quote:Op donderdag 24 december 2020 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oke. Het is dus niet iets wat je altijd doet ofzo
Nou prima tocheven die 6 snel opmaken zodat je weer verse kan kopen
Ja ik koop ook elke week vers bij de bakker. Waldkorn. Rest is voorraad.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Liefde&Passie brood van de Ah is lekker![]()
En deze week in de bonus![]()
quote:In de NIOZ-haven op Texel is gisteren een @Maanvis gevangen. De vis zwom rond in een hoekje van de haven en is naar zeehondencentrum Ecomare gebracht.
"Hij was helemaal verkleumd. Hij is te laat begonnen met terugzwemmen naar het zuiden", zegt ecoloog Arthur Oosterbaan van het centrum tegen NH Nieuws.
Waldkorn is lekkerquote:Op donderdag 24 december 2020 08:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Ja ik koop ook elke week vers bij de bakker. Waldkorn. Rest is voorraad.
quote:
Opgeslagen..voor later.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waldkorn is lekker![]()
Al vind ik Allison dan wel stuk lekkerder omdat die wat steviger is.
Waldkorn is wel echt populairis een aflevering over in “keuringsdienst van waarde”
Goedemorgen liefste fruitsoortquote:Op donderdag 24 december 2020 08:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen liefste goudvisje![]()
![]()
Jij
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Opgeslagen..voor later.
Eetbaar?quote:
Morguh Deisyy heb je al hulp voor @Maanvis opgetrommeld?quote:
Vis was verkleumd, dus misschien wel langer houdbaar. Eet smakelijk!quote:
Vis uit de vriezerquote:Op donderdag 24 december 2020 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vis was verkleumd, dus misschien wel langer houdbaar. Eet smakelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |