Ultra Clean it is, lulhannessenquote:Op maandag 21 december 2020 18:18 schreef sigme het volgende: Paradontax heeft geantwoord. [..] Dus @:molo, wennen of ultra clean!
Met plantenprut erin, dat zijn toch hun Herbal uitvoeringen?quote:Op maandag 21 december 2020 21:52 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ultra Clean it is, lulhannessen![]()
Geen plantenzut er meer in, wat maakt het dan nog Parodontax man![]()
![]()
![]()
Dank voor de post!
Herkenbaarquote:Op maandag 21 december 2020 23:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik ging zojuist de keuken uitgebreid poetsen(Ja om 23 uur...)
(Was hoognodig, zeker met de komst van schoonouders eerste kerstdag.
Mijn schoonzus heeft altijd een huis dat spic en span is, ondanks twee kinderen. Mijn huis lijkt altijd de apocalyps in miniformaat)
Maar voor nu: welterusten!
Een van de weinige voordelen van overleden oudersquote:Op maandag 21 december 2020 23:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha @:Candaasje, herkenbaar hoor, ik poets ook nog steeds m'n huis als m'n ouders komen.. goed bezig hoor!
Slaap lekker!
oeh, hoe oud zijn die kinderen?quote:Op maandag 21 december 2020 23:56 schreef fietsie het volgende:
Ik probeer juist te voorkomen dat ze komen te overlijden door ze te vragen dit jaar kerst thuis te vieren, samen.
(COPD + COPD & Cardio klanten)
En dat is wat concreter nu de kids van mn broertje Covid positief zijn (waar ze normaal op passen).
Oudste is 11 en echt ziek, alle symptomen, en in zelfisolatie in zn slaapkamerquote:Op dinsdag 22 december 2020 00:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
oeh, hoe oud zijn die kinderen?
Dat zou ik ook zeker gedaan hebben als ze er nog waren.
Goed argument om de scholen dus zeker tot half januari dicht te houden en niet al weer te openen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oudste is 11 en echt ziek, alle symptomen, en in zelfisolatie in zn slaapkamer
quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:43 schreef Aure het volgende:
Wat sneu fietsie
Zal je altijd zien Lonaamaar fijn dat het er is
matig, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat sneu fietsie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftig.
Wat sneu fietsie
Meh. Helemaal kut zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verschilt ook wel een beetje per persoon, maar het lijkt mij een prima manier.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:14 schreef Aure het volgende:
Thanks![]()
wij vinden het heel lastig hoe hier mee om te gaan, dus we zitten niet op hun lip, sturen wel af en toe een berichtje of we bellen even en laten het aan hen om te reageren wanneer ze daar aan toe zijn. Beetje afwachtend zijn we dus, ik weet niet of we daar nu goed aan doen maar mijn buik voelt een beetje in your face zeg maar. Als jullie snappen wat ik bedoel. Zo moeilijk dit
kan mij echt niet voorstellen hoe afschuwelijk dit voor hen moet zijn.
Wat sneu fietsie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is zeker heftig en enorm verdrietig.
Mijn advies: vraag het ze. Alles. Zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:14 schreef Aure het volgende:
Thanks![]()
wij vinden het heel lastig hoe hier mee om te gaan, dus we zitten niet op hun lip, sturen wel af en toe een berichtje of we bellen even en laten het aan hen om te reageren wanneer ze daar aan toe zijn. Beetje afwachtend zijn we dus, ik weet niet of we daar nu goed aan doen maar mijn buik voelt een beetje in your face zeg maar. Als jullie snappen wat ik bedoel. Zo moeilijk dit
kan mij echt niet voorstellen hoe afschuwelijk dit voor hen moet zijn.
Pfff... en zien ze dat zitten of met het saaamen met faaamilie?quote:Op maandag 21 december 2020 23:56 schreef fietsie het volgende:
Ik probeer juist te voorkomen dat ze komen te overlijden door ze te vragen dit jaar kerst thuis te vieren, samen.
(COPD + COPD & Cardio klanten)
En dat is wat concreter nu de kids van mn broertje Covid positief zijn (waar ze normaal op passen).
Wat sneu fietsie
VreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe dubbel, in jouw situatie.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dit is trouwens een heel goed advies.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn advies: vraag het ze. Alles. Zoveel mogelijk.
Mjah er ontstond eerst cijfertjesgegoochel "de test en dan 10 dagen enz" waarop ik ze nog eens goed aangekeken heb tijdens het Facetimen, zo van "klachtenvrij + 10 dagen lijkt me wijzer?".quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Neem aan dat zij zelf ook niet willen afspreken nu
Jah, vooral als ik dan bij mn dochter (met haar permissie, niet zomaar) in whatsapp lees dattie zich eenzaam voelt. Gelukkig reageert zij daar pittig op; gister heeft ze in totaal 10 uur met m zitten 'onlinen' van Playstation tot gewoon kletsen en hem voorlezen.quote:
Meh, sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:20 schreef Holyme het volgende:
Wat heftig en verdrietig @:Aure sterkte gewenst.
@:Lonaa dat is wel heul vroegNou ja, liever dat dan andersom, dat je de hele dag zit te wachten. Hier zondag wat besteld bij Zooplus, met meldingen dat bestellingen trager dan normaal zijn, excusea drukdrukblabla. Vanochtend mail dat ze vandaag bezorgen
![]()
@:fietsie die OP![]()
@:Candaasje je wil niet weten hoe blij ik ben met mn betonnen vloer, die is van nature al wat gespikkeld enzo. Want het nadeel aan de kleur is dat je er ALLES op ziet. Maar tegelijkertijd valt het dus niet op als je niet weet dat dat ene geen spikkel is maar kattenhaar(klinkt wat vaag en onlogisch misschien, maar tis vroeg en in mijn hoofd klopt het
)
Ja en nee; laatste keer wat met de familie doen was in juni, zelf heb ik ze in juli voor 't laatst gezien, en mijn vader wilde zo heel erg graag met z'n allen vieren dat ie gerechtelijk heeft "gewonnen" van een frauderende huurder.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pfff... en zien ze dat zitten of met het saaamen met faaamilie?
Wat lief van je dochterquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah er ontstond eerst cijfertjesgegoochel "de test en dan 10 dagen enz" waarop ik ze nog eens goed aangekeken heb tijdens het Facetimen, zo van "klachtenvrij + 10 dagen lijkt me wijzer?".
[..]
Jah, vooral als ik dan bij mn dochter (met haar permissie, niet zomaar) in whatsapp lees dattie zich eenzaam voelt. Gelukkig reageert zij daar pittig op; gister heeft ze in totaal 10 uur met m zitten 'onlinen' van Playstation tot gewoon kletsen en hem voorlezen.
Die laatste zin is wat cryptisch.... in elk geval voor mij dan, zo in de ochtendquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja en nee; laatste keer wat met de familie doen was in juni, zelf heb ik ze in juli voor 't laatst gezien, en mijn vader wilde zo heel erg graag met z'n allen vieren dat ie gerechtelijk heeft "gewonnen" van een frauderende huurder
Laten we hem maar cryptisch houden; het gaat er om dat het hem veel stress bezorgde en dat die stress nu weg isquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die laatste zin is wat cryptisch.... in elk geval voor mij dan, zo in de ochtend
Ik heb ook allemaal van die dingen waarvan ik denk "NOOIT MEER!" omdat het zo rot schoon te houden was. Zoals stoffen stoelen, want kattenharen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik snap wat je bedoelt!
(Het is net zoiets als dat ik besloten heb nooit meer lichte kastdeurtjes te willen in de keuken. Van die fronten met wat ruwere houten look lijkt me handiger. Zie je minder op)
Dat lijkt me echt lastigquote:Op dinsdag 22 december 2020 00:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat sneu fietsie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:16 schreef fietsie het volgende:
Jah, vooral als ik dan bij mn dochter (met haar permissie, niet zomaar) in whatsapp lees dattie zich eenzaam voelt. Gelukkig reageert zij daar pittig op; gister heeft ze in totaal 10 uur met m zitten 'onlinen' van Playstation tot gewoon kletsen en hem voorlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
En om even mijn eigen enthousiasme te botvieren op jullieDie oren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja maar in dit geval een ontzettend plichtsbewust jongentje met een autismespectrum stoornis die zelf zoeits had van: blijf bij mij weg.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
Dat lijkt me echt lastigHet blijft toch een kind. Daar wil je als ouder voor kunnen zorgen, lijkt me?
Dat lijkt me nog lastigerquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja maar in dit geval een ontzettend plichtsbewust jongentje met een autismespectrum stoornis die zelf zoeits had van: blijf bij mij weg.
Huis poetsen voor bezoek heb ik nog nooit gedaan. Hooguit de stofzuiger er door wat post aan de kant.quote:Op maandag 21 december 2020 23:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha @:Candaasje, herkenbaar hoor, ik poets ook nog steeds m'n huis als m'n ouders komen.. goed bezig hoor!
Slaap lekker!
Wat sneu fietsie
Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Zij willen heel graag met iig het gezin van 1 van hun kinderen, dus of hier of bij broer. Bij broer is nu geen optie, maar ik heb liever geen "randstad transport" hier naar toe... Maar ik snap ze verder ook wel weer.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:45 schreef Barreltje het volgende:
En succes voor fietsie.. eigenwijze ouders zijn niet echt tegen op te boksen.. zij willenndus wel mensen zien en jij doet er alles aan om hun niet ziek te maken? Of gaat het er nu om dat je niet wil dat jouw eigen gezin niet ziek wordt?
Oh god je beschrijft mijn keuken- en badkamerbladquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]Ik snap wat je bedoelt!
(Het is net zoiets als dat ik besloten heb nooit meer lichte kastdeurtjes te willen in de keuken. Van die fronten met wat ruwere houten look lijkt me handiger. Zie je minder op)
Ik heb in de badkamer overigens wel zo'n 'granieten' vloer (woningbouw, ik vermoed dat het gewoon een budgetvariant was). Die is enorm gespikkeld. Maar die vind ik er daardoor áltijd smerig uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |