Ik denk dat je de post van Monolith nog een keer moet lezen. Er staat echt niet wat jij denkt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ah, daar is iemand die de allerlaatste strohalm om Trump in de reet te kruipen aangrijpt. De drol gaat er echter gewoon uit binnen een paar weken. Blijf hangen zou ik zeggen.
Hij wou Sjemmert quotenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk dat je de post van Monolith nog een keer moet lezen. Er staat echt niet wat jij denkt.
https://www.theguardian.c(...)ayed-investment-dealquote:China and EU poised to sign long-delayed investment deal
Deal set to anger incoming Biden administration in US, which demanded to be consulted before deal went ahead
China and the EU appear to have resolved their differences over protecting labour rights in China and are set to sign a long-delayed investment agreement on Wednesday likely to make the economies of the two blocs more interdependent.
The investment talks have centred on opening up Chinese markets for European investment, as well as addressing Chinese practices opposed by the EU concerning industrial subsidies, state control of enterprises and forced technology transfers.
Markets likely to be opened in China include foreign investment in manufacturing including electric vehicles, telecoms and private hospitals. Issues of enforcement and arbitration have been at the heart of the talks.
China is already ranked as the EU’s second-largest trading partner (behind the US), with two-way goods commerce valued at more than ¤1bn (£908m) a day.
But the political backdrop of the talks, launched in 2013, has changed over the past two years with more revelations about the treatment of Uighur Muslims, and the systematic suppression of free speech in Hong Kong.
The EU-China comprehensive investment agreement has attracted the wrath of the incoming Biden administration in the US, which publicly demanded to be consulted before Brussels went ahead with the deal.
The unusual intervention by the incoming national security adviser, Jake Sullivan, appeared to be echoed by the French government raising objections and demanding clearer clauses outlawing the use of forced labour in China, particularly among the Uighur Muslim minority.
Tom Wright, a senior fellow at Brookings thinktank in Washington, said: “It’s just mind-boggling that the EU would even consider rushing to agree an investment pact with Beijing weeks before Biden takes office after claiming for several years that they wanted transatlantic cooperation on China.”
[..]
China appears to have been willing to sign up to language recommended by the International Labour Organisation, and Germany has been keen to see the deal signed before the end of its six-month EU presidency.
With Donald Trump largely decamped to the golf course or repeating false conspiracy theories about his election defeat, and the Biden team not yet installed in the White House, the EU may think this is the ideal moment to assert its independence on its China policy.
One EU diplomat said: “EU ambassadors broadly welcomed the latest progress in the EU-China talks. The council presidency concluded at the end of the meeting that no delegation had raised a stop sign and that the way for a political endorsement was thus cleared.”
The Chinese foreign ministry spokesman, Wang Wenbin, said on Tuesday major progress had been made in recent days, and the deal would benefit both sides.
However, the Polish minister for foreign affairs, Zbigniew Rau, urged the EU not to rush things and said it should cooperate more with Washington.
[..]
Ja, vervelend voor Biden, maar de verhouding tussen de VS en de rest van de wereld is natuurlijk niet direct terug naar hoe het was in de periode pré-Trump.quote:Op woensdag 30 december 2020 04:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ayed-investment-deal
Tja...
Ik kan echt geen enkel medelijden hebben met dit soort figuren.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:45 schreef Montov het volgende:
Een net gekozen volksvertegenwoordiger. 41 jaar, 2 jonge kinderen.
[ twitter ]
Heb dan medelijden met zijn jonge kinderen, zijn weduwe en de rest van zijn familie. Ik vind het een dieptriest verhaal.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:14 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik kan echt geen enkel medelijden hebben met dit soort figuren.
Thoughts and prayers!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:45 schreef Montov het volgende:
Een net gekozen volksvertegenwoordiger. 41 jaar, 2 jonge kinderen.
[ twitter ]
Het is triest, vooral voor de kinderen inderdaad. Maar de oorzaak is volledig toe te schrijven aan hun vader en de mensen als hem.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Heb dan medelijden met zijn jonge kinderen, zijn weduwe en de rest van zijn familie. Ik vind het een dieptriest verhaal.
Ik heb vaker het idee dat veel republikeinen totaal niet weten waar ze het over hebben, maar als het beleid maar lijnrecht tegenover op wetenschap gebaseerde feiten is staan ze er juichend achter.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:49 schreef arie_bc het volgende:
Het is niet een ongelukkige samenloop van omstandigheden ofzo, nee deze mensen zijn kwaadaardig en weten donders goed waar ze voor pleiten.
jaquote:
Dat zal ongetwijfeld waar zijn, het geeft alleen maar eens te meer aan hoe fucked up de VS is als dit de meest bewonderde man is.quote:
Och, je moet die uitslag ook een beetje in perspectief plaatsen. 18 procent van de respondenten stemde op Trump, 15 op Obama en 8 op Biden.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld waar zijn, het geeft alleen maar eens te meer aan hoe fucked up de VS is als dit de meest bewonderde man is.
Waarschijnlijk als je in Amerika een poll houdt met de vraag of Trump's scheten lekker ruiken, zal ongeveer 40% ja antwoorden.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld waar zijn, het geeft alleen maar eens te meer aan hoe fucked up de VS is als dit de meest bewonderde man is.
Waarom zou dit zijn? 60 van de 74 jaar dat die poll gehouden wordt wordt de president verkozen. Zo spannend is het allemaal niet. En al helemaal niet in een volstrekt gepolariseerde samenleving. Het is zelfs grappig dat Obama 2 jaar de normale #1 (Trump, de sitting president) aftroefde.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe je het vraagt. Stel je vraagt door aan de hand van de top 2: "Wie bewonder je meer, Trump of Obama," dan blijkt ongetwijfeld dat Trump niet "de meest bewonderde man van Amerika" is.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, je moet die uitslag ook een beetje in perspectief plaatsen. 18 procent van de respondenten stemde op Trump, 15 op Obama en 8 op Biden.
Het is niet alsof de meerderheid van de Amerikanen Trump het meest bewondert. Al is elk procentpunt in mijn ogen er een teveel. Want wat voor hopeloos figuur moet je zijn om Trump te bewonderen?
Ik weet niet wat de vraagstelling was maar ik vind de uitslag gewoon dieptriest en tekenend voor het gebrek aan rolmodellen in dat land.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Waarom zou dit zijn? 60 van de 74 jaar dat die poll gehouden wordt wordt de president verkozen. Zo spannend is het allemaal niet. En al helemaal niet in een volstrekt gepolariseerde samenleving. Het is zelfs grappig dat Obama 2 jaar de normale #1 (Trump, de sitting president) aftroefde.
Hij beweert nu ook dat de broer van Raffensperger in dienst van China isquote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Get moving.. net als jij zeker, luie randdebiel met je desinteresse voor corona.
[ twitter ]
Je zou maar lid zijn van een partij die niks doet om je te helpen in dit soort situaties. Waar niemand van de top zijn mond opentrekt en iedereen het gewoon laat gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar die Raffensperger. Je doet gewoon je werk, probeert neutraal te blijven en vervolgens word je aan de lopende aangevallen door de president, waardoor je leven ook nog eens gevaar loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |