Dan heeft ie het wel echt heel lang gedaan, want hij speelde nog jaren nadat ik niet meer in sinterklaas geloofde volop. Heldquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor, die man is de Sinterklaas van een paar generaties en het was een goede ook.
Beter dan die Flodder die ze nu hebben...
Toen ik 20 was, werd Bram pas de TV Sinterklaas. Ik heb Sint Adri dus heel bewust meegemaakt, ook na mijn geloofsperiode...
Van 1986 tot en met 2010, hij heeft z'n jubileum net gehaald...quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan heeft ie het wel echt heel lang gedaan, want hij speelde nog jaren nadat ik niet meer in sinterklaas geloofde volop. Held
Geteisterd? Ik heb er weinig van gezien en wat ik zag was vrijwillig. Ik vind m trouwens prima, anders dat dan weer wel. Maar het allerbelangrijkste is wat de kinderen er van vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo niet?
We worden allemaal 3 weken lang geteisterd met de fratsen van de Goedheiligman, compleet geregisseerd door de NOS.
Nou en of dat ik daar iets van vind, inclusief de hedendaagse 'Dag hoor!' Sinterklaas...
Kinderen zal het inderdaad een worst zijn of jij, ik of wie dan ook Sinterklaas is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geteisterd? Ik heb er weinig van gezien en wat ik zag was vrijwillig. Ik vind m trouwens prima, anders dat dan weer wel. Maar het allerbelangrijkste is wat de kinderen er van vinden.
Althans dat vind ik.
Awww *knuf*quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:19 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM vindt net ergens achter in een kast een kerstspeeldoos die van mijn moeder is geweest.
Hij speelt het deuntje van 'Santa Claus is coming to town' nog af...
Volgend jaar is het al weer 25 jaar geleden dat ik haar voor het laatst zag.
Ik ben nu zelfs ouder dan zij ooit geworden is...
Yep, dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Awww *knuf*
Maar wel mooi dat dat ding nog werkt
Wat wil je horen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:40 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heeft er iemand zin om zo ''spontaan'' een show te gaan draaien?
(Nou ja echt spontaan is het natuurlijk niet aangezien ik er om vraag maar goed)
Verras me me maar, ben voor bijna alles nu wel in de stemming.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat wil je horen?
Ik zit net achter de apparatuur...
Succes met de overige boodschappen dan eerstquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:42 schreef Rafeiro het volgende:
Kan zo opzich wel even, maar sjees eerst nog even naar de winkel, gisteren paar dingen vergeten, dodo die ik ben.
Ik check dat niet of nauwelijks nog.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
(Ben net gewisseld van luister station dus vandaar dat 1 luisteraar net weg viel)
Oh oké.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik check dat niet of nauwelijks nog.
Het is dat ik even wat Top 2000 lijsten in Spotify wilde checken en dus net achter de computer zat.
Anders had ik niet gedraaid...
Laptop speakers zijn meestal niet de beste speakers.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Oh oké.
Ja ik luister nu via bluetooth verbinding naar boxen in plaats van de laptop speaker.
Dat is toch wel een groot verschil dat zelf ik kan horen.
(Mijn gehoor is namelijk niet echt als te best wat dat betreft ...)
Ons adres zou je wel moeten hebben, stond op onze trouwkaart en je bent hier ook geweest, dus even zoeken in je TomTomquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb van bijna niemand hier het adres, anders had ik jullie een kerstkaart toegestuurd...
Zeker ben wel benieuwd wat er dan allemaal voorbij komt. Heb zelf een beetje ''haat/liefde'' verhouding met de Top 2000. Vroeger toen was het ritueel om te kijken naar de top 2000 a gogo binnen het gezin. En toen vond ik daar niet veel aan. Nu heb ik zeg maar leren waarderen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laptop speakers zijn meestal niet de beste speakers.
Veel te weinig bas en veel te veel hoge tonen. Dan zijn oordopjes, of beter nog een over ears koptelefoon, een stuk beter...
Ik draai nu songs die langer zijn dan 5 minuten én die ooit in de Top 2000 hebben gestaan.
Is dat akkoord?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:19 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM vindt net ergens achter in een kast een kerstspeeldoos die van mijn moeder is geweest.
Hij speelt het deuntje van 'Santa Claus is coming to town' nog af...
Volgend jaar is het al weer 25 jaar geleden dat ik haar voor het laatst zag.
Ik ben nu zelfs ouder dan zij ooit geworden is...
Liefie, mijn TomTom is 6 of 7 auto's geleden en je trouwkaart heb ik niet meer in mijn bezit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ons adres zou je wel moeten hebben, stond op onze trouwkaart en je bent hier ook geweest, dus even zoeken in je TomTom
Ik weet niet zo goed wat je leuk vindt, dus ik ben maar een afslag ingeslagen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zeker ben wel benieuwd wat er dan allemaal voorbij komt. Heb zelf een beetje ''haat/liefde'' verhouding met de Top 2000. Vroeger toen was het ritueel om te kijken naar de top 2000 a gogo binnen het gezin. En toen vond ik daar niet veel aan. Nu heb ik zeg maar leren waarderen.
Dat Blaster X 360 zegt iets over je geluidskaart in je laptop/computer, niets over de speakers daarvan.quote:En heb z'n sticker er deze laptop zitten met Blaster X 360 sound. Nou ja het zal best. Ben alleen voor muziek luisteren wat minder gecharmeerd van over ears koptelefoons omdat je dan ook best wel voor de omgeving afsluit. Nu is dat soms wat minder praktisch.
Muziek keuze is helemaal primaquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je leuk vindt, dus ik ben maar een afslag ingeslagen.
Ik kan acuut wisselen naar elk genre of thema dat je liever hebt...
[..]
Dat Blaster X 360 zegt iets over je geluidskaart in je laptop/computer, niets over de speakers daarvan.
En ja, met over eras ben je wat van de werled, maar het klinkt wel het beste.
Als ik draai (zoals nu of bij feesten/partijen e.d.), heb ik ook altijd over ears op. Dit, terwijl de meeste DJ's on ears gebruiken...
Als je nu maar geluid hebt en er mee kan doen wat je er mee wil doen...quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
De rekening wel kunnen vinden maar staat weinig meer in over de specificaties. En het model is niet meer leverbaar dus kan het ook niet meer terug vinden bij de fabrikant.
Verder ook niet belangrijk.
Ja dat zit wel goed. Voor grafische toepassing wil deze machine soms gevoelsmatig haast opstijgen en dan is het wel fijn dat het geluid er nog boven uit komt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nu maar geluid hebt en er mee kan doen wat je er mee wil doen...
Als je niet weet wat je links en rechts moet horen kan dat de beste overkomen, denk ik...quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Maar nogmaals ik luister/hoor niet echt al te best.
Dingen zoals linker speaker aan de rechter kant hebben staan en dan maanden later er door een kennis op aangesproken worden dat ze verkeerd om staan
Hi Bassie,quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb m zachtjes op de achtergrond staan tijdens fc groningen
Heerlijk nummertje van Tina trouwens
Sparta Rotterdam. we staan nu 1-0 voorquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Bassie,
Tegen wie moet Grun?
Ow, dat moet te doen zijn...quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sparta Rotterdam. we staan nu 1-0 voor
mwah het is geen misselijke ploeg, maar gezien onze vorm kan je hier best een resultaat halen.quote:
Alstu, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
MadMaster hartelijk dank voor deze show, maar ik ga zo eten dus stop nu met luisteren.
Dat kan...quote:
Ah zoquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan...
ArD wilde eerder vanmiddag wat muziek horen en toen heb ik alles wat > 5.00 minuten is in de Top 2000 geselecteerd en in een playlist gezet...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 24 uur en 13 minuten zijn alle > 5 minuten songs, als het goed is, voorbij gekomen...
Pink Floyd met Echoes?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:35 schreef MadMaster het volgende:
De langste in de lijst is ruim 17 minuten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |