbucks :+
Wist alleen niet dat Starbucks eigen ijsthee verkocht in de winkel. Ik haal t gewoon altijd bij een Starbucks zelf
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196918965
quote:
11s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heb je corona?
Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Rauwe vingers van het zingen? :o

Stop jij je vingers in je keel als je zingt?
Ik zing hier he, dan tik je en dat doe je niet met je keel :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Precies, daar blijft niets van over op de bbq. Zeebaars is ook een optie :9
Ook lekker :Y

Sardientjes vind ik ook lekker O+

Sowieso vis O+ _O_ :9
pi_196918971
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef dud0r het volgende:

[..]

Neuh.
Gelukkig *O*

Beterschap :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918973
Tell you I set you apart
Tell me your secrets and ask me your questions
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:50:32 #84
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196918975
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Hmm. Wel goed dat je je beter voelt. Alleen Jammer dat je met kerst niet fit zal zijn. :{

Opstaan ja *O* O+ Kopje thee erbij
Ja zeker aangezien ik nog hele stapels eten moet bereiden. Vandaag de kalkoen voorbereiden, brood maken en wat kleine dingen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196918977
Oh, let's go back to the start
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918980
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjes
En als we half dood zijn?
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  donderdag 24 december 2020 @ 08:51:12 #87
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196918981
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Gelukkig *O*

Beterschap :*
Dank je.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196918982
Running in circles, coming up tails
Heads on a science apart
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjes
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196918985
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:48 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

:Y dan verwijnt de hele bittere smaak. Moet je wel 20 uur laten trekken
Ja met koffie verdwijnt daar ook het bittere ervan op die manier :Y

Maar is meer voor de zomer O+
pi_196918986
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

En als we half dood zijn?
Dan heb je de echte griep :P dan mag je piepen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918988
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196918992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik zing hier he, dan tik je en dat doe je niet met je keel :P
Maar af en toe moet je ook met je keel zingen hoor, dat is goed voor je :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 24 december 2020 @ 08:52:18 #94
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196918995
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Ja met koffie verdwijnt daar ook het bittere ervan op die manier :Y

Maar is meer voor de zomer O+
Gaan wij in de zomer samen ijsthee drinken? :@
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196918998
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Starbucks :+
Wist alleen niet dat Starbucks eigen ijsthee verkocht in de winkel. Ik haal t gewoon altijd bij een Starbucks zelf
Er is hier teveel miscommunicatie _O-

IK wEet ook niet of ze ijsthee van de Starbucks in de winkel verkopen. Wist niet eens dat Starbucks ijsthee had :@
pi_196919000
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dan heb je de echte griep :P dan mag je piepen
Piepte voorheen. O-)
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_196919001
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Ook lekker :Y

Sardientjes vind ik ook lekker O+

Sowieso vis O+ _O_ :9
Het meeste wat uit de zee komt vind ik lekker, vanavond gekookte mosselen :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196919006
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar af en toe moet je ook met je keel zingen hoor, dat is goed voor je :Y
O doe ik ook het is hier een en al gezelligheid in huis. Radio aan, lekker zingen af en toe. Bakkie leut er bij en gezellig met leuke mensen kletsen hier. Wat wil een mens nog meer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196919007
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:52 schreef dud0r het volgende:

[..]

Gaan wij in de zomer samen ijsthee drinken? :@
O+
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 08:54:14 #100
184769 crew  Deisyy
pi_196919013
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dan heb je de echte griep :P dan mag je piepen
Ze kunnen beter piepen dan kraken :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')