Dan zit ik te gourmettenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef Sableheart het volgende:
Volgende week is 2e kerstdag. Is er dan behoefte om een oude editie terug te kijken?
Nee, bij mij gaat de Top 2000 voor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef Sableheart het volgende:
Volgende week is 2e kerstdag. Is er dan behoefte om een oude editie terug te kijken?
Ja, een opbouw naar nietsquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Waar heb ik de laatste 15 minuten naar zitten kijken?Ik dacht dat we live resultaten kregen.
Laten we maar even overslaan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef Sableheart het volgende:
Rustaggghquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Is het afgelopen? Komt er geen uitslag? Heb ineens geen stream meer?
Ja ik keek even naar iets anders, dus ik weet niet wat er gebeurd is ineensquote:
Uitslag komt zo online. Ze zijn nog aan het tellen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Is het afgelopen? Komt er geen uitslag? Heb ineens geen stream meer?
Daar zat ik ook op te wachten jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Waar heb ik de laatste 15 minuten naar zitten kijken?Ik dacht dat we live resultaten kregen.
Insgelijksquote:
Resultaten zijn morgen!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Oh, zo alquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:23 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Uitslag komt zo online. Ze zijn nog aan het tellen.
Was gezellig!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:25 schreef Sableheart het volgende:
Als ik de reacties hier zo hoor, slaan we volgende week over. Dan is 2017 op 2 januari aan de beurt.
Bedankt voor de gezellige avond, en de enorme hoeveelheid leesvoer, en tot dan!
Inderdaad, na die kitsch van Queen en Deep Purple enzo in de Top 2000 eindelijk weer echte muziek.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was gezellig!![]()
Nieuwe jaar beginnen met Salvador, kan slechter
Ik vind het een goed planquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:25 schreef Sableheart het volgende:
Als ik de reacties hier zo hoor, slaan we volgende week over. Dan is 2017 op 2 januari aan de beurt.
Bedankt voor de gezellige avond, en de enorme hoeveelheid leesvoer, en tot dan!
Zou leuk zijn als je er toch even bij kon zijn!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Vanaf 2 januari ben ik er 10 weken sowieso nietOf misschien echt het laatste halfuurtje of zo. Al duurt die 2017 finale wel best lang dus wie weet
Zelfs een cover is goed. Dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was gezellig!![]()
Nieuwe jaar beginnen met Salvador, kan slechter
Moltalk hoef ik sowieso niet per sé te zienquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je er toch even bij kon zijn!
Ja want WIDM begint weerquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:34 schreef Sableheart het volgende:
Ah ja, dan is het waarschijnlijk handig als we weer om 21:30 gaan beginnen, in plaats van om 21:00
Hahaha, ja dat is ook wel de belangrijkste moltalk van het seizoenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moltalk hoef ik sowieso niet per sé te zienBehalve aanstaande maandag dan
Toch op Edsiel moeten stemmenquote:
Zo'n enorm verschil ook!quote:
Is gewoon door Mentimeter (computerprogramma wat veel voor scholen wordt gebruikt om meningen te polsen) gerold, waarschijnlijk hadden ze alle tijd alleen nodig om dit plaatje in elkaar te zetten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:37 schreef Arth_NL het volgende:
Bijna 7.000 stemmers, zo snel geteld.
Ik had niet gedacht dat überhaupt zoveel mensen nog keken en de moeite namen om te stemmen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is gewoon door Mentimeter (computerprogramma wat veel voor scholen wordt gebruikt om meningen te polsen) gerold, waarschijnlijk hadden ze alle tijd alleen nodig om dit plaatje in elkaar te zetten.
Sommige landen had ik van tevoren in gedachten als "die komen er sowieso niet bij" en Monaco stond zo'n beetje op 1.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
Terecht wel dat Monaco onderaan kwam, snapte zelf niet echt wat dat ertussen deed.
Misschien toch ertussen gestopt als een soort "kom op Monaco kom weer terug naar ESF!!!"?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sommige landen had ik van tevoren in gedachten als "die komen er sowieso niet bij" en Monaco stond zo'n beetje op 1.
Toen die voorbij kwamen dacht ik echt "![]()
![]()
![]()
![]()
" alles kan voorbij komen deze avond
Dan hadden ze beter iets Hongaars kunnen doenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien toch ertussen gestopt als een soort "kom op Monaco kom weer terug naar ESF!!!"?
Die komen onder hun huidige regime niet meer terug vrees ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter iets Hongaars kunnen doen
Az en apam zat er niet tussen verdikkemequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter iets Hongaars kunnen doen
JA!!quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch een gemiste kans dat hij geen Perfect van Ed Sheeran op de achtergrond aan had, toch @:Meke ?
Spanje is vreselijkquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:29 schreef Sableheart het volgende:
Als ik de lijst zo doorkijk zijn er veel die ik me niet meer herinner. Portugal en Belgie zijn degenen die ik me als echt goed herinner, Moldavie en Roemenie als leuk vrolijk, Spanje als slecht.
Gezelligquote:
enigszins mislukte*quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Dit was wel het debiele broertje van de Golden Boy.
Die mag zijn gouden schoentjes nog niet eens poetsenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Dit was wel het debiele broertje van de Golden Boy.
Johan jij ben toch wel met mijn eens dat die gozer d’r he-le-maal niks van kan?quote:
Hij zingt dit nummer zeker beter dan ik zou doen...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Johan jij ben toch wel met mijn eens dat die gozer d’r he-le-maal niks van kan?
Wacht maar tot Spanje komtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:45 schreef koffieleuk het volgende:
Wel toepasselijk voor dit jaar, zijn uithaal zat er zeker anderhalve meter naast
Nee dat zijn gewoon eenvoudige boerenlullen, die doen niet meer aan deze poppenkastquote:
Dat was wel een momentje jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wacht maar tot Spanje komtDaar passen rustig meerdere mensen tussen
Je kan zien dat we een week in Top 2000-trainingskamp zijn geweest voor vanavondquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon eenvoudige boerenlullen, die doen niet meer aan deze poppenkast
Oh en ook nog Australië, al weet ik even niet meer of die uitglijder in de finale of de semi wasquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat was wel een momentje ja
Maar was wel een memorabel moment, anders kan ik niet verklaren waarom het de ESC250 heeft gehaald.
De perfecte voorbereiding op het échte muziekfeest!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan zien dat we een week in Top 2000-trainingskamp zijn geweest voor vanavond
Daar zaten soms nog wel wat rustigere stukjes tussen inderdaad, en dat maakte het nummer net wat beterquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:48 schreef koffieleuk het volgende:
Ze zingt het veel harder dan op de plaat, vond ik erg jammer.
Och hemelquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:49 schreef Fred_B het volgende:
Hier gaan al die Polen verspreid over Europa op stemmen,
Groetjes,
Een BN’er in Op Weg Naar Het Songfestival
En terecht ook. Na die eerste twee nummers hoor ik graag iets authentiekersquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:49 schreef Fred_B het volgende:
Top 3 van Wit-Rusland ooit heeft gestuurd nu
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:50 schreef koffieleuk het volgende:
Ik vind ze een schattig stel, maar m'n glazuur verdwijnt wel zo ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |