Hier moet ik even over nadenken.quote:Op maandag 21 december 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel dat je een unban krijgt, ga je dan daarna nog steeds regelmatig kutmaps laden met haxball?
Geglimlacht en daarom een like gegeven.quote:Op maandag 21 december 2020 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Feestontbijt heet dit tegenwoordig @:Mexicanobakker
Als je ziet welke mensen daar op stemmen dan is die omschrijving wel behoorlijk accuraat. Maar er zullen vast wat meer normale mensen tussen zitten inderdaad, dus I stand corrected (deels).quote:Op maandag 21 december 2020 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets mis met de PVV.
Partijen wegzetten als 'tokkie partijen' is zo 2016.
Niks mis met Tokkies.quote:Op maandag 21 december 2020 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je ziet welke mensen daar op stemmen dan is die omschrijving wel behoorlijk accuraat. Maar er zullen vast wat meer normale mensen tussen zitten inderdaad, dus I stand corrected (deels).
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 21 december 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
Je pakket wordt vandaag tussen 13:23 en 14:23 bezorgd.
SPANNEND JONGONS
Wat een geestige grolquote:Op maandag 21 december 2020 13:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een real doll, maar hij doet hier de hele tijd voorkomen alsof hij gym spul gekocht heeft
Voor in de gym?quote:
DPD toch? Vergeet het maar, die komen waarschijnlijk ergens rond de 28e.quote:Op maandag 21 december 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
Je pakket wordt vandaag tussen 13:23 en 14:23 bezorgd.
SPANNEND JONGONS
Dit is gewoon een prima lunch. Daar kun je niks van zeggen, doe je goed hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 13:35 schreef Mansjester het volgende:
Tijd voor lunch
Gebakken aardappels, feta,hummus en gegrilde champignons en courgette
Dit is gewoon een mooi gebaar van medemenselijkheid in deze barre tijden. Daar kun je niks van zeggen, doe je goed hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketje is er @:donraja @:ggmm
Bezorger was helemaal blij dat ik het bij z’n bus kwam ophalen, hij was namelijk door zijn rug gegaan vorige week.
Ik ben te goed voor deze wereld
Lijkt me gelul, maar ik zou als bezorger hetzelfde hebben gedaan.quote:Op maandag 21 december 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
Bezorger was helemaal blij dat ik het bij z’n bus kwam ophalen, hij was namelijk door zijn rug gegaan vorige week.
Wow, netjes. Ga je vanavond ook deur aan deur kerstliedjes zingen?quote:Op maandag 21 december 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 13:35 schreef Mansjester het volgende:
Tijd voor lunch
Gebakken aardappels, feta,hummus en gegrilde champignons en courgette
En dan niet erbij zeggen dat je door mij op dat aardige idee bent gekomenquote:Op maandag 21 december 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
Die van mij niet wtfquote:Op maandag 21 december 2020 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Onze namen staan in de donatie ticker.
Jij ook een fijne kerst makkerquote:Op maandag 21 december 2020 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Onze namen staan in de donatie ticker.
de beginquote:Op maandag 21 december 2020 14:58 schreef GGMM het volgende:
Als @:scrummie het was stond het verkeerd om, die had zich vast niet op tijd bedacht dat je de begin van de tekst als laatste moet doneren.
Oh oepsquote:
de beginquote:Op maandag 21 december 2020 14:58 schreef GGMM het volgende:
Als @:scrummie het was stond het verkeerd om, die had zich vast niet op tijd bedacht dat je de begin van de tekst als laatste moet doneren.
ik vindtquote:Op maandag 21 december 2020 15:03 schreef Scrummie het volgende:
halve circel, verkeerdsbord, zeebra, de begin.
En dan vergeet ik idealkasje voor het gemak!
Eensquote:Op maandag 21 december 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
Zeebra vind ik persoonlijk erg mooi, temeer omdat hij er achteraan zei 'of hoe heet zo'n beest'. Wetende dat het wellicht fout was maar wellicht door de tijdsdruk van het spelletje toch een antwoord wilde geven.
Laten we het binnenkort weer eens spelen dan.quote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Ik mis dat tekenspelletje.
Jammer dat er maar 30 verschillende woorden opzaten.
Ik wil dat ook wel weer eens doen.quote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Misschien moeten we het weer eens spelen. Het stond altijd garant voor komische momenten.quote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan waren er nog figuren als @Caland en @wateropmars die bij 6k besmettingen zeiden dat de kroegen open kondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |