Die van mij niet wtfquote:Op maandag 21 december 2020 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Onze namen staan in de donatie ticker.
Jij ook een fijne kerst makkerquote:Op maandag 21 december 2020 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Onze namen staan in de donatie ticker.
de beginquote:Op maandag 21 december 2020 14:58 schreef GGMM het volgende:
Als @:scrummie het was stond het verkeerd om, die had zich vast niet op tijd bedacht dat je de begin van de tekst als laatste moet doneren.
Oh oepsquote:
de beginquote:Op maandag 21 december 2020 14:58 schreef GGMM het volgende:
Als @:scrummie het was stond het verkeerd om, die had zich vast niet op tijd bedacht dat je de begin van de tekst als laatste moet doneren.
ik vindtquote:Op maandag 21 december 2020 15:03 schreef Scrummie het volgende:
halve circel, verkeerdsbord, zeebra, de begin.
En dan vergeet ik idealkasje voor het gemak!
Eensquote:Op maandag 21 december 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
Zeebra vind ik persoonlijk erg mooi, temeer omdat hij er achteraan zei 'of hoe heet zo'n beest'. Wetende dat het wellicht fout was maar wellicht door de tijdsdruk van het spelletje toch een antwoord wilde geven.
Laten we het binnenkort weer eens spelen dan.quote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Ik mis dat tekenspelletje.
Jammer dat er maar 30 verschillende woorden opzaten.
Ik wil dat ook wel weer eens doen.quote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Misschien moeten we het weer eens spelen. Het stond altijd garant voor komische momenten.quote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan waren er nog figuren als @Caland en @wateropmars die bij 6k besmettingen zeiden dat de kroegen open kondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |