chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'Cause everybody hurts
Take comfort in your friends
\Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
'Cause everybody hurts
Take comfort in your friends
Everybody hurts
Don't throw your hand, oh noWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Don't throw your hand
If you feel like you're aloneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had wat gehamsterd.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar waarom zoveel kopen dan ?gwn vers halen om de paar dagen is toch lekkerder
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
No, no, no, you are not aloneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah oke. Het is dus niet iets wat je altijd doet ofzoquote:
Nou prima tocheven die 6 snel opmaken zodat je weer verse kan kopen
![]()
![]()
No, no, no, you are not alone
If you're on your own in this life
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Af en toe zon en 7 gradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mmm, yeah!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Liss is the nextWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben zelf niet zo fan vanKissWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tonight, I want to give it all to you...............NOg even en dan begint dieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In the darkness, there's so much I want to doWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oke. Het is dus niet iets wat je altijd doet ofzo
Nou prima tocheven die 6 snel opmaken zodat je weer verse kan kopen
Ja ik koop ook elke week vers bij de bakker. Waldkorn. Rest is voorraad.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Liefde&Passie brood van de Ah is lekker![]()
En deze week in de bonus![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
IN de ardennen gaat sneeuw vallen dus wie wil skieenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O neeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Reis verbodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Deze TT
Deze ts
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
And tonight, I want to lay it at your feet
'Cause girl, I was made for you
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:In de NIOZ-haven op Texel is gisteren een @Maanvis gevangen. De vis zwom rond in een hoekje van de haven en is naar zeehondencentrum Ecomare gebracht.
"Hij was helemaal verkleumd. Hij is te laat begonnen met terugzwemmen naar het zuiden", zegt ecoloog Arthur Oosterbaan van het centrum tegen NH Nieuws.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
And girl, you were made for meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waldkorn is lekkerquote:Op donderdag 24 december 2020 08:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Ja ik koop ook elke week vers bij de bakker. Waldkorn. Rest is voorraad.![]()
Al vind ik Allison dan wel stuk lekkerder omdat die wat steviger is.
Waldkorn is wel echt populairis een aflevering over in “keuringsdienst van waarde”
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Hey DeisyyMooie binnenkomer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
I was made for lovin' you, babyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Opgeslagen..voor later.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waldkorn is lekker![]()
Al vind ik Allison dan wel stuk lekkerder omdat die wat steviger is.
Waldkorn is wel echt populairis een aflevering over in “keuringsdienst van waarde”
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
You were made for lovin' meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen liefste fruitsoortquote:Op donderdag 24 december 2020 08:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen liefste goudvisje![]()
![]()
Jij![]()
![]()
![]()
* dud0r geeft moentjuh een hele dikke knuffel
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
And I can't get enough of you, baby
Can you get enough of me?
Tonight, I want to see it in your eyesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Opgeslagen..voor later.Vond het een goede aflevering
![]()
Eetbaar?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Morguh Deisyy heb je al hulp voor @Maanvis opgetrommeld?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vis was verkleumd, dus misschien wel langer houdbaar. Eet smakelijk!quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Feel the magic, there's something that drives me wildWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vis uit de vriezerquote:Op donderdag 24 december 2020 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vis was verkleumd, dus misschien wel langer houdbaar. Eet smakelijk!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ecomare laat hem terug vliegen naar een warm oord.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy heb je al hulp voor @:Maanvis opgetrommeld?
Zou ik ook wel willen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ahwquote:Op donderdag 24 december 2020 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goedemorgen liefste fruitsoort![]()
![]()
![]()
* dud0r geeft moentjuh een hele dikke knuffelDat is leuk zo op de ochtend
![]()
![]()
Dank je wel dude
![]()
Hoe voel je je vandaag? Al wat verbetering?
* limoentjuh knuffelt dud0r heel stevig terug![]()
Uh, beetje opwarmen. Bbq. Weet niet hoe die smaakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vis was verkleumd, dus misschien wel langer houdbaar. Eet smakelijk!* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Bied je aan als verzorger, wie weet mag je hem wel brengen danquote:Op donderdag 24 december 2020 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ecomare laat hem terug vliegen naar een warm oord.
Zou ik ook wel willen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klein visje die maanvisquote:Op donderdag 24 december 2020 08:43 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uh, beetje opwarmen. Bbq. Weet niet hoe die smaakt.
Doe maar zalm of dorade op de bbq dan![]()
I may not always love you
But long as there are stars above youWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Plat visje hoor, daar valt weinig vanaf te eten.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:43 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uh, beetje opwarmen. Bbq. Weet niet hoe die smaakt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
You never need to doubt it
I'll make you so sure about itWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blijft niks van overquote:Op donderdag 24 december 2020 08:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plat visje hoor, daar valt weinig vanaf te eten.![]()
![]()
Ik zal even mijn vrienden op Texel bellenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bied je aan als verzorger, wie weet mag je hem wel brengen dan
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
En daar gaan we op naar het volgende nummertje, nr 89 Scientist van coldplay uit 2020Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het ging gistermiddag en avond best lekker. Vannacht rond dt hoestte ik mezelf weer wakker en lig nu nog in bed maar heb wel honger dus moet er wel uitquote:Op donderdag 24 december 2020 08:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
AhwDat is leuk zo op de ochtend
![]()
![]()
Dank je wel dude
![]()
Hoe voel je je vandaag? Al wat verbetering?
* limoentjuh knuffelt dud0r heel stevig terug
Beetje bij beetje wordt het steeds iets beterDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Precies, daar blijft niets van over op de bbq. Zeebaars is ook een optiequote:Op donderdag 24 december 2020 08:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klein visje die maanvis
Doe maar zalm of dorade op de bbq dan
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Voeren aan de zeehondenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal even mijn vrienden op Texel bellen![]()
@FlippingCoin zeehondenfluisteraar![]()
![]()
Lama... Harinkie, zalm, tong, makreel enz. (ow en mossels![]()
Laat Maantje maar zwemmen.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Come up to meet you, tell you I'm sorryWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
You don't know how lovely you are
IWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nobody said it was easyquote:Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaan we op naar het volgende nummertje, nr 89 Scientist van coldplay uit 2020Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Mezelf maar eens uit bed hijsenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef Limoentjuh het volgende: [..] Coldbrew thee zou wellicht best lekker kunnen smaken nu je het zegt.. Was ook verbaasd om hoe lekker coldbrew coffee is
![]()
dan verwijnt de hele bittere smaak. Moet je wel 20 uur laten trekken
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.![]()
Heb je corona?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het ging gistermiddag en avond best lekker. Vannacht rond dt hoestte ik mezelf weer wakker en lig nu nog in bed maar heb wel honger dus moet er wel uit
Beetje bij beetje wordt het steeds iets beterIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Die dus Lekker muziek hoor, heb rauwe vingers van het zingenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
had to find you, tell you I need youWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hmm. Wel goed dat je je beter voelt. Alleen Jammer dat je met kerst niet fit zal zijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het ging gistermiddag en avond best lekker. Vannacht rond dt hoestte ik mezelf weer wakker en lig nu nog in bed maar heb wel honger dus moet er wel uit
Beetje bij beetje wordt het steeds iets beter![]()
Opstaan ja![]()
Kopje thee erbij
![]()
Rauwe vingers van het zingen?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die dus Lekker muziek hoor, heb rauwe vingers van het zingen
Stop jij je vingers in je keel als je zingt?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Starbucksquote:Op donderdag 24 december 2020 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij zegt net ijsthee van starbucks of bedoelde je die van lipton![]()
Wist alleen niet dat Starbucks eigen ijsthee verkocht in de winkel. Ik haal t gewoon altijd bij een Starbucks zelf🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.![]()
Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zing hier he, dan tik je en dat doe je niet met je keelquote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rauwe vingers van het zingen?
Stop jij je vingers in je keel als je zingt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook lekkerquote:Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, daar blijft niets van over op de bbq. Zeebaars is ook een optie![]()
Sardientjes vind ik ook lekker![]()
Sowieso vis![]()
![]()
![]()
![]()
Tell you I set you apart
Tell me your secrets and ask me your questionsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja zeker aangezien ik nog hele stapels eten moet bereiden. Vandaag de kalkoen voorbereiden, brood maken en wat kleine dingenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm. Wel goed dat je je beter voelt. Alleen Jammer dat je met kerst niet fit zal zijn.![]()
Opstaan ja![]()
Kopje thee erbij
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Oh, let's go back to the startWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En als we half dood zijn?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjes* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Dank je.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Running in circles, coming up tails
Heads on a science apartWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjes
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja met koffie verdwijnt daar ook het bittere ervan op die manierquote:Op donderdag 24 december 2020 08:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]dan verwijnt de hele bittere smaak. Moet je wel 20 uur laten trekken
![]()
Maar is meer voor de zomer![]()
![]()
Dan heb je de echte griepquote:Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En als we half dood zijn?dan mag je piepen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar af en toe moet je ook met je keel zingen hoor, dat is goed voor jequote:Op donderdag 24 december 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zing hier he, dan tik je en dat doe je niet met je keel
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Gaan wij in de zomer samen ijsthee drinken?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja met koffie verdwijnt daar ook het bittere ervan op die manier![]()
Maar is meer voor de zomer
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Er is hier teveel miscommunicatiequote:Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Starbucks![]()
Wist alleen niet dat Starbucks eigen ijsthee verkocht in de winkel. Ik haal t gewoon altijd bij een Starbucks zelf![]()
IK wEet ook niet of ze ijsthee van de Starbucks in de winkel verkopen. Wist niet eens dat Starbucks ijsthee had![]()
![]()
Piepte voorheen.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je de echte griepdan mag je piepen
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Het meeste wat uit de zee komt vind ik lekker, vanavond gekookte mosselenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Sardientjes vind ik ook lekker![]()
Sowieso vis![]()
![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
O doe ik ook het is hier een en al gezelligheid in huis. Radio aan, lekker zingen af en toe. Bakkie leut er bij en gezellig met leuke mensen kletsen hier. Wat wil een mens nog meerquote:Op donderdag 24 december 2020 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar af en toe moet je ook met je keel zingen hoor, dat is goed voor jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan wij in de zomer samen ijsthee drinken?![]()
![]()
Ze kunnen beter piepen dan krakenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je de echte griepdan mag je piepen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: