Erik was heel groot toen de eerste millennials (zoals ik dus, schijnbaar) in hun tienerjaren zaten. Immers ook de mede-oprichter van Radio 538.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer millennialIk vind Erik de Zwart kennen eerder iets voor boomers
Ja je moet er hier snel bij zijn Jobi, het niveau is hoog hier!quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom ben ik in deze SC áltijd te laat met een grap
Je weet nog niet wat hij dan eet, het kan nog erger zijnquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan kom ik op éérste kerstdag langs, goed?
Erger dan vis is héél onwaarschijnlijk voor een Nederlanderquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat hij dan eet, het kan nog erger zijn
Ach ja, ik kom in ieder geval vaak genoeg op hetzelfde idee, het duurt alleen wat langerquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je moet er hier snel bij zijn Jobi, het niveau is hoog hier!
Ik heb vernomen dat @ijs_beer op eerste kerstdag klei gaat eten:quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Erger dan vis is héél onwaarschijnlijk voor een Nederlander
In vergelijking met vis nog altijd een delicatesse Jobi!quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat @:ijs_beer op eerste kerstdag klei gaat eten:
[ afbeelding ]
Straks zeg je nog dat je liever katten eetquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:28 schreef Strani het volgende:
[..]
In vergelijking met vis nog altijd een delicatesse Jobi!
Doe eens even rap normaal.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rens Kroes kennende zal er wel een of andere stroop of siroop aan toegevoegd worden. Iets wat dan geen suiker genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou haar de klas uitzettenquote:
En dat zit dan als een blok in je maag? Wtfquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt hele gekke mensen op deze wereld Emmeke.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dat zit dan als een blok in je maag? Wtf
Oh was het de bedoeling dat we hier iets zouden leren?quote:
Totaal van het padje die familiequote:Op dinsdag 22 december 2020 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt hele gekke mensen op deze wereld Emmeke.
Ik beschouw het maar als een complimentquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt hele gekke mensen op deze wereld Emmeke.
Tevens ben je nu in mijn achting gedaald.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:28 schreef Strani het volgende:
[..]
In vergelijking met vis nog altijd een delicatesse Jobi!
Jij niet in de mijne, ik hou gewoon nog steeds harstikke veel van je Beertje.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tevens ben je nu in mijn achting gedaald.
Vis.
Fietsband reparerenquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh was het de bedoeling dat we hier iets zouden leren?
Oke deze charme (slijmerij) werkt. Weer terug omhoog in de achting.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij niet in de mijne, ik hou gewoon nog steeds harstikke veel van je Beertje.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oke deze charme (slijmerij) werkt. Weer terug omhoog in de achting.
Dat zou voor jou sowieso nooit lukkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh was het de bedoeling dat we hier iets zouden leren?
Dat moment hebben we uiteindelijk allemaal wel eens bij Straniquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tevens ben je nu in mijn achting gedaald.
Iemand moet hier ook gewoon de dorpsgek classclown zijnquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou voor jou sowieso nooit lukken
BUUURRRRNquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou voor jou sowieso nooit lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |