En dat kutwijf van hem zeker. De vreemdneuker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Maikol gaf in het AD de koters de schuld. (daar had Roger Federer ook last van - einde quote)
Moet ik deze post zo begrijpen dat MvG zich vergelijkt met Federerquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Maikol gaf in het AD de koters de schuld. (daar had Roger Federer ook last van - einde quote)
Oei.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou me dit oprecht niet kunnen heugen
Zekerquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar weer neuken
Ja. Stond wel op de voorpagina.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet ik deze post zo begrijpen dat MvG zich vergelijkt met Federer
BLM moet ook.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Stop eens met dat gemekker over die downie, er zijn eerst nog 3 andere partijen.
Dat interesseert het volk helemaal nietsquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Stop eens met dat gemekker over die downie, er zijn eerst nog 3 andere partijen.
Als jij het zegt. Vgs mij is dat de meest zaaderigste zaadpot van allemaal.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heta v Baggish is geen zaadpot.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet ik deze post zo begrijpen dat MvG zich vergelijkt met Federer
Want waarom?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Vgs mij is dat de meest zaaderigste zaadpot van allemaal.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Stond wel op de voorpagina.![]()
Die andere hebben met Hammer, Hedman en MvG allicht nog een beetje een verhaal.quote:
Ik ben best benieuwd naar Heta ook welquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die andere hebben met Hammer, Hedman en MvG allicht nog een beetje een verhaal.
Heta is na Van Duijvenbode de tweede beste non-seed qua TV-prestaties dit jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die andere hebben met Hammer, Hedman en MvG allicht nog een beetje een verhaal.
Da's meer aan te raden dan in de airfryer.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Zal ik mijn cavia's in de strijd gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |