Baardmans ging gewoon ineens verdedigend darten.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smerig geluk. Achja iedere aap vangt weleens een nootje.
Daar prikt Aspinall zo doorheen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Baardmans ging gewoon ineens verdedigend darten.
Erg dom.
2 voudig wereldkampioen genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een wedstrijd.
Erg blij met Aspinall door, maar het was een bevalling. Waites een schitterende speler om erbij te hebben.
In de eerste twee ronden kun je het spel niet winnen, maar wel verliezenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
JAAAAAAWAA 3-2
Dit is echt een gouden dag
Hardlopers zijn doodlopers. Weets kwam de vorige keer al goed weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smerig geluk. Achja iedere aap vangt weleens een nootje.
HAHAHAquote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers. Weets kwam de vorige keer al goed weg.
Dagjesvolk PoepGod heeft vast die pot gemist.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers. Weets kwam de vorige keer al goed weg.
Die 125 van Waites was ultiem genot. Een van de moeilijkste finishes om te gooien.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef bechirti het volgende:
Wat een geile finishes gezien net van the asp
Ik durf wel te stellen dat dit de post van de dag is in DRTquote:Op woensdag 23 december 2020 11:57 schreef Szura het volgende:
Kleine wijzigingen voor mij @:el-stinho
Evans - Mansell 3-1
Chisnall - Brown 3-1
Aspinall - Waites 3-2
Morgen gelukkig een uurtje later beginnen en een uurtje eerder klaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
We krijgen gewoon nog een pot
Heerlijk
Nee toen werd ik gemolken op de bank kijkend naar darts allen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dagjesvolk PoepGod heeft vast die pot gemist.
Dank. Ik blijf nog even hangen dan. Erg veel zin in!!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
We krijgen gewoon nog een pot
Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |