abonnement Unibet Coolblue
pi_196831925
Kree is gevallen thuis en heeft zijn schouder gebroken. Vanmiddag is hij er aan geopereerd.

Van harte beterschap Kree, en niet te veel spielen met die morfine pomp he

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:32 schreef kree het volgende:
Ok kree ligt int het ziekenhuis......:s
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef kree het volgende:
Weet niet denk dat ze me morgen wel ontslaan al. Operaie ging goed wel maar was lastog. 3 uur geduurd en 2.5 zakken bloed. Omg zeg zo erg leek het me zelf niet nl.
pi_196831932
first

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 23:02:00 ]
  Spellchecker zaterdag 19 december 2020 @ 23:03:09 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196831980
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef Leonos het volgende:
first
Fijn dat je een nieuw topic hebt geopend.
Hopelijk komt @kree hier zelf ook weer snel posten.
pi_196832843
Ok was even niet op fok! Geweest, maar fijn dat jullie aan me denken ;)
Gaat verder nog ok met me hoor, nog steeds bij mijn ma thuis, zere schouder/arm enzo.

Heb verder eigenlijk niet echt nieuws even. Volgende week gesprek met de hulpverleners nog, dan nog met een psycholoog en week erna met een psychiater.

Dan zou ik begin januari wel naar die nieuwe woonruimte kunnen van de hulpverlening.
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zaterdag 19 december 2020 @ 23:33:38 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196832893
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:31 schreef kree het volgende:
Ok was even niet op fok! Geweest, maar fijn dat jullie aan me denken ;)
Gaat verder nog ok met me hoor, nog steeds bij mijn ma thuis, zere schouder/arm enzo.

Heb verder eigenlijk niet echt nieuws even. Volgende week gesprek met de hulpverleners nog, dan nog met een psycholoog en week erna met een psychiater.

Dan zou ik begin januari wel naar die nieuwe woonruimte kunnen van de hulpverlening.
Goed om weer ff wat van je te lezen!! Hou vol he meneertje! ^O^
pi_196833551
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:31 schreef kree het volgende:
Dan zou ik begin januari wel naar die nieuwe woonruimte kunnen van de hulpverlening.
Begin januari al, dat is best te overzien, kree. :Y

En stug gehouden met je oefeningen. :)
Elke dag een centimetertje meer.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_196837574
Wat fijn je weer te lezen Kree. En super dat het nog steeds de goede kant op gaat.
Wat zou dat een mooi begin van het nieuwe jaar zijn. Andere woonruimte, behandeling. Wow, knap hoor. _O_

En thanks @maily Dat je me erop wees dat Kree weer terug is.

Ps. Het topic is gereekst.
pi_196837914
Goed om te lezen @kree en hopelijk heb je niet teveel moeite om van de alcohol af te blijven / last van craving
pi_196838052
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:31 schreef kree het volgende:
Ok was even niet op fok! Geweest, maar fijn dat jullie aan me denken ;)
Gaat verder nog ok met me hoor, nog steeds bij mijn ma thuis, zere schouder/arm enzo.

Heb verder eigenlijk niet echt nieuws even. Volgende week gesprek met de hulpverleners nog, dan nog met een psycholoog en week erna met een psychiater.

Dan zou ik begin januari wel naar die nieuwe woonruimte kunnen van de hulpverlening.
Ha die Kreeftje, wees sterk voor de feestdagen. Veel verleiding komt eraan maar beheers jezelf. En doe rustig aan.
pi_196839007
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 00:03 schreef svann het volgende:

[..]

Begin januari al, dat is best te overzien, kree. :Y

En stug gehouden met je oefeningen. :)
Elke dag een centimetertje meer.
Het gaat niet echt met centimeters per dag helaas. Had wel beetje gehoopt dat het sneller beter zou gaan, maargoed het was geen kleine operatie ook. Dus zal wat tijd gaan kosten.
Do what you love, love what you do!
pi_196839021
quote:
17s.gif Op zondag 20 december 2020 11:26 schreef praadje het volgende:
Wat fijn je weer te lezen Kree. En super dat het nog steeds de goede kant op gaat.
Wat zou dat een mooi begin van het nieuwe jaar zijn. Andere woonruimte, behandeling. Wow, knap hoor. _O_

En thanks @:Maily Dat je me erop wees dat Kree weer terug is.

Ps. Het topic is gereekst.
Mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar zijn in december begonnen al iig ;)
Do what you love, love what you do!
pi_196839042
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:57 schreef stokj het volgende:

[..]

Ha die Kreeftje, wees sterk voor de feestdagen. Veel verleiding komt eraan maar beheers jezelf. En doe rustig aan.
Denk dat het te overzien is aangezien ik toch bij mijn moeder logeer. En' daar krijg of ik mag ik echt geen drank pakken. :P
Do what you love, love what you do!
pi_196839324
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:49 schreef kree het volgende:
Denk dat het te overzien is aangezien ik toch bij mijn moeder logeer. En' daar krijg of ik mag ik echt geen drank pakken
Fijn,

Is de drang er ook niet?
De zucht.

Of denk je soms toch nog: "hoe kan ik stiekem aan drank komen" ?
pi_196839577
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef hartloper het volgende:

[..]

Fijn,

Is de drang er ook niet?
De zucht.

Of denk je soms toch nog: "hoe kan ik stiekem aan drank komen" ?
Dat valt eigenlijk wel mee, heb daar niet eens last van.
Maar ken mezelf inmiddels, heb dit vaker gehad en ook tijden niet niks gedronken en hoe langer het alcohol vrij zijn duurt hoe lastiger het juist gaat worden.
Do what you love, love what you do!
pi_196839602
Goeie stappen Kree!
pi_196839732
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:09 schreef kree het volgende:
Dat valt eigenlijk wel mee, heb daar niet eens last van.
Maar ken mezelf inmiddels, heb dit vaker gehad en ook tijden niet niks gedronken en hoe langer het alcohol vrij zijn duurt hoe lastiger het juist gaat worden.
Mogelijk ben je een binge drinker @kree ?
pi_196845361
Hey kree, je zet mooie stappen man. Hou vol en revalideren gaat altijd traag, heel traag. ^O^
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 18:43:22 #18
388664 crew  Dotteke
pi_196846991
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:31 schreef kree het volgende:
Ok was even niet op fok! Geweest, maar fijn dat jullie aan me denken ;)
Gaat verder nog ok met me hoor, nog steeds bij mijn ma thuis, zere schouder/arm enzo.

Heb verder eigenlijk niet echt nieuws even. Volgende week gesprek met de hulpverleners nog, dan nog met een psycholoog en week erna met een psychiater.

Dan zou ik begin januari wel naar die nieuwe woonruimte kunnen van de hulpverlening.
Fijn Kree dat het toch redelijk snel gaat.
Met je schouder zal,nog wel even dure.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 18:44:21 #19
388664 crew  Dotteke
pi_196847007
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:49 schreef kree het volgende:

[..]

Denk dat het te overzien is aangezien ik toch bij mijn moeder logeer. En' daar krijg of ik mag ik echt geen drank pakken. :P
En hoe gaat dat Kree?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 20 december 2020 @ 19:50:49 #20
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_196848274
Chapeau dat je zulke stappen zet, @kree Heel veel kracht en sterkte man!
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_196879071
Goedemorgen lieve @kree . Alweer een nuchtere dag achter de rug. Je doet het toch maar mooi even, ondanks dat je niet kunt en mag drinken bij je moeder. Anderen waren misschien al terug gegaan naar hun eigen plekje om zo te kunnen gebruiken maar jij zit nog lekker bij mams. Top ^O^

Hoe is het met je schouder? Lukt het met de oefeningen en kun je er al wat meer beweging in krijgen?
Hou je taai jongen. Liefs van mij :*
  Spellchecker dinsdag 22 december 2020 @ 14:48:55 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196882239
Hoi @kree , vermaak je je nog een beetje?
Oefeningen doen en misschien een beetje muziek maken?
pi_196922921
Hoi lieve @kree

Hopelijk een heel mooi jaar waarin al je dromen en wensen waar mogen worden :*

pi_196927724
Hoi Kree. Lees wat er allemaal is gebeurd.
Ik postte ook wel eens in het topic Fokkers stoppen met alcohol.

Als ik eens iets kan doen voor je zoals boodschappen doen moet je me maar berichten. Woon in tzelfde dorp.

Beterschap iig 👍
pi_196944370
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:07 schreef Hork het volgende:
Hoi Kree. Lees wat er allemaal is gebeurd.
Ik postte ook wel eens in het topic Fokkers stoppen met alcohol.

Als ik eens iets kan doen voor je zoals boodschappen doen moet je me maar berichten. Woon in tzelfde dorp.

Beterschap iig 👍
Wat lief van je zeg ^O^
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 08:48:11 #26
388664 crew  Dotteke
pi_196981016
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:07 schreef Hork het volgende:
Hoi Kree. Lees wat er allemaal is gebeurd.
Ik postte ook wel eens in het topic Fokkers stoppen met alcohol.

Als ik eens iets kan doen voor je zoals boodschappen doen moet je me maar berichten. Woon in tzelfde dorp.

Beterschap iig 👍
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_197001970
Hoi lieve @kree . De kerstdagen achter de rug. Hopelijk heb je fijne dagen met je moeder gehad. Nu op naar het nieuwe jaar met een nieuwe start. Heb je deze week nog een gesprek of heb je die al gehad?
Liefs, Praadje :*
pi_197018170
Thanks allemaal, beetje late reactie van mij, maargoed.
Hoop dat jullie ook een fijne kerst hebben gehad.

Was hier wel gezellig, ook helemaal alcoholvrij, lol dat is al een tijdje niet meer gebeurt :)

Heb vorige week het intakegesprek gehad bij de hulpverlening, was nog een vrij lang gesprek met heel veel vragen.
Nu deze week nog met de coordinator (oid) en dan bespreken ze het weer met het team daar om een behandelplan te maken.
WMO van de gemeente is ook aangevraagd, maar ook daar moet nog een gesprek mee komen, dat gaat wel begin januari worden.

Nu is het nog zaak dat zomerhuisje leeg te halen. (Ging met de verhuurder weer niet soepel, want hoewel ze van de hele situatie afweet, ineens moeilijk gaan doen over een opzegtermijn die officieel wel twee maanden is trouwens)
Maargoed om gezeik daarover te voorkomen maar een middenweg geboden om een deel te betalen.
Kortom ben ik er vanaf want ze kwamen al met sturen we naar de rechtsbijstand etc.
Nu heb ik dat ook en er klopt wel meer niet aan die hele huur situatie/contract, maar heb gewoon geen zin om het hoog op te gaan spelen.

Dus al met al nog best wel een hoop gedoe en geregel.
Maargoed alles loopt nog wel ;)
Do what you love, love what you do!
pi_197018206
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:07 schreef Hork het volgende:
Hoi Kree. Lees wat er allemaal is gebeurd.
Ik postte ook wel eens in het topic Fokkers stoppen met alcohol.

Als ik eens iets kan doen voor je zoals boodschappen doen moet je me maar berichten. Woon in tzelfde dorp.

Beterschap iig 👍
Thanks, ja poste daar ook, voor nu lukt alles wel, maar hou je in gedachten :)
Do what you love, love what you do!
pi_197018251
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 14:48 schreef maily het volgende:
Hoi @:kree , vermaak je je nog een beetje?
Oefeningen doen en misschien een beetje muziek maken?
Beetje, probeer wel piano en gitaar te blijven spelen en lukt ook wel tot op zekere hoogte dan. Blijft wel een beetje behelpen.

Grappig detail did behandelaar speelt gitaar ;) ok gelijk vraag kan ik je later nog eens benaderen als we een toetsenist nodig hebben. Nouja altijd goed wmb :)
Do what you love, love what you do!
pi_197018315
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]

En hoe gaat dat Kree?
Mja ik heb natuurlijk wel vaker gebotst met mijn ma, dus euhm het gaat zolang ik me netjes inhoud enzo als we het niet eens zijn. Het kan dus dit logeren, maar het moet niet te lang gaan duren, voor ons beide niet trouwens.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 12:35:02 #32
388664 crew  Dotteke
pi_197018354
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 12:33 schreef kree het volgende:

[..]

Mja ik heb natuurlijk wel vaker gebotst met mijn ma, dus euhm het gaat zolang ik me netjes inhoud enzo als we het niet eens zijn. Het kan dus dit logeren, maar het moet niet te lang gaan duren, voor ons beide niet trouwens.
O dat is vervelend.
Ik b edoelde eigenlijk meer het niet mogen drinken?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_197018538
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 12:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O dat is vervelend.
Ik b edoelde eigenlijk meer het niet mogen drinken?
Ah zo ;)
Niet zo'n moeite mee gehad eigenlijk. Maar ik weet dat dit een soort van valkuil van me is. Nl, de eerste maand(en) gaat dat makkelijk en daarna kreeg ik altijd weer zoiets van, ach wat maakt het uit een keertje en zo sluipt het er dan weer in, zal niet de eerste keer zijn. Maargoed aardige stok achter de deur gecreeerd nu met urine controles enzo als ik verhuisd ben. Dus dat met behandeling gaat hopelijk helpen.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 12:44:24 #34
388664 crew  Dotteke
pi_197018582
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 12:43 schreef kree het volgende:

[..]

Ah zo ;)
Niet zo'n moeite mee gehad eigenlijk. Maar ik weet dat dit een soort van valkuil van me is. Nl, de eerste maand(en) gaat dat makkelijk en daarna kreeg ik altijd weer zoiets van, ach wat maakt het uit een keertje en zo sluipt het er dan weer in, zal niet de eerste keer zijn. Maargoed aardige stok achter de deur gecreeerd nu met urine controles enzo als ik verhuisd ben. Dus dat met behandeling gaat hopelijk helpen.
Wel fijn dat het makkelijk gaat en je niett smacht naar drank
Fijn dat je hulp gezocht hebt hoor ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Spellchecker maandag 28 december 2020 @ 13:42:24 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197020379
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 12:31 schreef kree het volgende:

[..]

Beetje, probeer wel piano en gitaar te blijven spelen en lukt ook wel tot op zekere hoogte dan. Blijft wel een beetje behelpen.

Grappig detail did behandelaar speelt gitaar ;) ok gelijk vraag kan ik je later nog eens benaderen als we een toetsenist nodig hebben. Nouja altijd goed wmb :)
Positief!! ^O^
pi_197034034
Wow, is dit de echte kree wel?! Wat veel prima leesbare berichten achter elkaar.
pi_197038363
quote:
11s.gif Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef Chia het volgende:
Wow, is dit de echte kree wel?! Wat veel prima leesbare berichten achter elkaar.
Mooi he? _O_
pi_197038670
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2020 12:28 schreef kree het volgende:
Thanks allemaal, beetje late reactie van mij, maargoed.
Hoop dat jullie ook een fijne kerst hebben gehad.

Was hier wel gezellig, ook helemaal alcoholvrij, lol dat is al een tijdje niet meer gebeurt :)

Heb vorige week het intakegesprek gehad bij de hulpverlening, was nog een vrij lang gesprek met heel veel vragen.
Nu deze week nog met de coordinator (oid) en dan bespreken ze het weer met het team daar om een behandelplan te maken.
WMO van de gemeente is ook aangevraagd, maar ook daar moet nog een gesprek mee komen, dat gaat wel begin januari worden.

Nu is het nog zaak dat zomerhuisje leeg te halen. (Ging met de verhuurder weer niet soepel, want hoewel ze van de hele situatie afweet, ineens moeilijk gaan doen over een opzegtermijn die officieel wel twee maanden is trouwens)
Maargoed om gezeik daarover te voorkomen maar een middenweg geboden om een deel te betalen.
Kortom ben ik er vanaf want ze kwamen al met sturen we naar de rechtsbijstand etc.
Nu heb ik dat ook en er klopt wel meer niet aan die hele huur situatie/contract, maar heb gewoon geen zin om het hoog op te gaan spelen.

Dus al met al nog best wel een hoop gedoe en geregel.
Maargoed alles loopt nog wel ;)
Hey @kree Geeft niets hoor, een late reactie. Gewoon lekker op je eigen tempo doen. Fijn dat je dadelijk van die verhuurders af bent. En als ik jou was zou ik er ook geen energie meer in steken. Gewoon opzeggen, betalen en klaar. Het is de discussie niet waard.

Mooi dat je je intake ook gehad hebt en ja dat zijn zeker veel vragen maar dat is natuurlijk ook nodig om te zien wat je vraagstelling is en wat voor behandelplan ze voor je op gaan stellen. Kost wel veel energie die gesprekken maar het is voor de goede zaak.

Fijn dat je bij moeders zit en als jullie beiden een beetje inschikken komt dat wel goed. Ik weet zeker dat ze supertrots op je is al zal ze ook wel het gedacht hebben ' ja, je hebt het al zo vaak geprobeerd". Een logische reactie waar ik me als moeder wel in herken. Al heb ik dat nooit uitgesproken naar oudste en ik denk ook niet dat jouw moeder dat doet.

Wat leuk dat je begeleider ook gitaar speelt. Dat worden vast leuke sessies :)

Hou je goed lieve Kree en ik ben echt fokking! trots op je :*
pi_197078165
@kree Ik ken je niet zo goed, maar mooi om te zien dat je uit zoiets vervelends als het breken van je schouder, iets positiefs hebt gehaald. ^O^
pi_197128758
Dag lieve @kree De laatste dag van het jaar alweer. Wat hebben we toch veel meegemaakt met je en wat is het ten goede gekeerd. Ik heb echt veel zorgen om je gehad en daar hebben we via dm's ed veel over gesproken. Soms nam je iets aan, meestal niet. ;) Ik kon en kan alles tegen je zeggen omdat je weet dat het uit een goed hart komt en ik hetzelfde heb meegemaakt met mijn kind. Andere verslaving, zelfde problemen.
Mijn kind is inmiddels al meer dan 6 jaar clean en heeft een prachtig gezin en een goede baan. En dat is wat ik jou ook van harte gun lieve Kree.

Het gaat niet makkelijk worden maar je gaat ervoor en dat is al heel knap van je.
Vanavond sinds lange tijd ga je nuchter het nieuwe jaar in en ik wens je alle kracht en liefde toe die je nodig gaat hebben in het nieuwe jaar. Het zal vallen en opstaan worden, soms zul je het bijltje er bij neer willen gooien of denken, het viel allemaal wel mee en willen stoppen met de behandeling.
Normale gevoelens en wat vooral belangrijk is is dat je zulke momenten ook deelt met je begeleiding.
En mocht je er echt de brui aan willen geven, stuur me even een dm. Dan breek ik je andere schouder om je weer even met je neus op de realiteit te duwen. >:)

Lieve lieve Kree. Maak er iets moois van jongen. Fijne jaarwisseling en het aller allerbeste voor in het nieuwe jaar en in de rest van je leven. Mijn dm staat altijd open, dat weet je. :*

En nogmaals; Ik ben Fokking! trots op je :*
  Spellchecker donderdag 31 december 2020 @ 12:57:50 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197130641
quote:
17s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:50 schreef praadje het volgende:
Dag lieve @:Kree De laatste dag van het jaar alweer. Wat hebben we toch veel meegemaakt met je en wat is het ten goede gekeerd. Ik heb echt veel zorgen om je gehad en daar hebben we via dm's ed veel over gesproken. Soms nam je iets aan, meestal niet. ;) Ik kon en kan alles tegen je zeggen omdat je weet dat het uit een goed hart komt en ik hetzelfde heb meegemaakt met mijn kind. Andere verslaving, zelfde problemen.
Mijn kind is inmiddels al meer dan 6 jaar clean en heeft een prachtig gezin en een goede baan. En dat is wat ik jou ook van harte gun lieve Kree.

Het gaat niet makkelijk worden maar je gaat ervoor en dat is al heel knap van je.
Vanavond sinds lange tijd ga je nuchter het nieuwe jaar in en ik wens je alle kracht en liefde toe die je nodig gaat hebben in het nieuwe jaar. Het zal vallen en opstaan worden, soms zul je het bijltje er bij neer willen gooien of denken, het viel allemaal wel mee en willen stoppen met de behandeling.
Normale gevoelens en wat vooral belangrijk is is dat je zulke momenten ook deelt met je begeleiding.
En mocht je er echt de brui aan willen geven, stuur me even een dm. Dan breek ik je andere schouder om je weer even met je neus op de realiteit te duwen. >:)

Lieve lieve Kree. Maak er iets moois van jongen. Fijne jaarwisseling en het aller allerbeste voor in het nieuwe jaar en in de rest van je leven. Mijn dm staat altijd open, dat weet je. :*

En nogmaals; Ik ben Fokking! trots op je :*
O+ ^O^ _O_
pi_197133597
quote:
17s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:50 schreef praadje het volgende:
Dag lieve @:Kree De laatste dag van het jaar alweer. Wat hebben we toch veel meegemaakt met je en wat is het ten goede gekeerd. Ik heb echt veel zorgen om je gehad en daar hebben we via dm's ed veel over gesproken. Soms nam je iets aan, meestal niet. ;) Ik kon en kan alles tegen je zeggen omdat je weet dat het uit een goed hart komt en ik hetzelfde heb meegemaakt met mijn kind. Andere verslaving, zelfde problemen.
Mijn kind is inmiddels al meer dan 6 jaar clean en heeft een prachtig gezin en een goede baan. En dat is wat ik jou ook van harte gun lieve Kree.

Het gaat niet makkelijk worden maar je gaat ervoor en dat is al heel knap van je.
Vanavond sinds lange tijd ga je nuchter het nieuwe jaar in en ik wens je alle kracht en liefde toe die je nodig gaat hebben in het nieuwe jaar. Het zal vallen en opstaan worden, soms zul je het bijltje er bij neer willen gooien of denken, het viel allemaal wel mee en willen stoppen met de behandeling.
Normale gevoelens en wat vooral belangrijk is is dat je zulke momenten ook deelt met je begeleiding.
En mocht je er echt de brui aan willen geven, stuur me even een dm. Dan breek ik je andere schouder om je weer even met je neus op de realiteit te duwen. >:)

Lieve lieve Kree. Maak er iets moois van jongen. Fijne jaarwisseling en het aller allerbeste voor in het nieuwe jaar en in de rest van je leven. Mijn dm staat altijd open, dat weet je. :*

En nogmaals; Ik ben Fokking! trots op je :*
^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_197152876
Gelukkig nieuwjaar lieve @kree
pi_197157008
Beterschap @kree ^O^

[ Bericht 14% gewijzigd door DerekB op 01-01-2021 16:09:34 (typo) ]
  Spellchecker vrijdag 1 januari 2021 @ 16:26:07 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197157561
Gelukkig nieuwjaar allemaal, ik ga er in ieder geval vol goede moed en motivatie tegenaan.
Dit was trouwens nu wel de eerste jaarwisseling in een, nou ja, hele lange tijd die ik zonder alcohol ben doorgekomen ;)
Do what you love, love what you do!
pi_197158327
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:36 schreef kree het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal, ik ga er in ieder geval vol goede moed en motivatie tegenaan.
Dit was trouwens nu wel de eerste jaarwisseling in een, nou ja, hele lange tijd die ik zonder alcohol ben doorgekomen ;)
Goed gedaan Kree. Je staat nu best al een tijd droog. Doe je goed. Merk je ook al (positieve) fysieke en lichamelijke veranderingen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 1 januari 2021 @ 17:40:01 #48
485843 crew  Jippie
pi_197158769
Op een heel mooi, gezond, nuchter en krachtig 2021 Kree! 🥰
pi_197159123
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:19 schreef praadje het volgende:

[..]

Goed gedaan Kree. Je staat nu best al een tijd droog. Doe je goed. Merk je ook al (positieve) fysieke en lichamelijke veranderingen?
Ben wel een stuk fitter als een tijdje terug in ieder geval ;)
Do what you love, love what you do!
pi_197159385
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:55 schreef kree het volgende:

[..]

Ben wel een stuk fitter als een tijdje terug in ieder geval ;)
Mooi zo. En slapen gaat denk ik ook wel beter of heb je dan nog teveel last van je schouder?
pi_197169214
Je posts zijn ook met een factor 100 de goede kant op gegaan ^O^
pi_197170527
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:36 schreef kree het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal, ik ga er in ieder geval vol goede moed en motivatie tegenaan.
Dit was trouwens nu wel de eerste jaarwisseling in een, nou ja, hele lange tijd die ik zonder alcohol ben doorgekomen ;)
Topper
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_197171609
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 18:12 schreef praadje het volgende:

[..]

Mooi zo. En slapen gaat denk ik ook wel beter of heb je dan nog teveel last van je schouder?
Ja dat gaat al beter, hoewel nog steeds wel pijn maar dat is vooral als ik net een verkeerde beweging maak of in mijn slaap verkeerd lig.
Maandag heb ik een eerste afspraak bij de fysio.
Nu had ik wel wat iefeningen mee vanuit het ziekenhuis die ik netjes heb opgevolgd.
Maar hopen dat ze er bij de fysio wat meer mee kunnen, want toch is het nog wel redelijk beperkend zeker als ik mijn arm moet heffen vanuit mijn schouder.
Maar er lijkt iig wel vooruitgang in te zitten al is het met hele kleine beetjes.
Do what you love, love what you do!
pi_197171616
quote:
80s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:13 schreef F.Sinatra het volgende:
Je posts zijn ook met een factor 100 de goede kant op gegaan ^O^
Voordeel voor de mods ook ;)
Do what you love, love what you do!
  Admin zaterdag 2 januari 2021 @ 13:23:39 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_197171637
Gelukkig Nieuwjaar en heel veel beterschap @kree.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_197192914
Even up. Fijn dat je vooruitgang merkt wat betreft je schouder @kree Fysio zal ook veel goeds doen, mooi dat je daar morgen mee kunt beginnen.
Gaat het voor de rest ook goed? Praat je trouwens met je moeder over je verslaving? (antwoorden niet verplicht hoor) en merk je ook een verschil in haar houding naar jou toe nu ze ziet dat je er serieus werk van maakt?
Hou je goed maatje, liefs :*
pi_197263164
Ha lieve @kree . Even een up.. Hoe gaat het met je? :*
pi_197268881
Kree, fijn om te horen dat je weer wat van je leven gaat maken man. Ondank de shit die je over je heen hebt gekregen, en het is natuurlijk klote dat dit inzicht is gekomen door een gebroken schouder ;(
Sterkte jonge O+
Vaarwel FOK! 2007-2021.
pi_197337955
@kree , ben je nou? :'(
pi_197338015
Weer eens tijd voor een update ;)

Ben inmiddels een paar keer bij de fysio geweest, volgens hun gaat het opzich wel de goede kant op, maar het gaat nog wel aardig wat behandelingen kosten.
In eerste instantie om het wat meer beweeglijk te krijgen en daarbij voorzichtig begin om de spieren te trainen.
Het is trouwens nog verbazingwekkend om te zien hoe snel die spiermassa afneemt.
Maar het zou weer goed moeten komen.

Verder is er nu ook een gesprek geweest met de gemeente over de WMO.
Dat is uiteindelijk WMO2 indicatie geworden. Wat dus concreet in gaat houden dat er 2 tot 3 uur begeleiding komt vanuit de gemeente per week.
Daarbij dan de gesprekken van de verslavingshulp.

Qua zomerhuisje moet ik morgen nog het 1 en ander aan papieren tekenen morgen en dan kan ik er gelijk in.
Dat is dus allemaal geregeld.

Zit nu trouwens in den haag te wachten op.... jaja nog een psychologische en lichamelijke keuring. Van tadaaa (weten jullie nog de topics over rijbewijs kwijt) die dus.
Eind december bloed laten prikken daarvoor. Dus ben benieuwd wat me nu weer te wachten staat.

Het is wel te bidden dat het ok is, want nog een jaar zonder rijbewijs zou wel ultiem sucken. Ook ivm met weer werken.

Ben benieuwd geef daar straks nog wel een update over.
Do what you love, love what you do!
pi_197338028
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:33 schreef praadje het volgende:
Even up. Fijn dat je vooruitgang merkt wat betreft je schouder @:Kree Fysio zal ook veel goeds doen, mooi dat je daar morgen mee kunt beginnen.
Gaat het voor de rest ook goed? Praat je trouwens met je moeder over je verslaving? (antwoorden niet verplicht hoor) en merk je ook een verschil in haar houding naar jou toe nu ze ziet dat je er serieus werk van maakt?
Hou je goed maatje, liefs :*
Ja opzich kan ik er wel redelijk over praten met m'n ma. Niet echt het meest leuke onderwerp trouwens. Maargoed ze steund me verder wel. Er is ook niet echt iets verder wat ik er meer aan kan doen alsdat ik nu al doe ook.
Do what you love, love what you do!
pi_197338066
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef kree het volgende:

[..]

Ja opzich kan ik er wel redelijk over praten met m'n ma. Niet echt het meest leuke onderwerp trouwens. Maargoed ze steund me verder wel. Er is ook niet echt iets verder wat ik er meer aan kan doen alsdat ik nu al doe ook.
Heyy @kree . Goed weer wat van je te horen. En wat fijn dat je moeder je steunt. Nee, meer kun je niet doen maar je doet al echt zo ontzettend je best.
Wat fijn dat je al zo snel in het huisje kunt en dat je naast je behandeling ook steun krijgt vanuit de WMO.

Succes met het traject om je rijbewijs terug te krijgen. Zal voor je duimen dat het snel goed komt.
:*
  Spellchecker maandag 11 januari 2021 @ 12:41:58 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197340939
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:58 schreef kree het volgende:
Weer eens tijd voor een update ;)

Ben inmiddels een paar keer bij de fysio geweest, volgens hun gaat het opzich wel de goede kant op, maar het gaat nog wel aardig wat behandelingen kosten.
In eerste instantie om het wat meer beweeglijk te krijgen en daarbij voorzichtig begin om de spieren te trainen.
Het is trouwens nog verbazingwekkend om te zien hoe snel die spiermassa afneemt.
Maar het zou weer goed moeten komen.

Verder is er nu ook een gesprek geweest met de gemeente over de WMO.
Dat is uiteindelijk WMO2 indicatie geworden. Wat dus concreet in gaat houden dat er 2 tot 3 uur begeleiding komt vanuit de gemeente per week.
Daarbij dan de gesprekken van de verslavingshulp.

Qua zomerhuisje moet ik morgen nog het 1 en ander aan papieren tekenen morgen en dan kan ik er gelijk in.
Dat is dus allemaal geregeld.

Zit nu trouwens in den haag te wachten op.... jaja nog een psychologische en lichamelijke keuring. Van tadaaa (weten jullie nog de topics over rijbewijs kwijt) die dus.
Eind december bloed laten prikken daarvoor. Dus ben benieuwd wat me nu weer te wachten staat.

Het is wel te bidden dat het ok is, want nog een jaar zonder rijbewijs zou wel ultiem sucken. Ook ivm met weer werken.

Ben benieuwd geef daar straks nog wel een update over.
Update duurde lang .....

Maar dit is ook weer positief joh! Fijn hoor!
pi_197344902
Ik was al beetje bang omdat de update zo lang duurde, maar goed om weer wat te horen *O*
pi_197344987
quote:
4s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef Leonos het volgende:
Ik was al beetje bang omdat de update zo lang duurde, maar goed om weer wat te horen *O*
Het gaat nog steeds allemaal goed, dus opzich is er dan ook niet superveel te melden.
Ben wel benieuwd trouwens waar ik morgen terecht ga komen want ik heb het verder nog niet gezien.

Er werd mij trouwens gevraagd of ik mee wilde eten/koken met de bewoners (of noem het cliënten) die in het woonhuis wonen.
Dat zijn er op het moment twee voor zover ik begreep.
Geen idee of dat nog een beetje gezellig is, maargoed beetje aanspraak kan denk geen kwaad.
Opzich best spannend weer allemaal :)
Do what you love, love what you do!
  Admin maandag 11 januari 2021 @ 16:03:02 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_197345017
Goed hoor kree, heel veel sterkte!!! *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_197347682
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:01 schreef kree het volgende:
Er werd mij trouwens gevraagd of ik mee wilde eten/koken met de bewoners (of noem het cliënten) die in het woonhuis wonen.
Dat zijn er op het moment twee voor zover ik begreep.
Geen idee of dat nog een beetje gezellig is, maargoed beetje aanspraak kan denk geen kwaad
Wat leuk dat je gaat koken en mee eten met wat anderen. Aanspraak kan zeker geen kwaad en ik weet bijna zeker dat je al snel je draai zult vinden daar. ^O^
pi_197372926
quote:
17s.gif Op maandag 11 januari 2021 18:33 schreef praadje het volgende:

[..]

Wat leuk dat je gaat koken en mee eten met wat anderen. Aanspraak kan zeker geen kwaad en ik weet bijna zeker dat je al snel je draai zult vinden daar. ^O^
Nou ben dus net vanavond in dat zomerhuisje beland, wel ff wennen hoor.
Heb even kort gesproken met de andere 2 die hier dus in het woonhuis zitten. Lijken me opzich wel aardige gasten, stukje ouder wel als ik. Maargoed wat maakt het uit.
Ben daarna kleren gaan halen enzo bij mijn ma.

Had eigenlijk nog wel even een praatje willen maken met ze, maar in het woonhuis is het nu pikkedonker dus geen idee of ze weg zijn of op hun kamer ofzo.
Laat het maar even voor wat het is nu. Zie ze morgen wel bij het ontbijt. :)

Ik wel ff een beetje mijn draai vinden hoor ben namelijk totaal geen fan van zo ergens tussen geplaatst worden. Lol eng enzo.
Maar ok dat komt daarna altijd wel weer goed.
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 21:55:45 #69
388664 crew  Dotteke
pi_197373147
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:58 schreef kree het volgende:
Weer eens tijd voor een update ;)

Ben inmiddels een paar keer bij de fysio geweest, volgens hun gaat het opzich wel de goede kant op, maar het gaat nog wel aardig wat behandelingen kosten.
In eerste instantie om het wat meer beweeglijk te krijgen en daarbij voorzichtig begin om de spieren te trainen.
Het is trouwens nog verbazingwekkend om te zien hoe snel die spiermassa afneemt.
Maar het zou weer goed moeten komen.

Verder is er nu ook een gesprek geweest met de gemeente over de WMO.
Dat is uiteindelijk WMO2 indicatie geworden. Wat dus concreet in gaat houden dat er 2 tot 3 uur begeleiding komt vanuit de gemeente per week.
Daarbij dan de gesprekken van de verslavingshulp.

Qua zomerhuisje moet ik morgen nog het 1 en ander aan papieren tekenen morgen en dan kan ik er gelijk in.
Dat is dus allemaal geregeld.

Zit nu trouwens in den haag te wachten op.... jaja nog een psychologische en lichamelijke keuring. Van tadaaa (weten jullie nog de topics over rijbewijs kwijt) die dus.
Eind december bloed laten prikken daarvoor. Dus ben benieuwd wat me nu weer te wachten staat.

Het is wel te bidden dat het ok is, want nog een jaar zonder rijbewijs zou wel ultiem sucken. Ook ivm met weer werken.

Ben benieuwd geef daar straks nog wel een update over.
Wat fijn te lezen Kree dat alles nu in gang is gezet.
Ik hoop dat deze val een positieve ommekeer in je leven zal hebben. ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 21:57:53 #70
388664 crew  Dotteke
pi_197373184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ben dus net vanavond in dat zomerhuisje beland, wel ff wennen hoor.
Heb even kort gesproken met de andere 2 die hier dus in het woonhuis zitten. Lijken me opzich wel aardige gasten, stukje ouder wel als ik. Maargoed wat maakt het uit.
Ben daarna kleren gaan halen enzo bij mijn ma.

Had eigenlijk nog wel even een praatje willen maken met ze, maar in het woonhuis is het nu pikkedonker dus geen idee of ze weg zijn of op hun kamer ofzo.
Laat het maar even voor wat het is nu. Zie ze morgen wel bij het ontbijt. :)

Ik wel ff een beetje mijn draai vinden hoor ben namelijk totaal geen fan van zo ergens tussen geplaatst worden. Lol eng enzo.
Maar ok dat komt daarna altijd wel weer goed.
Kan mij voorstellen dat je draai moet vinden, maar je weet waar je het voor doet.
Wen nu even aan het zijn daar en maak je morgen kennis met je medebewoners
Gaat vast goed komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_197373205
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Wat fijn te lezen Kree dat alles nu in gang is gezet.
Ik hoop dat deze val een positieve ommekeer in je leven zal hebben. ^O^
Dat is sowieso waar ik voor ga. Moet toch een keer lukken zou je zeggen. :D
Zéker nu met alle begeleiding die er nu is.

[ Bericht 27% gewijzigd door kree op 12-01-2021 22:08:00 ]
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 22:04:51 #72
388664 crew  Dotteke
pi_197373378
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef kree het volgende:

[..]

D
[..]

Dat is sowieso waar ik voor ga. Moet toch een keer lukken zou je zeggen. :D
Zéker nu met alle begeleiding die er nu is.
Eigenlijk ben je best al ver. Kijk hoe lang je niet al niet gedronken hebt?
Je hebt nu hulp en zal er aan alles gewerkt gaan worden. Ik vermoed dat je er alleen maar sterker uit zal komen als je er echt voor gaat. En dat lijkt er wel op. Denk je best trots op jezelf mag zijn,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 22:06:13 #73
388664 crew  Dotteke
pi_197373415
Ze zeggen wel eens iemand moet eerst op zijn bek gaan. Dat heb jij letterlijk gedaan nu :D
Nu op weg naar een nieuw leven _O_ *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Spellchecker dinsdag 12 januari 2021 @ 22:06:38 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197373428
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef kree het volgende:

[..]

D
[..]

Dat is sowieso waar ik voor ga. Moet toch een keer lukken zou je zeggen. :D
Zéker nu met alle begeleiding die er nu is.
Next in CUL: koken met kree :Y)
pi_197373501
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:06 schreef maily het volgende:

[..]

Next in CUL: koken met kree :Y)
Je zegt het, maar zag het rooster voor morgen en ik stond er gelijk op om te koken voor de rest ;)
Lol nouja nu kan ik opzich wel koken, alleen tijdje niet gedaan en ook niet voor 4 man :')
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker dinsdag 12 januari 2021 @ 22:10:46 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197373552
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:09 schreef kree het volgende:

[..]

Je zegt het, maar zag het rooster voor morgen en ik stond er gelijk op om te koken voor de rest ;)
Lol nouja nu kan ik opzich wel koken, alleen tijdje niet gedaan en ook niet voor 5 man :')
Uitkijken met je schouder maar voor de rest: leef je uit! Je toekomst staat weer open joh!
pi_197378539
Whaaa @kree . Nu ben je er echt! Wat ontzettend gaaf en goed van je. En nu eerst lekker je draai vinden en je installeren daar. Kennis maken met de anderen gaat vanzelf. Er zijn weinig vooroordelen t.o.v. elkaar weet ik uit ervaring met oudste. Jullie zitten daar allemaal met hetzelfde doel en zullen ook elkaars problemen en valkuilen begrijpen.
Je zit op de goede plek jongen en ik ben Fokking! trots op je!
Op weg naar een nieuw geweldig leven _O_
pi_197379075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:09 schreef kree het volgende:

[..]

Je zegt het, maar zag het rooster voor morgen en ik stond er gelijk op om te koken voor de rest ;)
Lol nouja nu kan ik opzich wel koken, alleen tijdje niet gedaan en ook niet voor 4 man :')
Als je het niet gelijk te moeilijk wilt maken en je mag zelf kiezen. Een heerlijke pan macaroni met een salade en strokbrood.
pi_197383368
quote:
17s.gif Op woensdag 13 januari 2021 08:55 schreef praadje het volgende:

[..]

Als je het niet gelijk te moeilijk wilt maken en je mag zelf kiezen. Een heerlijke pan macaroni met een salade en strokbrood.
Macaroni was mijn eerste idee, maar die stond al ingepland op het kookrooster voor morgen.
Gaat andijvi stampot worden dan maar, dat moet me ook wel lukken
Do what you love, love what you do!
pi_197383396
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:19 schreef kree het volgende:

[..]

Macaroni was mijn eerste idee, maar die stond al ingepland op het kookrooster voor morgen.
Gaat andijvi stampot worden dan maar, dat moet me ook wel lukken
Ook altijd een goed idee. ^O^
pi_197402746
Goed bezig man ^O^ *O*
  Spellchecker donderdag 14 januari 2021 @ 12:50:05 #82
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197402905
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:19 schreef kree het volgende:

[..]

Macaroni was mijn eerste idee, maar die stond al ingepland op het kookrooster voor morgen.
Gaat andijvi stampot worden dan maar, dat moet me ook wel lukken
Laat je iemand anders stampen dan?! Denk aan je schouder!

Succes en smakelijk!
pi_197411164
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:50 schreef maily het volgende:

[..]

Laat je iemand anders stampen dan?! Denk aan je schouder!

Succes en smakelijk!
Met rechts kan gelukkig nog ;)
Was vandaag weer bij de fysio maar volgens haar alweer een stukje beter, het is nu wat meer op krachtopbouw gericht. Maar nog heel rustig aan. Maar ok ik zie verbetering. ^O^
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker donderdag 14 januari 2021 @ 19:56:08 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197411458
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:44 schreef kree het volgende:

[..]

Met rechts kan gelukkig nog ;)
Was vandaag weer bij de fysio maar volgens haar alweer een stukje beter, het is nu wat meer op krachtopbouw gericht. Maar nog heel rustig aan. Maar ok ik zie verbetering. ^O^
Fijn! Lekker gegeten?
pi_197423120
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:56 schreef maily het volgende:

[..]

Fijn! Lekker gegeten?
Ja hoor :)
Vanavond staat er boerenkool op het programma maar dat gaat iemand anders maken
Do what you love, love what you do!
pi_197428995
Je klinkt positief @kree . Goed om te lezen. Kun je een beetje met de anderen overweg? Heb je alles in je huisje zoals een kookplaat, televisie, keukentje ed?
pi_197437904
Even een zwaai naar jou Kree, ik reageer amper op dit forum, maar ik ben je niet vergeten :)
pi_197437922
Soms heb je van die mensen die je bijblijven, al heb je ze nooit ontmoet.

Jij hebt dat bij mij gedaan door eerlijk te zijn over je omstandigheden en moeilijkheden.
Jij durft.
pi_197460236
Goedemorgen lieve @kree Al een beetje gewend? Vandaag lekker vrij denk ik dus heerlijk even bijkomen van alle nieuwe indrukken. Fijne zondag jongen :*
pi_197463646
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:27 schreef praadje het volgende:
Je klinkt positief @:Kree . Goed om te lezen. Kun je een beetje met de anderen overweg? Heb je alles in je huisje zoals een kookplaat, televisie, keukentje ed?
Het is ook wel positief, moet wel echt wennen aan dat alles toch vrij strikt is geregeld qua eten op tijd etc vaak begeleiding aanwezig.
Ben van uit mij zelf nooit zo precies daarin, maar dat is natuurlijk ook wel 1 van de dingen waarom ik daar zit.
Zit er nu met drie anderen met toch wel een béhoorlijk crimineel verleden. Aardige gasten verder wel daar niet van, haha maar het is wel wennen.

Verder dat zomerhuisje zit wel een keukentje in, maar zonder kookplaten, nu gaat dat nog vervangen worden begreep ik. Maar aangezien ik gewoon met de rest meedraai met eten enzo maakt dat toch niet veel uit.
Eigen douche/wc.
Verder is er gewoon kabel tv en internet (gelukkig) :P

En woonkamer en keuken in het woonhuis is gedeeld met de rest.
Do what you love, love what you do!
pi_197463665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:26 schreef IxCalypso het volgende:
Even een zwaai naar jou Kree, ik reageer amper op dit forum, maar ik ben je niet vergeten :)
Leuk om te lezen, wie weet heeft iemand er ook nog wat aan die ooit eens in een zelfde soort situaie komt :)
Do what you love, love what you do!
pi_197463691
quote:
17s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:57 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen lieve @:Kree Al een beetje gewend? Vandaag lekker vrij denk ik dus heerlijk even bijkomen van alle nieuwe indrukken. Fijne zondag jongen :*
Thanks, weekend dus dan mogen we uitslapen :)
Sowieso in het weekend zijn er niet echt afspraken over koken of tijden, beetje in overleg met de rest. Ik eet bij mijn ma vandaag
Do what you love, love what you do!
pi_197464447
Klinkt goed je huisje Kree. En ja, ze zijn strikt met zulke dingen om je weer een vaste routine aan te leren. Fijn te horen dat je het naar je zin hebt en gezellig dat je vandaag bij je moeder gaat eten O+ Fijne zondag lieverd :*
pi_197473287
quote:
17s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:28 schreef praadje het volgende:
Klinkt goed je huisje Kree. En ja, ze zijn strikt met zulke dingen om je weer een vaste routine aan te leren. Fijn te horen dat je het naar je zin hebt en gezellig dat je vandaag bij je moeder gaat eten O+ Fijne zondag lieverd :*
Thanks, morgen ook controle in het ziekenhuis met foto dit keer.
Hopelijk is het ook allemaal weer goed aan elkaar gegroeid.
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zondag 17 januari 2021 @ 19:58:31 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197473413
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:51 schreef kree het volgende:

[..]

Thanks, morgen ook controle in het ziekenhuis met foto dit keer.
Hopelijk is het ook allemaal weer goed aan elkaar gegroeid.
Nou ben ook wel benieuwd! Je zet grote stappen joh! ^O^
pi_197473455
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:51 schreef kree het volgende:

[..]

Thanks, morgen ook controle in het ziekenhuis met foto dit keer.
Hopelijk is het ook allemaal weer goed aan elkaar gegroeid.
Succes morgen lieverd. :*
pi_197474483
Ik vind je een stuk minder grappig nu je nuchter bent
pi_197475352
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:53 schreef phoenyx het volgende:
Ik vind je een stuk minder grappig nu je nuchter bent
Wat een kutopmerking.
Vaarwel FOK! 2007-2021.
pi_197475458
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef TheBradgeTV het volgende:

[..]

Wat een kutopmerking.
Ik zie het juist als een compliment als phoenyx dat zegt.
pi_197475801
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef TheBradgeTV het volgende:

[..]

Wat een kutopmerking.
Voor jou misschien. Ieder ander kan het als een compliment zien omdat het aangeeft dat hij niet meer een clown is
pi_197475807
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik zie het juist als een compliment als phoenyx dat zegt.
Dit is dan ook wel weer dom maar ja.
pi_197480666
Wel een beetje jammer dat ze alle koffieapparaten hebben uitgezet hier in het ziekenhuis. Moet nog ff wachten en heb wel trek in een bakkie. :D
Do what you love, love what you do!
pi_197490943
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 08:48 schreef kree het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze alle koffieapparaten hebben uitgezet hier in het ziekenhuis. Moet nog ff wachten en heb wel trek in een bakkie. :D
Alles goed gegaan in het ziekenhuis @kree ? Is het allemaal netjes aan elkaar gegroeid?
pi_197492449
quote:
17s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:27 schreef praadje het volgende:

[..]

Alles goed gegaan in het ziekenhuis @:Kree ? Is het allemaal netjes aan elkaar gegroeid?
Ja, arts was tevreden, in ieder geval is alles goed vastgegroeid en qua bewegen een stuk beter als de laatste controle in het ziekenhuis. Mede door de fysio trouwens, dat helpt best goed. Mag het nu ook wel weer gaan belasten want vooral de spierkracht is gewoon totaal weg.
Maar dat gaat meer via de fysio nu, is een questie van weer opbouwen. Vooralsnog lijkt het uiteindelijk weer helemaal goed te komen met de tijd.

Vandaag was hier ook de eerste huisvergadering, dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Officieel met agenda erbij.
Ook moet je dan gelijk een hele weekplanning inleveren, voelt toch een tikje benauwend wel dat ze alles zo precies willen weten.
Ben dat nooit zo gewend namelijk om überhaupt een onwijze planning te maken (voor werk en vaste dingen uitgezonderd dan)
Maargoed hoort erbij, ondertussen kijk ik ook rustig door of er niet weer wat van de woningbouw voorbij komt. Niet echt onwijze haast mee en denk zou niet slim zijn om dat nu te overhaasten ook.

Morgen heb ik weer kookbeurt ;)
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker maandag 18 januari 2021 @ 19:46:56 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197492582
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:41 schreef kree het volgende:

[..]

Ja, arts was tevreden, in ieder geval is alles goed vastgegroeid en qua bewegen een stuk beter als de laatste controle in het ziekenhuis. Mede door de fysio trouwens, dat helpt best goed. Mag het nu ook wel weer gaan belasten want vooral de spierkracht is gewoon totaal weg.
Maar dat gaat meer via de fysio nu, is een questie van weer opbouwen. Vooralsnog lijkt het uiteindelijk weer helemaal goed te komen met de tijd.

Vandaag was hier ook de eerste huisvergadering, dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Officieel met agenda erbij.
Ook moet je dan gelijk een hele weekplanning inleveren, voelt toch een tikje benauwend wel dat ze alles zo precies willen weten.
Ben dat nooit zo gewend namelijk om überhaupt een onwijze planning te maken (voor werk en vaste dingen uitgezonderd dan)
Maargoed hoort erbij, ondertussen kijk ik ook rustig door of er niet weer wat van de woningbouw voorbij komt. Niet echt onwijze haast mee en denk zou niet slim zijn om dat nu te overhaasten ook.

Morgen heb ik weer kookbeurt ;)
Heel fijn! Wat gaan jullie morgen eten?
pi_197493142
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:41 schreef kree het volgende:

[..]

Ja, arts was tevreden, in ieder geval is alles goed vastgegroeid en qua bewegen een stuk beter als de laatste controle in het ziekenhuis. Mede door de fysio trouwens, dat helpt best goed. Mag het nu ook wel weer gaan belasten want vooral de spierkracht is gewoon totaal weg.
Maar dat gaat meer via de fysio nu, is een questie van weer opbouwen. Vooralsnog lijkt het uiteindelijk weer helemaal goed te komen met de tijd.

Vandaag was hier ook de eerste huisvergadering, dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Officieel met agenda erbij.
Ook moet je dan gelijk een hele weekplanning inleveren, voelt toch een tikje benauwend wel dat ze alles zo precies willen weten.
Ben dat nooit zo gewend namelijk om überhaupt een onwijze planning te maken (voor werk en vaste dingen uitgezonderd dan)
Maargoed hoort erbij, ondertussen kijk ik ook rustig door of er niet weer wat van de woningbouw voorbij komt. Niet echt onwijze haast mee en denk zou niet slim zijn om dat nu te overhaasten ook.

Morgen heb ik weer kookbeurt ;)
Ja planning zijn ze best streng in maar ja, het hoort erbij. En inderdaad niets overhaasten hoor, je zit daar nu goed. Fijn dat alles in het ziekenhuis oke was, nu verder aansterken met je schouder/arm. En ik ben ook benieuwd wat je morgen gaat koken. :9~ Hou je goed jongen :*
pi_197503866
quote:
17s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:06 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja planning zijn ze best streng in maar ja, het hoort erbij. En inderdaad niets overhaasten hoor, je zit daar nu goed. Fijn dat alles in het ziekenhuis oke was, nu verder aansterken met je schouder/arm. En ik ben ook benieuwd wat je morgen gaat koken. :9~ Hou je goed jongen :*
Voor vanavond staat spinazie met gehaktbal op het menu :P
Do what you love, love what you do!
pi_197503907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:46 schreef kree het volgende:

[..]

Voor vanavond staat spinazie met gehaktbal op het menu :P
Oeh lekker. Laat het smaken :9~
  Spellchecker dinsdag 19 januari 2021 @ 13:16:54 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197504481
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:46 schreef kree het volgende:

[..]

Voor vanavond staat spinazie met gehaktbal op het menu :P
Goed voor je spierballen _O_
pi_197510430
Goede berichten 👍
pi_197555198
Hey @kree . Hoe staan de zaken ervoor. Heb je je draai al een beetje kunnen vinden en zijn de behandelingen al begonnen? Heb je het idee dat je op je plek zit daar?
Denk aan je jongen :*
  Spellchecker vrijdag 22 januari 2021 @ 13:44:37 #112
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197635089
Hey @kree Alles goed? Het is zo stil. :*
pi_197666961
Update :)

Het gaat eigenlijk wel goed met mij, ben er nu (na wat wennen) wel van overtuigd dat dit waarschijnlijk de beste stap was om te maken.
In ieder geval is het wel een hele verandering tov hoe ik hiervoor leefde.
Leer ook de andere drie die er wonen wel wat beter kennen. Zonder dat ik er al te veel op wil ingaan, maar die hebben allemaal ook wel meerdere keren in de gevangenis gezeten. Vall ik nog mee met mijn taakstraf.
Mooie verhalen maakt het in ieder geval wel :P

Het maakt mij ook niet echt uit zolang ze aardig zijn en zich normaal gedragen.

Verder de behandelingen, afgezien van de gesprekken die ik daar toch al heb met de begeleiding zijn ook begonnen.
Cognitieve gedragstherapie is dat dan, in twintig gesprekken werken ze daar dan aan.
Geen idee of dat onwijs voor mij gaat helpen trouwens, denk dat de structuur en samen leven enzo met de rest in dat huis nog een belangrijkere is. Maar wie weet proberen kan in ieder geval.

Vanochtend heb ik weer gitaarles gehad, (wat trouwens nog steeds lastig is door mijn schouder vooral) maar ook daar leer ik wel weer bij. Er staat ook een piano dus nog ff zitten jammen met de gitaarleraar.
Ook nog naar de tandarts geweest (laatste controle was 2009.... oepsss)
Maakte me daar al ernstig zorgen over, maar bleek maar 1 klein gaatje te hebben.
Voor de rest ook nog nooit gaatjes gehad, dus de eerste dan.

Morgenochtend weer werken in de kringloopwinkel (bezigheidstherapie).

Gaat dus best wel ok met mij, heb ook totaal niet van die momenten dat ik aan drinken denk.
In iedér geval dikke 2 maanden niks meer gedronken nu.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:24:34 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197666979
^O^
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker woensdag 27 januari 2021 @ 12:25:26 #116
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197666998
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:23 schreef kree het volgende:
Update :)

Het gaat eigenlijk wel goed met mij, ben er nu (na wat wennen) wel van overtuigd dat dit waarschijnlijk de beste stap was om te maken.
In ieder geval is het wel een hele verandering tov hoe ik hiervoor leefde.
Leer ook de andere drie die er wonen wel wat beter kennen. Zonder dat ik er al te veel op wil ingaan, maar die hebben allemaal ook wel meerdere keren in de gevangenis gezeten. Vall ik nog mee met mijn taakstraf.
Mooie verhalen maakt het in ieder geval wel :P

Het maakt mij ook niet echt uit zolang ze aardig zijn en zich normaal gedragen.

Verder de behandelingen, afgezien van de gesprekken die ik daar toch al heb met de begeleiding zijn ook begonnen.
Cognitieve gedragstherapie is dat dan, in twintig gesprekken werken ze daar dan aan.
Geen idee of dat onwijs voor mij gaat helpen trouwens, denk dat de structuur en samen leven enzo met de rest in dat huis nog een belangrijkere is. Maar wie weet proberen kan in ieder geval.

Vanochtend heb ik weer gitaarles gehad, (wat trouwens nog steeds lastig is door mijn schouder vooral) maar ook daar leer ik wel weer bij. Er staat ook een piano dus nog ff zitten jammen met de gitaarleraar.
Ook nog naar de tandarts geweest (laatste controle was 2009.... oepsss)
Maakte me daar al ernstig zorgen over, maar bleek maar 1 klein gaatje te hebben.
Voor de rest ook nog nooit gaatjes gehad, dus de eerste dan.

Morgenochtend weer werken in de kringloopwinkel (bezigheidstherapie).

Gaat dus best wel ok met mij, heb ook totaal niet van die momenten dat ik aan drinken denk.
In iedér geval dikke 2 maanden niks meer gedronken nu.
Wat een fijne update zeg! En leuk dat je weer een beetje muziek aan het maken bent!

Toppie kree!!! *O* ^O^
pi_197667956
Wow @kree

Wat een heerlijke update en wat mooi dat je het goed kunt vinden met de anderen. Maakt inderdaad niet uit dat ze in de bajes hebt gezeten, het gaat erom dat jij het goed met ze kunt vinden want jullie zitten nu eenmaal in hetzelfde schuitje.

Mooi dat de behandelingen begonnen zijn en het kan best zo zijn dat je nu denkt dat je meer hebt aan de structuur dan aan die behandelingen maar op een gegeven moment kan het goed zijn dat je in situaties komt dat je terug kunt vallen op je therapie. Verandering heeft nu eenmaal tijd nodig.

En leuk, muziektherapie/les. Dat zal genieten voor je zijn, zeker als je nog even kunt jammen met je leraar.

Al met al een mooi resultaat tot nu toe Kree. Je mag Fokking! trots zijn op jezelf. _O_

En twee maanden geen alcohol *O* *O*

:*
  Miss 200.000.000! zondag 31 januari 2021 @ 06:32:29 #118
367000 roos94
pi_197738305
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:23 schreef kree het volgende:
Update :)

Het gaat eigenlijk wel goed met mij, ben er nu (na wat wennen) wel van overtuigd dat dit waarschijnlijk de beste stap was om te maken.
In ieder geval is het wel een hele verandering tov hoe ik hiervoor leefde.
Leer ook de andere drie die er wonen wel wat beter kennen. Zonder dat ik er al te veel op wil ingaan, maar die hebben allemaal ook wel meerdere keren in de gevangenis gezeten. Vall ik nog mee met mijn taakstraf.
Mooie verhalen maakt het in ieder geval wel :P

Het maakt mij ook niet echt uit zolang ze aardig zijn en zich normaal gedragen.

Verder de behandelingen, afgezien van de gesprekken die ik daar toch al heb met de begeleiding zijn ook begonnen.
Cognitieve gedragstherapie is dat dan, in twintig gesprekken werken ze daar dan aan.
Geen idee of dat onwijs voor mij gaat helpen trouwens, denk dat de structuur en samen leven enzo met de rest in dat huis nog een belangrijkere is. Maar wie weet proberen kan in ieder geval.

Vanochtend heb ik weer gitaarles gehad, (wat trouwens nog steeds lastig is door mijn schouder vooral) maar ook daar leer ik wel weer bij. Er staat ook een piano dus nog ff zitten jammen met de gitaarleraar.
Ook nog naar de tandarts geweest (laatste controle was 2009.... oepsss)
Maakte me daar al ernstig zorgen over, maar bleek maar 1 klein gaatje te hebben.
Voor de rest ook nog nooit gaatjes gehad, dus de eerste dan.

Morgenochtend weer werken in de kringloopwinkel (bezigheidstherapie).

Gaat dus best wel ok met mij, heb ook totaal niet van die momenten dat ik aan drinken denk.
In iedér geval dikke 2 maanden niks meer gedronken nu.
^O^
pi_197774792
Hoi @kree Totaal gemist dat je in de kringloopwinkel werkt. Goed zeg en lijkt me supertof. Je gaat echt goed :*
pi_197798531
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 10:30 schreef praadje het volgende:
Hoi @:Kree Totaal gemist dat je in de kringloopwinkel werkt. Goed zeg en lijkt me supertof. Je gaat echt goed :*
Ja ochtend per week doe ik dat nu, niet echt veel maar de kringloop is ook dicht nu voor publiek, het is vooral wat opknap werk daar. Beetje schilderen enzo, echt onwijs veel meer kan ik ook nog niet doen ivm die schouder. Maar gaat elke week beter.

Vanochtend had ik weer gitaarles, we zijn nu bezig soort van liedje te schrijven.
Lol vond het al heel knap van mezelf dat het eerste opzetje daarvoor mezelf op gitaar gelukt was :D
Rest van het idee maar wat meer op de piano uitgewerkt.

Er is iig een basis voor het ideetje muzikaal. Maar gaan we volgende week wel wat verder uitbreiden.
Do what you love, love what you do!
pi_197798548
Wow, kree typt normaal.

Lekker bezig, pik
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_197798565
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef Solotovski het volgende:
Wow, kree typt normaal.

Lekker bezig, pik
Lol ja het niet meer drinken helpt daarbij :')
Do what you love, love what you do!
pi_197798629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef kree het volgende:

[..]

Lol ja het niet meer drinken helpt daarbij :')
Trots op je
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:34:43 #124
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197798739
Ben blij dat je deze stap hebt gemaakt Kree _O_ Niet meer drinken, werk, schrijfwijze compleet omgegooid, echt man, respect O+
pi_197799160
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ben blij dat je deze stap hebt gemaakt Kree _O_ Niet meer drinken, werk, schrijfwijze compleet omgegooid, echt man, respect O+
Een voorbeeld voor velen. Misschien inspiratie om van je junkfoodverslaving af te komen?
pi_197799568
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Een voorbeeld voor velen. Misschien inspiratie om van je junkfoodverslaving af te komen?
Wat denk je nou zelf
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_197799620
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:22 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ochtend per week doe ik dat nu, niet echt veel maar de kringloop is ook dicht nu voor publiek, het is vooral wat opknap werk daar. Beetje schilderen enzo, echt onwijs veel meer kan ik ook nog niet doen ivm die schouder. Maar gaat elke week beter.

Vanochtend had ik weer gitaarles, we zijn nu bezig soort van liedje te schrijven.
Lol vond het al heel knap van mezelf dat het eerste opzetje daarvoor mezelf op gitaar gelukt was :D
Rest van het idee maar wat meer op de piano uitgewerkt.

Er is iig een basis voor het ideetje muzikaal. Maar gaan we volgende week wel wat verder uitbreiden.
Wat gaaf dat het op muzikaal gebied ook zo lekker gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke kus en respect lieverd :*

[ Bericht 4% gewijzigd door praadje op 03-02-2021 18:01:33 ]
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 3 februari 2021 @ 16:44:55 #128
319979 Fok-it
All is well
pi_197799622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ben blij dat je deze stap hebt gemaakt Kree _O_ Niet meer drinken, werk, schrijfwijze compleet omgegooid, echt man, respect O+
Dat is nou wel iemand waar je respect voor kan hebben. Zie je het verschil?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197814475
quote:
17s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:44 schreef praadje het volgende:

[..]

Wat gaaf dat het op muzikaal gebied ook zo lekker gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke kus en respect lieverd :*
Ik zou dat nog best lastig vinden om een liedje over te schrijven eigenlijk (laat staan zelf zingen)
Maar we kijken wel even wat het allemaal gaat worden, wie weet, eerst maar het muzikale gedeelte wat verder uitwerken. :)

Vandaag bij de kringloop iig de sleetjes gezien (gaan op internet, stuk of 30 en er liggen nog 100 paar schaatsen ofzo LOL. Wat dat aangaat zou winterweer wel handig zijn voor ze.

Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden na sluiting door Corona, verwacht nl dat iedereen dan spullen komt brengen die ze even bewaard hebben :P
Het is nu al afgeladen daar.
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker donderdag 4 februari 2021 @ 14:47:12 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197814554
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zou dat nog best lastig vinden om een liedje over te schrijven eigenlijk (laat staan zelf zingen)
Maar we kijken wel even wat het allemaal gaat worden, wie weet, eerst maar het muzikale gedeelte wat verder uitwerken. :)

Vandaag bij de kringloop iig de sleetjes gezien (gaan op internet, stuk of 30 en er liggen nog 100 paar schaatsen ofzo LOL. Wat dat aangaat zou winterweer wel handig zijn voor ze.

Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden na sluiting door Corona, verwacht nl dat iedereen dan spullen komt brengen die ze even bewaard hebben :P
Het is nu al afgeladen daar.
Het gaat zondag sneeuwen en het gaat een paar dagen vriezen ^O^
pi_197897822
Hoe gaat het @kree ? Alles onder controle? Nog steeds gemotiveerd? Ik denk aan je topper :*
  Spellchecker maandag 8 februari 2021 @ 22:09:47 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197898267
quote:
17s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:41 schreef praadje het volgende:
Hoe gaat het @:Kree ? Alles onder controle? Nog steeds gemotiveerd? Ik denk aan je topper :*
Ik hoop dat hij het stikdruk heeft met de schaatsen enzo O+
pi_197902760
quote:
17s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:41 schreef praadje het volgende:
Hoe gaat het @:Kree ? Alles onder controle? Nog steeds gemotiveerd? Ik denk aan je topper :*
Ja hoor, rustig dagje zonder verdere afspraken, alleen nog even boodschappen doen.
De begeleiding van de ochtend is inmiddels weg.
Nu is het natuurlijk elke ochtend stipt 8:00 uur ontbijten (structuur enzo)
Hmms kan nu nog wel even een dutje gaan doen :')

Of gitaar oefenen ofzo.
Do what you love, love what you do!
pi_197902770
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 22:09 schreef maily het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij het stikdruk heeft met de schaatsen enzo O+
Hmmm schaatsen zal ik maar niet doen, het is al te glad om te fietsen, althans normaal zou ik dat wss wel doen, maar heb echt geen zin om te vallen enzo. :)
Do what you love, love what you do!
pi_197902911
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ja hoor, rustig dagje zonder verdere afspraken, alleen nog even boodschappen doen.
De begeleiding van de ochtend is inmiddels weg.
Nu is het natuurlijk elke ochtend stipt 8:00 uur ontbijten (structuur enzo)
Hmms kan nu nog wel even een dutje gaan doen :')

Of gitaar oefenen ofzo.

Gaat lekkerrrr! Heerlijk dat je een rustig dagje hebt, is ook wel eens nodig. Lekker dutten of een beetje muziek maken. Of eerst een dutje en dan muziek maken. Vul het maar in. Zo trots op je _O_
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:33:49 #136
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_197903014
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ja hoor, rustig dagje zonder verdere afspraken, alleen nog even boodschappen doen.
De begeleiding van de ochtend is inmiddels weg.
Nu is het natuurlijk elke ochtend stipt 8:00 uur ontbijten (structuur enzo)
Hmms kan nu nog wel even een dutje gaan doen :')

Of gitaar oefenen ofzo.
Of minderjarige meisjes tokkelen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Spellchecker dinsdag 9 februari 2021 @ 11:01:07 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197903445
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef kree het volgende:

[..]

Hmmm schaatsen zal ik maar niet doen, het is al te glad om te fietsen, althans normaal zou ik dat wss wel doen, maar heb echt geen zin om te vallen enzo. :)
Schaatsen verkopen natuurlijk :D
pi_197903525
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:01 schreef maily het volgende:

[..]

Schaatsen verkopen natuurlijk :D
Aha ja op die manier. :D nou ben er pas donderdag weer, maar alle sleetjes waren na een dag al uitverkocht. Dus heb het vermoeden dat de schaatsen nu ook wel hard gaan. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_197904987
Ik wil je echt serieus mijn complimenten geven, @kree . Ten tijden van je problematiek op FOK! (ik noem voor het gemak maar zo, geen bijbedoelingen) botsten we vaak, maar dat zal vast inherent gekoppeld geweest zijn aan je gemoedstoestand van destijds. Die aanname/conclusie is nu makkelijk te trekken, want dat was destijds natuurlijk niet in orde. Net als de vele topics die je toen opende over het inparkeren en je huurcontract en de boosheid in Feedback die daarop volgden. Ik las ook met sombere verbazing het nieuws dat je in het ziekenhuis lag.

Inmiddels vind ik het oprecht mooi om te lezen hoe je aan de betere hand is geworden bent tegenwoordig. Je bent de misbruik af. Je vult je dag in met nuttige zaken en bezigheden. Nog knapper ten tijde van corona, waar verveling, antisocialiteit, psychische problematiek en ziektes heel erg op de loer liggen bij iedereen.

Je hebt keihard aan jezelf gewerkt. Ik gun je dat van harte na alle ellende. Op naar de beste versie van jezelf, kerel! _O_ ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 09-02-2021 12:44:09 ]
pi_197905244
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Erasmus het volgende:
Ik wil je echt serieus mijn complimenten geven, @:kree . Ten tijden van je problematiek op FOK! (ik noem voor het gemak maar zo, geen bijbedoelingen) botsten we vaak, maar dat zal vast inherent gekoppeld geweest zijn aan je gemoedstoestand van destijds. Die aanname/conclusie is nu makkelijk te trekken, want dat was destijds natuurlijk niet in orde. Net als de vele topics die je toen opende over het inparkeren en je huurcontract en de boosheid in Feedback die daarop volgden. Ik las ook met sombere verbazing het nieuws dat je in het ziekenhuis lag.

Inmiddels vind ik het oprecht mooi om te lezen hoe je aan de betere hand is geworden bent tegenwoordig. Je bent de misbruik af. Je vult je dag in met nuttige zaken en bezigheden. Nog knapper ten tijde van corona, waar verveling, antisocialiteit, psychische problematiek en ziektes heel erg op de loer liggen bij iedereen.

Je hebt keihard aan jezelf gewerkt. Ik gun je dat van harte na alle ellende. Op naar de beste versie van jezelf, kerel! _O_ ^O^
Thanks man, mja ik reageerde inderdaad niet altijd even tactisch nee :')
Hoewel heb ook wel vaak moeten lachen om alle reacties :P
Do what you love, love what you do!
pi_197905776
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Erasmus het volgende:
Ik wil je echt serieus mijn complimenten geven, @:kree . Ten tijden van je problematiek op FOK! (ik noem voor het gemak maar zo, geen bijbedoelingen) botsten we vaak, maar dat zal vast inherent gekoppeld geweest zijn aan je gemoedstoestand van destijds. Die aanname/conclusie is nu makkelijk te trekken, want dat was destijds natuurlijk niet in orde. Net als de vele topics die je toen opende over het inparkeren en je huurcontract en de boosheid in Feedback die daarop volgden. Ik las ook met sombere verbazing het nieuws dat je in het ziekenhuis lag.

Inmiddels vind ik het oprecht mooi om te lezen hoe je aan de betere hand is geworden bent tegenwoordig. Je bent de misbruik af. Je vult je dag in met nuttige zaken en bezigheden. Nog knapper ten tijde van corona, waar verveling, antisocialiteit, psychische problematiek en ziektes heel erg op de loer liggen bij iedereen.

Je hebt keihard aan jezelf gewerkt. Ik gun je dat van harte na alle ellende. Op naar de beste versie van jezelf, kerel! _O_ ^O^
_O_ _O_ _O_
  dinsdag 9 februari 2021 @ 16:59:01 #142
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_197909901
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Erasmus het volgende:
Ik wil je echt serieus mijn complimenten geven, @:kree . Ten tijden van je problematiek op FOK! (ik noem voor het gemak maar zo, geen bijbedoelingen) botsten we vaak, maar dat zal vast inherent gekoppeld geweest zijn aan je gemoedstoestand van destijds. Die aanname/conclusie is nu makkelijk te trekken, want dat was destijds natuurlijk niet in orde. Net als de vele topics die je toen opende over het inparkeren en je huurcontract en de boosheid in Feedback die daarop volgden. Ik las ook met sombere verbazing het nieuws dat je in het ziekenhuis lag.

Inmiddels vind ik het oprecht mooi om te lezen hoe je aan de betere hand is geworden bent tegenwoordig. Je bent de misbruik af. Je vult je dag in met nuttige zaken en bezigheden. Nog knapper ten tijde van corona, waar verveling, antisocialiteit, psychische problematiek en ziektes heel erg op de loer liggen bij iedereen.

Je hebt keihard aan jezelf gewerkt. Ik gun je dat van harte na alle ellende. Op naar de beste versie van jezelf, kerel! _O_ ^O^
+1 voor deze post. Ben ik het voor 99,9% mee eens! _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_197922494
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef kree het volgende:

[..]

Thanks man, mja ik reageerde inderdaad niet altijd even tactisch nee :')
Hoewel heb ook wel vaak moeten lachen om alle reacties :P
Ik ook hoor, als ik alles teruglees denk ik zo van: "waar maakten wij in godsnaam druk om _O- ?"

Mooie tijden _O_

Ik kan het beter direct aan je vragen: hoe gaat het met je ten tijde van corona? Zijn de minimale mogelijkheden qua afleidingen voldoende voor je? Wel fijn dat de verleidingen ook minimaal zijn, dat moet ook in je voordeel werken denk ik zo.

quote:
99s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:59 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

+1 voor deze post. Ben ik het voor 99,9% mee eens! _O_
Thanks man O+ 14.gif

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 10-02-2021 11:57:06 ]
  Tettenkoning woensdag 10 februari 2021 @ 12:17:12 #144
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_197922873
Goed bezig @kree, keep it up!
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_197924683
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:56 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik ook hoor, als ik alles teruglees denk ik zo van: "waar maakten wij in godsnaam druk om _O- ?"

Mooie tijden _O_

Ik kan het beter direct aan je vragen: hoe gaat het met je ten tijde van corona? Zijn de minimale mogelijkheden qua afleidingen voldoende voor je? Wel fijn dat de verleidingen ook minimaal zijn, dat moet ook in je voordeel werken denk ik zo.
[..]

Thanks man O+ 14.gif
Nou om op het corona gebeuren in te gaan.
Afgelopen jaar zijn er eigenlijk twee dingen geweest waardoor ik wel echt meer ben gaan drinken.
Had natuurlijk vorig jaar februari nog werk.
Toen moest ik mijn rijbewijs inleveren omdat ik teveel gezopen had (weekend)
Eis 9 maanden rijontzegging...
Ok dan maar kon het met mijn werkgever nog oplossen door met het ov te gaan en dan bij een collega in te stappen. Niet heel optimaal omdat er werk was door heel het land. Maar utrecht cs lag altijd wel aardig op de route van een paar colega's.
Ok iets minder uur per week werk, maar nog meer dan genoeg ook voor een ok salaris.

Toen kwam corona en bijna geen werk meer en zeker niet genoeg voor mij om nog mee te rijden, met twee man op een klus terwijl je dat normaal alleen zou doen. Kortom geen werk meer, structuur weg etc.

Juist dat structuur dingetje is voor mij wel heel belangrijk toen dat er niet meer was ben ik wel redelijk soort van ontspoort.

Op het moment zit ik natuurlijk in semi begeleid wonen project 3 andere huisgenoten. Begeleiding hier in de ochtend en avond, samen koken optijd opstaan urine controles.
"Werk" bij de kringloopwinkel.

Dus daarmee is het hele structuur probleem en het niet drinken wel opgelost voor nu.
Doel is natuurlijk hierna naar een woning van de woningbouw en gewoon weer werk.
Punt alleen is mijn schouder ten eerste en ten tweede krijg ik mijn rijbewijs terug.
Zoniet dan moet ik beetje in een andere tak van elektro gaan zoeken (denk aan een technische dienst ofzo)

Maargoed voor nu kan ik hier wel blijven totdat er een soort van stabiele situatie is buiten dit.

Gaat ook vast wel lukken, vraag is beetje over hoelang maar heb er niet superveel haast mee en voorlopig zit ik hier wel goed.
Do what you love, love what you do!
pi_197964153
Fijn weekend lieve @kree :*
pi_197964368
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:56 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik ook hoor, als ik alles teruglees denk ik zo van: "waar maakten wij in godsnaam druk om _O- ?"
Nou ja, hij hield er een heel onstrategisch standpunt op na over dat ongeluk waarvoor hij moest voorkomen en dat maakte vaak de tongen los. :T Dus dat snap ik wel, want daarmee zou hij zichzelf onnodig verder de nesten in kunnen werken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 13:59:19 ]
pi_198111838
Even weer een update :)

Eigenlijk is er niet veel nieuws te melden, gaat allemaal z'n gangetje, gezellig daar met de rest.
Behandel gesprekken ok etc.
Dus eigenlijk goed nieuws allemaal.

Nu hoorde ik net dat er een aangetekende brief is van het CBR, waarschijnlijk staat daar in wat het oordeel is na het onderzoek enzo. Dus kan wel positief of negatief zijn. Nu ben ik niet daar dus kan vanavond pas kijken. Zal me maar op het ergste voorbereiden dus..

Verder (telefonische) intake maandag van de reclassering, zo geen zin in dat. Maarja moet helaas gebeuren anders kan ik een maand de cel in :{
Do what you love, love what you do!
pi_198111858
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Erasmus het volgende:
Ik wil je echt serieus mijn complimenten geven, @:kree . Ten tijden van je problematiek op FOK! (ik noem voor het gemak maar zo, geen bijbedoelingen) botsten we vaak, maar dat zal vast inherent gekoppeld geweest zijn aan je gemoedstoestand van destijds. Die aanname/conclusie is nu makkelijk te trekken, want dat was destijds natuurlijk niet in orde. Net als de vele topics die je toen opende over het inparkeren en je huurcontract en de boosheid in Feedback die daarop volgden. Ik las ook met sombere verbazing het nieuws dat je in het ziekenhuis lag.

Inmiddels vind ik het oprecht mooi om te lezen hoe je aan de betere hand is geworden bent tegenwoordig. Je bent de misbruik af. Je vult je dag in met nuttige zaken en bezigheden. Nog knapper ten tijde van corona, waar verveling, antisocialiteit, psychische problematiek en ziektes heel erg op de loer liggen bij iedereen.

Je hebt keihard aan jezelf gewerkt. Ik gun je dat van harte na alle ellende. Op naar de beste versie van jezelf, kerel! _O_ ^O^
Wat een fantastische post O+
pi_198113933
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:59 schreef kree het volgende:
Even weer een update :)

Eigenlijk is er niet veel nieuws te melden, gaat allemaal z'n gangetje, gezellig daar met de rest.
Behandel gesprekken ok etc.
Dus eigenlijk goed nieuws allemaal.

Nu hoorde ik net dat er een aangetekende brief is van het CBR, waarschijnlijk staat daar in wat het oordeel is na het onderzoek enzo. Dus kan wel positief of negatief zijn. Nu ben ik niet daar dus kan vanavond pas kijken. Zal me maar op het ergste voorbereiden dus..

Verder (telefonische) intake maandag van de reclassering, zo geen zin in dat. Maarja moet helaas gebeuren anders kan ik een maand de cel in :{
Goed je weer te lezen @kree en fijn dat het nog steeds goed gaat. Spannend die brief en die intake. Probeer je er niet te druk om te maken. Het komt toch zoals het komt en ja, er zullen consequenties aanzitten maar zie het maar als een onderdeel van je leerproces.

Liefs Praadje :*
pi_198114624


[ Bericht 100% gewijzigd door Paul op 22-02-2021 13:59:53 (nee) ]
pi_198143134
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:41 schreef praadje het volgende:

[..]

Goed je weer te lezen @:Kree en fijn dat het nog steeds goed gaat. Spannend die brief en die intake. Probeer je er niet te druk om te maken. Het komt toch zoals het komt en ja, er zullen consequenties aanzitten maar zie het maar als een onderdeel van je leerproces.

Liefs Praadje :*
Nou ik krijg mijn rijbewijs in ieder geval nog niet terug }:|
Toch wel een flinke tegenvaller. :{ :'(

Straks bellen voor de intake reclassering. Ben benieuwd...
Do what you love, love what you do!
pi_198143179
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:34 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik krijg mijn rijbewijs in ieder geval nog niet terug }:|
Toch wel een flinke tegenvaller. :{ :'(

Straks bellen voor de intake reclassering. Ben benieuwd...
Hoe lang is het 'incidentje' geleden dan? Nog niet zo heel lang toch?
pi_198143261
quote:
4s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoe lang is het 'incidentje' geleden dan? Nog niet zo heel lang toch?
Een jaar.. rechtszaak december (uitgesteld vanaf mei ivm corona)
Onderzoek CBR begin januari.
Do what you love, love what you do!
  maandag 22 februari 2021 @ 10:48:59 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198143314
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:44 schreef kree het volgende:

[..]

Een jaar.. rechtszaak december (uitgesteld vanaf mei ivm corona)
Onderzoek CBR begin januari.
Is dat CBR onderzoek nu helemaal afgerond?

Goed te horen dat je je verder zo herpakt hebt en goeie hulp hebt ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198143378
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dat CBR onderzoek nu helemaal afgerond?

Goed te horen dat je je verder zo herpakt hebt en goeie hulp hebt ^O^
Ja, dat was psychisch en lichamelijk, nu kun je nog een tweede onderzoek aanvragen binnen 2 weken als je het er niet mee eens bent. (Kosten ¤795,-)
Of laten gaan en dan mag het volgende onderzoek over een jaar. (Moet je ook weer dokken trouwens)
Nou ga er voor het gemak maar even vanuit dat het met mij nu allemaal goed blijft gaan dit jaar, dus zal hem dan wel terug krijgen.
Maar ok nog een jaar geen rijbewijs nog.
Oja en daarna dan nog die cursus van ze (¤1500)

GVD!

8)7 _O- -O- :{ ;( :'(
Do what you love, love what you do!
  maandag 22 februari 2021 @ 10:59:00 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198143444
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:54 schreef kree het volgende:

[..]

Ja, dat was psychisch en lichamelijk, nu kun je nog een tweede onderzoek aanvragen binnen 2 weken als je het er niet mee eens bent. (Kosten ¤795,-)
Of laten gaan en dan mag het volgende onderzoek over een jaar. (Moet je ook weer dokken trouwens)
Nou ga er voor het gemak maar even vanuit dat het met mij nu allemaal goed blijft gaan dit jaar, dus zal hem dan wel terug krijgen.
Maar ok nog een jaar geen rijbewijs nog.
Oja en daarna dan nog die cursus van ze (¤1500)

GVD!

8)7 _O- -O- :{ ;( :'(
Ja zoiets zat er wel in. Balen, maar hopelijk heb je nu iig de zekerheid te pakken voor komende jaar en is het geen zwaard van Damocles meer boven je hoofd. Dan kun je je daar nu ook echt op instellen en je toekomst op bepalen

Mag een elektrische fiets wel trouwens? Voor werk/opleiding enzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198143625
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja zoiets zat er wel in. Balen, maar hopelijk heb je nu iig de zekerheid te pakken voor komende jaar en is het geen zwaard van Damocles meer boven je hoofd. Dan kun je je daar nu ook echt op instellen en je toekomst op bepalen

Mag een elektrische fiets wel trouwens? Voor werk/opleiding enzo?
Elektrische fiets mag wel.
MBO-4 en HBO-Propedeuse elektrotechniek heb ik.
Blijft wel vrij kut want het (service) werk wat ik leuk vindt vraagt wel altijd om een rijbewijs.
Ga maar iets zoeken bij een technische dienst ofzo. Althans als mijn schouder weer een beetje ok werkt en dat gaat nog wel een aantal maanden duren.

Ben benieuwd waarmee ze komen bij de reclassering, geen ervaring mee.

Even de totaal score tot nu toe
- schade voor het inparkeer krasje ¤600,- (werkgever betaald *O*)
- rechtszaak 14 maanden invordering waarvan 5 voorwaardelijk (al voorbij)
- onderzoek CBR ¤1500,-
- CBR nog 12 maanden rijbewijs ongeldig

Nog te komen
- herhalingsonderzoek CBR ¤ geen idee maar zal ook wel iets van ¤800 zijn ofzo
- 80 uur taakstraf
- cursus CBR ¤1500,-

Lol wat een kutleven word er al chagrijnig van als ik er allemaal aan denk. :')
Do what you love, love what you do!
  maandag 22 februari 2021 @ 11:17:48 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198143690
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:13 schreef kree het volgende:

[..]

Elektrische fiets mag wel.
MBO-4 en HBO-Propedeuse elektrotechniek heb ik.
Blijft wel vrij kut want het (service) werk wat ik leuk vindt vraagt wel altijd om een rijbewijs.
Ga maar iets zoeken bij een technische dienst ofzo. Althans als mijn schouder weer een beetje ok werkt en dat gaat nog wel een aantal maanden duren.

Ben benieuwd waarmee ze komen bij de reclassering, geen ervaring mee.

Even de totaal score tot nu toe
- schade voor het inparkeer krasje ¤600,- (werkgever betaald *O*)
- rechtszaak 14 maanden invordering waarvan 5 voorwaardelijk (al voorbij)
- onderzoek CBR ¤1500,-
- CBR nog 12 maanden rijbewijs ongeldig

Nog te komen
- herhalingsonderzoek CBR ¤ geen idee maar zal ook wel iets van ¤800 zijn ofzo
- 80 uur taakstraf
- cursus CBR ¤1500,-

Lol wat een kutleven word er al chagrijnig van als ik er allemaal aan denk. :')
Het is niet anders, je was gewoon een gevaar op de weg.
Op de blaren zittenz consequenties accepteren en doorpakken

Je krijgt nu hulp om uit je shit te komen, dat is hartstikke mooi en geeft je weer een toekomst. Want kom op, die was je zelf compleet aan het vernaggelen. En nu is er weer eindelijk na lange tijd zicht op beter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198143753
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Het is niet anders, je was gewoon een gevaar op de weg.
Op de blaren zittenz consequenties accepteren en doorpakken

Je krijgt nu hulp om uit je shit te komen, dat is hartstikke mooi en geeft je weer een toekomst. Want kom op, die was je zelf compleet aan het vernaggelen. En nu is er weer eindelijk na lange tijd zicht op beter
Dat is ook wel zo, maargoed vindt t nogal heftig aan straffen hoor als ik bedenk voor wat het eigenlijk was. Het was nou ook weer niet zo dat ik slingerend over een provinciale weg reed.
Heb nog geen 300m stapvoets gereden _O-

Maarja doe er niks meer aan helaas.
Do what you love, love what you do!
  maandag 22 februari 2021 @ 11:27:58 #162
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_198143816
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:22 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maargoed vindt t nogal heftig aan straffen hoor als ik bedenk voor wat het eigenlijk was. Het was nou ook weer niet zo dat ik slingerend over een provinciale weg reed.
Heb nog geen 300m stapvoets gereden _O-

Maarja doe er niks meer aan helaas.
Wellicht overbodig, maar je hebt die straf voornamelijk te danken aan het feit dat je onder invloed een voertuig bestuurd hebt. Niet voor het onder invloed 300 meter stapvoets rijden en een krasje veroorzaken ;)
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_198144935
quote:
99s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:27 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Wellicht overbodig, maar je hebt die straf voornamelijk te danken aan het feit dat je onder invloed een voertuig bestuurd hebt. Niet voor het onder invloed 300 meter stapvoets rijden en een krasje veroorzaken ;)
En dat.

Zouden ze nog een beetje leuk werk hebben bij die taakstraffen?
Ben benieuwd.
Do what you love, love what you do!
pi_198232737
Hey @kree .Geen leuk nieuws voor je maar je weet nu wel waar je ongeveer aan toe bent. Over die taakstraf; Ik ken iemand die ooit als taakstraf in een verzorgingshuis/bejaardenhuis ging werken als medewerker van de technische dienst. Misschien eens overleggen als het zover is of dat voor jou ook mogelijk is. Als dat mogelijk is en ook nog eens in de buurt is je vervoersprobleem ook opgelost. (kan ook in een fabriek o.i.d. zijn).
Degene die ik ken heeft er een vaste baan aan overgehouden.

Hoe is het verder met je? :*
pi_198283376
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 13:59 schreef praadje het volgende:
Hey @:Kree .Geen leuk nieuws voor je maar je weet nu wel waar je ongeveer aan toe bent. Over die taakstraf; Ik ken iemand die ooit als taakstraf in een verzorgingshuis/bejaardenhuis ging werken als medewerker van de technische dienst. Misschien eens overleggen als het zover is of dat voor jou ook mogelijk is. Als dat mogelijk is en ook nog eens in de buurt is je vervoersprobleem ook opgelost. (kan ook in een fabriek o.i.d. zijn).
Degene die ik ken heeft er een vaste baan aan overgehouden.

Hoe is het verder met je? :*
Ja dat van dat rijbewijs is wel balen, maar het is goed dat ik nu toch al in het hele traject zit met hulpverlening want heb er nu wel met hun over kunnen praten. Blijft het nog balen maargoed het is niet anders, jaartje wachten maar.

Ook met ze over gehad want stel ik was dit hulptraject niet gestart dan had ik wss nog niks gezopen totdat ik die brief van het CBR had, mezelf kennende had ik zoiets gehad van "fuck it maar" duurt toch weer een jaar en had ik wel weer aan de drank gegaan, hoe stom het ook mag klinken.

Nou gelukkig nu niet en toch dikke drie maanden zonder een druppel alcohol. *O*

Voor de rest gaat het allemaal wel ok, niet echt lopende dingen waar ik nog achteraan moet.
Voor de taakstraf heb ik telefonisch een intakegesprek gehad en alles uitgelegd ook dus het verhaal met die schouder, ze zijn nu bezig met iets te zoeken wat beetje in katwijk is of iig in de buurt en daar krijg ik dan weer bericht over als ze wat hebben. Kon een week duren of maanden omdat ze beetje problemen hebben plekken te vinden ivm corona ook.
Even afwachten dus nog.
Bij de fysio gaat het wel steeds beter, begin nu wel echt verschil te merken ook met meer kunnen tillen en bewegelijkheid enzo, maar als nog gaat dat nog wel een aantal maanden duren, minimaal.
Ze hadden nu ook dry needling geprobeerd haha ben al geen fan van naalden in me enzo, maar het leek wel iets te helpen. Hopelijk dat niet teveel. :D

Morgen weer gitaarles en ook beetje piano spelen enzo, altijd leuke onderbreking van de week dat ipv veel gesprekken.
Heb me ook nog aangemeld voor een hulpgroep met lotgenoten om clean te blijven, dat is eens in de twee weken. Niet dat dat op het moment zo onwijs nodig is, maar het leek ons handig om er alvast maar mee te starten zodat ik dat al wel heb als ik weer in een eigen huisje ga wonen.

Lange update alweer :D
Nu vindt ik het wel leuk om jullie beetje op de hoogte te houden en helpt ook wel die motiverende reacties van jullie.
Maar hoop ook eigenlijk beetje dat het wellicht nog eens iemand kan helpen die misschien in een zelfde soort situatie zit. Opzich is namelijk de hulp er dus wel (blijkt) maar kan iemand over de streep trekken ofzo om ook de positieve verhalen over de hulpverlening te lezen en hoe het in zijn werk gaat.

Staat dit topic eigenlijk een beetje in een verkeerd subforum voor. Zou het misschien nog eens moeten uittypen voor in R&P ofzo in een soort van dagboekvorm?
Ik vindt het altijd wel lekker om op internet dan te lezen wat je allemaal te wachten staat en dan van iemand uit ervaring. Nu was het voor mij toch wel een aardige sprong in het diepe, maar heeft goed uitgepakt tot nu toe. :)
Do what you love, love what you do!
pi_198292803
Klinkt allemaal best goed @kree . En al drie maanden _O_ _O_ Leuk dat je zo geniet van het muziek maken, leuke afleiding. En ook super dat je je hebt aangemeld voor die hulpgroep, dan heb je die in ieder geval achter de hand. En ik vind het leuk hoor, zo'n lange update. Zeker als het zulk positief nieuws is iedere keer. Hou vol jongen, je doet het super :*
  Spellchecker dinsdag 2 maart 2021 @ 21:30:14 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198293008
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 12:09 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat van dat rijbewijs is wel balen, maar het is goed dat ik nu toch al in het hele traject zit met hulpverlening want heb er nu wel met hun over kunnen praten. Blijft het nog balen maargoed het is niet anders, jaartje wachten maar.

Ook met ze over gehad want stel ik was dit hulptraject niet gestart dan had ik wss nog niks gezopen totdat ik die brief van het CBR had, mezelf kennende had ik zoiets gehad van "fuck it maar" duurt toch weer een jaar en had ik wel weer aan de drank gegaan, hoe stom het ook mag klinken.

Nou gelukkig nu niet en toch dikke drie maanden zonder een druppel alcohol. *O*

Voor de rest gaat het allemaal wel ok, niet echt lopende dingen waar ik nog achteraan moet.
Voor de taakstraf heb ik telefonisch een intakegesprek gehad en alles uitgelegd ook dus het verhaal met die schouder, ze zijn nu bezig met iets te zoeken wat beetje in katwijk is of iig in de buurt en daar krijg ik dan weer bericht over als ze wat hebben. Kon een week duren of maanden omdat ze beetje problemen hebben plekken te vinden ivm corona ook.
Even afwachten dus nog.
Bij de fysio gaat het wel steeds beter, begin nu wel echt verschil te merken ook met meer kunnen tillen en bewegelijkheid enzo, maar als nog gaat dat nog wel een aantal maanden duren, minimaal.
Ze hadden nu ook dry needling geprobeerd haha ben al geen fan van naalden in me enzo, maar het leek wel iets te helpen. Hopelijk dat niet teveel. :D

Morgen weer gitaarles en ook beetje piano spelen enzo, altijd leuke onderbreking van de week dat ipv veel gesprekken.
Heb me ook nog aangemeld voor een hulpgroep met lotgenoten om clean te blijven, dat is eens in de twee weken. Niet dat dat op het moment zo onwijs nodig is, maar het leek ons handig om er alvast maar mee te starten zodat ik dat al wel heb als ik weer in een eigen huisje ga wonen.

Lange update alweer :D
Nu vindt ik het wel leuk om jullie beetje op de hoogte te houden en helpt ook wel die motiverende reacties van jullie.
Maar hoop ook eigenlijk beetje dat het wellicht nog eens iemand kan helpen die misschien in een zelfde soort situatie zit. Opzich is namelijk de hulp er dus wel (blijkt) maar kan iemand over de streep trekken ofzo om ook de positieve verhalen over de hulpverlening te lezen en hoe het in zijn werk gaat.

Staat dit topic eigenlijk een beetje in een verkeerd subforum voor. Zou het misschien nog eens moeten uittypen voor in R&P ofzo in een soort van dagboekvorm?
Ik vindt het altijd wel lekker om op internet dan te lezen wat je allemaal te wachten staat en dan van iemand uit ervaring. Nu was het voor mij toch wel een aardige sprong in het diepe, maar heeft goed uitgepakt tot nu toe. :)
Zo goed bezig joh!!
^O^
pi_198295198
Kree baas _O_
  woensdag 3 maart 2021 @ 00:22:57 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198296172
Netjes allemaal kree :). Fijn dat je gestopt bent met steeds onder invloed zijn. Heeft mij ook erg geholpen om met alcohol te stoppen en nu alleen nog bij uitzonderlijke gelegenheden... Je krijgt er naar verloop van een aantal weken/maanden zonder alcohol ineens een veel beter leven door. geen gekke dingen meer, geen depressieve gevoelens om niks meer, minder slaapproblemen etc

[ Bericht 25% gewijzigd door Maanvis op 03-03-2021 00:35:44 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198380368
Even up voor @kree Denk aan je jongen ^O^
pi_198468179
Dag lieve @kree Gaat het allemaal nog? Nog bezig in de kringloop en met de muziek? Denk aan je jongen :*
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 20:58:18 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198468506
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:46 schreef praadje het volgende:
Dag lieve @:Kree Gaat het allemaal nog? Nog bezig in de kringloop en met de muziek? Denk aan je jongen :*
Jeetje wat een kick weer ... @kree hou je taai he? ^O^
  vrijdag 12 maart 2021 @ 21:08:55 #173
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_198468792
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 12:09 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat van dat rijbewijs is wel balen, maar het is goed dat ik nu toch al in het hele traject zit met hulpverlening want heb er nu wel met hun over kunnen praten. Blijft het nog balen maargoed het is niet anders, jaartje wachten maar.

Ook met ze over gehad want stel ik was dit hulptraject niet gestart dan had ik wss nog niks gezopen totdat ik die brief van het CBR had, mezelf kennende had ik zoiets gehad van "fuck it maar" duurt toch weer een jaar en had ik wel weer aan de drank gegaan, hoe stom het ook mag klinken.

Nou gelukkig nu niet en toch dikke drie maanden zonder een druppel alcohol. *O*

Voor de rest gaat het allemaal wel ok, niet echt lopende dingen waar ik nog achteraan moet.
Voor de taakstraf heb ik telefonisch een intakegesprek gehad en alles uitgelegd ook dus het verhaal met die schouder, ze zijn nu bezig met iets te zoeken wat beetje in katwijk is of iig in de buurt en daar krijg ik dan weer bericht over als ze wat hebben. Kon een week duren of maanden omdat ze beetje problemen hebben plekken te vinden ivm corona ook.
Even afwachten dus nog.
Bij de fysio gaat het wel steeds beter, begin nu wel echt verschil te merken ook met meer kunnen tillen en bewegelijkheid enzo, maar als nog gaat dat nog wel een aantal maanden duren, minimaal.
Ze hadden nu ook dry needling geprobeerd haha ben al geen fan van naalden in me enzo, maar het leek wel iets te helpen. Hopelijk dat niet teveel. :D

Morgen weer gitaarles en ook beetje piano spelen enzo, altijd leuke onderbreking van de week dat ipv veel gesprekken.
Heb me ook nog aangemeld voor een hulpgroep met lotgenoten om clean te blijven, dat is eens in de twee weken. Niet dat dat op het moment zo onwijs nodig is, maar het leek ons handig om er alvast maar mee te starten zodat ik dat al wel heb als ik weer in een eigen huisje ga wonen.

Lange update alweer :D
Nu vindt ik het wel leuk om jullie beetje op de hoogte te houden en helpt ook wel die motiverende reacties van jullie.
Maar hoop ook eigenlijk beetje dat het wellicht nog eens iemand kan helpen die misschien in een zelfde soort situatie zit. Opzich is namelijk de hulp er dus wel (blijkt) maar kan iemand over de streep trekken ofzo om ook de positieve verhalen over de hulpverlening te lezen en hoe het in zijn werk gaat.

Staat dit topic eigenlijk een beetje in een verkeerd subforum voor. Zou het misschien nog eens moeten uittypen voor in R&P ofzo in een soort van dagboekvorm?
Ik vindt het altijd wel lekker om op internet dan te lezen wat je allemaal te wachten staat en dan van iemand uit ervaring. Nu was het voor mij toch wel een aardige sprong in het diepe, maar heeft goed uitgepakt tot nu toe. :)
Lekker bezig Kree.
3 maanden al. Op naar de 4 maanden. Ga zo door.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_198527333
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:46 schreef praadje het volgende:
Dag lieve @:Kree Gaat het allemaal nog? Nog bezig in de kringloop en met de muziek? Denk aan je jongen :*
Thanks en de rest ook trouwens :)

Gaat nog steeds goed allemaal, dus eigenlijk is het positief dat ik niet super veel te melden heb :)
Gewoon nog steeds ochtendje in de kringloopwinkel fysio erbij 2x in de week, wat nu trouwens wel beter gaat. Merk nu echt wel vorderingen met die arm/schouder. Maar nog steeds is het nog lang niet zoals het was. Duurt dus toch nog wel even.

De gesprekken met de begeleiding natuurlijk elke dag en de rest hier van de bewoners. Al met al best gezellig.
Er is er trouwens eentje weg naar een volgende woning en er komt hier volgende week iemand nieuw bij. Dus ben benieuwd. Maar komt vast wel goed.
Opzich zijn we allemaal wel relaxte gasten hier al zeg ik het zelf, dus het moet wel heel raar lopen wil dat niet klikken.

Met gitaar spelen maak ik ook wel vorderingen, was dat liedje "tears in heaven" van clapton aan het oefenen. Beetje gelijk wel redelijk hoog gegrepen voor een beginner als ik. Maar kom best al een aardig eind. :)
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:44:21 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198528849
netjes! zit je met alleen mannen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198529293
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:44 schreef Maanvis het volgende:
netjes! zit je met alleen mannen?
Ja, 2 anderen nu maar komt volgende week nog iemand bij.

Het is wel jammer opzich, paar vrouwen erbij zou wel leuk zijn.
Beetje van mijn leeftijd enzo :P
Do what you love, love what you do!
pi_198533155
Wat een heerlijk bericht weer om te lezen @kree . Je klinkt zo positief en enthousiast dat ik een glimlach niet kan onderdrukken. Lekker bezig zijn, je goed voelen, leuke groep en dan nog lekker muziek maken ook. Prachtig nummer wat je aan het oefenen bent al zeg je zelf dat het best moeilijk is. Maar het is altijd leuk als een uitdaging ook lukt. Hou je goed jongen, je bent een topper :*
pi_198658028
@kree :W Even een berichtje dat ik aan je denk :*
  Spellchecker dinsdag 23 maart 2021 @ 21:56:10 #179
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198658114
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:51 schreef praadje het volgende:
@:Kree :W Even een berichtje dat ik aan je denk :*
Ik ook, maar het topic zakt steeds weg :@

Wel een goed teken _O_ ^O^
@kree
pi_198658184
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:56 schreef maily het volgende:

[..]

Ik ook, maar het topic zakt steeds weg :@

Wel een goed teken _O_ ^O^
@:kree
Inderdaad. Toppertje is het ^O^
  woensdag 24 maart 2021 @ 05:54:28 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198660431
Kan je je taakstraf trouwens niet in de kringloop doen? Ik heb het idee dat dat wel eens gebeurt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198667522
Thanks allemaal weer :)

Eigenlijk heb ik niet heel veel nieuws te melden, vooralsnog loopt alles wel goed.
Ben maandag voor het eerst naar die hulpgroep geweest (AA methode) denk dat dat ook wel nut gaat hebben, toch beetje gelijkgestemden daar en veel herkenbare problemen en valkuilen waar iedereen tegenaan loopt.
Voor op het moment is dat trouwens niet eens zo onwijs nodig voor mij. Maar is meer om dat al te hebben en bekend voor me is voordat ik weer echt op mezelf ga wonen.

Volgende week is er een officiële tussenevaluatie, nu verwacht ik daar niet onwijs veel bijzonders behalve weer wat doelen uitzetten voor de volgende periode.
Voorlopig blijf ik nog wel even hier wonen, lijkt me een stuk beter ook voor me.

Maandag is hier ook een nieuwe bewoner gekomen, aardige gast en klikt verder wel met de groep dus dat gaat prima.

Gitaarles ook weer gehad vandaag, merk wel dat dat ook steeds beter gaat, ook wel leuk :)
Do what you love, love what you do!
pi_198667618
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 05:54 schreef Maanvis het volgende:
Kan je je taakstraf trouwens niet in de kringloop doen? Ik heb het idee dat dat wel eens gebeurt.
Ja dat doen ze wel maar heeft een tijdje stilgelegen of nog ivm met corona.
Heb dat aangegeven bij de intake met de reclassering, had nou niet echt het idee dat er zo een belletje bij ze ging rinkelen.
Maargoed ze zoeken toch wat in de buurt en wat kan ook met mijn schouder, dus komen ze vanzelf wel bij uit.
Kan nog wel even duren gaven ze al aan, hoop wel dat ze een beetje opschieten want wil er wel een jeer vanaf.

Over 2 weekjes ga ik wel een AM-rijbewijs aanvragen, want dat mag dan dus weer wel in afwachting op het volgende onderzoek voor B *O*
Kan ik in ieder geval wel een brommer kopen :)
Do what you love, love what you do!
  woensdag 24 maart 2021 @ 17:10:55 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198668755
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:22 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat doen ze wel maar heeft een tijdje stilgelegen of nog ivm met corona.
Heb dat aangegeven bij de intake met de reclassering, had nou niet echt het idee dat er zo een belletje bij ze ging rinkelen.
Maargoed ze zoeken toch wat in de buurt en wat kan ook met mijn schouder, dus komen ze vanzelf wel bij uit.
Kan nog wel even duren gaven ze al aan, hoop wel dat ze een beetje opschieten want wil er wel een jeer vanaf.

Over 2 weekjes ga ik wel een AM-rijbewijs aanvragen, want dat mag dan dus weer wel in afwachting op het volgende onderzoek voor B *O*
Kan ik in ieder geval wel een brommer kopen :)
Praktische tips, check je schouder goed qua mobiliteit en kracht voor je gaat rijden op een brommer.
Kan én gevaarlijk zijn, en je kunt onverzekerd zijn als de beperking invloed heeft op je rijvaardigheid
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198668892
Goede berichten @kree en zeker ook een goed idee om daar nog even te blijven. Je zit toch redelijk op jezelf daar dus kun je in je vrij tijd je eigen gang gaan. Top ook dat je alvast inspringt bij de AA. Volgens mij sta je echt open voor een nieuw leven en pakt elke therapie aan die je daarbij kan helpen. Supergoed van je _O_

Lekker dat je gitaarlessen zo goed gaan, heerlijk om te ontspannen.

Hou je goed jongen :*
pi_198854046
Hoe gaat het nu @kree ? Je post veel minder valt me op
pi_198862546
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 19:39 schreef phoenyx het volgende:
Hoe gaat het nu @:kree ? Je post veel minder valt me op
Gaat goed hoor, zit sowieso wel wat minder op fok, hoewel lees nog wel een hoop mee, maar reageer wat minder. Ook wel omdat ik me nog aardig bezig hou nu overdag. :)
Do what you love, love what you do!
pi_198862744
En nog even een paas-update want er zijn wel wat nieuwe ontwikkelingen.

Afgezien dus van dat verder alles goed gaat hier, nog steeds niks gedronken sinds eind november.
Heb vorige week nog even met de huisarts gebeld, ook omdat natuurlijk voor het CBR (bloedtest eind december) ik een verhoogde leverwaarde had.
Nu maakte de huisarts zich daar niet echt zorgen over, was maar een klein beetje verhoogd, net genoeg voor het CBR om te concluderen maar dat ik op het moment van onderzoek nog dronk, wat dus niet zo was, maargoed.
In overleg met de huisarts nog een bloedtest aangevraagd en nu volledige leverwaarden scan, gewoon om voor mezelf duidelijk te krijgen dat het nu (hopelijk) allemaal weer ok is.
Heb vorige week weer bloed laten prikken en de huisarts zou mij bellen als er echt wat aan de hand is en anders ik aankomende week hun bellen om te informeren.
Verwacht geen erge dingen ofzo, maar dan weet ik het maar zeker.

Verder kwam ik vorige week op nr. 3 uit bij een appartement van de woningbouw, best wel mooie locatie en vrij (2009) nieuw ook nog.
Nu ken ik die appartementen wel en dat is best mooi.
Dus maar op gereageerd en kan daar donderdag bezichtigen, dan moet het nog ok eruit zien en twee voor me afzeggen. Maar dat is niet echt onmogelijk.
Dus wel kans dat ik dat kan krijgen.

Heb er nog best wel in twijfel over gezeten om die stap te maken, want kom dan wel weer alleen te wonen.
WMO hulp en (ambulante) gesprekken blijven dan wel, dus sta er ook niet echt gelijk helemaal alleen voor.
Maarja he, 90% in me zegt moet gewoon goed gaan maar er blijft toch een soort twijfel.
Heb er dus even over moeten denken maar toch maar de knoop door gehakt om ervoor te gaan.
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker maandag 5 april 2021 @ 12:37:06 #189
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198862779
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:34 schreef kree het volgende:
En nog even een paas-update want er zijn wel wat nieuwe ontwikkelingen.

Afgezien dus van dat verder alles goed gaat hier, nog steeds niks gedronken sinds eind november.
Heb vorige week nog even met de huisarts gebeld, ook omdat natuurlijk voor het CBR (bloedtest eind december) ik een verhoogde leverwaarde had.
Nu maakte de huisarts zich daar niet echt zorgen over, was maar een klein beetje verhoogd, net genoeg voor het CBR om te concluderen maar dat ik op het moment van onderzoek nog dronk, wat dus niet zo was, maargoed.
In overleg met de huisarts nog een bloedtest aangevraagd en nu volledige leverwaarden scan, gewoon om voor mezelf duidelijk te krijgen dat het nu (hopelijk) allemaal weer ok is.
Heb vorige week weer bloed laten prikken en de huisarts zou mij bellen als er echt wat aan de hand is en anders ik aankomende week hun bellen om te informeren.
Verwacht geen erge dingen ofzo, maar dan weet ik het maar zeker.

Verder kwam ik vorige week op nr. 3 uit bij een appartement van de woningbouw, best wel mooie locatie en vrij (2009) nieuw ook nog.
Nu ken ik die appartementen wel en dat is best mooi.
Dus maar op gereageerd en kan daar donderdag bezichtigen, dan moet het nog ok eruit zien en twee voor me afzeggen. Maar dat is niet echt onmogelijk.
Dus wel kans dat ik dat kan krijgen.

Heb er nog best wel in twijfel over gezeten om die stap te maken, want kom dan wel weer alleen te wonen.
WMO hulp en (ambulante) gesprekken blijven dan wel, dus sta er ook niet echt gelijk helemaal alleen voor.
Maarja he, 90% in me zegt moet gewoon goed gaan maar er blijft toch een soort twijfel.
Heb er dus even over moeten denken maar toch maar de knoop door gehakt om ervoor te gaan.
Had je dit kunnen bedenken een half jaar geleden?!
Wow!! ^O^
  Miss 200.000.000! maandag 5 april 2021 @ 12:38:30 #190
367000 roos94
pi_198862794
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:34 schreef kree het volgende:
En nog even een paas-update want er zijn wel wat nieuwe ontwikkelingen.

Afgezien dus van dat verder alles goed gaat hier, nog steeds niks gedronken sinds eind november.
Heb vorige week nog even met de huisarts gebeld, ook omdat natuurlijk voor het CBR (bloedtest eind december) ik een verhoogde leverwaarde had.
Nu maakte de huisarts zich daar niet echt zorgen over, was maar een klein beetje verhoogd, net genoeg voor het CBR om te concluderen maar dat ik op het moment van onderzoek nog dronk, wat dus niet zo was, maargoed.
In overleg met de huisarts nog een bloedtest aangevraagd en nu volledige leverwaarden scan, gewoon om voor mezelf duidelijk te krijgen dat het nu (hopelijk) allemaal weer ok is.
Heb vorige week weer bloed laten prikken en de huisarts zou mij bellen als er echt wat aan de hand is en anders ik aankomende week hun bellen om te informeren.
Verwacht geen erge dingen ofzo, maar dan weet ik het maar zeker.

Verder kwam ik vorige week op nr. 3 uit bij een appartement van de woningbouw, best wel mooie locatie en vrij (2009) nieuw ook nog.
Nu ken ik die appartementen wel en dat is best mooi.
Dus maar op gereageerd en kan daar donderdag bezichtigen, dan moet het nog ok eruit zien en twee voor me afzeggen. Maar dat is niet echt onmogelijk.
Dus wel kans dat ik dat kan krijgen.

Heb er nog best wel in twijfel over gezeten om die stap te maken, want kom dan wel weer alleen te wonen.
WMO hulp en (ambulante) gesprekken blijven dan wel, dus sta er ook niet echt gelijk helemaal alleen voor.
Maarja he, 90% in me zegt moet gewoon goed gaan maar er blijft toch een soort twijfel.
Heb er dus even over moeten denken maar toch maar de knoop door gehakt om ervoor te gaan.
Goed bezig pikkebaas

Weet jij nou nog iets wat er met anja schaap is gebeurd
pi_198862817
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:37 schreef maily het volgende:

[..]

Had je dit kunnen bedenken een half jaar geleden?!
Wow!! ^O^
Nee totaal niet :D
Het wel een goede keuze geweest om hulp te zoeken en dat is ook wel een complimentje voor de hulpverleners waard.
Want je leest toch wel vaak geklaag over hoe het in de zorg is geregeld.
Maar dit is bij mij echt allemaal goed en vlot ook vooral aangepakt.
Do what you love, love what you do!
pi_198862842
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:38 schreef roos94 het volgende:

[..]

Goed bezig pikkebaas

Weet jij nou nog iets wat er met anja schaap is gebeurd
Thanks, nee heb er eigenlijk ook niks meer over gehoord in het dorp ofzo.
Terwijl het hier via via meestal toch wel een soort van uitlekt.
Do what you love, love what you do!
  maandag 5 april 2021 @ 16:43:15 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198866430
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:34 schreef kree het volgende:
En nog even een paas-update want er zijn wel wat nieuwe ontwikkelingen.

Afgezien dus van dat verder alles goed gaat hier, nog steeds niks gedronken sinds eind november.
Heb vorige week nog even met de huisarts gebeld, ook omdat natuurlijk voor het CBR (bloedtest eind december) ik een verhoogde leverwaarde had.
Nu maakte de huisarts zich daar niet echt zorgen over, was maar een klein beetje verhoogd, net genoeg voor het CBR om te concluderen maar dat ik op het moment van onderzoek nog dronk, wat dus niet zo was, maargoed.
In overleg met de huisarts nog een bloedtest aangevraagd en nu volledige leverwaarden scan, gewoon om voor mezelf duidelijk te krijgen dat het nu (hopelijk) allemaal weer ok is.
Heb vorige week weer bloed laten prikken en de huisarts zou mij bellen als er echt wat aan de hand is en anders ik aankomende week hun bellen om te informeren.
Verwacht geen erge dingen ofzo, maar dan weet ik het maar zeker.

Verder kwam ik vorige week op nr. 3 uit bij een appartement van de woningbouw, best wel mooie locatie en vrij (2009) nieuw ook nog.
Nu ken ik die appartementen wel en dat is best mooi.
Dus maar op gereageerd en kan daar donderdag bezichtigen, dan moet het nog ok eruit zien en twee voor me afzeggen. Maar dat is niet echt onmogelijk.
Dus wel kans dat ik dat kan krijgen.

Heb er nog best wel in twijfel over gezeten om die stap te maken, want kom dan wel weer alleen te wonen.
WMO hulp en (ambulante) gesprekken blijven dan wel, dus sta er ook niet echt gelijk helemaal alleen voor.
Maarja he, 90% in me zegt moet gewoon goed gaan maar er blijft toch een soort twijfel.
Heb er dus even over moeten denken maar toch maar de knoop door gehakt om ervoor te gaan.
Netjes, dan ben je nu net zo lang gestopt met alcohol als ik toen ik stopte met alcohol :)
Dan zul je vanzelf merken dat je er geen zin in hebt als je het ziet staan

Iig voorzichtig zijn met op feestjes komen en vragen aan je vrienden/familie / kennissen of ze er op willen letten dat ze je niet lekker maken met alcohol en/of er iets van zeggen als je toch iets pakt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198866552
Ook fijn te lezen, leuk ook dat de TT mevrouw ook zo begaan is met je, gaan voor die woning nr. 3 is best laag. ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198867160
Mooie berichten @kree Echt goed dat je al zo lang clean bent. Het is inderdaad een grote stap en ik snap je angst wel om die stap te zetten. Toch weer de wijde wereld in zonder de beschermde muren om je heen.
Maar bedenk dat je vangnetten hebt uitgezet naar ambulante hulp en praatgroepen, wees niet beschroomd om daarop terug te vallen als het nodig is en het is ook niet erg als er een moment komt dat je denkt 'ik kan het niet alleen". Zij zijn er en zeker op zulke momenten.
Trots op jou Kree en wie weet binnenkort een leuk huisje _O_
pi_198868024
quote:
17s.gif Op maandag 5 april 2021 17:28 schreef praadje het volgende:
Mooie berichten @:Kree Echt goed dat je al zo lang clean bent. Het is inderdaad een grote stap en ik snap je angst wel om die stap te zetten. Toch weer de wijde wereld in zonder de beschermde muren om je heen.
Maar bedenk dat je vangnetten hebt uitgezet naar ambulante hulp en praatgroepen, wees niet beschroomd om daarop terug te vallen als het nodig is en het is ook niet erg als er een moment komt dat je denkt 'ik kan het niet alleen". Zij zijn er en zeker op zulke momenten.
Trots op jou Kree en wie weet binnenkort een leuk huisje _O_
Ja klopt heb het een beetje afgewogen of nu te snel zou zijn. Maar kwam toch tot de conclusie dat ik dan over wellicht een aantal maanden wel weer wat kan vinden en dan is de situatie nog hetzelfde en moet ik ook weer alleen gaan wonen.

Sowieso vanuit de WMO komen ze nog twee keer per week langs. Dus moet wel goed komen.

Maargoed moet nu nog mazzel hebben dat die twee voor mij nog afzeggen ervoor:)

We gaan het zien van de week
Do what you love, love what you do!
pi_198868042
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 18:26 schreef kree het volgende:

[..]

Ja klopt heb het een beetje afgewogen of nu te snel zou zijn. Maar kwam toch tot de conclusie dat ik dan over wellicht een antal maanden wel weer wat kan vinden en dan is de situatie nog hetzelfde en moet ik ook weer alleen gaan wonen.

Sowieso vanuit de WMO komen ze nog twee keer per week langs. Dus moet wel goed komen.

Maargoed moet nu nog mazzel hebben dat die twee voor mij nog afzeggen ervoor:)

We gaan het zien van de week
Ik zal voor je duimen. En je weet, als je op het laatste moment het toch niet het juiste moment vindt is het geen schande om dat aan te geven hoor. :*
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 17:44:17 #198
388664 crew  Dotteke
pi_198884443
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 18:26 schreef kree het volgende:

[..]

Ja klopt heb het een beetje afgewogen of nu te snel zou zijn. Maar kwam toch tot de conclusie dat ik dan over wellicht een aantal maanden wel weer wat kan vinden en dan is de situatie nog hetzelfde en moet ik ook weer alleen gaan wonen.

Sowieso vanuit de WMO komen ze nog twee keer per week langs. Dus moet wel goed komen.

Maargoed moet nu nog mazzel hebben dat die twee voor mij nog afzeggen ervoor:)

We gaan het zien van de week
Blijf vertrouwen in jezelf houden Kree. Kijk eens hoe ver je bent gekomen en wat je al overwonnen hebt _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_198895528
Kree _O_
  woensdag 7 april 2021 @ 11:26:56 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198895567
Goede berichten!
The love you take is equal to the love you make.
pi_198895596
Vind het toch raar om je zo in goed ABN te zien. Dacht altijd dat je ook een beetje voor de lol zo raar typte of dat je gewoon niet echt kon typen maar blijkbaar lag dat ook gewoon aan de alcohol. Ik mis de oude kree wel maar ja O+
pi_198896365
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:28 schreef phoenyx het volgende:
Vind het toch raar om je zo in goed ABN te zien. Dacht altijd dat je ook een beetje voor de lol zo raar typte of dat je gewoon niet echt kon typen maar blijkbaar lag dat ook gewoon aan de alcohol. Ik mis de oude kree wel maar ja O+
Gehehe nou voor een deel was dat ook wel alcohol gerelateerd. Niet altijd trouwens want tik nog wel wat kromme zinnen. Alleen nu verbeter ik ze ook voordat ik op post klik :')
Do what you love, love what you do!
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 06:59:49 #203
388664 crew  Dotteke
pi_198956426
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:24 schreef kree het volgende:

[..]

Gehehe nou voor een deel was dat ook wel alcohol gerelateerd. Niet altijd trouwens want tik nog wel wat kromme zinnen. Alleen nu verbeter ik ze ook voordat ik op post klik :')
Je mag in alle opzichten trots op jezelf zijn Kree _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_199051415
Goedemorgen @kree Hoe gaat het met je? Nog nieuwe ontwikkelingen of kabbelt het allemaal lekker door? :*
pi_199112274
@kree ? Je bent wel heel lang stil nu. Hopelijk gaat alles goed met je :*
  Spellchecker donderdag 22 april 2021 @ 17:14:25 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199112633
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:45 schreef praadje het volgende:
@:Kree ? Je bent wel heel lang stil nu. Hopelijk gaat alles goed met je :*
Dit topic zakt steeds verder naar beneden :@

Wel een goed teken! @kree ^O^
pi_199124143
@kree ?
pi_199126565
Heb ff niet zoveel op fok gezeten, gaat allemaal ok hoor verder.
Zal vanavond wel weer even een wat langere update posten :)
Do what you love, love what you do!
pi_199126827
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 17:40 schreef kree het volgende:
Heb ff niet zoveel op fok gezeten, gaat allemaal ok hoor verder.
Zal vanavond wel weer even een wat langere update posten :)
Ha fijn weer even van je te horen en dat het oke gaat. Tot vanavond lieverd :*
pi_199129544
Update zoals beloofd ;)

Eigenlijk gaat alles een beetje zijn normale gangetje, wat een goed ding is in mijn geval.
Was natuurlijk wezen kijken bij dat appartement van de woningbouw, helaas de nr.2 op de lijst had het geaccepteerd dus ik net naast de boot gevallen daarmee.
Jammer, maar verder ook geen drama, kwam wel vrij snel daarna weer wat anders vrij. Hoekhuisje met voor en achtertuin en ondanks dat ik nu 9,8 jaar sta ingeschreven 17e op de lijst daarvoor. Let wel er waren 700+ Geïnteresseerden daarvoor, om maar even aan te geven hoe hoog de woningnood is, dus dan valt 17e op de lijst nog mee.
Maar niet getreurd, komt wel weer wat anders.

Verder is er nog een nieuwe jongen bijgekomen, wat betekend dat het woonhuis nu ook vol zit. Met 5 man zijn we nu dan in totaal. Ok en 1 begeleiding erbij. Dus met eten 6 personen, flinke maaltijden met koken enzo haha.
Maar nog steeds heel gezellige groep samen. Wordt ook door de begeleiding gezegd dat de sfeer hier (ze hebben nog een aantal van dit soort woningen) wel heel goed is.
Weet zeker trouwens dat ik dat wel ga missen als ik hier weg ga.
Maar aan de andere kant denk ik wel dat ik daar klaar voor ben.

Vanochtend gezellig met z'n allen gewandeld.

Heb ook gesprek gehad voor mijn taakstraf. Gaat ook een kringloop winkel worden. Dus ok heb daar in ieder geval ervaring mee dan :) 8 uurtjes per week. Dat gaat lopen vanaf volgende week.
Do what you love, love what you do!
pi_199129556
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:02 schreef kree het volgende:
Update zoals beloofd ;)

Eigenlijk gaat alles een beetje zijn normale gangetje, wat een goed ding is in mijn geval.
Was natuurlijk wezen kijken bij dat appartement van de woningbouw, helaas de nr.2 op de lijst had het geaccepteerd dus ik net naast de boot gevallen daarmee.
Jammer, maar verder ook geen drama, kwam wel vrij snel daarna weer wat anders vrij. Hoekhuisje met voor en achtertuin en ondanks dat ik nu 9,8 jaar sta ingeschreven 17e op de lijst daarvoor. Let wel er waren 700+ Geïnteresseerden daarvoor, om maar even aan te geven hoe hoog de woningnood is, dus dan valt 17e op de lijst nog mee.
Maar niet getreurd, komt wel weer wat anders.

Verder is er nog een nieuwe jongen bijgekomen, wat betekend dat het woonhuis nu ook vol zit. Met 5 man zijn we nu dan in totaal. Ok en 1 begeleiding erbij. Dus met eten 6 personen, flinke maaltijden met koken enzo haha.
Maar nog steeds heel gezellige groep samen. Wordt ook door de begeleiding gezegd dat de sfeer hier (ze hebben nog een aantal van dit soort woningen) wel heel goed is.
Weet zeker trouwens dat ik dat wel ga missen als ik hier weg ga.
Maar aan de andere kant denk ik wel dat ik daar klaar voor ben.

Vanochtend gezellig met z'n allen gewandeld.

Heb ook gesprek gehad voor mijn taakstraf. Gaat ook een kringloop winkel worden. Dus ok heb daar in ieder geval ervaring mee dan :) 8 uurtjes per week. Dat gaat lopen vanaf volgende week.
Fijn om te zien dat je zo positief in het leven staat. Respect _O_
pi_199129727
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:03 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Fijn om te zien dat je zo positief in het leven staat. Respect _O_
Zo kan het ook inderdaad
  vrijdag 23 april 2021 @ 21:24:54 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199129923
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:02 schreef kree het volgende:
Update zoals beloofd ;)

Eigenlijk gaat alles een beetje zijn normale gangetje, wat een goed ding is in mijn geval.
Was natuurlijk wezen kijken bij dat appartement van de woningbouw, helaas de nr.2 op de lijst had het geaccepteerd dus ik net naast de boot gevallen daarmee.
Jammer, maar verder ook geen drama, kwam wel vrij snel daarna weer wat anders vrij. Hoekhuisje met voor en achtertuin en ondanks dat ik nu 9,8 jaar sta ingeschreven 17e op de lijst daarvoor. Let wel er waren 700+ Geïnteresseerden daarvoor, om maar even aan te geven hoe hoog de woningnood is, dus dan valt 17e op de lijst nog mee.
Maar niet getreurd, komt wel weer wat anders.

Verder is er nog een nieuwe jongen bijgekomen, wat betekend dat het woonhuis nu ook vol zit. Met 5 man zijn we nu dan in totaal. Ok en 1 begeleiding erbij. Dus met eten 6 personen, flinke maaltijden met koken enzo haha.
Maar nog steeds heel gezellige groep samen. Wordt ook door de begeleiding gezegd dat de sfeer hier (ze hebben nog een aantal van dit soort woningen) wel heel goed is.
Weet zeker trouwens dat ik dat wel ga missen als ik hier weg ga.
Maar aan de andere kant denk ik wel dat ik daar klaar voor ben.

Vanochtend gezellig met z'n allen gewandeld.

Heb ook gesprek gehad voor mijn taakstraf. Gaat ook een kringloop winkel worden. Dus ok heb daar in ieder geval ervaring mee dan :) 8 uurtjes per week. Dat gaat lopen vanaf volgende week.
Netjes dat het zo goed gaat!!! Ik dacht vandaag nog ff aan je, zat zelf toen in de wachtkamer. Maak je ook veel muziek in dat huis?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Spellchecker vrijdag 23 april 2021 @ 21:29:27 #214
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199131826
Wow @kree Wat een ontzettend goed bericht zeg en wat klink je positief en opgewekt. Het is wel duidelijk dat je het daar naar je zin hebt, leuk zo'n groep met een saamhorigheidsgevoel. Kan me voorstellen dat je het gaat missen straks.
Leuk dat je je taakstraf in een kringloopwinkel mag doen, lijkt me best tof eigenlijk.

En dat huisje komt echt wel op je pad, zoals je zegt, het heeft geen haast.

Supertrots op je voor wat het waard is maar vooral hoop ik dat je zelf ook trots bent op jezelf. Dikke :*
pi_199143484
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:29 schreef maily het volgende:
Hoe is het met je schouder @:kree ?
Nou het gaat vooruit wel, maar met steeds kleinere stapjes. Wat ook wel normaal is volgens de fysio.
Was nog naar het ziekenhuis geweest voor controlefoto enzo. Volgens de arts alles goed aan elkaar gegroeid enzo. Ze hadden nog wat twijfels of die schouderbol (of hoe dat ding ook heet) het wel zou redden.. Hoorde ik nu trouwens voor het eers, anders was dat nog een operatie geweest met kunstgewricht. Maar die is alsnog goed genezen.
Hoef dus niet meer terug naar het ziekenhuis, plaat blijft erin.
Maar er is nog wel een lange weg te gaan met fysio en dan wordt het alsnog wss nooit meer 100%.
Tja, naja laten we gopen op 99% dan maar :P
Do what you love, love what you do!
pi_199143538
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 april 2021 23:41 schreef praadje het volgende:
Wow @:Kree Wat een ontzettend goed bericht zeg en wat klink je positief en opgewekt. Het is wel duidelijk dat je het daar naar je zin hebt, leuk zo'n groep met een saamhorigheidsgevoel. Kan me voorstellen dat je het gaat missen straks.
Leuk dat je je taakstraf in een kringloopwinkel mag doen, lijkt me best tof eigenlijk.

En dat huisje komt echt wel op je pad, zoals je zegt, het heeft geen haast.

Supertrots op je voor wat het waard is maar vooral hoop ik dat je zelf ook trots bent op jezelf. Dikke :*
Thanks lieve praadje O+
Kringloop is opzich best wel gezellig hoor, alleen niet het meest inspirerende werk :)

Ben er ook wel trots op, blij dat ik toch deze stap heb gezet.
Nu nog weer wachten op een volgend huisje. Maar heeft niet superveel haast, vermaak me hier ook nog wel ondertussen. :)
Do what you love, love what you do!
pi_199144157
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 22:18 schreef kree het volgende:

[..]

Thanks lieve praadje O+
Kringloop is opzich best wel gezellig hoor, alleen niet het meest inspirerende werk :)

Ben er ook wel trots op, blij dat ik toch deze stap heb gezet.
Nu nog weer wachten op een volgend huisje. Maar heeft niet superveel haast, vermaak me hier ook nog wel ondertussen. :)
Het is misschien niet de meest spannende baan maar je voegt wel iets toe aan de maatschappij. Mensen met weinig geld en middelen blij maken met mooie spulletjes die je opknapt en ik denk dat daar ook de mooiste gesprekken ontstaan.

Super dat je kunt zeggen dat je trots bent op jezelf, je doet ertoe en dat weet je. Blij dat je zo naar jezelf kunt kijken en de trots ook kunt voelen.

Dat zal best dat je je daar vermaakt, ik weet van oudste dat het heel intiem is en dat je lief en leed met elkaar deelt en je bent gelukkig ook nog eens in een fijne groep terechtgekomen. Daar mag je ook best van genieten. :*
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 05:37:03 #219
388664 crew  Dotteke
pi_199146915
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:02 schreef kree het volgende:
Update zoals beloofd ;)

Eigenlijk gaat alles een beetje zijn normale gangetje, wat een goed ding is in mijn geval.
Was natuurlijk wezen kijken bij dat appartement van de woningbouw, helaas de nr.2 op de lijst had het geaccepteerd dus ik net naast de boot gevallen daarmee.
Jammer, maar verder ook geen drama, kwam wel vrij snel daarna weer wat anders vrij. Hoekhuisje met voor en achtertuin en ondanks dat ik nu 9,8 jaar sta ingeschreven 17e op de lijst daarvoor. Let wel er waren 700+ Geïnteresseerden daarvoor, om maar even aan te geven hoe hoog de woningnood is, dus dan valt 17e op de lijst nog mee.
Maar niet getreurd, komt wel weer wat anders.

Verder is er nog een nieuwe jongen bijgekomen, wat betekend dat het woonhuis nu ook vol zit. Met 5 man zijn we nu dan in totaal. Ok en 1 begeleiding erbij. Dus met eten 6 personen, flinke maaltijden met koken enzo haha.
Maar nog steeds heel gezellige groep samen. Wordt ook door de begeleiding gezegd dat de sfeer hier (ze hebben nog een aantal van dit soort woningen) wel heel goed is.
Weet zeker trouwens dat ik dat wel ga missen als ik hier weg ga.
Maar aan de andere kant denk ik wel dat ik daar klaar voor ben.

Vanochtend gezellig met z'n allen gewandeld.

Heb ook gesprek gehad voor mijn taakstraf. Gaat ook een kringloop winkel worden. Dus ok heb daar in ieder geval ervaring mee dan :) 8 uurtjes per week. Dat gaat lopen vanaf volgende week.
Hey Kree, leuk weer te lezen hoe het gaat. Jammer joh dat het huisje niet door is gegaan. Er is zo'n woningtekort voor voor starters en jongeren.
Kan jij geen urgentie verklaring krijgen?

Fijn dat je je taakstraf in een kringloop winkel mag gaan doen. Gaat dat al lukken met je schouder?

Fijn te lezen dat jou leven zo mooie draai heeft gekregen je mag best reuze trots op jezelf zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 05:38:12 #220
388664 crew  Dotteke
pi_199146916
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 22:16 schreef kree het volgende:

[..]

Nou het gaat vooruit wel, maar met steeds kleinere stapjes. Wat ook wel normaal is volgens de fysio.
Was nog naar het ziekenhuis geweest voor controlefoto enzo. Volgens de arts alles goed aan elkaar gegroeid enzo. Ze hadden nog wat twijfels of die schouderbol (of hoe dat ding ook heet) het wel zou redden.. Hoorde ik nu trouwens voor het eers, anders was dat nog een operatie geweest met kunstgewricht. Maar die is alsnog goed genezen.
Hoef dus niet meer terug naar het ziekenhuis, plaat blijft erin.
Maar er is nog wel een lange weg te gaan met fysio en dan wordt het alsnog wss nooit meer 100%.
Tja, naja laten we gopen op 99% dan maar :P
Gelukkig dan maar dat dat niet nodig is geweest.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 19:30:16 #221
388664 crew  Dotteke
pi_199252033
Hey @kree. Hoe is het nu?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_199259779
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Hey @:kree. Hoe is het nu?
Ga vanavond weer even een update typen. Zit me zwaar te vervelen hier op m'n taakstraf. Maargoed moet nog een beetje doen alsof ik het druk heb :')
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 12:25:01 #223
388664 crew  Dotteke
pi_199259797
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:23 schreef kree het volgende:

[..]

Ga vanavond weer even een update typen. Zit me zwaar te vervelen hier op m'n taakstraf. Maargoed moet nog een beetje doen alsof ik het druk heb :')
O je bent er mee begonnen, het zal wel niet druk zijn door corona

Ik zie je update wel vanavond :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_199321070
Ok beetje laat, maar alsnog een update :)

Het gaat eigenlijk best wel heel ok met mij. Nog steeds gezellige sfeer hier in huis. Koken is altijd wel weer een heel werkje voor 6 volwassenen, verbazingwekkend hoeveel eten er doorheen gaat hier. Maar aangezien we nu met zijn vijven zijn is het 1 keer in de week koken. Opzich trouwens ook wel weer leuk om te doen.

Taakstraf dus inmiddels mee begonnen, 16 uur gedaan nu, dus nog 64 te gaan. Ze hebben trouwens wel rekening gehouden met dat ik gewoon niet veel kan tillen, dus krijg een beetje de andere klusjes. Wel gezellig hoor met alle mede "misdadigers" die daar ook hun taakstraf moeten doen. :)
Dat het daar niet zo heel druk is komt trouwens meer omdat die kringloop (nog) niet zo bekend is.
Namelijk waar ik de dagbesteding deed vanuit de hulpverlening is het wel heel druk, mag daar 35 man tegelijk binnen en er staat altijd een wachtrij voor de deur.
Die heb ik trouwens tijdelijk even stopgezet om meer taakstraf uren te maken.

Op gebied van de woningbouw ook weer nieuws, er kwam weer een appartement vrij, toevallig in precies dezelfde flat alleen 2 verdiepingen hoger. Sta wederom nr. 3 op de lijst. Dus dinsdag daar even kijken en dan maar weer hopen.
Ik heb trouwens geen recht op urgentie. Ze krijgen hier vanuit de verslavingszorg wel 2 huizen via de woningbouw die ze per jaar kunnen vergeven aan cliënten, maar dan moet je het hele woontraject vanuit de zorg doorlopen welke 2 jaar duurt. Nu was dat voor mij toch niet van toepassing omdat ik (in tegenstelling tot de rest) gewoon al 9,5 jaar ingeschreven sta geen schuldsanering etc.
Veel die in dit traject zitten hebben zich nooit ingeschreven, zijn al eens eerder uit hun huis gekicked, of gevangenis achtergrond, dus die regeling is er meer voor hun. Maar is nig niet hetzelfde als urgentie, dat krijg je sowieso heel moeilijk. Contingenten woning heet dat geloof ik.

Verder nieuws, scooter gekocht, lol was wel weer even wennen na 25 jaar geen brommer meer te hebben gereden.
Ging bijna gelijk al op m'n plaat. Toch ff iets lastiger in de bochtjes :')

Dus al met al, helpen duimen maar weer allemaal voor de volgende woning, volgende week weet ik daar meer over :)

Voor de rest gaat alles dus aardig op rolletjes :)
Do what you love, love what you do!
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 06:12:20 #225
388664 crew  Dotteke
pi_199324720
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:38 schreef kree het volgende:
Ok beetje laat, maar alsnog een update :)

Het gaat eigenlijk best wel heel ok met mij. Nog steeds gezellige sfeer hier in huis. Koken is altijd wel weer een heel werkje voor 6 volwassenen, verbazingwekkend hoeveel eten er doorheen gaat hier. Maar aangezien we nu met zijn vijven zijn is het 1 keer in de week koken. Opzich trouwens ook wel weer leuk om te doen.

Taakstraf dus inmiddels mee begonnen, 16 uur gedaan nu, dus nog 64 te gaan. Ze hebben trouwens wel rekening gehouden met dat ik gewoon niet veel kan tillen, dus krijg een beetje de andere klusjes. Wel gezellig hoor met alle mede "misdadigers" die daar ook hun taakstraf moeten doen. :)
Dat het daar niet zo heel druk is komt trouwens meer omdat die kringloop (nog) niet zo bekend is.
Namelijk waar ik de dagbesteding deed vanuit de hulpverlening is het wel heel druk, mag daar 35 man tegelijk binnen en er staat altijd een wachtrij voor de deur.
Die heb ik trouwens tijdelijk even stopgezet om meer taakstraf uren te maken.

Op gebied van de woningbouw ook weer nieuws, er kwam weer een appartement vrij, toevallig in precies dezelfde flat alleen 2 verdiepingen hoger. Sta wederom nr. 3 op de lijst. Dus dinsdag daar even kijken en dan maar weer hopen.
Ik heb trouwens geen recht op urgentie. Ze krijgen hier vanuit de verslavingszorg wel 2 huizen via de woningbouw die ze per jaar kunnen vergeven aan cliënten, maar dan moet je het hele woontraject vanuit de zorg doorlopen welke 2 jaar duurt. Nu was dat voor mij toch niet van toepassing omdat ik (in tegenstelling tot de rest) gewoon al 9,5 jaar ingeschreven sta geen schuldsanering etc.
Veel die in dit traject zitten hebben zich nooit ingeschreven, zijn al eens eerder uit hun huis gekicked, of gevangenis achtergrond, dus die regeling is er meer voor hun. Maar is nig niet hetzelfde als urgentie, dat krijg je sowieso heel moeilijk. Contingenten woning heet dat geloof ik.

Verder nieuws, scooter gekocht, lol was wel weer even wennen na 25 jaar geen brommer meer te hebben gereden.
Ging bijna gelijk al op m'n plaat. Toch ff iets lastiger in de bochtjes :')

Dus al met al, helpen duimen maar weer allemaal voor de volgende woning, volgende week weet ik daar meer over :)

Voor de rest gaat alles dus aardig op rolletjes :)
Fijn te lezen dat alles goed gaat je mag echt super de super trots op je zelf zijn.
Jammer dat je geen voorrang kunt krijgen voor een woning. Ook al sta je ingeschreven kan er toch een soort van urgentie zijn.
Mag jij wel scooter rijden als je rijbewijs is ingetrokken?
Ik weet van een achterbuurman dat alles waar je een rijbewijs voor nodig had niet mocht/
Maar dat is inmiddels een paar jaar geleden, misschien is dat inmiddels veranderd. Kijk maar uit dat je niet valt met je schouder.

Heel fijn echt heel fijn te lezen dat het zo goed met je gaat Kree
:* En ik duim voor je dat het appartementje doorgaat en zo niet dat je snel iets vindt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_199326142
Mooi nieuws @kree Goed dat je begonnen bent met je taakstraf en dat ze rekening houden met je schouders. Er zal zeker wel veel voedsel doorheen gaan op zo'n groep. Wel gezellig, samen eten.

Net wat Dotteke zegt, kijk even na of je wel scooter mag rijden als je rijbewijs is ingetrokken. Mij staat ook bij dat dat niet mag.

En voor de rest, _O_ _O_ _O_
pi_199327483
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 06:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Fijn te lezen dat alles goed gaat je mag echt super de super trots op je zelf zijn.
Jammer dat je geen voorrang kunt krijgen voor een woning. Ook al sta je ingeschreven kan er toch een soort van urgentie zijn.
Mag jij wel scooter rijden als je rijbewijs is ingetrokken?
Ik weet van een achterbuurman dat alles waar je een rijbewijs voor nodig had niet mocht/
Maar dat is inmiddels een paar jaar geleden, misschien is dat inmiddels veranderd. Kijk maar uit dat je niet valt met je schouder.

Heel fijn echt heel fijn te lezen dat het zo goed met je gaat Kree
:* En ik duim voor je dat het appartementje doorgaat en zo niet dat je snel iets vindt.
Klopt, je mag helemaal geen motorvoertuigen rijden als er nog een maatregel vanuit justitie is (invordering) op je auto rijbewijs. Die is alleen al voorbij bij mij. Nu is hij ingevorderd vanuit het CBR totdat ik weer een onderzoek kan laten doen.
Dus geen auto rijden ik mocht wel een partieel rijbewijs aanvragen voor brommer en dat heb ik ook gedaan, dus nieuw pasje gehad voor alleen brommer. :)
Dat is gewoon officieel ok, alleen met auto moet ik dus wachten.

Doe het verder rustig aan op de brommer, want moet natuurlijk niet vallen op die gebroken schouder. Het is inmiddels wel zover genezen dat sturen wel ok lukt gelukkig.
Do what you love, love what you do!
pi_199332830
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:10 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt, je mag helemaal geen motorvoertuigen rijden als er nog een maatregel vanuit justitie is (invordering) op je auto rijbewijs. Die is alleen al voorbij bij mij. Nu is hij ingevorderd vanuit het CBR totdat ik weer een onderzoek kan laten doen.
Dus geen auto rijden ik mocht wel een partieel rijbewijs aanvragen voor brommer en dat heb ik ook gedaan, dus nieuw pasje gehad voor alleen brommer. :)
Dat is gewoon officieel ok, alleen met auto moet ik dus wachten.

Doe het verder rustig aan op de brommer, want moet natuurlijk niet vallen op die gebroken schouder. Het is inmiddels wel zover genezen dat sturen wel ok lukt gelukkig.
Goed van je dat je je hebt laten informeren of het mag of niet mag. Better safe then sorry natuurlijk. En geen gekke capriolen uit gaan halen op je scooter :D
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 18:22:58 #229
388664 crew  Dotteke
pi_199333489
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:10 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt, je mag helemaal geen motorvoertuigen rijden als er nog een maatregel vanuit justitie is (invordering) op je auto rijbewijs. Die is alleen al voorbij bij mij. Nu is hij ingevorderd vanuit het CBR totdat ik weer een onderzoek kan laten doen.
Dus geen auto rijden ik mocht wel een partieel rijbewijs aanvragen voor brommer en dat heb ik ook gedaan, dus nieuw pasje gehad voor alleen brommer. :)
Dat is gewoon officieel ok, alleen met auto moet ik dus wachten.

Doe het verder rustig aan op de brommer, want moet natuurlijk niet vallen op die gebroken schouder. Het is inmiddels wel zover genezen dat sturen wel ok lukt gelukkig.
O wat fijn dat dat wel mag. Kom je toch iets verder dan met de benenwagen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_199412209
@kree ook alweer 3 dagen lang minimaal niet meer gereageerd. Gaat het zo goed met je of? Je mag hier best wel blijven reageren hoor op het forum :P Mis je wel een beetje
pi_199417937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 22:48 schreef Phoenyx-God het volgende:
@:kree ook alweer 3 dagen lang minimaal niet meer gereageerd. Gaat het zo goed met je of? Je mag hier best wel blijven reageren hoor op het forum :P Mis je wel een beetje
Nou er is niet heel veel nieuws te melden. Behalve dat ik bij de woningbouw op 3 stond en dat nr. 2 de woning heeft geaccepteerd. Weer net niet dus.
Wel een beetje balen dat, maargoed komt wel weer wat anders.

Verder nog scooternieuws. Die viel maandag ineens uit :') !
Dus samen met huisgenoot helemaal uit elkaar gehaald en alle shizzle schoongemaakt en toen deed ie het weer.

Verder ben ik me nu weer aan het vervelen bij m'n taakstraf :P
Do what you love, love what you do!
pi_199418437


Zucht :')
Do what you love, love what you do!
pi_199418487
Gewoon per ongeluk in de brand laten vliegen
pi_199419803
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
Gewoon per ongeluk in de brand laten vliegen
Lol daar zat ik ook al aam te denken :D
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 15:40:49 #235
388664 crew  Dotteke
pi_199419826
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:56 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]

Zucht :')
ZO te zien hoef je je niet te vervelen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_199419865
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 15:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]

ZO te zien hoef je je niet te vervelen :P
Nouja er is gelukkig wat te doen nu. Maargoed paar van die stoelen uit elkaar slopen is leuk. Maar na een tijdje toch saai ;)

Maar ben klaar voor vandaag. :)
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 15:45:54 #237
388664 crew  Dotteke
pi_199419893
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 15:43 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja er is gelukkig wat te doen nu. Maargoed paar van die stoelen uit elkaar slopen is leuk. Maar na een tijdje toch saai ;)

Maar ben klaar voor vandaag. :)
Lekker weekend. Ik las dat het huisje ook weer niets geworden is.
Hoe lang mag je daar nog blijven waar je nu zit?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_199420849
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 15:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Lekker weekend. Ik las dat het huisje ook weer niets geworden is.
Hoe lang mag je daar nog blijven waar je nu zit?
Nee helaas net niet geworden.
Er is niet echt een einddatum afgeaproken voor dit. Wel een doel om wel actief wat te zoeken. En dat was op juli gezet.
Maar dat is geen harde deadline opzich. Meer een streven.
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 17:16:03 #239
388664 crew  Dotteke
pi_199420907
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:12 schreef kree het volgende:

[..]

Nee helaas net niet geworden.
Er is niet echt een einddatum afgeaproken voor dit. Wel een doel om wel actief wat te zoeken. En dat was op juli gezet.
Maar dat is geen harde deadline opzich. Meer een streven.
Zou mooi zijn als je dat dan ook kon halen. Je zal er ondertussen ook wel aan toe zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_199426054
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als je dat dan ook kon halen. Je zal er ondertussen ook wel aan toe zijn.
Opzich wel, hoewel het hier ook wel gezellig is ;)
Do what you love, love what you do!
pi_199426132
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:47 schreef kree het volgende:

[..]

Opzich wel, hoewel het hier ook wel gezellig is ;)
Lekker je uitleven op die stoelen. Ja, als je daar een tijdje samen zit bouw je toch een band met elkaar op. Ik ben blij dat je in zo'n fijne groep terecht bent gekomen :*
pi_199517541
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:14 schreef maily het volgende:

[..]

Dit topic zakt steeds verder naar beneden :@

Wel een goed teken! @:kree ^O^
Altijd heerlijk positief, die maily. _O_
pi_199517585
@kree Heel gek om je in normale begrijpelijke zinnen te zien schrijven, is even wennen. Maar je bent goed bezig kerel met je leven een andere richting te geven, ga vooral zo door! *O* *O* *O*
pi_199834193
Hey @kree Hoe gaat het met je? Nog bezig in de kringloop en nog vorderingen wat betreft een woning? Hoop dat alles nog lekker goed gaat met je. Dikke kus :*
  Spellchecker vrijdag 11 juni 2021 @ 18:18:57 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199834740
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 17:41 schreef praadje het volgende:
Hey @:Kree Hoe gaat het met je? Nog bezig in de kringloop en nog vorderingen wat betreft een woning? Hoop dat alles nog lekker goed gaat met je. Dikke kus :*
Jemig wat was dit topic al ver weggezakt :o :@

Wel een goed teken!
pi_199836156
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 18:18 schreef maily het volgende:

[..]

Jemig wat was dit topic al ver weggezakt :o :@

Wel een goed teken!
Altijd heerlijk positief, die maily. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2021 20:00:14 ]
  Spellchecker vrijdag 11 juni 2021 @ 20:01:20 #247
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199836181
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 20:00 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Altijd heerlijk positief, die maily. _O_
Je valt in herhaling :D
pi_199836188
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 20:01 schreef maily het volgende:

[..]

Je valt in herhaling :D
Jij ook :6
  Spellchecker vrijdag 11 juni 2021 @ 20:02:36 #249
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199857542
Nou maar weer eens een update typen dan :)

Eigenlijk zoals @praadje al zei, eigenlijk een goed teken dat ik niet superveel te melden heb.
Alles gaat eigenlijk wel ok en zijn gangetje.

Ben wel weer bij een flatje en een huisje wezen kijken.
Flatje stond ik wel eerste dus had ik opzich kunnen accepteren, alleen de buurt + flat trekt me niet zo.
Dus het is zonde om nu maar het eerste te beste te accepteren alleen om hier weg te kunnen.
Dat hoeft namelijk nog niet en heb het hier ook best naar mijn zin. Alleen ze beginnen wel een beetje aan te dringen dat ik wel moet gaan verhuizen over al te lange tijd. Een echte harde einddatum is er niet. Maar toch.

Punt is alleen als ik iets accepteer van de woningbouw dan kom ik weer onder aan de wachtlijst wat dus betekend dat ik er dan een jaar of 8 moet wonen voordat er weer eens iets anders beschikbaar is waar ik hoog genoeg voor sta.

Het loont dus de moeite om nu ff wat selectiever te zijn in wat kiezen.
Andere waar ik gekeken heb is in katwijk binnen, leuke eengezinswoning in een rustige buurt met voor en achtertuintje. Daar zou ik zo willen wonen maar was ik nr.6 niet superhoog dus maar aldsnog kan het wel dat ik misschien nog even wat opschuif. Al is die kans niet zo groot.

Verder nog status taakstraf. Nog 4 ochtendjes en dan is mijn schuld aan de maatschappij voor mijn fouten weer afbetaald :D

Even denken is er verder nog nieuws.
Oja, een leuke meid die ineens wel heel erg veel met mij aan het appen is. Ken haar niet supergoed maar is een zusje van een oud klasgenoot van me.

Haha ok dan, mja eigenlijk zou ik gewoon eens moeten afspreken enzo, maarja ben ook niet echt een held met vrouwen natuurlijk, :D
Helpppp :P
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zaterdag 12 juni 2021 @ 22:58:51 #251
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199857710
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 22:52 schreef kree het volgende:
Nou maar weer eens een update typen dan :)

Eigenlijk zoals @:praadje al zei, eigenlijk een goed teken dat ik niet superveel te melden heb.
Alles gaat eigenlijk wel ok en zijn gangetje.

Ben wel weer bij een flatje en een huisje wezen kijken.
Flatje stond ik wel eerste dus had ik opzich kunnen accepteren, alleen de buurt + flat trekt me niet zo.
Dus het is zonde om nu maar het eerste te beste te accepteren alleen om hier weg te kunnen.
Dat hoeft namelijk nog niet en heb het hier ook best naar mijn zin. Alleen ze beginnen wel een beetje aan te dringen dat ik wel moet gaan verhuizen over al te lange tijd. Een echte harde einddatum is er niet. Maar toch.

Punt is alleen als ik iets accepteer van de woningbouw dan kom ik weer onder aan de wachtlijst wat dus betekend dat ik er dan een jaar of 8 moet wonen voordat er weer eens iets anders beschikbaar is waar ik hoog genoeg voor sta.

Het loont dus de moeite om nu ff wat selectiever te zijn in wat kiezen.
Andere waar ik gekeken heb is in katwijk binnen, leuke eengezinswoning in een rustige buurt met voor en achtertuintje. Daar zou ik zo willen wonen maar was ik nr.6 niet superhoog dus maar aldsnog kan het wel dat ik misschien nog even wat opschuif. Al is die kans niet zo groot.

Verder nog status taakstraf. Nog 4 ochtendjes en dan is mijn schuld aan de maatschappij voor mijn fouten weer afbetaald :D

Even denken is er verder nog nieuws.
Oja, een leuke meid die ineens wel heel erg veel met mij aan het appen is. Ken haar niet supergoed maar is een zusje van een oud klasgenoot van me.

Haha ok dan, mja eigenlijk zou ik gewoon eens moeten afspreken enzo, maarja ben ook niet echt een held met vrouwen natuurlijk, :D
Helpppp :P
O wat errug van die stalker 😱

Hopelijk loopt het goed af O+

En verder: ^O^
pi_199857711
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 22:52 schreef kree het volgende:
Nou maar weer eens een update typen dan :)

Eigenlijk zoals @:praadje al zei, eigenlijk een goed teken dat ik niet superveel te melden heb.
Alles gaat eigenlijk wel ok en zijn gangetje.

Ben wel weer bij een flatje en een huisje wezen kijken.
Flatje stond ik wel eerste dus had ik opzich kunnen accepteren, alleen de buurt + flat trekt me niet zo.
Dus het is zonde om nu maar het eerste te beste te accepteren alleen om hier weg te kunnen.
Dat hoeft namelijk nog niet en heb het hier ook best naar mijn zin. Alleen ze beginnen wel een beetje aan te dringen dat ik wel moet gaan verhuizen over al te lange tijd. Een echte harde einddatum is er niet. Maar toch.

Punt is alleen als ik iets accepteer van de woningbouw dan kom ik weer onder aan de wachtlijst wat dus betekend dat ik er dan een jaar of 8 moet wonen voordat er weer eens iets anders beschikbaar is waar ik hoog genoeg voor sta.

Het loont dus de moeite om nu ff wat selectiever te zijn in wat kiezen.
Andere waar ik gekeken heb is in katwijk binnen, leuke eengezinswoning in een rustige buurt met voor en achtertuintje. Daar zou ik zo willen wonen maar was ik nr.6 niet superhoog dus maar aldsnog kan het wel dat ik misschien nog even wat opschuif. Al is die kans niet zo groot.

Verder nog status taakstraf. Nog 4 ochtendjes en dan is mijn schuld aan de maatschappij voor mijn fouten weer afbetaald :D

Even denken is er verder nog nieuws.
Oja, een leuke meid die ineens wel heel erg veel met mij aan het appen is. Ken haar niet supergoed maar is een zusje van een oud klasgenoot van me.

Haha ok dan, mja eigenlijk zou ik gewoon eens moeten afspreken enzo, maarja ben ook niet echt een held met vrouwen natuurlijk, :D
Helpppp :P
Zet hem op Kreeftje, blijf op het rechte pad!
pi_199858165
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 22:52 schreef kree het volgende:
Nou maar weer eens een update typen dan :)

Eigenlijk zoals @:praadje al zei, eigenlijk een goed teken dat ik niet superveel te melden heb.
Alles gaat eigenlijk wel ok en zijn gangetje.

Ben wel weer bij een flatje en een huisje wezen kijken.
Flatje stond ik wel eerste dus had ik opzich kunnen accepteren, alleen de buurt + flat trekt me niet zo.
Dus het is zonde om nu maar het eerste te beste te accepteren alleen om hier weg te kunnen.
Dat hoeft namelijk nog niet en heb het hier ook best naar mijn zin. Alleen ze beginnen wel een beetje aan te dringen dat ik wel moet gaan verhuizen over al te lange tijd. Een echte harde einddatum is er niet. Maar toch.

Punt is alleen als ik iets accepteer van de woningbouw dan kom ik weer onder aan de wachtlijst wat dus betekend dat ik er dan een jaar of 8 moet wonen voordat er weer eens iets anders beschikbaar is waar ik hoog genoeg voor sta.

Het loont dus de moeite om nu ff wat selectiever te zijn in wat kiezen.
Andere waar ik gekeken heb is in katwijk binnen, leuke eengezinswoning in een rustige buurt met voor en achtertuintje. Daar zou ik zo willen wonen maar was ik nr.6 niet superhoog dus maar aldsnog kan het wel dat ik misschien nog even wat opschuif. Al is die kans niet zo groot.

Verder nog status taakstraf. Nog 4 ochtendjes en dan is mijn schuld aan de maatschappij voor mijn fouten weer afbetaald :D

Even denken is er verder nog nieuws.
Oja, een leuke meid die ineens wel heel erg veel met mij aan het appen is. Ken haar niet supergoed maar is een zusje van een oud klasgenoot van me.

Haha ok dan, mja eigenlijk zou ik gewoon eens moeten afspreken enzo, maarja ben ook niet echt een held met vrouwen natuurlijk, :D
Helpppp :P
Het was Maily die dat zei maar dat terzijde. Wat doe je het goed zeg!! Je hebt wel gelijk dat je niet kiest voor een huisje wat staat in een wijk die je niet aanstaat. Dan beter even wachten ook al dringen ze een klein beetje aan. Die eengezinswoning, oh wat zou ik die je van harte gunnen. Lekker een tuin erbij waar je kunt barbecueën, beetje tuinieren en zo langzaam je leven weer in eigen hand nemen.

Fijn om te horen dat je het daar naar je zin hebt maar ze zullen ook wel een beetje aandringen omdat je anders teveel gehecht raakt daar en moeite gaat krijgen om zelfstandig te gaan wonen. Gehospitaliseerd raken noemen ze dat.

Whaaa, Kree verliefd en het is nog eens wederzijds ook blijkbaar. Als je echt niet weet hoe je het moet aanpakken dan kun je dat met je therapeut bespreken. Niet dat die je gaat vertellen wat en hoe je het moet doen maar die stelt de juiste vragen aan je waardoor je zelf bij een antwoord uitkomt wat en hoe je dat het beste kan doen.

Zelf zou ik zeggen, stel voor eens een drankje te gaan doen. Ga gezellig op een terras zitten, zorg dat je niet gaat ratelen omdat je zenuwachtig bent en luister naar haar als ze praat. Vraag naar hobby's, of ze broers of zussen heeft, werk misschien. Gewoon een beetje over koetjes en kalfjes.

Ik hoop dat je dat huisje krijgt en een leuke date gaat hebben. Het hoeft geen verkering te worden gelijk de eerste keer maar dan weet je weer een beetje hoe je met vrouwen omgaat en komt er vanzelf wel een ander op je pad. Dus wees niet teleurgesteld als het niets wordt.

Had ik al gezegd dat ik Fokking trots op je ben. Dikke kus :*
pi_199858736
KreeBaas _O_
  maandag 28 juni 2021 @ 21:02:21 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_200115262
:muziek: _O_ ^O^
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_200506635
Hey @kree . Hoe is het jongen? Nog lekker bezig en al zicht op een huis? Ben je al klaar met je taakstraf en hoe bevalt het niet drinken je tot nu toe? Liefs Praadje :*
  Spellchecker vrijdag 23 juli 2021 @ 18:35:17 #257
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200506689
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:31 schreef praadje het volgende:
Hey @:Kree . Hoe is het jongen? Nog lekker bezig en al zicht op een huis? Ben je al klaar met je taakstraf en hoe bevalt het niet drinken je tot nu toe? Liefs Praadje :*
Whaa! Een maand niet gepost hier!

@kree laat nog eens wat van je horen meneertje?
pi_200506728
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:35 schreef maily het volgende:

[..]

Whaa! Een maand niet gepost hier!

@:kree laat nog eens wat van je horen meneertje?
misschien even met rust laten :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200522472
Ja ben een beetje laat met updates geven omdat er ook niet echt veel spannends gebeurt de laatste weken :)
Gaat nog steeds prima met me.
Ben nog wel wezen kijken bij een paar flatjes van de woningbouw maar waren steeds weg aan mensen die nog langer staan ingeschreven als dat ik dat al ben. (En urgentiegevallen)
En paar niet eens wezen kijken omdat dat in een wijk is waar ik gewoon echt niet wil wonen.
Daardoor moet ik nu nog wel een keer intern verhuizen zeg maar naar een andere woning van de hulpverlening.
Opzich baal ik daar wel van want zat daar wel best in m'n zomerhuisje. Maar dat is de enige wining waar ze beschermd wonen bieden en ik had vanaf het begin af aan al niet de classificatie van de gemeente daarvoor dus dat is een soort uitzondering geweest. Er is natuurlijk weer eens een wachtlijst voor de woning waar ik nu zit.
Dus ga naar een begeleid wonen huis waar veel minder begeleiding komt, wat ook prima is wmb, maar krijg daar alleen een slaapkamertje ipv een zomerhuis.
Gelukkig is het toch maar tijdelijk want er komt wel wat van de woningbouw, dus nog even een verhuis tussenstapje, nu ben ik daar zo mee klaar want al m'n spullen passen toch in twee boodschappen tassen :D

Verder ben ik nog weer in een christelijk bandje gaan spelen, had mijn gitaarleraar geregeld. Wel piano daar, maar is ook wel weer leuk om eens te doen.
Dat is een beetje projectmatig met 10 keer ergens optreden.
Maar meestal loopt er dan via via wel weer wat voor andere bands die mensen zoeken, althans zo gaat het meestal, dus helemaal leuk.

Heb nog een voorzichtige sollicitatiepoging gedaan omdat het ook wel weer eens tijd gaat worden om weer normaal aan het werk te gaan. Maar nog niks van gehoord.
Werken doe ik nu ook natuurlijk maar bij de kringloop winkel waar ik mijn taakstraf had gedaan en dat is natuurlijk met behoud van uitkering.

Het is toch wel ff lastig zoeken nu in mijn vakgebied omdat ik natuurlijk mijn rijbewijs nog niet terug heb. Denk er nog iver im tich nog eens het CBR te bellen om eens te kijken of dat allemaal niet eerder kan. Vindt eigenlijk dat ik wel meer dan genoeg gestraft ben onderhand.

Nouja we gaan het zien ;)
Leyk dat jullie allemaal nog lezen en aan me denken ^O^
Do what you love, love what you do!
pi_200523455
Hoi @kree leuk dat je weer reageert en je bent nooit te laat of te vroeg met updates geven. Sterker nog, je bent het ook aan niemand verplicht dus plaats als je zin hebt en wanneer het jouw uitkomt.

Ten eerste, wat ga je goed. Helaas dat je je zomerhuisje op moet geven maar ja, het is niet anders. Dat je naar een soort begeleidt wonen woning gaat geeft al aan dat ze genoeg vertrouwen in je hebben.

Lekker bezig jongen. Bandje, werken en ook alweer kleine stapjes naar een reguliere baan _O_ _O_

Respect @kree liefs Praadje :*
pi_200564046
Nou het dagje wel vandaag, 3 van de 5 door de mand gevallen met een onverwachte urine controle. Nu was het mij van het weekend natuurlijk al opgevallen dat ze gebruikt hadden, want zo suf als een kanarie. Maargoed dat had de begeleiding dus ook gezien.
Alle drie de lul vandaag.
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker maandag 26 juli 2021 @ 21:20:54 #262
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200564374
quote:
81s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:03 schreef kree het volgende:
Nou het dagje wel vandaag, 3 van de 5 door de mand gevallen met een onverwachte urine controle. Nu was het mij van het weekend natuurlijk al opgevallen dat ze gebruikt hadden, want zo suf als een kanarie. Maargoed dat had de begeleiding dus ook gezien.
Alle drie de lul vandaag.
En jij lekker niet *O*
pi_200570236
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:20 schreef maily het volgende:

[..]

En jij lekker niet *O*
Gelukkig niet nee :)
Vroeg er nog eentje of ik ff een yakult flesje vol kon pissen zodat ie door de controle heen kon komen.

Nu staan ze er al bovenop dus heb dat maar uit z'n hoofd gepraat.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren want ze nemen het wel zwaar op (terecht)

Denk 2 ernstige waarschuwingen en eentje die een tentje kan gaan kopen.
Do what you love, love what you do!
pi_200570481
KreeGod _O_
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:46:10 #265
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_200570524
Lekker bezig Kree _O_
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_200572336
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:20 schreef maily het volgende:

[..]

En jij lekker niet *O*
*O* *O* *O*
pi_200572419
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:30 schreef kree het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee :)
Vroeg er nog eentje of ik ff een yakult flesje vol kon pissen zodat ie door de controle heen kon komen.

Nu staan ze er al bovenop dus heb dat maar uit z'n hoofd gepraat.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren want ze nemen het wel zwaar op (terecht)

Denk 2 ernstige waarschuwingen en eentje die een tentje kan gaan kopen.
Goed dat je dat niet gedaan hebt @kree En zeker nemen ze dat hoog op want als zij drinken brengen ze indirect jou ook in gevaar. Dat er iets getriggerd wordt bij jou en dat je dan ook gaat gebruiken. De geur van alcohol kan je zo weer in de verleiding brengen.
Zo goed van jou dat je niet ingegaan bent om voor hun te plassen en dat je zelf niets hebt genomen. _O_ _O_ _O_
pi_200574769
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:26 schreef praadje het volgende:

[..]

Goed dat je dat niet gedaan hebt @:Kree En zeker nemen ze dat hoog op want als zij drinken brengen ze indirect jou ook in gevaar. Dat er iets getriggerd wordt bij jou en dat je dan ook gaat gebruiken. De geur van alcohol kan je zo weer in de verleiding brengen.
Zo goed van jou dat je niet ingegaan bent om voor hun te plassen en dat je zelf niets hebt genomen. _O_ _O_ _O_
Nouja hun hebben allemaal cocaine en heroine gebruikt. Nooit gedaan dus geen idee hoe dat is en wil het niet weten ook.

Gebeurt vooral op hun eigen kamers enzo dus heb er eigenlijk geen last van ook verder.

Nou ben benieuwd want ze moeten allemaal op het matje komen vandaag.
Het is wel raar want met allen ging het eigenlijk al maanden goed.

Weet wel beetje waarom dan nu, althans vermoed ik. We hebben nl om de maand ongeveer urine controles en die was net afgelopen week geweest. Dus dachten ze wss we komen er mee weg.

Maarja als je dan natuurlijk in de ochtend nog half van de wereld bent als er wel weer begeleiding komt. Tjaaaaa
Stomme actie is het sowieso. Blijft het toch nog aanlokkelijk genoeg om die shit dan toch weer te gebruiken.

Heb ik het maar makkelijk, want heb eigenlijk (nog?) niet van die onwijze trek momenten ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 27-07-2021 13:29:41 ]
Do what you love, love what you do!
pi_200708938
Zo weer bij een appartementje kijken van de woningbouw :D
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:36:02 #270
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200709092
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:26 schreef kree het volgende:
Zo weer bij een appartementje kijken van de woningbouw :D
Spannend! 🤞
pi_200731267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:26 schreef kree het volgende:
Zo weer bij een appartementje kijken van de woningbouw :D
Succes @kree ^O^
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 14:54:00 #272
388664 crew  Dotteke
pi_200736679
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:26 schreef kree het volgende:
Zo weer bij een appartementje kijken van de woningbouw :D
Duim voor je Kree, fijn dat het zo goed met je gaat ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_200874537
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Duim voor je Kree, fijn dat het zo goed met je gaat ^O^
Nou die woning is het helaas niet geworden, maar moet vandaag wel verhuizen.
Do what you love, love what you do!
pi_200874608
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:47 schreef kree het volgende:

[..]

Nou die woning is het helaas niet geworden, maar moet vandaag wel verhuizen.
O jammer. Waar ga je nu naar toe dan, heb je wat anders gekregen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_200876527
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O jammer. Waar ga je nu naar toe dan, heb je wat anders gekregen?
Naar een andere woning via de hulpverlening. Moest mijn riante zomerhuisje uit omdat dat viel onder beschermd wonen en daar hebben ze een wachtlijst voor.

Dus nu zit ik in opzich wel een redelijk groot huis maar met een klein eigen kamertje.
Vooralsnog woon ik er alleen met een andere gozer. Dus met zijn tweetjes.
Maar dat zal nog wel gaan veranderen.

Tis wel een beetje ouwe en smerige boel hier.

Dus ok nu hoop ik nog harder dat ik snel wat van de woningbouw kan krijgen.
Ben er opzich ook wel aan toe.

Maar goed even geduld hebben nog maar.

Nah als het aan mij had gelegen dan had ik nog lekker even in dat zomerhuisje blijven zitten.

Maar helaas het moet toch even zo.
Do what you love, love what you do!
pi_200876562
KreeGod _O_
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 12 augustus 2021 @ 15:24:50 #277
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200877566
quote:
83s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:01 schreef JochemSjakie het volgende:
KreeGod _O_
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200877823
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:59 schreef kree het volgende:

[..]

Naar een andere woning via de hulpverlening. Moest mijn riante zomerhuisje uit omdat dat viel onder beschermd wonen en daar hebben ze een wachtlijst voor.

Dus nu zit ik in opzich wel een redelijk groot huis maar met een klein eigen kamertje.
Vooralsnog woon ik er alleen met een andere gozer. Dus met zijn tweetjes.
Maar dat zal nog wel gaan veranderen.

Tis wel een beetje ouwe en smerige boel hier.

Dus ok nu hoop ik nog harder dat ik snel wat van de woningbouw kan krijgen.
Ben er opzich ook wel aan toe.

Maar goed even geduld hebben nog maar.

Nah als het aan mij had gelegen dan had ik nog lekker even in dat zomerhuisje blijven zitten.

Maar helaas het moet toch even zo.
Inderdaad jammer dat je daar niet kon blijven tot je iets blijvends voor jezelf had gevonden.
Hopelijk kan je het met die persoon vinden?
Komt vast goed Kree ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_200895362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Inderdaad jammer dat je daar niet kon blijven tot je iets blijvends voor jezelf had gevonden.
Hopelijk kan je het met die persoon vinden?
Komt vast goed Kree ^O^
Kon die gozer al want heeft ook nog een maandje in die andere woning gezeten.
We kunnen het wel met elkaar vinden dus dat scheelt wel.
Hij werkt alleen vaak en op afwijkende tijden dus we gaan elkaar vaak mislopen.

Ziet het er naar uit dat ik toch het grootste deel van de week voor mezelf alleen moet koken.

Budget 30 euro p.p./w of ik moet zelf gaan bijleggen :D

Nu vond ik het koken voor die groep op zich nog wel leuk. Maar voor mij alleen. Mwhah. Is ook altijd gedoe voor 1 persoon of ik moet weer gedeeltes gaan invriezen ofzo.
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:00:40 #280
388664 crew  Dotteke
pi_200895411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:56 schreef kree het volgende:

[..]
Kon die gozer al want heeft ook nog een maandje in die andere woning gezeten.
We kunnen het wel met elkaar vinden dus dat scheelt wel.
Hij werkt alleen vaak en op afwijkende tijden dus we gaan elkaar vaak mislopen.

Ziet het er naar uit dat ik toch het grootste deel van de week voor mezelf alleen moet koken.

Budget 30 euro p.p./w of ik moet zelf gaan bijleggen :D

Nu vond ik het koken voor die groep op zich nog wel leuk. Maar voor mij alleen. Mwhah. Is ook altijd gedoe voor 1 persoon of ik moet weer gedeeltes gaan invriezen ofzo.
Wel fijn dat het iemand is met wie je het wel kan vinden.
Op zich wel fijn dat je vaak alleen bent, kan je alvast wennen.
Koken voor je alleen moet je wel doen hoor, zijn zoveel mensen die dat moeten doen.
Vooral zien dat je een gezond patroon aanhoudt vooral nu je weer zelfstandig gaat worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_200895435
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:56 schreef kree het volgende:

[..]
Kon die gozer al want heeft ook nog een maandje in die andere woning gezeten.
We kunnen het wel met elkaar vinden dus dat scheelt wel.
Hij werkt alleen vaak en op afwijkende tijden dus we gaan elkaar vaak mislopen.

Ziet het er naar uit dat ik toch het grootste deel van de week voor mezelf alleen moet koken.

Budget 30 euro p.p./w of ik moet zelf gaan bijleggen :D

Nu vond ik het koken voor die groep op zich nog wel leuk. Maar voor mij alleen. Mwhah. Is ook altijd gedoe voor 1 persoon of ik moet weer gedeeltes gaan invriezen ofzo.
Fijn dat je met die gozer goed kunt opschieten. Jammer dat je je huisje uit moest maar zie dit als een stapje verder in je proces.
Koken voor een persoon is goed te doen hoor. Aardappels en groenten koken, stukje vlees erbij. De andere dag de overgebleven aardappelen lekker opbakken met wat appelmoes en vissticks bijvoorbeeld. Die zijn niet duur dus past goed binnen je budget. Macaroni, een grote pan maken en twee dagen eten en twee porties invriezen. In het weekend lekker soep met stokbrood en kruidenboter. Of een zelfgemaakt broodje hamburger. Of een uitsmijter met ham en kaas.

Gaat je best lukken Kree'tje :*
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 07:56:00 #282
388664 crew  Dotteke
pi_201148374
Hoe gaat het nu met Kree, al een beetje gesetteld?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201151586
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Hoe gaat het nu met Kree, al een beetje gesetteld?
Ja opzich wel, maar heb toevallig net weer nieuws.
Was gister wezen kijken bij een leuke woning en stond op nr. 7

Maar er zijn er blijkbaar een aantal afgevallen en nu sta ik wel op nr. 1 dus had een mailtje of ik de papieren etc op wilde sturen voor de definitieve aanbieding.
Lijkt er dus op dat ik binnenkort weer ga verhuizen :D
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:25:07 #284
388664 crew  Dotteke
pi_201151603
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:24 schreef kree het volgende:

[..]
Ja opzich wel, maar heb toevallig net weer nieuws.
Was gister wezen kijken bij een leuke woning en stond op nr. 7

Maar er zijn er blijkbaar een aantal afgevallen en nu sta ik wel op nr. 1 dus had een mailtje of ik de papieren etc op wilde sturen voor de definitieve aanbieding.
Lijkt er dus op dat ik binnenkort weer ga verhuizen :D
O wat leuk Kree, ziet het huisje er nog een beetje goed verzorgd uit of moet je veel doen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201151639
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O wat leuk Kree, ziet het huisje er nog een beetje goed verzorgd uit of moet je veel doen?
Nou er moet wel wat aan gedaan worden. Beetje uitgeleefd wel. Vandaar denk ook dat er wel een aantal hebben afgehaakt. Maar ok paar potten verf en laminaat erin, behang etc en dan ziet het er wss al stukken beter uit. Had nog wat foto's gemaakt. Zal er ff een paar posten
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:29:49 #286
388664 crew  Dotteke
pi_201151685
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:27 schreef kree het volgende:

[..]
Nou er moet wel wat aan gedaan worden. Beetje uitgeleefd wel. Vandaar denk ook dat er wel een aantal hebben afgehaakt. Maar ok paar potten verf en laminaat erin, behang etc en dan ziet het er wss al stukken beter uit. Had nog wat foto's gemaakt. Zal er ff een paar posten
Daarom met een verfje en een behangetje ziet het er al heel anders uit
Ben blij voor je gefeliciteerd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201151704
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Daarom met een verfje en een behangetje ziet het er al heel anders uit
Ben blij voor je gefeliciteerd
Thanks :)
Ben er wel aan toe ook. Hoewel waar ik nu woon is het ook wel gezellig. We zitten hier natuurlijk maar met zijn tweeën op het moment :)
Maar ok tijd voor een eigen plekje :Y
Do what you love, love what you do!
pi_201151707
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:34:57 #289
388664 crew  Dotteke
pi_201151757
quote:
Daar is best iets moois van te maken. Blijft die vloer niet liggen? Die lijkt zo op de foto te zien nog wel mooi?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201151848
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Daar is best iets moois van te maken. Blijft die vloer niet liggen? Die lijkt zo op de foto te zien nog wel mooi?
Ter overname was dat beneden. Dus oftewel denk gratis want denk niet dat de vorige huurder zin heeft om het er uit te gaan halen.
Boven liggen eigenlijk alleen de vloerplanken dus daar moet wel nog wat overheen :)

Haha het gaat wel een beetje low budget opknappen worden want zoveel geld heb ik niet.
Maargoed gelijk leuk vervolg van dit topic :D
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:43:49 #291
388664 crew  Dotteke
pi_201151882
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:41 schreef kree het volgende:

[..]
Ter overname was dat beneden. Dus oftewel denk gratis want denk niet dat de vorige huurder zin heeft om het er uit te gaan halen.
Boven liggen eigenlijk alleen de vloerplanken dus daar moet wel nog wat overheen :)

Haha het gaat wel een beetje low budget opknappen worden want zoveel geld heb ik niet.
Maargoed gelijk leuk vervolg van dit topic :D
Je kan kamer voor kamer doen Kree
Zo ben ik ook vaak verhuisd. Heb zelf met alleen een betonnen vloer gezeten omdat ik geen geld voor iets op de vloer had. Beeetje bij beetje het huisje een beetje eigen maken
Bij de Action hebben ze goedkoop behang en verf :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Spellchecker dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:45:31 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201151906
quote:
Oh nieuwe ontwikkelingen! Spannend kree! Uitdaging! Succes! ^O^
pi_201151915
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan kamer voor kamer doen Kree
Zo ben ik ook vaak verhuisd. Heb zelf met alleen een betonnen vloer gezeten omdat ik geen geld voor iets op de vloer had. Beeetje bij beetje het huisje een beetje eigen maken
Bij de Action hebben ze goedkoop behang en verf :D
Haha ja, voordeel is heb zo goed als geen spullen nu, dus hoef niet alles van kamer naar kamer te verplaatsen gelijk.
Maar ok voor ik te hard ga juichen al, het is nog niet definitief ookal voorzie ik niet echt problemen.
Do what you love, love what you do!
pi_201151919
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:45 schreef maily het volgende:

[..]
Oh nieuwe ontwikkelingen! Spannend kree! Uitdaging! Succes! ^O^
Thanks :)
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:01:19 #295
388664 crew  Dotteke
pi_201152120
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:46 schreef kree het volgende:

[..]
Haha ja, voordeel is heb zo goed als geen spullen nu, dus hoef niet alles van kamer naar kamer te verplaatsen gelijk.
Maar ok voor ik te hard ga juichen al, het is nog niet definitief ookal voorzie ik niet echt problemen.
Ik ga voor je duimen.
Gaat vast goed komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:04:24 #296
2651 svann
night-hawk
pi_201152165
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:41 schreef kree het volgende:

Ter overname was dat beneden. Dus oftewel denk gratis want denk niet dat de vorige huurder zin heeft om het er uit te gaan halen.
Boven liggen eigenlijk alleen de vloerplanken dus daar moet wel nog wat overheen :)

Haha het gaat wel een beetje low budget opknappen worden want zoveel geld heb ik niet.
Maargoed gelijk leuk vervolg van dit topic :D
Ik zou een laag bedrag bieden, dan heb je meer kans dat ze het laten liggen.
Ook met goedkoop nieuw ben je best duur uit.
Je hebt mensen die een ander niets gunnen en het bij het grofvuil zetten.

En gefeliciteerd natuurlijk!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_201152406
Wat een gaaf nieuws @kree En als je door de rotzooi heen kijkt kun je daar echt iets moois van maken. Behang en verf van de Action zoals Dotteke al schreef en de weggeefhoeken op FB in de gaten houden. Daar worden echt hele inboedels weggegeven.

Zoals ik het zie lijkt het dat je ook een tuintje hebt. Heerlijk.

Veel succes Kree, supertrots op je :*
  Miss 200.000.000! dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:35:05 #298
367000 roos94
pi_201152548
Hup kree *O* *O* *O* *O*
pi_201152566
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:04 schreef svann het volgende:

[..]
Ik zou een laag bedrag bieden, dan heb je meer kans dat ze het laten liggen.
Ook met goedkoop nieuw ben je best duur uit.
Je hebt mensen die een ander niets gunnen en het bij het grofvuil zetten.

En gefeliciteerd natuurlijk!
Thanks, dat overnemen kan ik pas bespreken als het huren definitief is geloof ik. Maar er heeft een oudere man gewoond dus denk dat dat allemaal wel goed komt. Lijkt me een drama ook om dat er nog allemaal uit te moeten slopen. :D
Maargoed idd ken de beste man niet die er gewoond heeft dus dat is nog even nader te bezien. Eerst nog even de andere papieren rondkrijgen :)
Do what you love, love what you do!
pi_201152576
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:24 schreef praadje het volgende:
Wat een gaaf nieuws @:Kree En als je door de rotzooi heen kijkt kun je daar echt iets moois van maken. Behang en verf van de Action zoals Dotteke al schreef en de weggeefhoeken op FB in de gaten houden. Daar worden echt hele inboedels weggegeven.

Zoals ik het zie lijkt het dat je ook een tuintje hebt. Heerlijk.

Veel succes Kree, supertrots op je :*
Voor en achtertuintje :) nu nog een oerwoud, maar de woningbouw gaat iig nog snoeien :)
Do what you love, love what you do!
pi_201253115
*O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')