Alhoewel er natuurlijk nog wel wat valt af te dwingen op (het gebruik van) de term die alles behalve vaststandig is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De pandemie is een gegeven, een natuurverschijnsel. De maatregelen zijn een keuze.
Nee, die past daar juist niet in inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar die hoge CFR in de UK blijft raar, moet ik nog steeds eens wat beter naar kijken waar dat door zou kunnen komen. En een besmettelijkere, minder dodelijke, variant, past daar ook niet in.
Ik geloof dus niet dat het een optie is om die maatregelen niet te treffen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De pandemie is een gegeven, een natuurverschijnsel. De maatregelen zijn een keuze.
Dit soort in woorden daadkrachtig optreden wordt hier in Nederland door bepaalde mensen ook verheerlijkt en noodzakelijk geacht in deze pandemie. Raarrrr.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het zuiden van Engeland dus niet.
Iedereen is anders, maar ik merk aan mezelf dat het gekluns en het feit dat onze regering de indruk wekt niet zoveel haast te hebben mij het meeste nekt. Ik heb er de laatste weken ook steeds meer last van, niet geholpen door de winterdip die ik doorgaans altijd al rond deze tijd heb. Zolang ik een stip aan de horizon kan zien, lukt het me meestal wel om de knop om te zetten, me aan te passen en door te gaan, maar de stip is nu wel heel ver weg naar mijn idee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
voorlopig hebben we gewoon al een valste start wbt vaccineren.....
https://www.medischcontac(...)-toe-onschuldig-.htmquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:30 schreef trein2000 het volgende:
Waarom vliegen we nog op Engeland eigenlijk? Waar blijft dat inreisverbod? Of gaan we ons nog een keer laten verrassen.
Dat weet ik, maar dat maakt het nog niet waar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof dus niet dat het een optie is om die maatregelen niet te treffen.
Ja fijn, omdat jij geen mensen kent die aan Covid-19 is het allemaal fake en propaganda?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:00 schreef n__n het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk: "De maatregelen ter bestrijding van deze 'pandemie' is voor de meeste mensen de grootste ramp die ze in hun leven hebben meegemaakt."
Zelf ken ik tot dusver één positief getest persoon en het is nog een 'complotwappie' ook. Verder ken ik geen sterfgevallen in mijn nabije omgeving. Ik wacht er al een tijdje op, maar beelden zoals we uit China te zien kregen bleken dus gewoon hartstikke fake of zelfs propaganda te zijn. Ik heb me voor 'alternatieve' ideeën ook zeker niet 'blind' laten maken en volg al sinds januari hoe de Chinese overheid raar handelt en bijv. een tekort had een hulpmiddelen en desondanks niets aannaam van vrijwilligers, alsof ze iets te verbergen hadden ofzo. En door die beelden en bangmakerij zitten we nu in deze idiote ellende. Italië is weer een ander verhaal, enorme vergrijzing en ouderen die hutjemutje op elkaar wonen met de hele familie en een zorgsysteem wat al faalde. En dan natuurlijk die idiote quarantaine voor zorgpersoneel waardoor de druk nog hoger werd met deze hele kettingreactie aan ellende.
Maar ja, je zal het allemaal maar niet zien...![]()
wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:30 schreef trein2000 het volgende:
Waarom vliegen we nog op Engeland eigenlijk? Waar blijft dat inreisverbod? Of gaan we ons nog een keer laten verrassen.
Ik heb het idee dat je dit een tikkeltje te persoonlijk opvatquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja fijn, omdat jij geen mensen kent die aan Covid-19 is het allemaal fake en propaganda?
Leuk, ik zal mijn zusje even vertellen dat ze geen weduwe is sinds april dit jaar, kennelijk is haar partner (van 46 jaar) niet dood, ik vraag me wel af wie we dan gecremeerd hebben, misschien kun jij dat even uitleggen
Dat ligt dan aan jezelf en je eigen indrukken. Hopelijk doet de regering daar niets mee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef Jane het volgende:
Iedereen is anders, maar ik merk aan mezelf dat het gekluns en het feit dat onze regering de indruk wekt niet zoveel haast te hebben mij het meeste nekt.
De behandelingen zijn al sterk verbetert maar dat verlicht de druk op de zorg niet automatisch ook.quote:Btw, in tegenstelling tot sommige anderen had ik wel verwacht dat het virus deze herfst/winter weer de kop op zou steken, maar ik had in het voorjaar wel verwacht dat er rond deze tijd een betere behandeling zou zijn gevonden. Er is natuurlijk wel íets verbeterd, maar niet zoveel als ik gedacht had. Daar ben ik ook wel een beetje teleurgesteld in.
We varen er ook nog op hoor. En de tunnel is ook nog open. Veel zakelijk verkeer.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:30 schreef trein2000 het volgende:
Dat kan ook niet. Precies daarom lijkt me dit een gevalletje voorzorgsbeginsel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.medischcontac(...)-toe-onschuldig-.htm
Ik denk dat je niet zo vanuit je luie stoel kunt beoordelen hoe of wat zo'n mutatie precies inhoudt en of en dan welke maatregelen er precies noodzakelijk zijn.
Maar zoals daar staat zijn er al 12.000 mutaties ontdekt. Wat doe je dan in die 11.999 andere gevallen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Precies daarom lijkt me dit een gevalletje voorzorgsbeginsel.
misschien willen bepaalde mensen sneller van een lockdown en bepaalde maatregelen af........en niet aan blijven modderen met halve tot ergens in mei, die vinden het weer raar dat we zolang aan blijven kloten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit soort in woorden daadkrachtig optreden wordt hier in Nederland door bepaalde mensen ook verheerlijkt en noodzakelijk geacht in deze pandemie. Raarrrr.
Ik snap sowieso niet dat Schiphol nog open is voor iets anders dan repatriëringquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:30 schreef trein2000 het volgende:
"symbolisch"quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:38 schreef Breekfast het volgende:
In het VK zijn inmiddels al 350.000 mensen (voor de 1e prik) gevaccineerd....
Repte de premier van die landen ook over een veel besmettelijkere variant? Dat is toch wel een vrij cruciaal element in deze.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar zoals daar staat zijn er al 12.000 mutaties ontdekt. Wat doe je dan in die 11.999 andere gevallen?
Misschien zijn de mensen er in de afgelopen maanden achter gekomen dat dat niet is hoe het werkt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien willen bepaalde mensen sneller van een lockdown en bepaalde maatregelen af........en niet aan blijven modderen met halve tot ergens in mei, die vinden het weer raar dat we zolang aan blijven kloten.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:39 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
In welke regio(s)? En waar zijn de mutaties?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ik Always Happy ben he![]()
Maar nee
Godstering nog an toe, beweer je nou werkelijk dat een positieve PCR-test geen besmetting is en ze het daarom zo niet mogen noemen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:11 schreef n__n het volgende:
[..]
Precies. En langzaam maar zeker is vanuit de media, want die begonnen daarmee, de paniekmolen opgevoerd en stapje bij beetje ging de regering die het weglachte erin mee. Tot op het punt waarop we nu zitten, want mensen waren bang en de media heeft ze aangepraat dat het hier strenger moest. Dat is letterlijk de aanleiding geweest dat zelfs wij hierin meegingen, met uiteindelijk dat zorgbelastende quarantainebeleid en alle ellende die daaruit voortkwam als gevolg. En vanuit allerlei hoeken behalve de MSM wordt het ontkracht, terwijl de MSM letterlijk misleidt door o.a een positieve PCR-test een besmetting te noemen.
misschien niet, misschien wel......kunnen we nooit zeggen als we het niet doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien zijn de mensen er in de afgelopen maanden achter gekomen dat dat niet is hoe het werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |