Exact!quote:Op woensdag 23 december 2020 11:26 schreef Bocaj het volgende:
I believe! I believe! God Bless America!
<snip>
Er is vast een universum waarin dat een leuk grapje is.quote:
Dan moet Trump wel winnen, in 2024. (als ie al 1 jaar ouder is dan die te oude, seniele Biden nuquote:
Op 20 januari (2021) is de inauguratie, van Biden, als president.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:34 schreef manny het volgende:
Er is vast een universum waarin dat een leuk grapje is.
Ik check google wel even voor het antwoord. Fijne dag nog.
Wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:41 schreef illusions het volgende:
Ik vroeg of je echt gelooft dat Trump een 2e termijn gaat beginnen.
En hoe denk je precies dat dat gaat gebeuren, ben je ook onder de indruk net als die andere mafklapper dat Pence het vandaag de 23e allemaal omturnt? Of zie jij andere mogelijkheden?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Het is net zo'n vraag als: "Ik Gordon Gay?"
Come on man! Come on!
Eindelijk geef je hier toe dat je onzin aan kletsen bentquote:Op woensdag 23 december 2020 11:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Come on man! Come on!
En we zitten hier wel in bnw... als je serieus en goed gefundeerde antwoorden wil hebben ga je maar naar pol-amv!
Ik kan natuurlijk niet alles onderbouwen... daarom zitten we ook in bnw...quote:Op woensdag 23 december 2020 12:00 schreef CoteDo het volgende:
[..]
Eindelijk geef je hier toe dat je onzin aan kletsen bent
quote:Op woensdag 23 december 2020 11:56 schreef illusions het volgende:
[quote]Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen.
Zoals het hoort, staat de vrijheid van meningsuiting voor ons hoog in het vaandel. Maar dat betekent niet dat er geen grenzen zijn. Ondanks de serieuze aard van bepaalde onderwerpen willen wij benadrukken dat wij hier gesteld zijn op een prettige sfeer. We zouden het fijn vinden als jullie willen letten op de toonzetting, wij willen iedereens input waarderen. Inhoudelijke bijdrages en humor verwelkomen wij met open armen. Dit om het samen interessant, maar ook gezellig te houden.
Behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Niet alles?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:01 schreef Bocaj het volgende:
Ik kan natuurlijk niet alles onderbouwen... daarom zitten we ook in bnw...
Wat vind jij hier nou eigenlijk van, als Trump fan?quote:Op woensdag 23 december 2020 08:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bestaat AMV dan nog? Het lijkt mij dat er na 4 jaar Trump geen gespreksstof meer is. Biden zit op binnenkort in het witte huis en daarmee is de kous af.
Zo is datquote:Op woensdag 23 december 2020 11:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Come on man! Come on!
En we zitten hier wel in bnw... als je serieus en goed gefundeerde antwoorden wil hebben ga je maar naar pol-amv!
Dat begrijpen ze niet want alles moet op hun manier en iedereen moet perse op de cnn versie uitkomen en niemand mag op de bnw versie uitkomenquote:
Dit hoef je niet eens te onderbouwen, je kan gewoon normaal antwoord geven of je denkt dat Trump in january daadwerkelijk zn 2de termijn begint.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet alles onderbouwen... daarom zitten we ook in bnw...
Bergen bewijsquote:Op woensdag 23 december 2020 10:47 schreef Bocaj het volgende:
Well, here is your smoking gun!BLM mensen natuurlijk weer! Maar ze zijn er gloeiend bij.
CAUGHT: Surveillance footage shows GA poll worker scanning the same batch of ballots MULTIPLE times!![]()
Team Trump zegt zelf op de meest belangrijke momenten dat er geen bewijs is. Daar heb je helemaal geen MSM voor nodig om daar achter te kunnen komen.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Bergen bewijsook al zegt de msm steeds dat er geen bewijs is
Gevalletje denk je zelf na en vertrouw je op je eigen waarneming of geloof je de msm
Ah. Rechters en rechtbanken behoren nu ook al tot 'MSM'. *sigh*quote:Op woensdag 23 december 2020 12:51 schreef Summers het volgende:
Bergen bewijsook al zegt de msm steeds dat er geen bewijs is
![]()
Welke waarneming?quote:Gevalletje denk je zelf na en vertrouw je op je eigen waarneming of geloof je de msm
Die poep die jij post met shownieuws roddels die ga ik niet eens lezenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:07 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ah. Rechters en rechtbanken behoren nu ook al tot 'MSM'. *sigh*
[..]
Welke waarneming?
Je was er niet bij!
Je leest alleen de poep op breinfart en twitter en neemt dat aan voor waar, zonder enig bewijs, onderbouwing, wederhoor, onderzoek, enz, enz. Je gelooft alleen dat wat je wil geloven, omdat het in je straatje past.
Heeft echt niets met 'denken' of 'waarnemen' te maken, maar uitsluitend met geloof.
Dat verwacht ik ook totaal niet van je hoor. In tegendeel.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:10 schreef Summers het volgende:
Die poep die jij post met shownieuws roddels die ga ik niet eens lezen
Hoe moet hij dat dan weer doen?quote:
Minimaal 74 miljoen stemmen tellen in je eentje! Das best een klus. Ik neem tenminste aan dat de stemmen op trump allemaal legitiem zijn.quote:
Jij mag één keer raden!quote:Op woensdag 23 december 2020 12:51 schreef Zwoerd het volgende:
Dit hoef je niet eens te onderbouwen, je kan gewoon normaal antwoord geven of je denkt dat Trump in january daadwerkelijk zn 2de termijn begint.
Deze tweet klopt volledig.quote:
Dat krijg je als mensen realiteit niet snappen.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:45 schreef F.Sinatra het volgende:
[modbreak]Ophouden met dat persoonlijke gedoe. En die bronnen discussie is al tig keer gevoerd. Zie feedback[/modbreak]
Totaal geen excuus om telkens weer persoonlijk te worden.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat krijg je als mensen realiteit niet snappen.
Dan moet je dingen meer dan eens uitleggen
Dan denk ik dat je flink op je neus gaat kijken wanneer de werkelijkheid je inhaalt.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij mag één keer raden!
(Kleine hint: Kijk naar mijn foto!)
quote:Op woensdag 23 december 2020 12:59 schreef R0N1N het volgende:
Voor de liefhebbers: Donald Trump's presidency: A shocking list of things he's done
Die lijst is serieus kilometers lang, compleet in telegram stijl. Je kan er een encyclopedie mee schrijven![]()
Wat mij persoonlijk hierin opviel, als zijnde "dat was me nog niet opgevallen", is hoe doe over zijn eigen dochter spreekt. Best wel ziek eigenlijk. (& hier maar zeiken over dat misselijke geframe van Biden als 'hair sniffer'.
“If I weren’t happily married and, ya know, her father”
“perhaps I’d be dating her”
“You know who’s one of the great beauties of the world, according to everybody?”
“is it wrong to be more sexually attracted to your own daughter than your wife?”
“great, great beauty”
“she’s actually always been very voluptuous”
“Did she look a little more stacked?”
“she does have a very nice figure”
...en het gaat maar door en door.![]()
... maar Biden is een vieze pedo haar sniffer
Dat is niet wat Pence zegtquote:Op woensdag 23 december 2020 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze tweet klopt volledig.
Pence negeert de 'frauduleuze stemmen' en roept op 6 januari Biden dus uit tot nieuwe president.
'We're gonna keep fighting untill every illegal vote is thrown out'.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is niet wat Pence zegt
[ twitter ]
We gaan vanzelf zien wat hij nou echt gaat doen .quote:Op woensdag 23 december 2020 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'We're gonna keep fighting untill every illegal vote is thrown out'.
Slimme woordkeuze van Pence. Daarmee stemt hij zijn toehoorders tevreden, maar in de praktijk betekent dat dat hij Biden volgende maand officieel moet uitroepen tot president.
En maak je vooral geen illusies, dat gaat Pence ook doen. Hij heeft namelijk geen andere keuze. Het Huis noch de Senaat gaat in meerderheid de uitslag verwerpen en Trump een tweede termijn geven.
Hij heeft binnen de (grond)wet weinig keuze.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef Summers het volgende:
[..]
We gaan vanzelf zien wat hij nou echt gaat doen .
Pence is een religieuze engnek, maar ook iemand die prima begrijpt hoe een en ander werkt.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef Summers het volgende:
[..]
We gaan vanzelf zien wat hij nou echt gaat doen .
Aparter nog, vind ik, is dat Trump verklaart met zn dochter te willen daten (als ze niet zijn dochter was:? ). Wat een man wat een manquote:Op woensdag 23 december 2020 15:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hier motorboat hij een drag Giuliani
Hij heeft verder geen enkele autoriteit om iets te 'veranderen' aan de certificatie van de stemmen van de electoral votes...quote:Op woensdag 23 december 2020 16:36 schreef mcmlxiv het volgende:
Pence heeft twee keuzes. Het moeras in met Trump of gewoon zijn plicht doen als vice-president. Ik gok op het laatste, Mike lijkt mij geen staatsgreep type.
Wist je dat Gore eigenlijk gewonnen had in Florida?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:39 schreef RM-rf het volgende:
Hij heeft verder geen enkele autoriteit om iets te 'veranderen' aan de certificatie van de stemmen van de electoral votes...
hij zal als voorzitter presidieren over de Joint Session van Congress, net als bv in 2001 Al Gore dat moest doen over de verkiezing die zn tegenstander George Bush jr. toen op basis van 568 doorslaggevende stemmen in Florida gewonnen had waarbij er grote twijfels waren of de telling daar goed verlopen was..
<snip>
Ja, ja, ik weet. Er staat "Media" en 't komt van wikipedia ...quote:Media organizations[3][4][5] later analyzed the ballots and found that, under any considered criteria, the originally pursued, limited county-based recounts would have confirmed a Bush victory, whereas a statewide recount would have revealed a Gore victory.
Naast dat de maker in een fantasiewereld leeft is spelling ook niet zijn beste punt.quote:
De betreffende hertelling in twee districten waarover een rechterlijke dispuut heerste, Palm Beach en Miama-Dade County, waar het hertellen tussentijds stopgezet was door een uitspraak en pas laat hervat, waarna het Amerikaanse supreme court uiteindelijk op 9 december het laat hervatte tellen stopzette (in een doorslaggevende opinie van de zeer rechts-conservatieve judge Scalia), bleek uiteindelijk vermoedelijk niet die doorslag te geven.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wist je dat Gore eigenlijk gewonnen had in Florida?
Het hertellen is toen gestopt op last van het gerechtshof, maar iemand heeft het later alsnog uit zitten pluizen en Gore had dus eigenlijk gewoon gewonnen met een paar stemmen meer als Bush. (& had dus president moeten worden) Desondanks is er toen niet zo'n shitshow van gemaakt als nu.
War room?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:48 schreef Kijkertje het volgende:
Rudy reutelt nog even door:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:48 schreef Kijkertje het volgende:
Rudy reutelt nog even door:
[ twitter ]
Een ideetje van breinfart oprichter en volidioot (<- mijn mening) Bannon.quote:
Het is oorlog! (in het hoofd van deze mensen)quote:People died?
Again?
De laatste wanhoopspogingen vermoed ik. Het net sluit zich ...quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]Net als je denkt, "die kan zichzelf niet nog verder te kakken zetten" ... bam! Het kan toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |