Nee joh, dat geldt alleen voor feesboekquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Het staat op twitter dus het moet wel kloppen!
Zelfs in australie met zo weinig besmettingen daar.....quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
???
Ik dacht dat Nederland, België en Italië de nieuwe mutatie reeds gedetecteerd hadden.
Ik las op Twitter dat meer mensen moeite hadden een test te fiksen. Misschien loopt het gewoon weer vol?quote:
Zo'n beetje iedere deskundige zegt dat we gewoon terug naar normaal gaan, mogelijk al deze zomer. Om nu één complete nobody aan te halen die anders betoogt, is een beetje makkelijk....quote:
Best veel experts hebben dit al naar buiten gebracht, ook de WHO.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuk, een mening van iemand die niemand kent, ik ben overtuigt. Oh...wacht..
Nah, dat is het niet. Even opnieuw ingelogd en toen kon het wel, zelfs voor vanmiddag 14:00 (op twee locaties, andere locatie morgen).quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik las op Twitter van meer mensen dat ze moeite hadden een test te fiksen. Misschien loopt het gewoon weer vol?
hoe weten ze dat ? ze testen er steekproefsgewijs opquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gisteren op het nieuws, in NL 1 persoon en dat heeft zich niet verder verspreid
Misschien dat iedereen zo vlak voor de kerst even wil testen? Snap ik wel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat meer mensen moeite hadden een test te fiksen. Misschien loopt het gewoon weer vol?
Dat klinkt bekend.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gisteren op het nieuws, in NL 1 persoon en dat heeft zich niet verder verspreid
Dit zijn mensen heel snel vergeten, droom lekker verder zou ik zeggen Dr.Krutika Kuppalliquote:
Omdat ze 1 persoon gevonden hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoe weten ze dat ? ze testen er steekproefsgewijs op
dit klinkt als een "geen directe vluchten uit wuhan" verhaal
Is dat die uit de Big Bang Theory?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit zijn mensen heel snel vergeten, droom lekker verder zou ik zeggen Dr.Krutika Kuppalli
Er waren ook experts die zeiden dat corona niet naar Nederland/Europa zou komen , en dat het wel zou overwaaien binnen een paar maanden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:34 schreef Stephen1985 het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedere deskundige zegt dat we gewoon terug naar normaal gaan, mogelijk al deze zomer. Om nu één complete nobody aan te halen die anders betoogt, is een beetje makkelijk....
Nee dat is rahish koothrapelliquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dat die uit de Big Bang Theory?
Niemand denkt dat de seconde dat er vaccins zijn uitgedeeld alle regels gelijk de prullenbak in kunnen. Maar zodra de groep ingeënten groot genoeg is, is er geen enkele reden meer om de maatregelen in stand te houden. Ik ben ervan overtuigd dat politici niet kunnen wachten om versoepelingen door te voeren zodra het enigszins kan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Best veel experts hebben dit al naar buiten gebracht, ook de WHO.
Op het moment dat we de eerste besmettingen kregen in NL wist ik al dat ik mijn vakanties en vrijheid kon vergeten dit jaar. Ik heb dus ook toen geen vakanties geboekt in het voorjaar, en ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb tot op de dag van vandaag.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er waren ook experts die zeiden dat corona niet naar Nederland/Europa zou komen , en dat het wel zou overwaaien binnen een paar maanden.
O jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee dat is rahish koothrapelli
Ik heb hier wat laag water als je zin hebt om nog wat spijkers te zoeken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er waren ook experts die zeiden dat corona niet naar Nederland/Europa zou komen , en dat het wel zou overwaaien binnen een paar maanden.
Zo zijn er ook experts die in 2012 het einde van de euro voorspelde of dat er zwarte gaten zouden komen bij het cern bij de lhc.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Daarom is het dus zaak om je eigen snappertje ook te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die moet je trouwens wel serieus nemen!quote:
Nou ja, zo zijn we in deze situatie beland, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom is het dus zaak om je eigen snappertje ook te gebruiken.
Helaas blijkt die bij heel veel mensen kapot te zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom is het dus zaak om je eigen snappertje ook te gebruiken.
Rare vergelijking. Overigens is de twee die jij aanhaalt van oktober, nog ver voordat bekend was dat de Pfizer en Moderna-vaccins tot 95 procent effectief zijn. Dat is echt veel hoger dan vooraf werd verwacht. Natuurlijk zullen dingen veranderen na corona, denk aan beter handhygiëne en flexibel thuiswerken. Op grote schaal niet, dat zag je deze zomer al (zonder vaccins, nota bene).quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze testen daar bijna niet op, dus ze weten het helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Omdat ze 1 persoon gevonden hebben.
Tuurlijk kunnen er meer zijn, maar die zijn niet gevonden, dus die hoeven er ook niet te zijn. Dus zonder bewijs maar iets te roepen is zinloos en stemmingmakerij.
Ik zou ook in 2021 niks boeken!quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Op het moment dat we de eerste besmettingen kregen in NL wist ik al dat ik mijn vakanties en vrijheid kon vergeten dit jaar. Ik heb dus ook toen geen vakanties geboekt in het voorjaar, en ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb tot op de dag van vandaag.
De PCR test geeft niet aan welke mutatie het betreft. Die ene persoon zal waarschijnlijk slechts een steekproef betreffen, dan is de kans groot dat er meer zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen er meer zijn, maar die zijn niet gevonden, dus die hoeven er ook niet te zijn. Dus zonder bewijs maar iets te roepen is zinloos en stemmingmakerij.
Precies! Dus zeggen dat ze er wel zijn is net zo' n onzin...quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze testen daar bijna niet op, dus ze weten het helemaal niet.
Niet van plan tot er enige zekerheid is inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik zou ook in 2021 niks boeken!
Zelfs dat verandert niet noemenswaardig door corons over 10 jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Stephen1985 het volgende:
[..]
Rare vergelijking. Overigens is de twee die jij aanhaalt van oktober, nog ver voordat bekend was dat de Pfizer en Moderna-vaccins tot 95 procent effectief zijn. Dat is echt veel hoger dan vooraf werd verwacht. Natuurlijk zullen dingen veranderen na corona, denk aan beter handhygiëne en flexibel thuiswerken. Op grote schaal niet, dat zag je deze zomer al (zonder vaccins, nota bene).
Bij de dermate hoge populatie in NL zijn een miniscuul klein percentage al veel mensen....quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas blijkt die bij heel veel mensen kapot te zijn.
Nou ja, ze hebben 1 persoon gevonden uit 1000 steekproeven.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De PCR test geeft niet aan welke mutatie het betreft. Die ene persoon zal waarschijnlijk slechts een steekproef betreffen, dan is de kans groot dat er meer zijn.
De rest van de wereld wordt snel genoeg 'geïnfecteerd' door landen die tzt het lef krijgen weer normaal te gaan doen. Wij gaan hier zeker een geforceerd toneelstuk blijven opvoeren - ik kan de geschetste situatie in dit twitterbericht niet anders omschrijven - terwijl ze elders hun dagelijkse leven weer oppakken..quote:
Plus dat ze onevenredig veel lawaai maken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bij de dermate hoge populatie in NL zijn een miniscuul klein percentage al veel mensen....
Als je de goedgelovigheid en naiviteit meeneemt wat een menselijke eigenschap is, dan wordt het niet beter...
Ga je nu van iedere any-of nobody die iets dergelijks post op Twitter hier een post maken?quote:
Ja, mijn vrouw laat zich morgen testen en kreeg de garantie dat ze binnen 48 uur de uitslag zou krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:21 schreef nom-de-guerre het volgende:
Gaan de uitslagen van de tests eigenlijk door tijdens de kerstdagen? M.a.w. wanneer je morgen door de GGD wordt getest, krijg je dan uiterlijk eerste kerstdag uitslag?
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Best veel experts hebben dit al naar buiten gebracht, ook de WHO.
Want, dames en heren, luchtwegvirussen verspreiden zich uitsluitend via de lucht. DIt in tegenstelling tot wat de medische wetenschap beweert!quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:49 schreef galantis het volgende:
[..]
De rest van de wereld wordt snel genoeg 'geïnfecteerd' door landen die tzt het lef krijgen weer normaal te gaan doen. Wij gaan hier zeker een geforceerd toneelstuk blijven opvoeren - ik kan de geschetste situatie in dit twitterbericht niet anders omschrijven - terwijl ze elders hun dagelijkse leven weer oppakken..
En dat obsessief handen wassen mogen ze sowieso per direct wel afschaffen trouwens. Voor een luchtwegvirus ook
hoeveel zijn er op die strain getest ? dat doen ze namelijk amper in NLquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zelfs als ze zouden willen hebben ze daar ook helemaal de mankracht niet voor. Het wordt sowieso al terror met vuurwerk waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef JosMert het volgende:
En de politie krabbelt terecht terug. Alleen controlles illegale feestjes. Gelukkig, kan mijn oud op nieuw met 10 man familie gewoon door gaan.
https://www.nu.nl/binnenl(...)op-bij-excessen.html
1000quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoeveel zijn er op die strain getest ? dat doen ze namelijk amper in NL
Februari all over again
Dat doen ze omdat het niet kostenefficiënt is om zoveel te sequensen als UK doet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Februari all over again
Dat komt ondat ze doorhebben dat er geen feiten meer zijn. Er zijn alleen meningen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Plus dat ze onevenredig veel lawaai maken.
En waar heb ik dat beweerd?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Want, dames en heren, luchtwegvirussen verspreiden zich uitsluitend via de lucht. DIt in tegenstelling tot wat de medische wetenschap beweert!
NIemand wordt op een bepaalde strain getest. Wel worden samples steekproefsgewijs verder onderzocht en daarin kan dus een andere strain opduiken. Er gaat nu meer onderzocht worden, werd er aangegeven.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Februari all over again
Dat is al jaren. Bij escalatiegevaar volgen vaak waarschuwingen ipv handhaving omdat er te weinig agenten zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:52 schreef galantis het volgende:
[..]
Zelfs als ze zouden willen hebben ze daar ook helemaal de mankracht niet voor. Het wordt sowieso al terror met vuurwerk waarschijnlijk.
Het is niet moeilijk voor te stellen dat de politie in ieder conflict aan de foute kant zou staan, afhankelijk van wie aan de macht is. Totaal geen vermogen om zelf na te denken over haar eigen juridische en morele positie. Regels zijn regels, zelfs als die regel geen wet is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef JosMert het volgende:
En de politie krabbelt terecht terug. Alleen controlles illegale feestjes. Gelukkig, kan mijn oud op nieuw met 10 man familie gewoon door gaan.
https://www.nu.nl/binnenl(...)op-bij-excessen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |