Dat zijn nog eens tekstenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:11 schreef Szura het volgende:
Het is allemaal afhankelijk van hoe ze aan de oche verschijnen - Hendriks
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Groen is afgestreept
Met alle liefde.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben hier erg benieuwd naar
Je mag ze ook hier posten
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Paul is naar de schuur geschopt.
Flinke lobby door een aantal users hierquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het idee dat katten nog nooit zo geliefd zijn als dit jaar. Het lockdown effect?
Is dat een Chupa-Chups lolly doos? Kinderlokker detectedquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Paul is naar de schuur geschopt.
In het algemeen bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Flinke lobby door een aantal users hier
Frummel-effect.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het idee dat katten nog nooit zo geliefd zijn als dit jaar. Het lockdown effect?
Dat weet ik niet, in DRT stop ik mijn teen voorzichtig even in het bad van de maatschappij en daarna haal ik hem er gauw weer uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |