quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:49 schreef galantis het volgende:
[..]
De rest van de wereld wordt snel genoeg 'geïnfecteerd' door landen die tzt het lef krijgen weer normaal te gaan doen. Wij gaan hier zeker een geforceerd toneelstuk blijven opvoeren - ik kan de geschetste situatie in dit twitterbericht niet anders omschrijven - terwijl ze elders hun dagelijkse leven weer oppakken..
En dat obsessief handen wassen mogen ze sowieso per direct wel afschaffen trouwens. Voor een luchtwegvirus ook
dus voorlopig 1 op de 1000....en dat was begin decquote:
Oh wacht.. de medische wetenschap heeft een mening...quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Want, dames en heren, luchtwegvirussen verspreiden zich uitsluitend via de lucht. DIt in tegenstelling tot wat de medische wetenschap beweert!
Ik zou maar geen statisticus of viroloog worden als ik jou was...quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dus voorlopig 1 op de 1000....en dat was begin dec
we hebben nu +/- 100.000 besmette personen rondlopen,
dat zijn er dan 100 met die strain, en een R van 1.24 afgelopen week.
reken het maar eens uit hoeveel er dan rondlopen met die strain over 2 weken.
En als je daarmee klaar bent, reken dan ook even uit wat de situatie dan zou zijn als er nu een vliegtuig zou landen met nog 100 mensen met die strainquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dus voorlopig 1 op de 1000....en dat was begin dec
we hebben nu +/- 100.000 besmette personen rondlopen,
dat zijn er dan 100 met die strain ( begin dec ! ), en een R van 1.24 afgelopen week.
reken het maar eens uit hoeveel er dan rondlopen met die strain over 2 weken.
in februari geloofde je het ook allemaal niet zeker ?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik zou maar geen statisticus of viroloog worden als ik jou was...
1000 is best veel en dan met een uitslag van 1 is het echt niet niemenswaardig.
Dat doe ik nooit en velen om mij heen ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mwah, er zijn veel mensen voor wie 'obsessief handen wassen' eigenlijk gewoon betekent 'handen wassen na toiletbezoek en voor het eten'. Laten we die er alsjeblieft wél in houden.
Uiteraard, maar dat zet veel meer zoden aan de dijk voor maag/darmvirussen. Ik vind dat het het échte risico een beetje vertroebelt. Ik heb mensen afstandsregels compleet zien negeren omdat ze zich zo nodig in de drukte naar een ontsmettingspaal moeten worstelen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mwah, er zijn veel mensen voor wie 'obsessief handen wassen' eigenlijk gewoon betekent 'handen wassen na toiletbezoek en voor het eten'. Laten we die er alsjeblieft wél in houden.
Op dat moment zonder de kennis van nu wuifde ik het ook weg, net zoals bij sars en de mexicaanse griep.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
in februari geloofde je het ook allemaal niet zeker ?
Wat ik hier insinueer is dat de bijdrage van besmetting via voorwerpen achterhaald en verwaarloosbaar is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[..]
En nee, nu niet gaan doen alsof je hier niets insinueert. Dat demagogentrucje kennen we inmiddels.
De afgelopen 3 weken is dat dus gebeurd....quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En als je daarmee klaar bent, reken dan ook even uit wat de situatie dan zou zijn als er nu een vliegtuig zou landen met nog 100 mensen met die strain
juist, en je ziet wat er gebeurd is, en nu wuif je het weer wegquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Op dat moment zonder de kennis van nu wuifde ik het ook weg, net zoals bij sars en de mexicaanse griep.
o, ik heb vanochtend nog een afspraak voor vandaag kunnen makenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Pa belde net; 'wat was dat ook alweer waar je afspraak kon maken? Caronaafspraak.nl?'
"Nee pa, coronatest.nl, maar dan moet je inloggen met DigiD".
Pa: "Oh, DigiD, dan moet ik wachten op je moeder want die is niet thuis".
Ik: "Pa, je kan ook bellen he, krijg je gewoon iemand aan de lijn."
Pa: "Oh mooi, ga ik dat wel even doen.".
Prima pa.
Maar ik log dus wel even in, voer mijn postcode in:
[..]
Wtf. Zou er storing zijn?
Gister al toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De lijn naar Duitsland is weer geopend voor IC-patiënten.
Duitsland
Nee hoor. Een beetje basic hygiëne is zeker niet slecht voor je weerstand. Als je naar de wc bent geweest en je wast je handen niet, zegt dat niets over je weerstand, wel dat je een viespeuk bent.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit en velen om mij heen ook niet.
Hygiene is slecht voor de weerstand
Klopt... Ik ben positief ingesteld... Die mensen zijn vaker succesvol en gekukkiger.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist, en je ziet wat er gebeurd is, en nu wuif je het weer weg
Ik heb nog niemand die er ook maar enigszins toe doet zien beweren dat we die strain in Nederland nog buiten de deur kunnen houden. Dat zijn alleen maar mensen, zoals jij, die een cynisch verhaal ophangen over "dat nee hoor, het is er echt nog niet, neuhh!". Het beleid is er ook niet op gericht om te voorkomen dat het hier rond gaat, het is erop gericht de eventuele nieuwe piek die dat gaat veroorzaken niet samen te laten vallen met de piek die al in de planning staat.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
De afgelopen 3 weken is dat dus gebeurd....
eergister nog gewoon 10 besmetten mensen in 1 dag in DE geland uit de UK.
maar nee, wij hebben maar 1 persoon ontdekt in NL en die heeft zich uitstekend aan de quarantaine regels gehouden en het heeft zich niet verspreid.
en er zijn ook geen anderen binnen gekomen de afgelopen 3 weken en/of die hebben zich uitstekend aan de quarantaine gehouden.
Wat niet zegt dat basic hygiëne regels niet belangrjik zijn, maar vooral dat mensen het gezonde verstand waar ze zo trots op zijn niet al te vaak goed gebruiken. Of er toch minder van hebben dan ze zelf denken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:01 schreef galantis het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat zet veel meer zoden aan de dijk voor maag/darmvirussen. Ik vind dat het het échte risico een beetje vertroebelt. Ik heb mensen afstandsregels compleet zien negeren omdat ze zich zo nodig in de drukte naar een ontsmettingspaal moeten worstelen.
Vandaag gaat er voor het eerst eentje daadwerkelijk over (of morgen, wordt nu geregeld iig).quote:
ik ben ook positief ingesteld ...dat moet wel in mijn (thuis)situatie maar ook realistischquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt... Ik ben positief ingesteld... Die mensen zijn vaker succesvol en gekukkiger.
Daar in Duitsland is de druk op de zorg ook al hoog nu toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag gaat er voor het eerst eentje daadwerkelijk over (of morgen, wordt nu geregeld iig).
dan moet je niet bij mij zijn maar bij diegene waar ik op reageerquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand die er ook maar enigszins toe doet zien beweren dat we die strain in Nederland nog buiten de deur kunnen houden. Dat zijn alleen maar mensen, zoals jij, die een cynisch verhaal ophangen over "dat nee hoor, het is er echt nog niet, neuhh!". Het beleid is er ook niet op gericht om te voorkomen dat het hier rond gaat, het is erop gericht de eventuele nieuwe piek die dat gaat veroorzaken niet samen te laten vallen met de piek die al in de planning staat.
Huh, bedoel je dan de regio waar jij zit? Want gister (of zondag zelfs) zijn er toch al 2 verplaatst? O.a. 1 uit Almelo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag gaat er voor het eerst eentje daadwerkelijk over (of morgen, wordt nu geregeld iig).
Gisteren was er een bericht dat er twee zouden worden verplaatst, eentje uit Haarlem onder andere.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, post aangepast maar te laatquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh, bedoel je dan de regio waar jij zit? Want gister (of zondag zelfs) zijn er toch al 2 verplaatst? O.a. 1 uit Almelo.
Dat ben ik zelf.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dan moet je niet bij mij zijn maar bij diegene waar ik op reageer
Zeker met je eens. Maar dat gebrek aan gezond verstand moeten we toch een beetje op inspelenquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat niet zegt dat basic hygiëne regels niet belangrjik zijn, maar vooral dat mensen het gezonde verstand waar ze zo trots op zijn niet al te vaak goed gebruiken. Of er toch minder van hebben dan ze zelf denken.
2 per dag is inderdaad extreem veelquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, post aangepast maar te laat
Wij (Brabant) mogen nu ook gaan uitplaatsen naar Duitsland. Max. 2 per dag, maar dat vind ik een enorm aantal.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij (Brabant) mogen nu ook gaan uitplaatsen naar Duitsland. Max. 2 per dag, maar dat vind ik een enorm aantal.
Welke andere regio's staan nu het meest onder druk qua ziekenbezetting? Veluwe en Twente?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat lijkt me logistiek lastigquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Ik hoorde daar die Kuiper gister ook wat over zeggen, dat het de intentie is om altijd 1 'reserve' bed voor noodgevallen klaar te hebben, en dat het naar Duitsland verplaatsen echt heel mondjesmaat zal gebeuren. Altijd eerst intentie hier op te vangen, en dan ondanks dat het nog niet vol ligt af en toe 1/2 per dag naar Duitsland.
Hepatitis is echt niet goed voor je weerstand.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit en velen om mij heen ook niet.
Hygiene is slecht voor de weerstand
Ik vind het mooi en fijn dat het kan, maar ergens ook heel treurig dat het nodig is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ah.....vanavond komt picnic langs, heerlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Wat een gekkenhuis in de supermarkt, verplicht met een lege winkelwagen lopen.
Nou nou zeg... Hoe durven ze!!quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Jeetje.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Staat je vast enig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Dat je dat nog meemaakt in NL!quote:
Nee, Randstad vooral.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke andere regio's staan nu het meest onder druk qua ziekenbezetting? Veluwe en Twente?
Gelukkig is dat al maar een half jaar ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:13 schreef Jed1Gam het volgende:
1 maar? Wij hebben er iets van 3 vrij. Ligt ook aan het profiel van het ziekenhuis hoeveel je vrij moet/wil houden. Als je een regionale traumafunctie hebt dan zul je meer bedden moeten reserveren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Ik hoorde daar die Kuiper gister ook wat over zeggen, dat het de intentie is om altijd 1 'reserve' bed voor noodgevallen klaar te hebben, en dat het naar Duitsland verplaatsen echt heel mondjesmaat zal gebeuren. Altijd eerst intentie hier op te vangen, en dan ondanks dat het nog niet vol ligt af en toe 1/2 per dag naar Duitsland.
Het leed is groot in Nederland. Met een lege kar rondlopen. Dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:18 schreef D_A het volgende:
[..]
Gelukkig is dat al maar een half jaar ofzo.
Komende dagen zijn bepaalde supermarkten tot middernacht openquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Ook met een vaccin kun je nog steeds anderen besmetten. Dan besmet je gevaccineerde ouderen en kwetsbaren die een minder werkend immuunsysteem hebben, en dus ontwikkelen ze ernstige klachten waardoor er weer druk op de zorg komt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Stephen1985 het volgende:
[..]
Rare vergelijking. Overigens is de twee die jij aanhaalt van oktober, nog ver voordat bekend was dat de Pfizer en Moderna-vaccins tot 95 procent effectief zijn. Dat is echt veel hoger dan vooraf werd verwacht. Natuurlijk zullen dingen veranderen na corona, denk aan beter handhygiëne en flexibel thuiswerken. Op grote schaal niet, dat zag je deze zomer al (zonder vaccins, nota bene).
Roverheid, ze pakken onze vrijheid af!quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het leed is groot in Nederland. Met een lege kar rondlopen. Dat dit kan in Nederland!
Dat zei Kuipers in elk geval, het zal vast regionaal verschillen ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1 maar? Wij hebben er iets van 3 vrij. Ligt ook aan het profiel van het ziekenhuis hoeveel je vrij moet/wil houden. Als je een regionale traumafunctie hebt dan zul je meer bedden moeten reserveren.
Het is fijn dat het kan, maar natuurlijk ook triest dat het moetquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De lijn naar Duitsland is weer geopend voor IC-patiënten.
Duitsland
Alleen de samenstelling dan, de honderdduizenden vaccins die al zijn geproduceerd kunnen dan gewoon vernietigd worden. Zou dus in het ergste geval wel een paar maanden vertraging betekenen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:16 schreef Predator40 het volgende:
De medeoprichter van het Duitse BioNTech zegt dat het „zeer waarschijnlijk” is dat het vaccin van het bedrijf ook werkt tegen de nieuwe variant van het coronavirus, die is opgedoken in het Verenigd Koninkrijk. Ugur Sahin benadrukte dat in principe ook binnen zes weken een nieuw vaccin gemaakt kan worden dat is aangepast aan „deze nieuwe mutatie.”
Het is goed dat we ook aandacht hebben voor de échte slachtoffers van deze crisisquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het leed is groot in Nederland. Met een lege kar rondlopen. Dat dit kan in Nederland!
Denk ook aan de slachtoffers die door deze toestanden geen eiersnijders meer kunnen kopen bij de Actionquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is goed dat we ook aandacht hebben voor de échte slachtoffers van deze crisis
nice !!! vanavond om half 12 maar eens boodschappen doen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komende dagen zijn bepaalde supermarkten tot middernacht open
Dat is nog helemaal niet bekend....quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ook met een vaccin kun je nog steeds anderen besmetten. Dan besmet je gevaccineerde ouderen en kwetsbaren die een minder werkend immuunsysteem hebben, en dus ontwikkelen ze ernstige klachten waardoor er weer druk op de zorg komt.
"dit mag nooit meer gebeuren deja-vu"quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is fijn dat het kan, maar natuurlijk ook triest dat het moet
Lig je toch maar wel mooi in een Hugo Boss bedquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze kunnen het beiden doen he.....en het aanpassen voor de toekomst en de oude door blijven leveren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen de samenstelling dan, de honderdduizenden vaccins die al zijn geproduceerd kunnen dan gewoon vernietigd worden. Zou dus in het ergste geval wel een paar maanden vertraging betekenen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:16 schreef Predator40 het volgende:
De medeoprichter van het Duitse BioNTech zegt dat het „zeer waarschijnlijk” is dat het vaccin van het bedrijf ook werkt tegen de nieuwe variant van het coronavirus, die is opgedoken in het Verenigd Koninkrijk. Ugur Sahin benadrukte dat in principe ook binnen zes weken een nieuw vaccin gemaakt kan worden dat is aangepast aan „deze nieuwe mutatie.”
Dat lijkt mij ook wel chillquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nice !!! vanavond om half 12 maar eens boodschappen doen.
Waarom vernietigen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen de samenstelling dan, de honderdduizenden vaccins die al zijn geproduceerd kunnen dan gewoon vernietigd worden. Zou dus in het ergste geval wel een paar maanden vertraging betekenen.
of het moet echt keihard gaan dalen....ook in de ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS pushmelding zegt genoeg: versoepelingen mid Januari kunnen we op ons buik schrijven denk ik.
Disco shoppenquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nice !!! vanavond om half 12 maar eens boodschappen doen.
Ze verwachten pas in januari de piek. Lijkt me bijzonder als het dan half januari alweer sterk gedaald is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of het moet echt keihard gaan dalen....ook in de ziekenhuizen.
hoeveel januari de piek dan ?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze verwachten pas in januari de piek. Lijkt me bijzonder als het dan half januari alweer sterk gedaald is.
En zo worden de maatregelen steeds weer verlengd tot het weer zomer wordt. Je houdt het virus toch niet tegen in de wintermaanden, hoe hard je ook probeert.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS pushmelding zegt genoeg: versoepelingen mid Januari kunnen we op ons buik schrijven denk ik.
Heb donderdag een afspraak bij de kaakchirurg. Twijfel tussen afzeggen of toch gaan, zodat ik alvast weet wat er moet en kan gedaan worden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als die nieuwe variant voor het leeuwendeel van de besmettingen zorgt heeft het bestaande vaccin in zo'n scenario nog maar weinig nut.quote:
Des te meer reden om niet te wachten tot 3e week januari om symbolisch te gaan vaccineren, maar om gewoon nu te gaan knallen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziekenhuizen hebben gewoon een vertraging van 2-3 weken, dus dat blijft voorlopig alle hens aan dek. En ook als je besmettingen nu binnen 10-14 dagen halveren heb je er alsnog 6-7000 per dag in de 1e week van 2021.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of het moet echt keihard gaan dalen....ook in de ziekenhuizen.
1350 is theoretisch. Daar zitten we nu echt nog niet op. En terecht ook niet aangezien er net ruim 1000 IC patienten in NL liggen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou jij eens even je mondquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En zo worden de maatregelen steeds weer verlengd tot het weer zomer wordt. Je houdt het virus toch niet tegen in de wintermaanden, hoe hard je ook probeert.
Verbaas me wel, mensen zijn echt opgefokt hier in NL in vergelijking met Zwitserland.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nou nou zeg... Hoe durven ze!!
Gaan we nu dit weer krijgen ja?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Alle reguliere zorg afgeschaald, met dank aan het egoïstische kutvolk in dit land
En dan opeens komt het andere virud weer terug... He kut net 1 miljard vaccins vernietigd....quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef trustychords het volgende:
[..]
Als die nieuwe variant voor het leeuwendeel van de besmettingen zorgt heeft het bestaande vaccin in zo'n scenario nog maar weinig nut.
wat moet er gebeuren ?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb donderdag een afspraak bij de kaakchirurg. Twijfel tussen afzeggen of toch gaan, zodat ik alvast weet wat er moet en kan gedaan worden.
De behandeling, waarschijnlijk met opname, kan wmb uitgesteld worden tot voorjaar/begin zomer.
Die paar maanden kunnen er nog wel bij.
Overigens, afspraak gemaakt toen de cijfers daalden.
Nu een polibezoek?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb donderdag een afspraak bij de kaakchirurg. Twijfel tussen afzeggen of toch gaan, zodat ik alvast weet wat er moet en kan gedaan worden.
De behandeling, waarschijnlijk met opname, kan wmb uitgesteld worden tot voorjaar/begin zomer.
Gelukkig is de kans op zo'n scenario überhaupt heel klein.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
En dan opeens komt het andere virud weer terug... He kut net 1 miljard vaccins vernietigd....
Je kan veter maar geen beleidmaker worden.
Of gewoon 's avonds door een verkeerde wijk lopen en daar foute dingen roepen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren ?
verstandkiezen eruit rossen dan sta je binnen 5 min weer buiten bijv.
Gelukkig ben ik al een jaar niet meer in NL geweest. Dus voor mij was het nieuw.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:18 schreef D_A het volgende:
[..]
Gelukkig is dat al maar een half jaar ofzo.
Nee, dan is je verstand kwijt en ben je je voortanden kwijt. Helpt ook, maar denk niet het scenario wat je wiltquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Of gewoon 's avonds door een verkeerde wijk lopen en daar foute dingen roepen.
Dan liggen ze er ook uit
Mooi. Dus we hebben een extra mannetje voor in Duindorp met oudejaarsnacht?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan liggen ze er ook uit
ze passen het niet zo aan dat het voor andere strains nutteloos word hoor....ze passen het het zo aan dat het beter werkt voor de nieuwe strain.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
En dan opeens komt het andere virud weer terug... He kut net 1 miljard vaccins vernietigd....
Je kan veter maar geen beleidmaker worden.
Blijkbaar wonen daar mensen met meer gezond verstand!quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Verbaas me wel, mensen zijn echt opgefokt hier in NL in vergelijking met Zwitserland.
Maar daar zijn ook niet zulke onzinregels van kracht als verplichte mandjes, eenrichtingsverkeer, karretjes etc.
Ach, detailsquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee, dan is je verstand kwijt en ben je je voortanden kwijt. Helpt ook, maar denk niet het scenario wat je wilt
@Haagsquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mooi. Dus we hebben een extra mannetje voor in Duindorp met oudejaarsnacht?
tijd niet geweest zeker, ze prikken als Promes tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan liggen ze er ook uit
Duindorp word hermetisch afgesloten met oud en nieuwquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mooi. Dus we hebben een extra mannetje voor in Duindorp met oudejaarsnacht?
Mocht het een afspraak met narcose zijn dan moet je eerst een afspraak bij de kaakchirurg hebben zodat hij kan kijken wat er gedaan moet, daarna moet je naar de anastetist in nog een andere afspraak en daarna krijg je pas je echte ingreep afspraak.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Implantaten voor kunstgebit, maar heb bijna geen onderkaak meer, na 20 jaar gebit zonder implantaten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren ?
verstandkiezen eruit rossen dan sta je binnen 5 min weer buiten bijv.
Kattenvoer maken ze ook voor lapjeskatten en voor noorse boskatten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat laatste is wel fascinerend als ze zo snel op mutaties in kunnen springen. Ik ben benieuwd wat dan de marge is waar binnen ze kunnen werken zonder de hele testcyclus en dergelijke weer door te moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |