SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Tot snelquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:08 schreef wimderon het volgende:
Don't think too hard, it doesn't suit you Arjan.
Murvin
Dat is niet echt mijn humorquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tot snel
Al blijft de harde kern nog hangen voor Bean
Bean niet waarderenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn humor
Ik heb dan liever een 17e herhaling van een Flodderaflevering
Toen was vraag 15 ook nog wat moeilijker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:10 schreef De_Kraam het volgende:
Toen was Wobbert nog leuk. In het guldentijdperk.
De eerste geloof ikquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef De_Kraam het volgende:
Dit moet een van de eerste zijn. Pratende Bean, oranje auto.
De allereerste ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef De_Kraam het volgende:
Dit moet een van de eerste zijn. Pratende Bean, oranje auto.
Inderdaad, erg lastig om te volgen voor een jongen in groep 6 met een beperkingquote:
Die houdt de boel goed in de gaten.quote:
Lijkt me trouwens ook irritant om zo'n examen te moeten maken als er een lachband aanstaat.quote:
Announce Njitsquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:25 schreef Szura het volgende:
Keukenconcurrent feliciteert Schalke met het 29e duel op rij zonder zege![]()
![]()
![]()
Nog twee te gaan om het onbereikbaar geachte record te bereiken.
Ik word alleen onrustig van lachbanden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
BeangenotNiet te vaak kijken, dan blijft het leuk
Soms werkt het wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word alleen onrustig van lachbanden.
nee hoor komt er nog eentje. Maar ik ga eten. Benieuwd naar die quiz zoquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:31 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij worden wij hier bestolen van een halve ep Bean
Ja we zien er anderhalf ipv tweequote:Op zaterdag 19 december 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor komt er nog eentje. Maar ik ga eten. Benieuwd naar die quiz zo
Bean is dan ook een zeer maatschappelijk geëngageerd persoonquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:34 schreef Zorro het volgende:
Hij heeft wel een punt wat betreft die geurproefafdelingsluchtesdingens.
Begin dit jaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Hammertime, hoe lang geleden is dat?
Qua WK dan? Klote Barcelona weer schijtveel geluk.quote:
Ze hadden beter Sjakie kunnen aanstellen als Sinterklaas.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik vind Stefan als sint helemaal niks!1!1
2016.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Qua WK dan? Klote Barcelona weer schijtveel geluk.
Kon altijd wel van hem genieten in vorm. Never forget die pot tegen Coosquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2016.
2-3 verliezen van Murnan (lol)
Peak Hamilton was de semi tegen Whitlock in 2012.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kon altijd wel van hem genieten in vorm. Never forget die pot tegen Coos
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
Heute Abend ist es Zeit für Nico Kurz allen JAAAAAAAAA
Altijd gevaarlijk toen op die 80-130 finishes.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Peak Hamilton was de semi tegen Whitlock in 2012.
Toen nog iedere keer zijn vrouw in beeld.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk toen op die 80-130 finishes.
Valencia heeft al een scala aan counterkansen gehad maar springen er niet goed mee om.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:57 schreef Szura het volgende:
Die verdediging bij de 2-2 van Valencia weer @:el-stinho
Trouwens, jij volgt Celta toch ook wel prima? Hoe doet Taap het atm?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valencia heeft al een scala aan counterkansen gehad maar springen er niet goed mee om.
Tapia is geweldig op zijn plek. Celta is altijd het team geweest dat ooit moest ontbranden met zoveel talent in de gelederen. Hij pakt makkelijk kaarten maar is heel belangrijk voor het middenveld in voetballende en defensieve zin. Onder de nieuwe coach Coudet is het wekelijks vaste prik. Iago Aspas is een van de beste spelers in de Liga als hij in zijn sas is en goed wordt benut. Wordt morgen drie schermen open met Celta, Ajax en darts.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trouwens, jij volgt Celta toch ook wel prima? Hoe doet Taap het atm?
Maar hoe krijg je dan alles goed mee? Als ik drie wedstrijden moet kijken is het maar van alles een beetje en eigenlijk helemaal niks wat ik er dan echt van zie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tapia is geweldig op zijn plek. Celta is altijd het team geweest dat ooit moest ontbranden met zoveel talent in de gelederen. Hij pakt makkelijk kaarten maar is heel belangrijk voor het middenveld in voetballende en defensieve zin. Onder de nieuwe coach Coudet is het wekelijks vaste prik. Iago Aspas is een van de beste spelers in de Liga als hij in zijn sas is en goed wordt benut. Wordt morgen drie schermen open met Celta, Ajax en darts.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Albert Heijn aanklagen, dat kutlied van dat kutkind zit weer de hele dag in mijn hoofd.
Dit ter info.
Weet ik ook niet, maar Celta kan ik niet terugkijken ergens. Dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dan alles goed mee? Als ik drie wedstrijden moet kijken is het maar van alles een beetje en eigenlijk helemaal niks wat ik er dan echt van zie.
Ik heb steeds Driving home for Christmas in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Albert Heijn aanklagen, dat kutlied van dat kutkind zit weer de hele dag in mijn hoofd.
Dit ter info.
Nu vragen ze (multiple choice) aan Co en Zjak wat de bijnaam van Michael Smith is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Even begin gemist gestart van de sport quiz. ONZE EIGEN MICHAEL VAN GERWEN
Chris Reagodquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb steeds Driving home for Christmas in mijn hoofd.
KUT JUMBO.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu vragen ze (multiple choice) aan Co en Zjak wat de bijnaam van Michael Smith is.
Ik lees zelfs vanwege een nieuwe variantquote:
Voetbal blijft natuurlijk doorgaan. Als ze dat eruit zouden knallen heeft Engeland een heel heel heel groot probleem.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:18 schreef Tagliano het volgende:
Denk niet dat ze sport (en darts hihaho) eruit knallen
Publiek kunnen we wel definitief vergeten voor zover iemand daar nog op hoopte
Publiek op klapstoeltjes kan me ook gestolen worden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:18 schreef Tagliano het volgende:
Denk niet dat ze sport (en darts hihaho) eruit knallen
Publiek kunnen we wel definitief vergeten voor zover iemand daar nog op hoopte
Goed om te lezen. Altijd het idee gehad dat ie niet op zijn plek was op Feyenoord maar gek genoeg leek ie dat zelf niet te beseffenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tapia is geweldig op zijn plek. Celta is altijd het team geweest dat ooit moest ontbranden met zoveel talent in de gelederen. Hij pakt makkelijk kaarten maar is heel belangrijk voor het middenveld in voetballende en defensieve zin. Onder de nieuwe coach Coudet is het wekelijks vaste prik. Iago Aspas is een van de beste spelers in de Liga als hij in zijn sas is en goed wordt benut. Wordt morgen drie schermen open met Celta, Ajax en darts.
Ze hadden beter directeurtje kunnen aanstellen als Sinterklaas.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden beter Sjakie kunnen aanstellen als Sinterklaas.
We hadden jojosetquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kon jojoleg afgestrepen worden vanmiddag? En anders nog iets? @:Zipportal @:Tagliano
Jojoset kwam voorbij, jojoleg niet dacht ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kon jojoleg afgestrepen worden vanmiddag? En anders nog iets? @:Zipportal @:Tagliano
Jojoleg/set en lang ingooien van King.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Misschien heeft het ook met de spelers om zich heen te maken. Hij weet in ieder geval zich vaak zo te positioneren dat aanvallen van Celta gewoon in leven blijven in plaats van dat je 50 kilometer terug moet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Altijd het idee gehad dat ie niet op zijn plek was op Feyenoord maar gek genoeg leek ie dat zelf niet te beseffen
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
Het lukt me niet om NIET naar het gebit van Co te kijken.
GENOTquote:
Ik kijk Levante v La Real haha.quote:
Levante vorige week gezien, hadden een punt mee kunnen pakken tegen het slordige Barcelonaquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk Levante v La Real haha.
Waren vorig jaar wel beter, terwijl er de facto niet veel veranderd is. Al was Mayoral natuurlijk een luxe spits.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Levante vorige week gezien, hadden een punt mee kunnen pakken tegen het slordige Barcelona
Hoe denk jij over de persoon R. Koeman?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waren vorig jaar wel beter, terwijl er de facto niet veel veranderd is. Al was Mayoral natuurlijk een luxe spits.
Koeman is graag op alles en iedereen kritisch, maar zelden op zichzelf.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe denk jij over de persoon R. Koeman?
Volgens Pieter, die een lijntje met Bosz heeft, mede het werk van Rob Maasquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens Pieter, die een lijntje met Bosz heeft, mede het werk van Rob Maas.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:48 schreef Szura het volgende:
[..]zo vermoeiend vind ik dat soort gelul altijd. Net als dat gezwets van Verweij en Driessen dat Ten Hag het allemaal te danken had aan Schreuder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@De_Kraam
Ik heb net baklava naar binnen gewerktquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb door corona al een tijdje geen detas meer gehad
Wat had je nog meer besteld daar?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb net baklava naar binnen gewerkt
Nu kom ik erachter dat de Griek er ook nog gratis wat extra kleine desserts bij heeft gedaan, koekoek
Groen is afgestreeptquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:50 schreef Pino112 het volgende:
Qua bingo, wat is nou afgestreept? Rood of groen.
Wanneer was je laatste?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook
Al komt dat niet door corona
Het is een mix geworden van souflaki, sousouki, kipfilet, varkenshaas en gyrosquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had je nog meer besteld daar?
Oh genot hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een mix geworden van souflaki, sousouki, kipfilet, varkenshaas en gyros
En tzatziki natuurlijk
Hopelijk volgend jaar weer neukenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb door corona al een tijdje geen detas meer gehad
Heta v Baggish is geen zaadpot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
alleen maar zaadpotten vanavond dus
En dat kutwijf van hem zeker. De vreemdneuker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Maikol gaf in het AD de koters de schuld. (daar had Roger Federer ook last van - einde quote)
Moet ik deze post zo begrijpen dat MvG zich vergelijkt met Federerquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Maikol gaf in het AD de koters de schuld. (daar had Roger Federer ook last van - einde quote)
Oei.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou me dit oprecht niet kunnen heugen
Zekerquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar weer neuken
Ja. Stond wel op de voorpagina.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet ik deze post zo begrijpen dat MvG zich vergelijkt met Federer
BLM moet ook.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Stop eens met dat gemekker over die downie, er zijn eerst nog 3 andere partijen.
Dat interesseert het volk helemaal nietsquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Stop eens met dat gemekker over die downie, er zijn eerst nog 3 andere partijen.
Als jij het zegt. Vgs mij is dat de meest zaaderigste zaadpot van allemaal.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heta v Baggish is geen zaadpot.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet ik deze post zo begrijpen dat MvG zich vergelijkt met Federer
Want waarom?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Vgs mij is dat de meest zaaderigste zaadpot van allemaal.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Stond wel op de voorpagina.![]()
Die andere hebben met Hammer, Hedman en MvG allicht nog een beetje een verhaal.quote:
Ik ben best benieuwd naar Heta ook welquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die andere hebben met Hammer, Hedman en MvG allicht nog een beetje een verhaal.
Heta is na Van Duijvenbode de tweede beste non-seed qua TV-prestaties dit jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die andere hebben met Hammer, Hedman en MvG allicht nog een beetje een verhaal.
Da's meer aan te raden dan in de airfryer.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Zal ik mijn cavia's in de strijd gooien?
JA!quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Aangezien die foto hier in het topic staat kunnen wij dat ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:10 schreef Szura het volgende:
Flash kan z’n koelkast even op Twitter zetten
jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Ga je ze frituren?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben hier erg benieuwd naarquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Okee coolquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heta is na Van Duijvenbode de tweede beste non-seed qua TV-prestaties dit jaar.
Dat zijn nog eens tekstenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:11 schreef Szura het volgende:
Het is allemaal afhankelijk van hoe ze aan de oche verschijnen - Hendriks
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Groen is afgestreept
Met alle liefde.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben hier erg benieuwd naar
Je mag ze ook hier posten
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Paul is naar de schuur geschopt.
Flinke lobby door een aantal users hierquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het idee dat katten nog nooit zo geliefd zijn als dit jaar. Het lockdown effect?
Is dat een Chupa-Chups lolly doos? Kinderlokker detectedquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
In het algemeen bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Flinke lobby door een aantal users hier
Frummel-effect.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het idee dat katten nog nooit zo geliefd zijn als dit jaar. Het lockdown effect?
Dat weet ik niet, in DRT stop ik mijn teen voorzichtig even in het bad van de maatschappij en daarna haal ik hem er gauw weer uitquote:
Er moet gewonnen worden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar om dat 'autistische' er per se bij te zetten.
even wat gunfactor schrapenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is jouw dingetje hequote:Op zaterdag 19 december 2020 19:16 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Vreselijk cable management ook trouwens
Zijn er laptops met een afstandsbediening?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Circus Hradecky andermaal?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:15 schreef Szura het volgende:
Hoerenkeeper van Leverkusen geeft Lewa de 1-1 cadeau. Verpest de hele helft.
Volslagen overbodig en onnodig inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |