Nee joh, dat geldt alleen voor feesboekquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Het staat op twitter dus het moet wel kloppen!
Zelfs in australie met zo weinig besmettingen daar.....quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
???
Ik dacht dat Nederland, België en Italië de nieuwe mutatie reeds gedetecteerd hadden.
Ik las op Twitter dat meer mensen moeite hadden een test te fiksen. Misschien loopt het gewoon weer vol?quote:
Zo'n beetje iedere deskundige zegt dat we gewoon terug naar normaal gaan, mogelijk al deze zomer. Om nu één complete nobody aan te halen die anders betoogt, is een beetje makkelijk....quote:
Best veel experts hebben dit al naar buiten gebracht, ook de WHO.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuk, een mening van iemand die niemand kent, ik ben overtuigt. Oh...wacht..
Nah, dat is het niet. Even opnieuw ingelogd en toen kon het wel, zelfs voor vanmiddag 14:00 (op twee locaties, andere locatie morgen).quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik las op Twitter van meer mensen dat ze moeite hadden een test te fiksen. Misschien loopt het gewoon weer vol?
hoe weten ze dat ? ze testen er steekproefsgewijs opquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gisteren op het nieuws, in NL 1 persoon en dat heeft zich niet verder verspreid
Misschien dat iedereen zo vlak voor de kerst even wil testen? Snap ik wel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat meer mensen moeite hadden een test te fiksen. Misschien loopt het gewoon weer vol?
Dat klinkt bekend.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gisteren op het nieuws, in NL 1 persoon en dat heeft zich niet verder verspreid
Dit zijn mensen heel snel vergeten, droom lekker verder zou ik zeggen Dr.Krutika Kuppalliquote:
Omdat ze 1 persoon gevonden hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoe weten ze dat ? ze testen er steekproefsgewijs op
dit klinkt als een "geen directe vluchten uit wuhan" verhaal
Is dat die uit de Big Bang Theory?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit zijn mensen heel snel vergeten, droom lekker verder zou ik zeggen Dr.Krutika Kuppalli
Er waren ook experts die zeiden dat corona niet naar Nederland/Europa zou komen , en dat het wel zou overwaaien binnen een paar maanden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:34 schreef Stephen1985 het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedere deskundige zegt dat we gewoon terug naar normaal gaan, mogelijk al deze zomer. Om nu één complete nobody aan te halen die anders betoogt, is een beetje makkelijk....
Nee dat is rahish koothrapelliquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dat die uit de Big Bang Theory?
Niemand denkt dat de seconde dat er vaccins zijn uitgedeeld alle regels gelijk de prullenbak in kunnen. Maar zodra de groep ingeënten groot genoeg is, is er geen enkele reden meer om de maatregelen in stand te houden. Ik ben ervan overtuigd dat politici niet kunnen wachten om versoepelingen door te voeren zodra het enigszins kan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Best veel experts hebben dit al naar buiten gebracht, ook de WHO.
Op het moment dat we de eerste besmettingen kregen in NL wist ik al dat ik mijn vakanties en vrijheid kon vergeten dit jaar. Ik heb dus ook toen geen vakanties geboekt in het voorjaar, en ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb tot op de dag van vandaag.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er waren ook experts die zeiden dat corona niet naar Nederland/Europa zou komen , en dat het wel zou overwaaien binnen een paar maanden.
O jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee dat is rahish koothrapelli
Ik heb hier wat laag water als je zin hebt om nog wat spijkers te zoeken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er waren ook experts die zeiden dat corona niet naar Nederland/Europa zou komen , en dat het wel zou overwaaien binnen een paar maanden.
Zo zijn er ook experts die in 2012 het einde van de euro voorspelde of dat er zwarte gaten zouden komen bij het cern bij de lhc.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Daarom is het dus zaak om je eigen snappertje ook te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die moet je trouwens wel serieus nemen!quote:
Nou ja, zo zijn we in deze situatie beland, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom is het dus zaak om je eigen snappertje ook te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |