Zeer zekerquote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef Vriezzer het volgende:
Wellicht doe ik een Hansje, maar ik neem aan dat jullie ook de 'goede marker, nog een goede marker' hebben gehoord bij Aspinall - Waites? Kan d'r mooi af op de bingo.
Smith naar huis ouwe.quote:
De ultieme kutworp voor de kijkerquote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet echt. Gooit heel erg schuin. Daarom ook relatief vaak ketsers uit het bord.
Wade heeft de ultieme worp, rechttoe rechtaan.
samen met de dikke dame.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef Vriezzer het volgende:
Wellicht doe ik een Hansje, maar ik neem aan dat jullie ook de 'goede marker, nog een goede marker' hebben gehoord bij Aspinall - Waites? Kan d'r mooi af op de bingo.
Nee ik ben momenteel de treinrails aan het saboteren.quote:
Puur omdat hij links is qua camerawerk etc. Was hij rechts dan was hij de Steve Beaton onder de linkshanders.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:31 schreef bechirti het volgende:
[..]
De ultieme kutworp voor de kijker
Treinkaping de Punt. HALLO WATTIMENA.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik ben momenteel de treinrails aan het saboteren.
Hij hep wel weer vieze nagels.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon en ik gunnen het Jesen van harte.
Oogt inderdaad 63!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lowe ziet er in 1 wedstrijd weer 10 jaar jonger uit
Smiss is onderweg moment aub.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Szura het volgende:
Nu is het wel mooi geweest, opbokken nu naar het clubje van Mansell, Razma en Labanauskas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |