Ja, nadat ik op invoeren klikte dacht ik "wacht eens even.. uiers!"quote:Op maandag 21 december 2020 11:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zou je plaatje van haar posten zonder tieten?
quote:Op maandag 21 december 2020 11:40 schreef 3rr0r het volgende:
@:JanCees je knuffel is gevonden
[ twitter ]
quote:Op maandag 21 december 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
Oh dat is die mevrouw die Scrummie een like heeft gegeven
Dan zal hij daar wel op stemmen
Om dit te vieren ga ik NU een eitje bakken.quote:Op maandag 21 december 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
Oh dat is die mevrouw die Scrummie een like heeft gegeven
Dan zal hij daar wel op stemmen
Pics?quote:Op maandag 21 december 2020 11:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om dit te vieren ga ik NU een eitje bakken.
Ben jij een PVV tokkie? #dtvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben jij een PVV tokkie? #dtvNiets mis met de PVV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Partijen wegzetten als 'tokkie partijen' is zo 2016.
Oke tokkiequote:Op maandag 21 december 2020 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets mis met de PVV.
Partijen wegzetten als 'tokkie partijen' is zo 2016.
Dat weet ik niet scrummiequote:
Nicequote:
Gek genoeg lijkt er maar geen einde te komen aan de stijgingen.quote:maar ik denk nog steeds dat we volgend jaar dalinkjes gaan zien daar
tsja is niet gek, kwestie van beleid heb ik mij laten vertellenquote:Op maandag 21 december 2020 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice
[..]
Gek genoeg lijkt er maar geen einde te komen aan de stijgingen.
Feestontbijt heet dit tegenwoordig @Mexicanobakkerquote:Op maandag 21 december 2020 12:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga nu kerstontbijt(lunch) hebben via teams.
(lol)
quote:Op maandag 21 december 2020 12:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga nu kerstontbijt(lunch) hebben via teams.
(lol)
Stuur even een mail naar forum@fok.nlquote:Op maandag 21 december 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
@:GGMM waar kan ik om clementie vragen voor mijn COR ban?
moet dat?quote:Op maandag 21 december 2020 12:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stuur even een mail naar forum@fok.nl
@:GGMM is lunchen dus ik neem de honeurs even waar.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar (vraag dat voor een vriend)quote:Op maandag 21 december 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
Neequote:
Bij mij (ik ben nogal belangrijk)quote:Op maandag 21 december 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
Verward "mens" klinkt anno 2020 beter.quote:Op maandag 21 december 2020 11:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die term 'verwarde man' nu ook wordt gebruikt voor dit soort dingetjes. Ik vind dat je minimaal 1 keer Allahu Akhbar moet hebben geschreeuwd en/of last van een bloedsuikerdipje.
@Caland heeft de eerste keer ook unban gehad. Toen deed hij 3 dagen later weer achterlijk.quote:Op maandag 21 december 2020 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk ben je net zo streng als bij @:Caland
Okequote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland heeft de eerste keer ook unban gehad. Toen deed hij 3 dagen later weer achterlijk.
Dus nou kan hij de tering krijgen
ja baasquote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Maar de volgende keer dat je weer de hele nacht hebt volgechat met bitcoin en andere totaal irrelevante zaken is hij ook definitief
Dat hoop ik ook scrummiequote:Op maandag 21 december 2020 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Ja, dan vraag je er ook wel om hoor! Hopelijk gaat @:aTypisch beter om met de kansen die hij krijgt. Wees dus geen Jorgensen Typisch.
Dat klopt niet.quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland heeft de eerste keer ook unban gehad. Toen deed hij 3 dagen later weer achterlijk.
al vond ik het wel storend dat kritiek op HeT bElEiD als snel naar BNW werd verwezenquote:Op maandag 21 december 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook scrummie
Mijn vertrouwen in de mensheid is al te vaak beschadigd geraakt!
kyranquote:Op maandag 21 december 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
Ik verkondigde toen al de waarheid maar @:kyran kon dat niet aan.
Kan ik bij jou clementie vragen voor een ESF unban?quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet deze vast voor je klaar mocht GGMM dit voor je regelenquote:Op maandag 21 december 2020 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan ik bij jou clementie vragen voor een ESF unban?
Stel dat je een unban krijgt, ga je dan daarna nog steeds regelmatig kutmaps laden met haxball?quote:Op maandag 21 december 2020 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2020 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |