Exact!quote:Op woensdag 23 december 2020 11:26 schreef Bocaj het volgende:
I believe! I believe! God Bless America!
<snip>
Er is vast een universum waarin dat een leuk grapje is.quote:
Dan moet Trump wel winnen, in 2024. (als ie al 1 jaar ouder is dan die te oude, seniele Biden nuquote:
Op 20 januari (2021) is de inauguratie, van Biden, als president.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:34 schreef manny het volgende:
Er is vast een universum waarin dat een leuk grapje is.
Ik check google wel even voor het antwoord. Fijne dag nog.
Wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:41 schreef illusions het volgende:
Ik vroeg of je echt gelooft dat Trump een 2e termijn gaat beginnen.
En hoe denk je precies dat dat gaat gebeuren, ben je ook onder de indruk net als die andere mafklapper dat Pence het vandaag de 23e allemaal omturnt? Of zie jij andere mogelijkheden?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Het is net zo'n vraag als: "Ik Gordon Gay?"
Come on man! Come on!
Eindelijk geef je hier toe dat je onzin aan kletsen bentquote:Op woensdag 23 december 2020 11:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Come on man! Come on!
En we zitten hier wel in bnw... als je serieus en goed gefundeerde antwoorden wil hebben ga je maar naar pol-amv!
Ik kan natuurlijk niet alles onderbouwen... daarom zitten we ook in bnw...quote:Op woensdag 23 december 2020 12:00 schreef CoteDo het volgende:
[..]
Eindelijk geef je hier toe dat je onzin aan kletsen bent
quote:Op woensdag 23 december 2020 11:56 schreef illusions het volgende:
[quote]Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen.
Zoals het hoort, staat de vrijheid van meningsuiting voor ons hoog in het vaandel. Maar dat betekent niet dat er geen grenzen zijn. Ondanks de serieuze aard van bepaalde onderwerpen willen wij benadrukken dat wij hier gesteld zijn op een prettige sfeer. We zouden het fijn vinden als jullie willen letten op de toonzetting, wij willen iedereens input waarderen. Inhoudelijke bijdrages en humor verwelkomen wij met open armen. Dit om het samen interessant, maar ook gezellig te houden.
Behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Niet alles?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:01 schreef Bocaj het volgende:
Ik kan natuurlijk niet alles onderbouwen... daarom zitten we ook in bnw...
Wat vind jij hier nou eigenlijk van, als Trump fan?quote:Op woensdag 23 december 2020 08:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bestaat AMV dan nog? Het lijkt mij dat er na 4 jaar Trump geen gespreksstof meer is. Biden zit op binnenkort in het witte huis en daarmee is de kous af.
Zo is datquote:Op woensdag 23 december 2020 11:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Come on man! Come on!
En we zitten hier wel in bnw... als je serieus en goed gefundeerde antwoorden wil hebben ga je maar naar pol-amv!
Dat begrijpen ze niet want alles moet op hun manier en iedereen moet perse op de cnn versie uitkomen en niemand mag op de bnw versie uitkomenquote:
Dit hoef je niet eens te onderbouwen, je kan gewoon normaal antwoord geven of je denkt dat Trump in january daadwerkelijk zn 2de termijn begint.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet alles onderbouwen... daarom zitten we ook in bnw...
Bergen bewijsquote:Op woensdag 23 december 2020 10:47 schreef Bocaj het volgende:
Well, here is your smoking gun!BLM mensen natuurlijk weer! Maar ze zijn er gloeiend bij.
CAUGHT: Surveillance footage shows GA poll worker scanning the same batch of ballots MULTIPLE times!![]()
Team Trump zegt zelf op de meest belangrijke momenten dat er geen bewijs is. Daar heb je helemaal geen MSM voor nodig om daar achter te kunnen komen.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Bergen bewijsook al zegt de msm steeds dat er geen bewijs is
Gevalletje denk je zelf na en vertrouw je op je eigen waarneming of geloof je de msm
Ah. Rechters en rechtbanken behoren nu ook al tot 'MSM'. *sigh*quote:Op woensdag 23 december 2020 12:51 schreef Summers het volgende:
Bergen bewijsook al zegt de msm steeds dat er geen bewijs is
![]()
Welke waarneming?quote:Gevalletje denk je zelf na en vertrouw je op je eigen waarneming of geloof je de msm
Die poep die jij post met shownieuws roddels die ga ik niet eens lezenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:07 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ah. Rechters en rechtbanken behoren nu ook al tot 'MSM'. *sigh*
[..]
Welke waarneming?
Je was er niet bij!
Je leest alleen de poep op breinfart en twitter en neemt dat aan voor waar, zonder enig bewijs, onderbouwing, wederhoor, onderzoek, enz, enz. Je gelooft alleen dat wat je wil geloven, omdat het in je straatje past.
Heeft echt niets met 'denken' of 'waarnemen' te maken, maar uitsluitend met geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |