abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:16:05 #51
493907 Owen-Kravecki
A sales manager for a company
pi_196830346
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:11 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Misschien volgende keer iets duidelijker zijn in je post dan. Je klonk als een wappie. :{
Wat maakt iemand een wappie? Men strooit wel erg graag in het rond met die term indien een mening of uitspraak van diegene hen niet zint merk ik. Wat maakt het dat jij de overheden blindelings vertrouwd?
Hoogleraar Rijmelarij Phd. University of Noroc City, Nevada USA.
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:19:23 #52
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196830455
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Goede draad met kritiekpunten. Waarom het misschien toch beter is om niet met lockdowns aan de gang te gaan.
Het gaat al mis bij #1. Inmiddels is gezondheid alleen nog maar gedefinieerd als 'geen corona'.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196830512
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:16 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Wat maakt iemand een wappie? Men strooit wel erg graag in het rond met die term indien een mening of uitspraak van diegene hen niet zint merk ik. Wat maakt het dat jij de overheden blindelings vertrouwd?
Omdat ik geen enkele reden zie om de overheid te verdenken ons te willen opsluiten.
Zeker niet met het beleid wat hier gevoerd wordt. :N

Begrijp ik nu dat je je uitspraak "Dat ze maatregelen instellen om die mutatie lijkt mij eerder het benutten van een kans om mensen op te hokken met kerst zonder al te veel tegenstand." alsnog verdedigt? :{
pi_196830746
Hoopvol bericht ... NOT :N

Hoop voor de overheid dat ze tot bzinning komen voor de 31e .. anders wordt de verwachte puinhoop alleen maar groter (en ik geef de politie geen ongelijk ... beetje als levend schild gaan dienen in dit wanbeleid ..)

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)iet-uitgesloten.html
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:34:06 #55
493907 Owen-Kravecki
pi_196830953
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:21 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Omdat ik geen enkele reden zie om de overheid te verdenken ons te willen opsluiten.
Zeker niet met het beleid wat hier gevoerd wordt. :N

Begrijp ik nu dat je je uitspraak "Dat ze maatregelen instellen om die mutatie lijkt mij eerder het benutten van een kans om mensen op te hokken met kerst zonder al te veel tegenstand." alsnog verdedigt? :{
We hebben eerder mensen aan de macht gehad met verschrikkelijke overtuigingen, je moet niet denken dat het uitgesloten is dat dat weer gaat gebeuren en alles maar blindelings volgen, ik zeg niet dat dat aan de hand is, maar het is altijd zaak om op te blijven letten.

En nee, anders gaan de besmettingen weer drastisch toenemen na kerstmis, dat zal hun gedachtengang wel zijn.
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:37:36 #56
493907 Owen-Kravecki
pi_196831062
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:28 schreef Twinkle20 het volgende:

Hoop voor de overheid dat ze tot bzinning komen voor de 31e .. anders wordt de verwachte puinhoop alleen maar groter (en ik geef de politie geen ongelijk ... beetje als levend schild gaan dienen in dit wanbeleid ..)

Hoe meer puinhoop hoe beter. Met hun belachelijke vuurwerkverbod, wat helemaal niks met corona te maken heeft. Ik ben hier niet droevig om. Een pandemie misbruiken om je politieke agenda er zonder veel weerstand doorheen te drukken is misselijkmakend.
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:38:07 #57
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196831087
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:00 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Deze mutatie is toch veel eerder al gevonden, en is al wijdverspreid in veel landen. Ik snap de paniek hierom niet zo. Dat ze maatregelen instellen om die mutatie lijkt mij eerder het benutten van een kans om mensen op te hokken met kerst zonder al te veel tegenstand.
Mutaties van Covid19 die makkelijker lijken te verspreiden zijn wel eerder gevonden.

De gedachte dat Regeringen dit - als ze dit al onderkennen - benutten voor andere maatregelen met een ander doel dan verspreiding te voorkomen, lijken mij gezocht.
Dit zo typeren is dan het complot zoeken dat in de praktijk normaal gedrag is door reageren zoals anderen dat ook doen. Het ongericht en onbegrijpelijk acties nemen is mogelijk dan idd als paniek te zien.

Het lijkt mij eerder dat er een "Covid19 factor" is die regeringen in een soort overreactie brengt welke helaas niet tijdig stopt ;) . Een beetje zoals Covid19 in het lichaam ronddraaft en waar het afweersysteem dan allerlei essentiële "organen" stillegt ivm met de aandacht voor Covid19 besmetting.

Sws is het beter voor een regering te reageren, dan achteraf laten vast te stellen dat er wel gereageerd had moetenworden. Het volk eist en vraagt ook daarom: doe iets. Safety "Cover Your All" ways first.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:46:18 #58
493907 Owen-Kravecki
pi_196831393
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:38 schreef Vallon het volgende:

[..]

Mutaties van Covid19 die makkelijker lijken te verspreiden zijn wel eerder gevonden.

De gedachte dat Regeringen dit - als ze dit al onderkennen - benutten voor andere maatregelen met een ander doel dan verspreiding te voorkomen, lijken mij gezocht.
Dit zo typeren is dan het complot zoeken dat in de praktijk normaal gedrag is door reageren zoals anderen dat ook doen. Het ongericht en onbegrijpelijk acties nemen is mogelijk dan idd als paniek te zien.

Het lijkt mij eerder dat er een "Covid19 factor" is die regeringen in een soort overreactie brengt welke helaas niet tijdig stopt ;) . Een beetje zoals Covid19 in het lichaam ronddraaft en waar het afweersysteem dan allerlei essentiële "organen" stillegt ivm met de aandacht voor Covid19 besmetting.

Sws is het beter voor een regering te reageren, dan achteraf laten vast te stellen dat er wel gereageerd had moetenworden. Het volk eist en vraagt ook daarom: doe iets. Safety "Cover Your All" ways first.
Er zijn al tienduizenden coronamutaties waargenomen meende ik ergens gelezen te hebben. Tot nu toe allemaal onschuldig maar het is wachten op een mutatie die ook de strains treft wat het vaccin waardeloos maakt. Dan kan je weer opnieuw beginnen en wordt 2021 ook een topjaar.
pi_196831406
quote:

Geen rechter die een meer dan symbolische actie gaat toestaan met oud jaar. Maak je niet druk.
zie email 27 oktober
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:50:18 #60
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196831559
quote:

Opzich bescheiden looneis.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_196831594
twitter

Leuke invalshoek. Ik zie nog wel wat bezwaren. Maar best grappig om eens over na te denken.
zie email 27 oktober
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:56:36 #62
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196831751
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Leuke invalshoek. Ik zie nog wel wat bezwaren. Maar best grappig om eens over na te denken.
Even 10-15 mld door de pot als je het over Nederland hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:56:44 #63
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196831757
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze kunnen dat Pfizer vaccin toch gewoon loslaten op die nieuwe variant en kijken wat het doet? Hoeft toch geen maanden te duren allemaal.
Hmmm... best wel lastig om een vaccin te testen op een besmettingsmutatie die al actief is.
Vaccins werken preventief en zijn (hier) geen behandeling.
Interresant wordt straks of mensen die gevaccineerd zijn niet alsnog ziek(er) kunnen worden van de Covid19. Dit vraagt wel om diepgaande analyse die ik nog niet zie ingepland worden.

Met dit testgegeven ook welkom met hoe ontzettend ingewikkeld is om vaccins gericht te testen.
Ook omdat je geen mensen in proeven "ziek" mag maken. Wat dus achterwege wordt gelaten.
In het onderzoek gaat men niet bekijken of en met welke virusvariant (op genetisch niveau) een patiënt besmet is geweest en die dan het vaccin preventief heeft weten te voorkomen. Ook omdat virussen continue diefje met verlos spelen.

Onderzoek naar effectiviteit is vooral cijfergoochelen van verschillen tussen twee groepen. Kijken hoeveel personen er zijn besmet (geweest).
Wanneer in de placebo groep van 22.000 personen er dan 160 besmettingsgevallen zijn en in de Vaccintestgroep van eveneens 22.000; dat er maar 8 blijken te zijn, is er een effectiviteit van 95%. Geen speld tussen te krijgen. Toch ;) Het is hier een soort Nivea-onderzoek. Zonder inhoudelijk afbreuk te doen aan de strak gevolgde procedure.
pi_196831777
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:46 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Er zijn al tienduizenden coronamutaties waargenomen meende ik ergens gelezen te hebben. Tot nu toe allemaal onschuldig maar het is wachten op een mutatie die ook de strains treft wat het vaccin waardeloos maakt. Dan kan je weer opnieuw beginnen en wordt 2021 ook een topjaar.
Of er komt een mutatie die het hele virus waardeloos maakt.
pi_196831848

Misschien dat ik toch het uurtje azijnpissen van Youp mee pik, wel een mooie manier om dit jaar af te sluiten.
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:00:44 #66
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196831894
twitter

Over de mutatie in Londen
pi_196831935
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat kan makkelijk uit, daar hoef je het niet om te laten.
zie email 27 oktober
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:03:31 #68
346939 Janneke141
pi_196831991
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nah, dat hangt nogal af van de vraag of je zonder die investering ook een voldoende vaccinatiegraad haalt.

Daarnaast heeft het ook nog wel wat andere implicaties.
pi_196832027
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Opzich bescheiden looneis.
Klinkt als, die avondklok komt er wel aan op de 31e. Zou trouwens niet heel goed voor de beeldvorming van de politie zijn om dan op de 31e actie te gaan voeren..
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:05:06 #70
493907 Owen-Kravecki
pi_196832040
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen?
pi_196832049
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nah, dat hangt nogal af van de vraag of je zonder die investering ook een voldoende vaccinatiegraad haalt.
De kop is nota bene “if necessary”. Dus die nam ik even aan ;)
quote:
Daarnaast heeft het ook nog wel wat andere implicaties.
Dat is vooral het punt.
zie email 27 oktober
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:06:36 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196832089
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:16 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Ja dat schijnt normaal te zijn hier, mensen voor wappie uitmaken als ze een andere mening hebben. Erg jammer .
pi_196832141
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:46 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Het mooie van mRNA vaccins is dat ze heel eenvoudig aan te passen zijn op dit soort mutaties. Ze worden nooit nutteloos.
pi_196832146
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja dat schijnt normaal te zijn hier, mensen voor wappie uitmaken als ze een andere mening hebben. Erg jammer .
Het is een zwaktebod, bedoeld om de discussie plat te slaan. Vrij ironisch zie ik, met de video van Youp die ik net postte, maar dat even terzijde :D
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:08:27 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196832151
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:37 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Hoe meer puinhoop hoe beter. Met hun belachelijke vuurwerkverbod, wat helemaal niks met corona te maken heeft. Ik ben hier niet droevig om. Een pandemie misbruiken om je politieke agenda er zonder veel weerstand doorheen te drukken is misselijkmakend.
Nee dat verbod op alcoholverkoop na 20u dan...
pi_196832190
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Als je gelooft dat vaccins chips, autisme of enge bijwerkingen met zich meebrengen, dan laat je je voor 1000 euro toch nog steeds niet vaccineren?
pi_196832211
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:37 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Want een enorme puinhoop is wél proportioneel en iets om je agenda door te drukken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:10:43 #78
346939 Janneke141
pi_196832253
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Als je gelooft dat vaccins chips, autisme of enge bijwerkingen met zich meebrengen, dan laat je je voor 1000 euro toch nog steeds niet vaccineren?
Ook principes hebben een prijs natuurlijk.

Maar daarin schuilt ook precies het gevaar. Mensen betalen om medische handelingen te ondergaan kan tot nare situaties leiden, ook al is dat in dit geval waarschijnlijk niet zo.
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:10:51 #79
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196832256
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het mooie van mRNA vaccins is dat ze heel eenvoudig aan te passen zijn op dit soort mutaties. Ze worden nooit nutteloos.
Klopt. Maar je moet dan wel weer die hele testfase in.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:11:10 #80
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196832268
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee dat verbod op alcoholverkoop na 20u dan...
Mogen ze er wmb inhouden. Prima regel.
Antifa
pi_196832298
quote:

[..]

Hoe groot zou die groep echt zijn? Ik denk dat het gros van de weigeraars dat maar een beetje aanklampt om hun verzet te verklaren. Die kun je wel over de streep trekken.

Daarnaast, ook onder de echte wappies zullen er genoeg zijn voor wie 1000 euro gewoon heel veel geld is.

Natuurlijk hou je altijd een harde kern, maar dat is je doel ook niet. Die twijfelende middengroep moet je hebben.
zie email 27 oktober
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:13:20 #82
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196832342
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:11 schreef VoMy het volgende:

[..]

Mogen ze er wmb inhouden. Prima regel.
Leg uit.
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:13:21 #83
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196832344
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Je bedoelt vast het vaccin wat zeker niet uit te sluiten is dat die op een zeker moment ineffectief blijkt te zijn voor een bepaalde virusvariant. Ik vermoed echter dat dit heel, heel erg lastig zal zijn om vast te stellen wanneer (verschillende) vaccins eenmaal hun intrede hebben gedaan.

Het grootste risico zit hem in de gekozen vaccin-aanpak. Men identificeert Covid19 door aanwezigheid van een heel specifiek vormgegeven SpikeProteďne (corona uitsteeksel). Onder invloed van het vaccin maakt het lichaam dan preventief/gericht afweer. Als die Corona-identificatie veranderd (muteert) is ook de gemaakte afweer waardeloos, wat erg moeilijk zal zijn om aan te tonen. Zeker wanneer er verschillende, laat staan gelijktijdige mutaties rondgaan. Wetenschappelijk is sws niet te bewijzen dat een vaccin dan niet werkt. Te veel factoren die immers een rol spelen.
pi_196832353
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ook principes hebben een prijs natuurlijk.

Maar daarin schuilt ook precies het gevaar. Mensen betalen om medische handelingen te ondergaan kan tot nare situaties leiden, ook al is dat in dit geval waarschijnlijk niet zo.
En toch is dat wel ironisch van deze discussie telkens. Als er ergens belastingkorting voor een groep komt wordt er huiverig naar gekeken en gezegd dat er een alternatieve agenda is, maar dit wordt ‘zomaar’ goed gevonden.

Als de overheid me 1000 zou geven zou ik juist gaan twijfelen. Is het verhaal zelf niet goed genoeg dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 23:14:36 ]
pi_196832365
Ondertussen gaat de krant van wakker Nederland lekker op de sensatietour: https://www.telegraaf.nl/(...)af-dreigt-te-brengen
zie email 27 oktober
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:16:51 #86
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196832454
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Toch weer 3-5%.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_196832575
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dit is de VS, 340 miljoen inwonders, do the math ;)
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:21:25 #88
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196832603
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dit is de VS, 340 miljoen inwonders, do the math ;)
In de VS doen ze ook geen moeite meer om de staatsschuld te beheersen :D
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:23:09 #89
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196832654
quote:

[..]

quote:

[..]

Klopt..... maar om dan ieder keer weer de wereld door die procedure-stress te krijgen, zal nog een flinke opgaaf gaan blijken te zijn.

Hoe vaker uitgevoerd hoe groter de kans zal zijn dat dit ergens misgaat. Stel je een mRNA voor die op enig moment, onvermoed net een verkeerd dingetje doet.... door bijv goedbedoeld afweer te activeren dat al bijeffect zichzelf of een griepvaccin (voorgoed?) uitschakelt. Grote dingen doen Grote gevolgen.
pi_196832657
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

In de VS doen ze ook geen moeite meer om de staatsschuld te beheersen :D
Da's wel een punt, ja.
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:24:49 #91
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196832695
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's wel een punt, ja.
Overigens ben ik niet perse tegen een hogere staatsschuld, maar de overheid is tegenwoordig wel heel scheutig geworden met douceurtjes. Nu wil de politie weer geld, straks het onderwijs, dan weer de gemeente. We moeten proberen de uitgaven te laten mee bewegen met de economie.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:25:17 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196832707
Waarom zou je absoluut geen geld mogen betalen aan orgaandonoren, bloeddonoren, draagmoeders of spermadonoren, en ineens wél voor Covidvaccinaties

Echt, world's gone mad
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196832721
wie zei er nou dat het onzin was toen ik van de week zei dat er gewoon mensen aan het funshoppen waren in de Makro ?? ( en toen was het nog open voor particulieren )

https://www.gelderlander.(...)daarbinnen~a701e247/
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:27:15 #94
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196832755
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:25 schreef Predator40 het volgende:
wie zei er nou dat het onzin was toen ik dit van de week zei ? ( en toen was het nog open voor particulieren )

https://www.gelderlander.(...)daarbinnen~a701e247/
Ongelooflijk, terwijl de makro voor consumenten gewoon duurder is dan de ah.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_196832784
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
Waarom zou je absoluut geen geld mogen betalen aan orgaandonoren, bloeddonoren, draagmoeders of spermadonoren, en ineens wél voor Covidvaccinaties

Echt, world's gone mad
Simpel toch? Dat is geen covid. Alle regels en beperkingen die we ons de afgelopen jaren (vaak terecht) opgelegd hebben gelden niet meer.

In sommige gevallen terecht, in sommige ook niet.
pi_196832811
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ongelooflijk, terwijl de makro voor consumenten gewoon duurder is dan de ah.
vooral de aanbiedingen wat betreft goed vlees ( voor op de BBQ ) is de sligro/makro handig.
5 kilo iberico ribs voor 35 euro ga je niet vinden bij de AH.
en met grootverpakkingen is het wel goedkoper.
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:33:31 #97
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196832888
quote:

[..]

Principes en overtuigingen zijn doorgaans te koop of (om) te vormen.

Ik denk wanneer iermand zegt dat iets voor 99,99% veilig is, best veel mensen overstag gaan zonder zich te (willen) realiseren dat iets voor 10 van de 100.000 het fout afloopt. Niemand zal zich die minderheid (willen) voorstellen. Mensen zijn meestal wel te overtuigen met (pro)centen.
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:35:32 #98
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196832947
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:33 schreef Vallon het volgende:

[..]

Principes en overtuigingen zijn doorgaans te koop of (om) te vormen.

Ik denk wanneer iermand zegt dat iets voor 99,99% veilig is, best veel mensen overstag gaan zonder zich te (willen) realiseren dat iets voor 10 van de 100.000 het fout afloopt. Niemand zal zich die minderheid (willen) voorstellen. Mensen zijn meestal wel te overtuigen met (pro)centen.
Risico's zijn ook verwaarloosbaar klein, de meesten hebben vroeger wel (eens) gerookt, die risico's zijn zoveel buitensporiger dan een vaccin.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:36:10 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196832970
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

Simpel toch? Dat is geen covid. Alle regels en beperkingen die we ons de afgelopen jaren (vaak terecht) opgelegd hebben gelden niet meer.

In sommige gevallen terecht, in sommige ook niet.
Een bevriend chirurg riep al tijden dat hij nieuw instrumentarium wilde.
Kreeg hij niet.
Staat nu op code Covid geregistreerd en nu heeft hij alles nieuw

Want, Covid opent deuren voor van alles

:') :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196832978
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:13 schreef Vallon het volgende:

[..]

Je bedoelt vast het vaccin wat zeker niet uit te sluiten is dat die op een zeker moment ineffectief blijkt te zijn voor een bepaalde virusvariant. Ik vermoed echter dat dit heel, heel erg lastig zal zijn om vast te stellen wanneer (verschillende) vaccins eenmaal hun intrede hebben gedaan.

Het grootste risico zit hem in de gekozen vaccin-aanpak. Men identificeert Covid19 door aanwezigheid van een heel specifiek vormgegeven SpikeProteďne (corona uitsteeksel). Onder invloed van het vaccin maakt het lichaam dan preventief/gericht afweer. Als die Corona-identificatie veranderd (muteert) is ook de gemaakte afweer waardeloos, wat erg moeilijk zal zijn om aan te tonen. Zeker wanneer er verschillende, laat staan gelijktijdige mutaties rondgaan. Wetenschappelijk is sws niet te bewijzen dat een vaccin dan niet werkt. Te veel factoren die immers een rol spelen.
het is niet zo dat een vaccin gelijk nutteloos als er iets aan het spike protein veranderd gelukkig.

volgens mij is het net een sleutel en een slot, ( correct me if wrong )
het vaccin zorgt ervoor dat de sleutel niet meer in het slot past.
als de sleutel iets veranderd word dan past het nog steeds niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')