Altijd gevaarlijk toen op die 80-130 finishes.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Peak Hamilton was de semi tegen Whitlock in 2012.
Toen nog iedere keer zijn vrouw in beeld.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk toen op die 80-130 finishes.
Valencia heeft al een scala aan counterkansen gehad maar springen er niet goed mee om.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:57 schreef Szura het volgende:
Die verdediging bij de 2-2 van Valencia weer @:el-stinho
Trouwens, jij volgt Celta toch ook wel prima? Hoe doet Taap het atm?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valencia heeft al een scala aan counterkansen gehad maar springen er niet goed mee om.
Tapia is geweldig op zijn plek. Celta is altijd het team geweest dat ooit moest ontbranden met zoveel talent in de gelederen. Hij pakt makkelijk kaarten maar is heel belangrijk voor het middenveld in voetballende en defensieve zin. Onder de nieuwe coach Coudet is het wekelijks vaste prik. Iago Aspas is een van de beste spelers in de Liga als hij in zijn sas is en goed wordt benut. Wordt morgen drie schermen open met Celta, Ajax en darts.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trouwens, jij volgt Celta toch ook wel prima? Hoe doet Taap het atm?
Maar hoe krijg je dan alles goed mee? Als ik drie wedstrijden moet kijken is het maar van alles een beetje en eigenlijk helemaal niks wat ik er dan echt van zie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tapia is geweldig op zijn plek. Celta is altijd het team geweest dat ooit moest ontbranden met zoveel talent in de gelederen. Hij pakt makkelijk kaarten maar is heel belangrijk voor het middenveld in voetballende en defensieve zin. Onder de nieuwe coach Coudet is het wekelijks vaste prik. Iago Aspas is een van de beste spelers in de Liga als hij in zijn sas is en goed wordt benut. Wordt morgen drie schermen open met Celta, Ajax en darts.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Albert Heijn aanklagen, dat kutlied van dat kutkind zit weer de hele dag in mijn hoofd.
Dit ter info.
Weet ik ook niet, maar Celta kan ik niet terugkijken ergens. Dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dan alles goed mee? Als ik drie wedstrijden moet kijken is het maar van alles een beetje en eigenlijk helemaal niks wat ik er dan echt van zie.
Ik heb steeds Driving home for Christmas in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Albert Heijn aanklagen, dat kutlied van dat kutkind zit weer de hele dag in mijn hoofd.
Dit ter info.
Nu vragen ze (multiple choice) aan Co en Zjak wat de bijnaam van Michael Smith is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Even begin gemist gestart van de sport quiz. ONZE EIGEN MICHAEL VAN GERWEN
Chris Reagodquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb steeds Driving home for Christmas in mijn hoofd.
KUT JUMBO.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu vragen ze (multiple choice) aan Co en Zjak wat de bijnaam van Michael Smith is.
Ik lees zelfs vanwege een nieuwe variantquote:
Voetbal blijft natuurlijk doorgaan. Als ze dat eruit zouden knallen heeft Engeland een heel heel heel groot probleem.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:18 schreef Tagliano het volgende:
Denk niet dat ze sport (en darts hihaho) eruit knallen
Publiek kunnen we wel definitief vergeten voor zover iemand daar nog op hoopte
Publiek op klapstoeltjes kan me ook gestolen worden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:18 schreef Tagliano het volgende:
Denk niet dat ze sport (en darts hihaho) eruit knallen
Publiek kunnen we wel definitief vergeten voor zover iemand daar nog op hoopte
Goed om te lezen. Altijd het idee gehad dat ie niet op zijn plek was op Feyenoord maar gek genoeg leek ie dat zelf niet te beseffenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tapia is geweldig op zijn plek. Celta is altijd het team geweest dat ooit moest ontbranden met zoveel talent in de gelederen. Hij pakt makkelijk kaarten maar is heel belangrijk voor het middenveld in voetballende en defensieve zin. Onder de nieuwe coach Coudet is het wekelijks vaste prik. Iago Aspas is een van de beste spelers in de Liga als hij in zijn sas is en goed wordt benut. Wordt morgen drie schermen open met Celta, Ajax en darts.
Ze hadden beter directeurtje kunnen aanstellen als Sinterklaas.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden beter Sjakie kunnen aanstellen als Sinterklaas.
We hadden jojosetquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kon jojoleg afgestrepen worden vanmiddag? En anders nog iets? @:Zipportal @:Tagliano
Jojoset kwam voorbij, jojoleg niet dacht ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kon jojoleg afgestrepen worden vanmiddag? En anders nog iets? @:Zipportal @:Tagliano
Jojoleg/set en lang ingooien van King.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |