quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=GYA6r6Vsimkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r @Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de balvasthouden toch
@ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V lekker gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had de hoek richting mij ingemoeten, niet de drukte inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente lekker afgerond ouwe dibbesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit schieten op zo'n moment @ScrummieDan kan je beter niks doen maar tussen de man en de goal in blijven staan.
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=GYA6r6Vsimkquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:21 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk vergeet @:GGMM niet het gifje waar ik eerst hem dolde en vervolgens ijskoud afrond.![]()
![]()
Was ik aanwezig bij die pot? Ik heb alles opgenomen dus als je een tijdindicatie kan gevenquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Lastig. Ik denk rond 22.45quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was ik aanwezig bij die pot? Ik heb alles opgenomen dus als je een tijdindicatie kan geven![]()
Wat was de eindstand en wanneer in de wedstrijd maakte je ongeveer die goalquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef onlogisch het volgende:
Het was 2 of 3 potjes na die giga misser van hierboven.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
@CocoSPOILER: mokerchanantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Volgens mij was het de 1-0, na een minuut of 2 of 3?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat was de eindstand en wanneer in de wedstrijd maakte je ongeveer die goal![]()
Ik zocht me ook de pleuris maar ik zie nergens wat hij beschrijftquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:40 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is dit gewoon nooit gebeurd.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: