Je ziet hem inderdaad twijfelenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk ook om te zien hoe @:ChevyCaprice niet weet waar hij het moet zoeken. Hij kreeg die sessie ook alle hoeken van de haxballroom te zien.
Oh eens hoor. Error staat een beetje stil, maar ik snap wel dat hij twijfels heeft en dus even besluiteloos is.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
Kunnen @:3rr0r en @:chevycaprice beiden niks aan doen imo. Onlogisch had wat meer recht achteruit kunnen lopen ipv de bal te volgen, maar hier doe je weinig tegen.
Ja of je moet met 5 man verdedigen, zoals mijn tegenstanders dat vaak doen, maar dat vind ik niks aan.
Thanks maat. Aan jou heb ik tenminste wat. Jammer dat het gifje niet wat eerder start. Daar zie je namelijk hoe ik @GGMM kinderlijk eenvoudig het bos in stuurde.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:11 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch
@:scrummie
Grappig hoe onlo hier @:FireFox1 negeert.
Deze goal heb je te danken aan Coco, en het is eigenlijk een schande dat je de bal daar niet naar Messi speelt.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat. Aan jou heb ik tenminste wat. Jammer dat het gifje niet wat eerder start. Daar zie je namelijk hoe ik @:GGMM kinderlijk eenvoudig het bos in stuurde.
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze goal heb je te danken aan Coco, en het is eigenlijk een schande dat je de bal daar niet naar Messi speelt.
Ach maat, als ik met een actie begin ben je meestal te langzaam. Daarom scoorde ik dat doelpunt ook gisterenquote:
zo danquote:Op woensdag 23 december 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach maat, als ik met een actie begin ben je meestal te langzaam. Daarom scoorde ik dat doelpunt ook gisteren
Ik zou verwachten dat ik dan richting de kant van Messi op ga, wat jou weer ruimte geeft, Messi tikt naar jou (of de meelopende onlogisch) en jij tikt 'm simpel binnen.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:17 schreef Coco het volgende:
Alhoewel Messi had waarschijnlijk gemist, maar dat terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het gifje is het niet direct duidelijk, maar ik red hier @Muskusboktor57 en schiet een punt af bij @Coco
Dit is dus erg grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zien hoe @Bluedisplay in een zeer eenvoudige schijnbeweging trapt? Klik dan op bovenstaande spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze was nice @Bluedisplay
Al was dat natuurlijk nooit gelukt als die vieze @Coco niet al stond te loerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik de gif had gemaakt dacht ik nou je zo boeiend is dit nou ook weer niet, maar ik heb hem nu al gemaakt dus je kijkt er maar naar en geniet er maar van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goal @Scrummie
(bij nader inzien had ik je gewoon rugdekking moeten geven, sorry maat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie kan je dit toelichten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch ik heb je mooie goal gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitstekend gekeept @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente netjes![]()
Nu een eigen goal, maar die was er sowieso ingegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@br00djekaas54321SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 laat @-jos- met rust johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slim @onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Bluedisplay @FireFox1 @JR-Style-93
Maar vooral @FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me nog herinneren (wat vrij knap is, het is immers al meer dan 12 uur geleden) dat dit gebeurde. Volgens mij was ik toen een beetje chagrijnig door je niet stoppende gezanik. En 3rr0r zat te zaniken dat we bij jou moesten scoren en dat probeerde ik hier, met dit als resultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r @:scrummiequote:Beetje van beide, ik kies ervoor om de goal open te laten en faal. Maar wat rugdekking was fijn geweest ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goal @:scrummie
(bij nader inzien had ik je gewoon rugdekking moeten geven, sorry maat)quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie kan je dit toelichten?hardop gelachen. Ik heb geen flauw idee wat daar gebeurde. Ik weet het moment nog wel, maar duidelijk een gevalletje kortsluiting.
quote:Bedankt maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitstekend gekeept @:scrummie
Leuke gifjes weer!![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Je telt error, scrummie en die ander die op mij afgingen dus helemaal niet mee?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was wel 4v1, kijk maar.
[ afbeelding ]![]()
Wel duidelijk dat ze het veld breder hadden moeten houden overigens, maar het was geen 4v1 natuurlijk![]()
Klopt, die staan namelijk achter die 3 van de bovenste helft.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je telt error, scrummie en die ander die op mij afgingen dus helemaal niet mee?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je stond gisteren weer een paar keer lekker te keepen maat.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, die staan namelijk achter die 3 van de bovenste helft.![]()
Waar ik ook staquote:Op woensdag 23 december 2020 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Benieuwd welk verhaal @GGMM hier aan het typen was.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is goffedomme een prima goal boys.Oh.![]()
Ik snap daar geen hol van @3rr0r en mijzelf. Waarom gaan we daar in hemelsnaam naar @GGMM terwijl hij al met JR te maken heeft.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"pax, als jij nou messi aanspeelt kan hij de bal in één keer doorspelen aan JR"quote:Op woensdag 23 december 2020 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd welk verhaal @:GGMM hier aan het typen was.![]()
Ja een paar keer inderdaad maar helaasquote:Op woensdag 23 december 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je stond gisteren weer een paar keer lekker te keepen maat.
Moderator DIG
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
Ja die timing ging niet echt lekker bij dat schotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitstekend gekeept @:scrummie
Oh.![]()
Dat schot van GGMM was moeilijk, dat jij onverwachts die bal niet zo snel kan schieten valt wel wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die timing ging niet echt lekker bij dat schot![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap daar geen hol van @:3rr0r en mijzelf. Waarom gaan we daar in hemelsnaam naar @:GGMM terwijl hij al met JR te maken heeft.Ik ben de enige die daar normaal doet. Jij had moeten afzakken richting Jos en JR verlaat twee roden in de buurt van de goal om op GGMM te gaan waar ik sowieso al binnen no time was geweest.
![]()
Ik hoop echt nooit meer bij jou in het team te zitten.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Ik ben de enige die daar normaal doet. Jij had moeten afzakken richting Jos en JR verlaat twee roden in de buurt van de goal om op GGMM te gaan waar ik sowieso al binnen no time was geweest.
![]()
Ja zie nu pas hoe jij hem toucheerdequote:Op woensdag 23 december 2020 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat schot van GGMM was moeilijk, dat jij onverwachts die bal niet zo snel kan schieten valt wel wat voor te zeggen.
En ik tijdens dat moment maar boos zijn op mezelf dat ik niet beter reageerde.Oh.![]()
Je bent een aardige gozer verder hoor, maar dat constante 'ja maar ik doe alles goed en jullie snappen er niets van' is echt dodelijk vermoeiend.![]()
Dat stukjes uit het geheel halen, wat de boel vertekent, en dan gaan oordelen over iemand is niet vermoeiend wil je zeggen? Heb het al uitgelegd maar kennelijk willen jullie het niet zien.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Je bent een aardige gozer verder hoor, maar dat constante 'ja maar ik doe alles goed en jullie snappen er niets van' is echt dodelijk vermoeiend.
Dus zolang jullie dat doen, zal ik mezelf ook vrijpleiten/gedeelte van de schuld van me afschuiven. Jullie zouden het goed doen in een propagandacampagne om een politicus zwart te maken.![]()
Je reageert nota bene op een post waarin ik zeg dat ik fout zit. Er komen verder ook genoeg fouten voorbij van anderen, en ook van mij, en volgens mij gaat niemand tot in den treuren zichzelf lopen verdedigen hier. Sterker nog, volgens mij heb ik nog nooit van mijzelf gezegd een goede haxball speler te zijn (want dat is ook niet zo).quote:Op woensdag 23 december 2020 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat stukjes uit het geheel halen, wat de boel vertekent, en dan gaan oordelen over iemand is niet vermoeiend wil je zeggen? Heb het al uitgelegd maar kennelijk willen jullie het niet zien.
Dus zolang jullie dat doen, zal ik mezelf ook vrijpleiten/gedeelte van de schuld van me afschuiven. Jullie zouden het goed doen in een propagandacampagne om een politicus zwart te maken.
Maar klopt, iedereen is tegen 3rr0r en niemand erkent zijn eigen fouten verder hier hoor.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2020 14:48:13 ]![]()
3rr0r is dus eigenlijk de Max Verstappen onder de Haxball spelersquote:Op woensdag 23 december 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar klopt, iedereen is tegen 3rr0r en niemand erkent zijn eigen fouten verder hier hoor.![]()
Er worden toch ook gewoon gifjes gepost waar jij iets goeds doet zoals een goal maken of bij rambo?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat stukjes uit het geheel halen, wat de boel vertekent, en dan gaan oordelen over iemand is niet vermoeiend wil je zeggen? Heb het al uitgelegd maar kennelijk willen jullie het niet zien.
Dus zolang jullie dat doen, zal ik mezelf ook vrijpleiten/gedeelte van de schuld van me afschuiven. Jullie zouden het goed doen in een propagandacampagne om een politicus zwart te maken.Oh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BluedisplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MortaxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@tralalalaWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:04 schreef Coco het volgende:
Die is wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:bluedisplay![]()
![]()
Die van Tralalala had ik al gepost trouwens.
Dat deed je laatst ook al, toen zei ik ja je bekijkt mijn gifjes dus niet en toen zweerde je dat je dit wel deed.
Dus hoe kan dit dan gebeuren vraag ik me af??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:bluedisplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mortaxxOh deze post moet @onlogisch even zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tralalala![]()
Kijk, en dit soort posts zijn nou precies de reden dat ik je pest tijdens Haxballquote:Op woensdag 23 december 2020 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh deze post moet @:Onlogisch even zien.![]()
![]()
Het zou je sieren als je die post van @Coco alsnog een like geeft voor de genomen moeitequote:Op woensdag 23 december 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Dat deed je laatst ook al, toen zei ik ja je bekijkt mijn gifjes dus niet en toen zweerde je dat je dit wel deed.
Dus hoe kan dit dan gebeuren vraag ik me af??![]()
Neequote:Op woensdag 23 december 2020 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh deze post moet @:Onlogisch even zien.Nee dit kan niet
@Caland
@AFCNiels
@Buitendam![]()
![]()
Oja, sorry, ik was vergeten dat dat maar 1 kant op werktquote:Op woensdag 23 december 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, en dit soort posts zijn nou precies de reden dat ik je pest tijdens Haxball.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:bluedisplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mortaxxWat ook zo mooi is aan die misser van tralala is dat je gelijk na de misser al die praatwolkjes omhoog ziet poppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tralalala![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, sorry, ik was vergeten dat dat maar 1 kant op werkt.
![]()
![]()
Ik bekijk ze wel hoor, maar er worden zoveel geplaatst, dan raak je wel eens het overzicht kwijt.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Dus hoe kan dit dan gebeuren vraag ik me af??
Jij en chevy hadden ook wel eens een dubbele geplaatst. Kan gebeuren.What can change the nature of a man?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mortaxxNetjes @MortaxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tralalalaGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Okequote:Op woensdag 23 december 2020 15:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je die post van @:Coco alsnog een like geeft voor de genomen moeite
Bedankt dat je me op het rechte pad houdt.![]()
![]()
Dat zie je vooral bij @GGMM jaquote:Op woensdag 23 december 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ook zo mooi is aan die misser van tralala is dat je gelijk na de misser al die praatwolkjes omhoog ziet poppenWhat can change the nature of a man?![]()
Nog meer analysesquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oh.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voetbal en dus haxball. Denk ik.
Ja zo blijven we elkaar fijne kerstdagen wensen!
Wie weet tot vanavond. En succes met feyenoord alvast![]()
![]()
Ja schiet hem even lekker in eigen doelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik heb hem gevonden maatquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:21 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk vergeet @:GGMM niet het gifje waar ik eerst hem dolde en vervolgens ijskoud afrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja schiet hem even lekker in eigen doelNu komt er straks weer een enorme lap tekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in.Dit, dus.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden maatMet zijn tweeën een bal voorgeven terwijl er niemand in de spits staat en toch een goal maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een genot.Oh.![]()
That's foothaxballquote:Op woensdag 23 december 2020 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn tweeën een bal voorgeven terwijl er niemand in de spits staat en toch een goal maken.
Wat een genot.
What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=kcQRo3BkPl4quote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice op verzoek
@Coco @JR-Style-93
Prima passes, ik kon er niet bij zonder de bal zelf op goal te schieten met risico![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:53 schreef GGMM het volgende:
Aardige goal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice op verzoek
@:coco @:jr-style-93
Prima passes, ik kon er niet bij zonder de bal zelf op goal te schieten met risicoOh.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=OdUZ1c8QEn8quote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=OdUZ1c8QEn8quote:
LAATSTE SESSIE VOOR KERSTWhat can change the nature of a man?![]()
je room is vol gvdquote:Op woensdag 23 december 2020 22:47 schreef Coco het volgende:
@:bluedisplay graag in lok zetten @:GGMM![]()
Ruimtequote:Op woensdag 23 december 2020 23:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Heel spijtig, ik had nét zin in een potje Haxball!What can change the nature of a man?![]()
Doe lekker zelfquote:Op woensdag 23 december 2020 22:47 schreef Coco het volgende:
@:bluedisplay graag in lok zetten @:GGMM![]()
er is ruimtequote:Op woensdag 23 december 2020 23:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Heel spijtig, ik had nét zin in een potje Haxball!
In je hoofd
[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 24-12-2020 01:33:42 ]![]()
Ik zal jou eens gebruikenquote:Op donderdag 24 december 2020 01:33 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het hosten, forumgebruiker coco
Graag gedaanWhat can change the nature of a man?![]()
En zoals gebruikelijk, altijd één gifje voor het slapengaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 @Max23![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 01:36 schreef GGMM het volgende:
En zoals gebruikelijk, altijd één gifje voor het slapengaanDit is wel een hoogtepunt zeg, bohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 @:max23![]()
Geen zin om alles terug te kijken, veel te lang gespeeld en geen tijd voor zelfs op 5x speed niet.
Dus hier zijn 18 willekeurige goals
Met goals/acties van @Oriente @br00djekaas54321 @Max23 @FireFox1 @JR-Style-93 @Scrummie @-jos-SPOILER: 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5
Moderator DIG
Credits mag vooral naar @Max23quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Geef zelf het goede voorbeeld dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:13 schreef Oriente het volgende:
Leuk al die gifjes maar ik mis de kritische analysesOh.![]()
Is goed.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef zelf het goede voorbeeld dan.
Ik vind jou elke keer iets beter worden.![]()
Wat kan er beter?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is goed.
Ik vind jou elke keer iets beter worden.Oh.![]()
Moet ik met Ritalin op spelen.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je zone-out momentjes blijven hilarischals je die er uit kunt krijgen zou dat wel top zijn
Oh.![]()
Zo'n beetje alles.quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Beelden van jouw rq gisteren heb ik bewust niet gemaakt, omdat het kerst is.quote:
Kerstgedachte @Oriente![]()
Lieve jongenquote:Op donderdag 24 december 2020 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beelden van jouw rq gisteren heb ik bewust niet gemaakt, omdat het kerst is.
Kerstgedachte @:oriente![]()
Gaan we vanavond spelen?quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: