Hahahaquote:Op woensdag 23 december 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
Heb de volgende drie dagen wel even nodig om het koppie leeg te maken haha
Rebel ben je ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgenavond mezelf de tering inzuipen in ieder geval.
Ik leef op het randje. Jij nog wat op de planning ouwe Twente-hooligan.quote:
En terecht.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Politie waarschuwt: 'Bij bedreiging schuwen wij ons dienstwapen niet' Als de politie geconfronteerd wordt met ernstige delicten tijdens Oud en Nieuw zal er in het uiterste geval worden geschoten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag er twee 18 splitten. Maar als je die mist kan je toch gewoon 1 + D4. Dus dan heb je twee pijlen op de dubbel als je aan de binnenkant gooit en 3 als je aan de buitenkant gooit. Als je split heb je max 2 kansen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:36 schreef bechirti het volgende:
Ik dacht dat dat geen risico oneven vooral voor de amateurdarter gold
Dat is niet goed voor je ouwe reusquote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitstekend plan.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef K_uit_h het volgende:
Zal Marcel ooit nog de baard in de keel krijgen?
Niks mis mee. @Zipportalquote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Politie waarschuwt: 'Bij bedreiging schuwen wij ons dienstwapen niet' Als de politie geconfronteerd wordt met ernstige delicten tijdens Oud en Nieuw zal er in het uiterste geval worden geschoten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe hou jij het verantwoord?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je ouwe reus
Ben alvast aan het koken voor morgen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik leef op het randje. Jij nog wat op de planning ouwe Twente-hooligan.
Geen idee ik drink niet. Roken jaren gedaan mee gestopt dus binnenkort een mooi moment vinden om weer te beginnen allen.quote:
Ben jij Job Cohen?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee ik drink niet. Roken jaren gedaan mee gestopt dus binnenkort een mooi moment vinden om weer te beginnen allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |