Feestontbijt heet dit tegenwoordig @Mexicanobakkerquote:Op maandag 21 december 2020 12:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga nu kerstontbijt(lunch) hebben via teams.
(lol)
quote:Op maandag 21 december 2020 12:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga nu kerstontbijt(lunch) hebben via teams.
(lol)
Stuur even een mail naar forum@fok.nlquote:Op maandag 21 december 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
@:GGMM waar kan ik om clementie vragen voor mijn COR ban?
moet dat?quote:Op maandag 21 december 2020 12:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stuur even een mail naar forum@fok.nl
@:GGMM is lunchen dus ik neem de honeurs even waar.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar (vraag dat voor een vriend)quote:Op maandag 21 december 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
Neequote:
Bij mij (ik ben nogal belangrijk)quote:Op maandag 21 december 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
Verward "mens" klinkt anno 2020 beter.quote:Op maandag 21 december 2020 11:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die term 'verwarde man' nu ook wordt gebruikt voor dit soort dingetjes. Ik vind dat je minimaal 1 keer Allahu Akhbar moet hebben geschreeuwd en/of last van een bloedsuikerdipje.
@Caland heeft de eerste keer ook unban gehad. Toen deed hij 3 dagen later weer achterlijk.quote:Op maandag 21 december 2020 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk ben je net zo streng als bij @:Caland
Okequote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland heeft de eerste keer ook unban gehad. Toen deed hij 3 dagen later weer achterlijk.
Dus nou kan hij de tering krijgen
ja baasquote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Maar de volgende keer dat je weer de hele nacht hebt volgechat met bitcoin en andere totaal irrelevante zaken is hij ook definitief
Dat hoop ik ook scrummiequote:Op maandag 21 december 2020 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Ja, dan vraag je er ook wel om hoor! Hopelijk gaat @:aTypisch beter om met de kansen die hij krijgt. Wees dus geen Jorgensen Typisch.
Dat klopt niet.quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland heeft de eerste keer ook unban gehad. Toen deed hij 3 dagen later weer achterlijk.
al vond ik het wel storend dat kritiek op HeT bElEiD als snel naar BNW werd verwezenquote:Op maandag 21 december 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook scrummie
Mijn vertrouwen in de mensheid is al te vaak beschadigd geraakt!
kyranquote:Op maandag 21 december 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
Ik verkondigde toen al de waarheid maar @:kyran kon dat niet aan.
Kan ik bij jou clementie vragen voor een ESF unban?quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet deze vast voor je klaar mocht GGMM dit voor je regelenquote:Op maandag 21 december 2020 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan ik bij jou clementie vragen voor een ESF unban?
Stel dat je een unban krijgt, ga je dan daarna nog steeds regelmatig kutmaps laden met haxball?quote:Op maandag 21 december 2020 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2020 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |