Nou snap ik het niet meer. Ik dacht dat je doelde op topic 15 wat weer gevolgd wordt door 14 en dan weer 15?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Vind ik een goede en acceptabele reden
Ik had een tijdlang dat ik dan bewust de reeks opende, maar inmiddels niet meer genoeg zin om dat te doenquote:Op woensdag 23 december 2020 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben voor t aanhouden van 1 oktober als vaste startdatum
Ik zal eens zien wat ik volgend jaar kan doen. Als we dan niet allemaal partyhardy op een festival het einde van de wereld staan te vieren.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had een tijdlang dat ik dan bewust de reeks opende, maar inmiddels niet meer genoeg zin om dat te doen
Verdraaid!quote:Op woensdag 23 december 2020 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
MVG heeft ook nog Shine On You Crazy Diamond!
Je reinste trendbreuk!!!!!!11111!!!quote:Op woensdag 23 december 2020 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
Datum waarop de eerste topics werden aangemaakt:
2019: 21 november
2018: 1 oktober
2017: 1 oktober
2016: 1 oktober
2015: 17 oktober
Volgend jaar bestaat niet!quote:Op woensdag 23 december 2020 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zal eens zien wat ik volgend jaar kan doen.
De schuld van @Mexicanobakkerquote:Op woensdag 23 december 2020 11:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je reinste trendbreuk!!!!!!11111!!!
Zullen we daarin dan Fake Empire van The National en anthem Dancing On My Own van Robyn horen?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Het was volgens mij al een keer hier aangekondigd, maar het is nu officieel:
Op 1 januari luister je naar De Net Niet Top 2000 op NPO Radio 2
Presentatie
Giel Beelen bijt tussen 06.00 en 09.00 uur het spits af van De Net Niet Top 2000. Daarna is Bart Arens te horen en vanaf 12.00 uur presenteert Gijs Staverman. Rob Stenders, Caroline Brouwer en Leo Blokhuis nemen de uren tot 18.00 uur voor hun rekening. Wouter van der Goes en Frank van 't Hof zijn tot 22.00 uur te horen. Tijdens de afsluitende uren, tot 00.00 uur, wisselen verschillende dj's elkaar af.
Mooiere naam was geweest: De Top 2000 +quote:Op woensdag 23 december 2020 12:02 schreef MadMaster het volgende:
De Net Niet Top 2000
Oh leuk. Vroeger was die afkickdag echt een eightiesfeestje, we hadden het er hier thuis nog over omdat ik Remco Veldhuis op tv zag bij Scrooge en die presenteerde ooit een deel.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Presentatie
Giel Beelen bijt tussen 06.00 en 09.00 uur het spits af van De Net Niet Top 2000. Daarna is Bart Arens te horen en vanaf 12.00 uur presenteert Gijs Staverman. Rob Stenders, Caroline Brouwer en Leo Blokhuis nemen de uren tot 18.00 uur voor hun rekening. Wouter van der Goes en Frank van 't Hof zijn tot 22.00 uur te horen. Tijdens de afsluitende uren, tot 00.00 uur, wisselen verschillende dj's elkaar af.
Als ze dat dan ook oprecht doen en niet een soort eigen wenselijke playlist maken met nrs die de Top 2000 nooit meer zouden halen maar wel lekker wegdraaiden - zoals vroeger - dan wel een leuk idee.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Presentatie
Als intro voor Seven Nation Army inderdaad. Ook Phil Taylor heeft nog een intro voor The Power.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
MVG heeft ook nog Shine On You Crazy Diamond!
quote:Op woensdag 23 december 2020 12:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zullen we daarin dan Fake Empire van The National en anthem Dancing On My Own van Robyn horen?
+ Eefje.quote:
Misschien profiteert Eefje wel van het "Suzanne Bosman-effect" en is ze daardoor in de Net Niet In de Top 2000 lijst te horen iddquote:Op woensdag 23 december 2020 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
+ Eefje.
Die heb ik afgelopen week overigens even beluisterd en dat vond ik voor het komende jaar wel genoeg...
Eerder deze week hadden ze het erover en toen kreeg ik wel het idee dat het wordt wat Stenders vorig jaar deed, maar dan zesmaal zo lang.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:36 schreef Cassa95 het volgende:
Ik hoop dat ze er net als vorig jaar ook weer een hoop noteringen van bekendmaken (2001-2050 bijv). Uit de bubbling under van vorig jaar kwamen best veel binnenkomers dit jaar.
Had ik Suzanne met d'r tattoo op d'r arm eindelijk als rockchick kunnen plaatsen, gaat ze ineens lyrisch zitten doen over Eefje. Daardoor dus maar even naar Eefje geluisterd.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien profiteert Eefje wel van het "Suzanne Bosman-effect" en is ze daardoor in de Net Niet In de Top 2000 lijst te horen idd
Suzanne is ook een new wave liefhebber en de stap van new wave naar Eefje is al wat kleiner dan van rock naar Eefje. Dikke plus haar muzieksmaak wmb hoor.. Ook best een aantrekkelijke dame ondanks haar 55 jaarquote:Op woensdag 23 december 2020 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik Suzanne met d'r tattoo op d'r arm eindelijk als rockchick kunnen plaatsen, gaat ze ineens lyrisch zitten doen over Eefje. Daardoor dus maar even naar Eefje geluisterd.
Suzanne is nu weer rockchick af bij mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |