abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196871183
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196871203
OMG de OP :9~ :9~ :9~
  maandag 21 december 2020 @ 21:52:24 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196871207
bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2020 18:18 schreef sigme het volgende: Paradontax heeft geantwoord. [..] Dus @:molo, wennen of ultra clean!
Ultra Clean it is, lulhannessen :')
Geen plantenzut er meer in, wat maakt het dan nog Parodontax man :') :') :')

Dank voor de post!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196871278
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2020 21:52 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]

Ultra Clean it is, lulhannessen :')
Geen plantenzut er meer in, wat maakt het dan nog Parodontax man :') :') :')

Dank voor de post!
Met plantenprut erin, dat zijn toch hun Herbal uitvoeringen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196871573
Wat een mooi nieuws @vlindertje89, jij gaat zo lekker het nieuwe jaar in!

Kreeg vanavond nog een pakketje, van een van de leidinggevenden. Een soort faberge ei voor in de kerstboom. Maar dat durf ik niet, het ding was zo voorzichtig ingepakt met bubbelwrap en vloeipapier dat ik m maar ver buiten de reikwijdte van de divapootjes heb gelegd
We have far more in common than that which devides us..
pi_196873326
B:)B
pi_196873705
Ik ging zojuist de keuken uitgebreid poetsen :+ (Ja om 23 uur...)

(Was hoognodig, zeker met de komst van schoonouders eerste kerstdag.

Mijn schoonzus heeft altijd een huis dat spic en span is, ondanks twee kinderen. Mijn huis lijkt altijd de apocalyps in miniformaat :') )

Maar voor nu: welterusten!
pi_196873868
Haha @Candaasje, herkenbaar hoor, ik poets ook nog steeds m'n huis als m'n ouders komen.. goed bezig hoor!
Slaap lekker!
pi_196873895
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 23:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik ging zojuist de keuken uitgebreid poetsen :+ (Ja om 23 uur...)

(Was hoognodig, zeker met de komst van schoonouders eerste kerstdag.

Mijn schoonzus heeft altijd een huis dat spic en span is, ondanks twee kinderen. Mijn huis lijkt altijd de apocalyps in miniformaat :') )

Maar voor nu: welterusten!
Herkenbaar :D Hopelijk is het gelukt.

Over rare dingen in je eten vinden: een keer een super dikke bromvlieg in de snert. Ik hoopte toen maar dat ze me geloofden dat die direct uit het blik kwam en niet later er in was gevlogen :') Prima reactie met excuses, een bos bloemen en geld terug.

Ik snap al die hork reacties ook niet. Je wilt als producent toch graag weten als er iets mis gaat. Zoals met die lucifers. Dat kan toch gevaarlijk zijn als ze zo makkelijk doormidden breken? En hoe gebruik je een lucifer in hemelsnaam 'verkeerd'.

Maar goed, er zullen ook wel heel veel domme mensen zijn of honds brutale zoals die mevrouw die altijd zei dat er iets ontbrak bij de boodschappen :X Dan moet je oppassen de andere klanten niet te gaan wantrouwen of direct voor dom aan te zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196873907
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 23:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha @:Candaasje, herkenbaar hoor, ik poets ook nog steeds m'n huis als m'n ouders komen.. goed bezig hoor!
Slaap lekker!
Een van de weinige voordelen van overleden ouders :P
  maandag 21 december 2020 @ 23:56:49 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196873916
Ik probeer juist te voorkomen dat ze komen te overlijden door ze te vragen dit jaar kerst thuis te vieren, samen.
(COPD + COPD & Cardio klanten)

En dat is wat concreter nu de kids van mn broertje Covid positief zijn (waar ze normaal op passen).
pi_196874055
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 23:56 schreef fietsie het volgende:
Ik probeer juist te voorkomen dat ze komen te overlijden door ze te vragen dit jaar kerst thuis te vieren, samen.

En dat is wat concreter nu de kids van mn broertje Covid positief zijn (waar ze normaal op passen).

oeh, hoe oud zijn die kinderen?

Dat zou ik ook zeker gedaan hebben als ze er nog waren.
  dinsdag 22 december 2020 @ 00:31:54 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196874161
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 00:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

oeh, hoe oud zijn die kinderen?

Dat zou ik ook zeker gedaan hebben als ze er nog waren.
Oudste is 11 en echt ziek, alle symptomen, en in zelfisolatie in zn slaapkamer
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 07:16:00 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196875429
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 00:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Goed argument om de scholen dus zeker tot half januari dicht te houden en niet al weer te openen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196875508
}:| :O

Bestelling gedaan bij bedrijf. Die zijn altijd Heel Ruim in hun bezorgplanningen. Een uur vroeger is eerder regel dan uitzondering. 'Enschede' stond op het schema voor 9:30, dus ik heb een wekker gezet om 8:00.

7:10! DINGDONG!

Ugh. Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196875520
quote:

[..]

-O-
Neem aan dat zij zelf ook niet willen afspreken nu
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_196875577
Wat sneu fietsie -O-

Zal je altijd zien Lonaa :') maar fijn dat het er is :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196875625
Oh jeetje Aure. Dat is ook heel heftig. :{ Ik kan me los daarvan ook nog voorstellen dat het voor jou, met al je hormonen en alles, nog extra/anders binnenkomt. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196875629
Oh Aure. Sterkte met afwikkeling en verwerken voor jullie allemaal -O-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 22 december 2020 @ 07:53:09 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196875631
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 07:43 schreef Aure het volgende:
Wat sneu fietsie -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
matig, sterkte! :*
pi_196875726
Och @Aure wat heftig. Kan me inderdaad goed voorstellen dat het bij jou ook heel hard binnenkomt. Veel sterkte voor jullie allemaal :*
  dinsdag 22 december 2020 @ 08:04:50 #22
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196875728
quote:
Wat sneu fietsie -O-

SPOILER
:* Heftig.
pi_196875779
quote:
Wat sneu fietsie -O-

SPOILER
Meh. Helemaal kut zeg.
pi_196875807
Thanks :* :* wij vinden het heel lastig hoe hier mee om te gaan, dus we zitten niet op hun lip, sturen wel af en toe een berichtje of we bellen even en laten het aan hen om te reageren wanneer ze daar aan toe zijn. Beetje afwachtend zijn we dus, ik weet niet of we daar nu goed aan doen maar mijn buik voelt een beetje in your face zeg maar. Als jullie snappen wat ik bedoel. Zo moeilijk dit :'( kan mij echt niet voorstellen hoe afschuwelijk dit voor hen moet zijn.
  dinsdag 22 december 2020 @ 08:17:19 #25
13783 Anthraxx
pi_196875829
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:14 schreef Aure het volgende:
Thanks :* :* wij vinden het heel lastig hoe hier mee om te gaan, dus we zitten niet op hun lip, sturen wel af en toe een berichtje of we bellen even en laten het aan hen om te reageren wanneer ze daar aan toe zijn. Beetje afwachtend zijn we dus, ik weet niet of we daar nu goed aan doen maar mijn buik voelt een beetje in your face zeg maar. Als jullie snappen wat ik bedoel. Zo moeilijk dit :'( kan mij echt niet voorstellen hoe afschuwelijk dit voor hen moet zijn.
Dat verschilt ook wel een beetje per persoon, maar het lijkt mij een prima manier.
pi_196876104
quote:
Wat sneu fietsie -O-

SPOILER
:* dat is zeker heftig en enorm verdrietig.
pi_196876202
Wat ontzettend verdrietig @Aure
pi_196876220
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:14 schreef Aure het volgende:
Mijn advies: vraag het ze. Alles. Zoveel mogelijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196876277
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 23:56 schreef fietsie het volgende:

Pfff... en zien ze dat zitten of met het saaamen met faaamilie?

quote:
Wat sneu fietsie -O-

SPOILER
Vreselijk ;(
En hoe dubbel, in jouw situatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:06:38 #30
13783 Anthraxx
pi_196876300
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn advies: vraag het ze. Alles. Zoveel mogelijk.
Dit is trouwens een heel goed advies.

Hoewel ik uit ervaring weet hoeveel vragen je op je af krijgt en je soms ook gewoon rust wil. Het is fijn dat mensen er rekening mee houden door te vragen.

Wat wij ook fijn vonden is de eerste tijd dat je even niet hoefde te denken aan je huishouden of eten, als je daar al zin in hebt. We hebben regelmatig dingen gekregen om op te warmen (soep, stamppot etc). Als het maar vulde.
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:16:40 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196876432
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 07:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

-O-
Neem aan dat zij zelf ook niet willen afspreken nu
Mjah er ontstond eerst cijfertjesgegoochel "de test en dan 10 dagen enz" waarop ik ze nog eens goed aangekeken heb tijdens het Facetimen, zo van "klachtenvrij + 10 dagen lijkt me wijzer?".
quote:
Wat sneu fietsie -O-

Jah, vooral als ik dan bij mn dochter (met haar permissie, niet zomaar) in whatsapp lees dattie zich eenzaam voelt. Gelukkig reageert zij daar pittig op; gister heeft ze in totaal 10 uur met m zitten 'onlinen' van Playstation tot gewoon kletsen en hem voorlezen.
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:17:31 #32
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196876451
quote:

SPOILER
Meh, sterkte.
pi_196876492
Wat heftig en verdrietig @Aure sterkte gewenst.

@Lonaa dat is wel heul vroeg :') Nou ja, liever dat dan andersom, dat je de hele dag zit te wachten. Hier zondag wat besteld bij Zooplus, met meldingen dat bestellingen trager dan normaal zijn, excusea drukdrukblabla. Vanochtend mail dat ze vandaag bezorgen :D

@fietsie die OP :9~

@Candaasje je wil niet weten hoe blij ik ben met mn betonnen vloer, die is van nature al wat gespikkeld enzo. Want het nadeel aan de kleur is dat je er ALLES op ziet. Maar tegelijkertijd valt het dus niet op als je niet weet dat dat ene geen spikkel is maar kattenhaar :P (klinkt wat vaag en onlogisch misschien, maar tis vroeg en in mijn hoofd klopt het :') )
pi_196876555
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:20 schreef Holyme het volgende:
Wat heftig en verdrietig @:Aure sterkte gewenst.

@:Lonaa dat is wel heul vroeg :') Nou ja, liever dat dan andersom, dat je de hele dag zit te wachten. Hier zondag wat besteld bij Zooplus, met meldingen dat bestellingen trager dan normaal zijn, excusea drukdrukblabla. Vanochtend mail dat ze vandaag bezorgen :D

@:fietsie die OP :9~

@:Candaasje je wil niet weten hoe blij ik ben met mn betonnen vloer, die is van nature al wat gespikkeld enzo. Want het nadeel aan de kleur is dat je er ALLES op ziet. Maar tegelijkertijd valt het dus niet op als je niet weet dat dat ene geen spikkel is maar kattenhaar :P (klinkt wat vaag en onlogisch misschien, maar tis vroeg en in mijn hoofd klopt het :') )
:D Ik snap wat je bedoelt!
(Het is net zoiets als dat ik besloten heb nooit meer lichte kastdeurtjes te willen in de keuken. Van die fronten met wat ruwere houten look lijkt me handiger. Zie je minder op :P )

Ik heb in de badkamer overigens wel zo'n 'granieten' vloer (woningbouw, ik vermoed dat het gewoon een budgetvariant was). Die is enorm gespikkeld. Maar die vind ik er daardoor áltijd smerig uitzien :') .
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:25:07 #35
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196876556
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

Pfff... en zien ze dat zitten of met het saaamen met faaamilie?

Ja en nee; laatste keer wat met de familie doen was in juni, zelf heb ik ze in juli voor 't laatst gezien, en mijn vader wilde zo heel erg graag met z'n allen vieren dat ie gerechtelijk heeft "gewonnen" van een frauderende huurder.
(Dat gaf m veel stress want mocht ie komen te overlijden door Corona dan zou ik die shit in de schoot geworpen hebben gekregen, en dat is nu over. Er zitten alleen nog maar betalende huurders in z'n oude bedrijf)
pi_196876608
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mjah er ontstond eerst cijfertjesgegoochel "de test en dan 10 dagen enz" waarop ik ze nog eens goed aangekeken heb tijdens het Facetimen, zo van "klachtenvrij + 10 dagen lijkt me wijzer?".
[..]

Jah, vooral als ik dan bij mn dochter (met haar permissie, niet zomaar) in whatsapp lees dattie zich eenzaam voelt. Gelukkig reageert zij daar pittig op; gister heeft ze in totaal 10 uur met m zitten 'onlinen' van Playstation tot gewoon kletsen en hem voorlezen.
Wat lief van je dochter O+

@Aure, wat een rotsituatie zeg. Sterkte.
Spoilers!
pi_196876625
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja en nee; laatste keer wat met de familie doen was in juni, zelf heb ik ze in juli voor 't laatst gezien, en mijn vader wilde zo heel erg graag met z'n allen vieren dat ie gerechtelijk heeft "gewonnen" van een frauderende huurder
Die laatste zin is wat cryptisch.... in elk geval voor mij dan, zo in de ochtend :+
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:33:12 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196876658
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die laatste zin is wat cryptisch.... in elk geval voor mij dan, zo in de ochtend :+
Laten we hem maar cryptisch houden; het gaat er om dat het hem veel stress bezorgde en dat die stress nu weg is :)
pi_196876704
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef Candaasje het volgende:
:D Ik snap wat je bedoelt!
(Het is net zoiets als dat ik besloten heb nooit meer lichte kastdeurtjes te willen in de keuken. Van die fronten met wat ruwere houten look lijkt me handiger. Zie je minder op :P )
Ik heb ook allemaal van die dingen waarvan ik denk "NOOIT MEER!" omdat het zo rot schoon te houden was. Zoals stoffen stoelen, want kattenharen. :') en wij hadden eerder een salontafel waar een geultje in zat, van waar het hout samenkwam. Daar ging natuurlijk al het vuil zitten. Echt verschrikkelijk. :')

In een volgende keuken wil ik ook gewoon een inductieplaat oid. Want ik ben het schoonmaken van het gasfornuis ook echt zat. :')
pi_196876727
Goedemorgen *O*

Om
quote:

[..]

Dat lijkt me echt lastig :o Het blijft toch een kind. Daar wil je als ouder voor kunnen zorgen, lijkt me?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196876736
quote:
Wat sneu fietsie -O-

SPOILER
:*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196876748
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:16 schreef fietsie het volgende:

_O_
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:45:17 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196876768
@Aure wat verdrietig! Sterkte

En succes voor fietsie.. eigenwijze ouders zijn niet echt tegen op te boksen.. zij willenndus wel mensen zien en jij doet er alles aan om hun niet ziek te maken? Of gaat het er nu om dat je niet wil dat jouw eigen gezin niet ziek wordt?

Tevens een vrolijke noot, ik moest aan jullie (culsc) denken met alle units in de diepvries..
https://www.thebestsocial(...)EkPGt6e-tbYhX4DCEdhg
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_196876769
En om even mijn eigen enthousiasme te botvieren op jullie *O*

SPOILER
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:46:07 #45
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196876776
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
En om even mijn eigen enthousiasme te botvieren op jullie *O*

SPOILER
Die oren!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:46:27 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196876779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
Dat lijkt me echt lastig :o Het blijft toch een kind. Daar wil je als ouder voor kunnen zorgen, lijkt me?
Ja maar in dit geval een ontzettend plichtsbewust jongentje met een autismespectrum stoornis die zelf zoeits had van: blijf bij mij weg.
pi_196876783
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja maar in dit geval een ontzettend plichtsbewust jongentje met een autismespectrum stoornis die zelf zoeits had van: blijf bij mij weg.
Dat lijkt me nog lastiger :o
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:51:48 #48
63722 z80
I fink you freaky
pi_196876868
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 23:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha @:Candaasje, herkenbaar hoor, ik poets ook nog steeds m'n huis als m'n ouders komen.. goed bezig hoor!
Slaap lekker!
Huis poetsen voor bezoek heb ik nog nooit gedaan. Hooguit de stofzuiger er door wat post aan de kant.
Mijn huis, mijn regels, mijn stof en zooi.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:55:53 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_196876922
quote:
Wat sneu fietsie -O-

SPOILER
Sterkte.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:56:12 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196876927
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:45 schreef Barreltje het volgende:

En succes voor fietsie.. eigenwijze ouders zijn niet echt tegen op te boksen.. zij willenndus wel mensen zien en jij doet er alles aan om hun niet ziek te maken? Of gaat het er nu om dat je niet wil dat jouw eigen gezin niet ziek wordt?

Zij willen heel graag met iig het gezin van 1 van hun kinderen, dus of hier of bij broer. Bij broer is nu geen optie, maar ik heb liever geen "randstad transport" hier naar toe... Maar ik snap ze verder ook wel weer.

Binnen het kringetje van mn moeders familie veel corona, bij mn vader in de familie de ene na de andere dode door kanker, het gevoel van sterfelijkheid neemt dan natuurlijk wel enorm toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')