abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196899083
twitter
pi_196899165
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:15 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus je vreest dat de democraten straks niet streng gaan zijn en die aanname onderbouw je met de stelling dat de democraten begonnen met het stoppen van mensen in kooien?
Dat klinkt niet echt als een samenhangend betoog.
Nee, dit zijn nochtans punten die los van elkaar staan.
  woensdag 23 december 2020 @ 11:36:11 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196899397
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het is juist het tegenovergestelde ;). Zodra iemand hier een nuance aanbrengt, of een andere visie heeft, krijg je reacties als:

"Jij bent radicaal rechts"
"Typisch weer de Trumpisten"
"Nee, jij bent een Trump-fan"
"Jij verdedigt Trump"
"Dit is een trucje"

KareldeStoute zijn reacties bevestigen dit ook weer perfect.
Je brengt geen nuance aan; niet hier en elders ook niet. Kennelijk is het voor iedereen wel duidelijk hier dat je heel hard probeert genuanceerd over te komen, maar daarin steevast faalt omdat je het simpelweg niet kunt laten tussen je toneelspel door met gefrustreerde pareltjes te komen over de subversieve progressief-linkse media/wereld/elite die het allemaal zo zwaar maakt voor 'genuanceerde' lieden als jezelf.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196899535
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:21 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nee, dit zijn nochtans punten die los van elkaar staan.
Het zijn vooral punten die enorm tegenstrijdig lijken.
pi_196899568
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:52 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik heb de discussie niet op de voet gevolgd, maar is die 2000 dollar niet een plan dat de D eerder dit jaar hebben opgesteld maar dat toen werd afgeschoten door het Witte Huis?
Yep.
pi_196899584
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het zijn vooral punten die enorm tegenstrijdig lijken.
Het gaat al mis bij ( mij) met “nochtans” ..(???) ..# peanuts
pi_196899812
twitter

Seth vat het goed samen.
Politiek by tweets is gisteravond en vannacht losgegaan met vooral aanvallen op mcConnell. Met name de Dems die het eens zijn met trumps voorstel van bedrag verhogen.😉
Wat een spel speelt het miljonairsstraatschoffie. Voor lijfsbehoud, denkt hij.
E daarmee hoogstwaarschijnlijk 2 zetels in Georgia verliezen.
#what do I care.
pi_196899847
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 06:44 schreef Montov het volgende:
Oorlogscriminelen, corrupte partijgenoten en liegende campagnemedewerkers.

Drain the swamp! Law and Order!

Tering wat een vriendjespolitiek.
Je spelde bananen republiek verkeerd ;)
pi_196899976
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:52 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik heb de discussie niet op de voet gevolgd, maar is die 2000 dollar niet een plan dat de D eerder dit jaar hebben opgesteld maar dat toen werd afgeschoten door het Witte Huis?
@Szura https://twitter.com/chrislhayes/status/1341601432403898368?s=21

Voor het complete verhaal.
pi_196900725
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 07:28 schreef Dejannn het volgende:

[..]

[..]

Min of meer iedereen kan dus nu even richting de VS. Opmerkelijk dat je zoiets zou toejuichen.
Migratie is gewoon totaal niet zo'n probleem daar als dat het hier is.

Je hebt daar namelijk geen hangmat genaamd bijstand waar je in kunt gaan hangen.

Als je naar de VS gaat, weet je dat je mag gaan werken.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_196900747
quote:
Ah, een als Democraat geregristreerde journalist van de MSNBC, komt even vertellen hoe het zit: Jongens, het ligt allemaal aan de Republikeinen. Wel vreemd dat deze uitleg haaks staat op de ontwikkelingen die we nu zien. Ik heb dan ook sterk het idee dat deze man een beetje in zijn eigen straatje praat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2020 12:56:10 ]
  woensdag 23 december 2020 @ 12:58:49 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_196900790
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:55 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ah, een als Democraat geregristreerde journalist van de MSNBC, komt even vertellen hoe het zit: Jongens, het ligt allemaal aan de Republikeinen. Wel vreemd dat deze uitleg haaks staat op de ontwikkelingen die we nu zien. Ik heb dan ook sterk het idee dat deze man een beetje in zijn eigen straatje praat.
Is dit die befaamde nuance?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196900828
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:19 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat zou helemaal niet zo slecht zijn. PostNL buit werknemers uit om concurrend te blijven, niet echt fijn voor die semi-ZZP-bezorgers. Bovendien is de service echt kut. Liever betaal ik wat meer als het in handen van de overheid mag blijven. Laatst ook weer een aangetekend pakje niet bezorgd en er niet van op de hoogte gebracht.
Maar er is concurentie?

Leg je meer geld neer bij DHL ofzo, en dan word jouw pakketje wel netjes bezorgt.

Daarbij is het meermalig gebezigde argument:

quote:
maar het is helemaal niet goed hoor, want toen en toen en toen ging het niet goed!
Nogal simpel.

Want het ging natuurlijk wel altijd goed toen het een staatsbedrijf was. :')
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_196900836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Is dit die befaamde nuance?
Ik denk dat we hier van doen hebben met Michiel Schaap, de hokjesman.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196900945
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:55 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Hoe staat de uitleg haaks op ontwikkelingen nu?
What Would Goku Do
pi_196901037
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:19 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat zou helemaal niet zo slecht zijn. PostNL buit werknemers uit om concurrend te blijven, niet echt fijn voor die semi-ZZP-bezorgers. Bovendien is de service echt kut. Liever betaal ik wat meer als het in handen van de overheid mag blijven. Laatst ook weer een aangetekend pakje niet bezorgd en er niet van op de hoogte gebracht.

USPS doet het trouwens top, want het maakt winst als je die rare regel dat ze hun eigen pensioen ofzo voor tig jaar van de balans moeten schrijven, anders was het een goed lopend bedrijf geweest.
Feitelijk gaat dit niet veranderen door de boel dan maar weer een staatsbedrijf te maken. Ga je daar nu de kosten opdrijven dan moeten of de prijzen omhoog en gaat er steeds meer marktaandeel naar de concurrenten, die gewoon dezelfde aanpak hanteren en vaak nog slechtere service hebben, of je gaat als overheid de Bol.coms van deze wereld sponsoren.
Daar zit namelijk een ander knelpunt in die markt. Bol.com doet zo'n groot deel van het volume dat ze partijen als PostNL feitelijk dwingen om de bezorging tegen kostprijs te doen.

Als je als overheid al wat wilt doen aan die markt, dan kun je volgens mij beter wat doen aan bijvoorbeeld die schijnzelfstandigheid.

Maar goed, Amerikaanse politiek dus. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 december 2020 @ 13:17:46 #217
8369 speknek
Another day another slay
pi_196901184
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 23 december 2020 @ 13:31:51 #218
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196901467
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:17 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Dejann kan ons vast uitleggen waarom het een goed idee is moordende oorlogsmisdaden plegende huurlingen gratie te verlenen.

Godvruchtige blanke pareltjes als Nicolas Slatten wil je graag in je gemeenschap opnemen. Dat begrijp ik best.
  woensdag 23 december 2020 @ 13:31:55 #219
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196901468
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:17 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
quote:
The four Blackwater contractors opened fire indiscriminately, for no reason, on a crowd of civilian Iraqis. Killing seventeen including two young children. There was no threat and they were not being attacked.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_196901597
Het zou me niet verbazen als een van die blackwater-oorlogsmisdadigers familie of vriendje is van een vriendje of personeel van Trump.
Die pardons is corruptie en de Amerikanen vinden dat normaal. :N
pi_196901641
Ik denk niet dat veel Amerikanen dit normaal vinden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 23 december 2020 @ 13:42:33 #222
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196901664
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
Het zou me niet verbazen als een van die blackwater-oorlogsmisdadigers familie of vriendje is van een vriendje of personeel van Trump.
...
https://en.wikipedia.org/wiki/Erik_Prince :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 13:42:34 #223
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196901665
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
Die pardons is corruptie en de Amerikanen vinden dat normaal. :N
Blackwater was (is?) het bedrijf van Erik Prince, broer van, jawel, Betsy DeVos. De appel valt niet ver van de boom nee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196901712
Tjaa....Betsy de Vos.... Trump verleent een gunst aan een vriendje die hem in het verleden een gunst gaf of mogelijk in de toekomst. Bijv dat ze zwijgt over minder frisse trumppraktijken
pi_196901831
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
Tjaa....Betsy de Vos.... Trump verleent een gunst aan een vriendje die hem in het verleden een gunst gaf of mogelijk in de toekomst. Bijv dat ze zwijgt over minder frisse trumppraktijken
Want het lot van die gung-ho asshole die nu pardon heeft gehad, gaat betsy en eric aan hun hart ofzo?

Ik zie het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')