Ik eet morgen overgebleven nasi van gisterenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ben alvast aan het koken voor morgen.
Hallo moeder van @IkStampOpTacosquote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ben alvast aan het koken voor morgen.
Ja bedoelde hier dat als je twee pijlen hebt voor oneven getal onder 40, dat je dan beneden gaat mikken (19,3,17) om sowieso een dart op dubbel te krijgen. Dat is meer iets voor de amateurs lijkt mequote:Op woensdag 23 december 2020 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag er twee 18 splitten. Maar als je die mist kan je toch gewoon 1 + D4. Dus dan heb je twee pijlen op de dubbel als je aan de binnenkant gooit en 3 als je aan de buitenkant gooit. Als je split heb je max 2 kansen.
Waar waren de tijden dat de sigaretten in een bakje op tafel stonden in de woonkamer!!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee ik drink niet. Roken jaren gedaan mee gestopt dus binnenkort een mooi moment vinden om weer te beginnen allen.
Bij ons in de winkel voor de klanten gewoon. Wij hebben 3 sigaretten/sigarenzaken gehad genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar waren de tijden dat de sigaretten in een bakje op tafel stonden in de woonkamer!!!!!!
48quote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
T zou me niks verbazen als Lowe pas 31 blijkt te zijn. Ziet er uit als 55
Jawel maar meer op de vloer.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lowe heeft volgens mij nooit in zijn leven zo goed gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |