SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Ouwe vogelzoeker geile kikker aap koe stierenklquote:Op woensdag 23 december 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
LEKKER VOOR JE MANI TERINGLUL IDIOOT DEBIEL KIIKKERBEL KLOOTZAK
UR GOING HOME IN A BODYBAG JALALALALAquote:Op woensdag 23 december 2020 22:15 schreef Szura het volgende:
TWO NIL AND YOU FUCKED IT UP
Baardmans ging gewoon ineens verdedigend darten.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smerig geluk. Achja iedere aap vangt weleens een nootje.
Daar prikt Aspinall zo doorheen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Baardmans ging gewoon ineens verdedigend darten.
Erg dom.
2 voudig wereldkampioen genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een wedstrijd.
Erg blij met Aspinall door, maar het was een bevalling. Waites een schitterende speler om erbij te hebben.
In de eerste twee ronden kun je het spel niet winnen, maar wel verliezenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
JAAAAAAWAA 3-2
Dit is echt een gouden dag
Hardlopers zijn doodlopers. Weets kwam de vorige keer al goed weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smerig geluk. Achja iedere aap vangt weleens een nootje.
HAHAHAquote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers. Weets kwam de vorige keer al goed weg.
Dagjesvolk PoepGod heeft vast die pot gemist.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers. Weets kwam de vorige keer al goed weg.
Die 125 van Waites was ultiem genot. Een van de moeilijkste finishes om te gooien.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef bechirti het volgende:
Wat een geile finishes gezien net van the asp
Ik durf wel te stellen dat dit de post van de dag is in DRTquote:Op woensdag 23 december 2020 11:57 schreef Szura het volgende:
Kleine wijzigingen voor mij @:el-stinho
Evans - Mansell 3-1
Chisnall - Brown 3-1
Aspinall - Waites 3-2
Morgen gelukkig een uurtje later beginnen en een uurtje eerder klaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
We krijgen gewoon nog een pot
Heerlijk
Nee toen werd ik gemolken op de bank kijkend naar darts allen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dagjesvolk PoepGod heeft vast die pot gemist.
Dank. Ik blijf nog even hangen dan. Erg veel zin in!!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
We krijgen gewoon nog een pot
Heerlijk
Op een na geilste finish, na 132quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die 125 van Waites was ultiem genot. Een van de moeilijkste finishes om te gooien.
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank. Ik blijf nog even hangen dan. Erg veel zin in!!
Als Smiss 3-0 wint en 112 gemiddeld gooit ben ik de winnaar van de avondquote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat dit de post van de dag is in DRT
CORRED.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee toen werd ik gemolken op de bank kijkend naar darts allen.
Haha wtf, dan heb je alleen Anderson v Razma niet van de 7 duels.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat dit de post van de dag is in DRT
Zeker nice, ook nog zonder markerquote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die 125 van Waites was ultiem genot. Een van de moeilijkste finishes om te gooien.
Met werk? Lekker hoor, ik mag een uurtje eerder kappen maar pak er nog wat vrije uren bij denk ikquote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen gelukkig een uurtje later beginnen en een uurtje eerder klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gezellig Lennyquote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank. Ik blijf nog even hangen dan. Erg veel zin in!!
Jazeker.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met werk? Lekker hoor, ik mag een uurtje eerder kappen maar pak er nog wat vrije uren bij denk ik
Wel om 8u presenterengenot
Morgen 2 weken vrij koekoek genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker.
Oh sterkte morgenochtend.
Stukje strap on allenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb dus even moeten checken of dat echt een voorbinddildo was
Bedankt pik
En die van Barney nog en trage Cross, van gisterenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Jr-style-93 (zal wel aant haxballen zijn) : Dikke dame heeft gezongen en goede marker nog een goede marker kunnen doorgestreept worden.
Geniet ervan poepie.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen 2 weken vrij koekoek genot.
JR lijkt mij een type Splinter Chabot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:jr-style-93 (zal wel aant haxballen zijn) : Dikke dame heeft gezongen en goede marker nog een goede marker kunnen doorgestreept worden.
@JR-Style-93quote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
En die van Barney nog en trage Cross, van gisteren
Nee is gewoon Maijer zn eigen downietaalquote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
De rapen zuur? Of zei 'ie druiven?
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De rapen zuur?
Is dit regionale spreektaal?
Zeker wel ouwe reus.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet gezien dus.
2-3, 3-2, 2-3, 3-2, 3-2
[ afbeelding ]
125 is ook geen fuck aan als je eerst 25 gooit.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen als je die laatste op dubbel bull gooit
Nee Maijer is gewoon een achterlijke zuurstofgebrekklantquote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De rapen zuur?
Is dit regionale spreektaal?
JR is een hele sympathieke jongen en heeft weinig weg van Splinterquote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JR lijkt mij een type Splinter Chabot.
Ook dat was een geweldige wedstrijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet gezien dus.
2-3, 3-2, 2-3, 3-2, 3-2
[ afbeelding ]
Dit gelooft niemand.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JR is een hele sympathieke jongen en heeft weinig weg van Splinter
Klopt, wel deze specifiekequote:Op woensdag 23 december 2020 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
125 is ook geen fuck aan als je eerst 25 gooit.
het is vast een buitelandertquote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef bechirti het volgende:
Meijer kent de Nederlandse spreekwoorden niet
De RapeN zuur
Zichzelf De doodschop
????
Op wie zet je je geld ook volgens mijquote:
Nou. Bel de krant.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
HET SCHIJNT DAT MAIJER HOOPT DAT ASPINALL NIET IN TOPVORM ZAL ZIJN.
Verbaas je je daar nog over?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
Hhahahahaha wat is dit voor vraag van Maijer
Eerder ditquote:Op woensdag 23 december 2020 22:25 schreef Vriezzer het volgende:
Iedereen behalve de RTL directie bij het zien/horen van Marcel M.:
[ afbeelding ]
Alhoewel 25 + 50 + 50 nog mooier is. Maar dat doe je alleen als je je tegenstander wil trollenquote:
Ik bespaar mezelf veel ergernis door te muten tbqh.quote:
Als je dan in ieder geval aan het shut up gedeelte kunt beginnenquote:
Oja Maijer gaat natuurlijk weer keihard lachen als Smith uitgeschakeld wordt, HAHAHAHAHAHAH HIJ WINT NOOIT EEN MAJORquote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Bizar dat Smiss nog steeds als "former Shanghai darts master" wordt aangekondigd
Als hij mij aan het kontvingeren is zul je mij niet horen allen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dan in ieder geval aan het shut up gedeelte kunt beginnen
Viesdun gaat ook verquote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
Ik moet nog wel wennen aan een viesdunne bully boy
Meer heeft mentaal labiele Smiss ook niet gewonnen HAHAHAHAquote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Bizar dat Smiss nog steeds als "former Shanghai darts master" wordt aangekondigd
Dan weet je dat ie veel heeft laten liggen in zn carrière iigquote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Lijkt me niet. De Lowe-trein lijkt me voor iemand zonder emoties. Taggen laat ik nu aan anderen.quote:
Stijn wel, Mani niet leert mycroft.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen Mani of Stijn. Of allebei juist niet?
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon en ik gunnen het Jesen van harte.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:56 schreef Mani89 het volgende:
Voor het eerst in zijn leven kan die vreselijke Clayton mij blij maken door de nog vreselijkere Lowe van het bord te vegen.
Bradley Brooks was viesdunquote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
Nu zn gezicht nogquote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2018 15:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik krijg het een beetje benauwd nu ik Jason Lowe heel gluiperig richting de Pro Tour-top 64 zie schuiven met het oog op het WK.
Unrelated. Er zijn er velen die Lowe heten allen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niffo dan? Of helemaal unrelated?
Heujjquote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dan in ieder geval aan het shut up gedeelte kunt beginnen
Baard geknipt.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij heeft z'n gewicht wel gehalveerd, ook knap
Ik stel mijn meningen wel eens bij.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
HET IS VANDAAG BIJLTJESDAG ALLEN @:WereldgozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okee, t zal zo zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Unrelated. Er zijn er velen die Lowe heten allen.
Hij hep het overwogen (nu stop ik sorry jongens):quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Stijn ik heb John Lowe darts op het oog, zal ik het doen?
Mwa niet echt. Gooit heel erg schuin. Daarom ook relatief vaak ketsers uit het bord.quote:
Verstandig mens.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik stel mijn meningen wel eens bij.
Zeer zekerquote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef Vriezzer het volgende:
Wellicht doe ik een Hansje, maar ik neem aan dat jullie ook de 'goede marker, nog een goede marker' hebben gehoord bij Aspinall - Waites? Kan d'r mooi af op de bingo.
Smith naar huis ouwe.quote:
De ultieme kutworp voor de kijkerquote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet echt. Gooit heel erg schuin. Daarom ook relatief vaak ketsers uit het bord.
Wade heeft de ultieme worp, rechttoe rechtaan.
samen met de dikke dame.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef Vriezzer het volgende:
Wellicht doe ik een Hansje, maar ik neem aan dat jullie ook de 'goede marker, nog een goede marker' hebben gehoord bij Aspinall - Waites? Kan d'r mooi af op de bingo.
Nee ik ben momenteel de treinrails aan het saboteren.quote:
Puur omdat hij links is qua camerawerk etc. Was hij rechts dan was hij de Steve Beaton onder de linkshanders.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:31 schreef bechirti het volgende:
[..]
De ultieme kutworp voor de kijker
Treinkaping de Punt. HALLO WATTIMENA.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik ben momenteel de treinrails aan het saboteren.
Hij hep wel weer vieze nagels.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon en ik gunnen het Jesen van harte.
Oogt inderdaad 63!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lowe ziet er in 1 wedstrijd weer 10 jaar jonger uit
Smiss is onderweg moment aub.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Szura het volgende:
Nu is het wel mooi geweest, opbokken nu naar het clubje van Mansell, Razma en Labanauskas
We gaan wat Poepzor-posts missen op 3 januariquote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Politie waarschuwt: 'Bij bedreiging schuwen wij ons dienstwapen niet' Als de politie geconfronteerd wordt met ernstige delicten tijdens Oud en Nieuw zal er in het uiterste geval worden geschoten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze aanbellen bij mensen die teveel bezoekers hebben dan toegestaan en schieten ze er vervolgens op los?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Politie waarschuwt: 'Bij bedreiging schuwen wij ons dienstwapen niet' Als de politie geconfronteerd wordt met ernstige delicten tijdens Oud en Nieuw zal er in het uiterste geval worden geschoten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is R2 ouwe reusquote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot nu toe overigens nog geen echte sensaties in R1 (tenzij je White en Cross eruit verrassingen noemt, maar ja....).
Voor de non-top32-speler ook geen ideaal jaar om ritme op te bouwen niet?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot nu toe overigens nog geen echte sensaties in R1 (tenzij je White en Cross eruit verrassingen noemt, maar ja....).
Oke, laat ik het anders zeggen. Het tempo van Smith vind ik echt genotquote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet echt. Gooit heel erg schuin. Daarom ook relatief vaak ketsers uit het bord.
Wade heeft de ultieme worp, rechttoe rechtaan.
Wat een genot. Kaplaarsjes zoals de Gestapo genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gaan ze aanbellen bij mensen die teveel bezoekers hebben dan toegestaan en schieten ze er vervolgens op los?
Amerikaanse agentenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gaan ze aanbellen bij mensen die teveel bezoekers hebben dan toegestaan en schieten ze er vervolgens op los?
Wel een aantal spelers verrassend goed/beter dan ik dacht als een Gurney/Anderson/Suljovicquote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT DIT KAN ...quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Burgeroorlog.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het wat uitmaken?quote:
Tempo is prima zeer zeker. De Zwaan ook genot. Dat is ook gewoon recht naar voren geen geouwehoer.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders zeggen. Het tempo van Smith vind ik echt genot
Inderdaad, maar vGerwen, Price en Aspinall hadden allemaal wel een loodzware pot. Had bij een van hen zo fout af kunnen lopen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor de non-top32-speler ook geen ideaal jaar om ritme op te bouwen niet?
Je bedoelt @Bluedisplayquote:Op woensdag 23 december 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk, maar niet hier. @:ambrosius
Pleuris gaat wel uitbreken rond oud en nieuw denk ik. Ach daar vragen ze zelf om wat een geacteer.quote:
Altijd leuk triggerhappy mbo'ers.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aktion Silbertannegenot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat ook! Was fijn om Gurney weer eens te zien schroeien. Hij tegen Asp zou een ontzettend mooi duel zijn in de laatste 16.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een aantal spelers verrassend goed/beter dan ik dacht als een Gurney/Anderson/Suljovic
Politieagentjes zijn schapen he, volgertjes zonder eigen mening. Doen alles zonder tegenspraak #GeenRuggengraat.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Altijd leuk triggerhappy mbo'ers.
Het verlengstuk van de elite. Iedereen weet dat.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Politieagentjes zijn schapen he, volgertjes zonder eigen mening. Doen alles zonder tegenspraak #GeenRuggengraat.
Goed om te weten. Kan ik de nodige voorbereidingen treffen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker opa Flashquote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
nja hoe deze pot afloopt boeit me eigenlijk geen zak ook. Truste en fijne dagen allen
22.30 kinderbedtijden allenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
nja hoe deze pot afloopt boeit me eigenlijk geen zak ook. Truste en fijne dagen allen
@Zipportalquote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarna er nog meer regels komenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pleuris gaat wel uitbreken rond oud en nieuw denk ik. Ach daar vragen ze zelf om wat een geacteer.
BEVEL IS BEVEL GENOT.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarna er nog meer regels komen
Slaap lekker Dr Fles!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat pep in bestelling staan ouwe reus?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
Heb de volgende drie dagen wel even nodig om het koppie leeg te maken haha
Morgenavond mezelf de tering inzuipen in ieder geval.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat pep in bestelling staan ouwe reus?
Hahahaquote:Op woensdag 23 december 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
Heb de volgende drie dagen wel even nodig om het koppie leeg te maken haha
Rebel ben je ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgenavond mezelf de tering inzuipen in ieder geval.
Ik leef op het randje. Jij nog wat op de planning ouwe Twente-hooligan.quote:
En terecht.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag er twee 18 splitten. Maar als je die mist kan je toch gewoon 1 + D4. Dus dan heb je twee pijlen op de dubbel als je aan de binnenkant gooit en 3 als je aan de buitenkant gooit. Als je split heb je max 2 kansen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:36 schreef bechirti het volgende:
Ik dacht dat dat geen risico oneven vooral voor de amateurdarter gold
Dat is niet goed voor je ouwe reusquote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitstekend plan.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef K_uit_h het volgende:
Zal Marcel ooit nog de baard in de keel krijgen?
Niks mis mee. @Zipportalquote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe hou jij het verantwoord?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je ouwe reus
Ben alvast aan het koken voor morgen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik leef op het randje. Jij nog wat op de planning ouwe Twente-hooligan.
Geen idee ik drink niet. Roken jaren gedaan mee gestopt dus binnenkort een mooi moment vinden om weer te beginnen allen.quote:
Ben jij Job Cohen?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee ik drink niet. Roken jaren gedaan mee gestopt dus binnenkort een mooi moment vinden om weer te beginnen allen.
Ik eet morgen overgebleven nasi van gisterenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ben alvast aan het koken voor morgen.
Hallo moeder van @IkStampOpTacosquote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ben alvast aan het koken voor morgen.
Ja bedoelde hier dat als je twee pijlen hebt voor oneven getal onder 40, dat je dan beneden gaat mikken (19,3,17) om sowieso een dart op dubbel te krijgen. Dat is meer iets voor de amateurs lijkt mequote:Op woensdag 23 december 2020 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag er twee 18 splitten. Maar als je die mist kan je toch gewoon 1 + D4. Dus dan heb je twee pijlen op de dubbel als je aan de binnenkant gooit en 3 als je aan de buitenkant gooit. Als je split heb je max 2 kansen.
Waar waren de tijden dat de sigaretten in een bakje op tafel stonden in de woonkamer!!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee ik drink niet. Roken jaren gedaan mee gestopt dus binnenkort een mooi moment vinden om weer te beginnen allen.
Bij ons in de winkel voor de klanten gewoon. Wij hebben 3 sigaretten/sigarenzaken gehad genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar waren de tijden dat de sigaretten in een bakje op tafel stonden in de woonkamer!!!!!!
48quote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
T zou me niks verbazen als Lowe pas 31 blijkt te zijn. Ziet er uit als 55
Jawel maar meer op de vloer.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lowe heeft volgens mij nooit in zijn leven zo goed gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |