Nee, dit zijn nochtans punten die los van elkaar staan.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus je vreest dat de democraten straks niet streng gaan zijn en die aanname onderbouw je met de stelling dat de democraten begonnen met het stoppen van mensen in kooien?
Dat klinkt niet echt als een samenhangend betoog.
Je brengt geen nuance aan; niet hier en elders ook niet. Kennelijk is het voor iedereen wel duidelijk hier dat je heel hard probeert genuanceerd over te komen, maar daarin steevast faalt omdat je het simpelweg niet kunt laten tussen je toneelspel door met gefrustreerde pareltjes te komen over de subversieve progressief-linkse media/wereld/elite die het allemaal zo zwaar maakt voor 'genuanceerde' lieden als jezelf.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het is juist het tegenovergestelde. Zodra iemand hier een nuance aanbrengt, of een andere visie heeft, krijg je reacties als:
"Jij bent radicaal rechts"
"Typisch weer de Trumpisten"
"Nee, jij bent een Trump-fan"
"Jij verdedigt Trump"
"Dit is een trucje"
KareldeStoute zijn reacties bevestigen dit ook weer perfect.
Het zijn vooral punten die enorm tegenstrijdig lijken.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:21 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, dit zijn nochtans punten die los van elkaar staan.
Yep.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb de discussie niet op de voet gevolgd, maar is die 2000 dollar niet een plan dat de D eerder dit jaar hebben opgesteld maar dat toen werd afgeschoten door het Witte Huis?
Het gaat al mis bij ( mij) met “nochtans” ..(???) ..# peanutsquote:Op woensdag 23 december 2020 11:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het zijn vooral punten die enorm tegenstrijdig lijken.
Je spelde bananen republiek verkeerdquote:Op woensdag 23 december 2020 06:44 schreef Montov het volgende:
Oorlogscriminelen, corrupte partijgenoten en liegende campagnemedewerkers.
Drain the swamp! Law and Order!
Tering wat een vriendjespolitiek.
@Szura https://twitter.com/chrislhayes/status/1341601432403898368?s=21quote:Op woensdag 23 december 2020 09:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb de discussie niet op de voet gevolgd, maar is die 2000 dollar niet een plan dat de D eerder dit jaar hebben opgesteld maar dat toen werd afgeschoten door het Witte Huis?
Migratie is gewoon totaal niet zo'n probleem daar als dat het hier is.quote:Op woensdag 23 december 2020 07:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
[..]
Min of meer iedereen kan dus nu even richting de VS. Opmerkelijk dat je zoiets zou toejuichen.
Ah, een als Democraat geregristreerde journalist van de MSNBC, komt even vertellen hoe het zit: Jongens, het ligt allemaal aan de Republikeinen. Wel vreemd dat deze uitleg haaks staat op de ontwikkelingen die we nu zien. Ik heb dan ook sterk het idee dat deze man een beetje in zijn eigen straatje praat.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Szura https://twitter.com/chrislhayes/status/1341601432403898368?s=21
Voor het complete verhaal.
Is dit die befaamde nuance?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:55 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ah, een als Democraat geregristreerde journalist van de MSNBC, komt even vertellen hoe het zit: Jongens, het ligt allemaal aan de Republikeinen. Wel vreemd dat deze uitleg haaks staat op de ontwikkelingen die we nu zien. Ik heb dan ook sterk het idee dat deze man een beetje in zijn eigen straatje praat.
Maar er is concurentie?quote:Op woensdag 23 december 2020 09:19 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet zo slecht zijn. PostNL buit werknemers uit om concurrend te blijven, niet echt fijn voor die semi-ZZP-bezorgers. Bovendien is de service echt kut. Liever betaal ik wat meer als het in handen van de overheid mag blijven. Laatst ook weer een aangetekend pakje niet bezorgd en er niet van op de hoogte gebracht.
Nogal simpel.quote:maar het is helemaal niet goed hoor, want toen en toen en toen ging het niet goed!
Ik denk dat we hier van doen hebben met Michiel Schaap, de hokjesman.quote:
Hoe staat de uitleg haaks op ontwikkelingen nu?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:55 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ah, een als Democraat geregristreerde journalist van de MSNBC, komt even vertellen hoe het zit: Jongens, het ligt allemaal aan de Republikeinen. Wel vreemd dat deze uitleg haaks staat op de ontwikkelingen die we nu zien. Ik heb dan ook sterk het idee dat deze man een beetje in zijn eigen straatje praat.
Feitelijk gaat dit niet veranderen door de boel dan maar weer een staatsbedrijf te maken. Ga je daar nu de kosten opdrijven dan moeten of de prijzen omhoog en gaat er steeds meer marktaandeel naar de concurrenten, die gewoon dezelfde aanpak hanteren en vaak nog slechtere service hebben, of je gaat als overheid de Bol.coms van deze wereld sponsoren.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:19 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet zo slecht zijn. PostNL buit werknemers uit om concurrend te blijven, niet echt fijn voor die semi-ZZP-bezorgers. Bovendien is de service echt kut. Liever betaal ik wat meer als het in handen van de overheid mag blijven. Laatst ook weer een aangetekend pakje niet bezorgd en er niet van op de hoogte gebracht.
USPS doet het trouwens top, want het maakt winst als je die rare regel dat ze hun eigen pensioen ofzo voor tig jaar van de balans moeten schrijven, anders was het een goed lopend bedrijf geweest.
Dejann kan ons vast uitleggen waarom het een goed idee is moordende oorlogsmisdaden plegende huurlingen gratie te verlenen.quote:
quote:
quote:The four Blackwater contractors opened fire indiscriminately, for no reason, on a crowd of civilian Iraqis. Killing seventeen including two young children. There was no threat and they were not being attacked.
https://en.wikipedia.org/wiki/Erik_Princequote:Op woensdag 23 december 2020 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
Het zou me niet verbazen als een van die blackwater-oorlogsmisdadigers familie of vriendje is van een vriendje of personeel van Trump.
...
Blackwater was (is?) het bedrijf van Erik Prince, broer van, jawel, Betsy DeVos. De appel valt niet ver van de boom nee.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
Het zou me niet verbazen als een van die blackwater-oorlogsmisdadigers familie of vriendje is van een vriendje of personeel van Trump.
Die pardons is corruptie en de Amerikanen vinden dat normaal.
Want het lot van die gung-ho asshole die nu pardon heeft gehad, gaat betsy en eric aan hun hart ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
Tjaa....Betsy de Vos.... Trump verleent een gunst aan een vriendje die hem in het verleden een gunst gaf of mogelijk in de toekomst. Bijv dat ze zwijgt over minder frisse trumppraktijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |