2016.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Qua WK dan? Klote Barcelona weer schijtveel geluk.
Kon altijd wel van hem genieten in vorm. Never forget die pot tegen Coosquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2016.
2-3 verliezen van Murnan (lol)
Peak Hamilton was de semi tegen Whitlock in 2012.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kon altijd wel van hem genieten in vorm. Never forget die pot tegen Coos
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
Heute Abend ist es Zeit für Nico Kurz allen JAAAAAAAAA
Altijd gevaarlijk toen op die 80-130 finishes.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Peak Hamilton was de semi tegen Whitlock in 2012.
Toen nog iedere keer zijn vrouw in beeld.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk toen op die 80-130 finishes.
Valencia heeft al een scala aan counterkansen gehad maar springen er niet goed mee om.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:57 schreef Szura het volgende:
Die verdediging bij de 2-2 van Valencia weer @:el-stinho
Trouwens, jij volgt Celta toch ook wel prima? Hoe doet Taap het atm?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valencia heeft al een scala aan counterkansen gehad maar springen er niet goed mee om.
Tapia is geweldig op zijn plek. Celta is altijd het team geweest dat ooit moest ontbranden met zoveel talent in de gelederen. Hij pakt makkelijk kaarten maar is heel belangrijk voor het middenveld in voetballende en defensieve zin. Onder de nieuwe coach Coudet is het wekelijks vaste prik. Iago Aspas is een van de beste spelers in de Liga als hij in zijn sas is en goed wordt benut. Wordt morgen drie schermen open met Celta, Ajax en darts.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trouwens, jij volgt Celta toch ook wel prima? Hoe doet Taap het atm?
Maar hoe krijg je dan alles goed mee? Als ik drie wedstrijden moet kijken is het maar van alles een beetje en eigenlijk helemaal niks wat ik er dan echt van zie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tapia is geweldig op zijn plek. Celta is altijd het team geweest dat ooit moest ontbranden met zoveel talent in de gelederen. Hij pakt makkelijk kaarten maar is heel belangrijk voor het middenveld in voetballende en defensieve zin. Onder de nieuwe coach Coudet is het wekelijks vaste prik. Iago Aspas is een van de beste spelers in de Liga als hij in zijn sas is en goed wordt benut. Wordt morgen drie schermen open met Celta, Ajax en darts.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Albert Heijn aanklagen, dat kutlied van dat kutkind zit weer de hele dag in mijn hoofd.
Dit ter info.
Weet ik ook niet, maar Celta kan ik niet terugkijken ergens. Dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dan alles goed mee? Als ik drie wedstrijden moet kijken is het maar van alles een beetje en eigenlijk helemaal niks wat ik er dan echt van zie.
Ik heb steeds Driving home for Christmas in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Albert Heijn aanklagen, dat kutlied van dat kutkind zit weer de hele dag in mijn hoofd.
Dit ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |