SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Klopt. Maar dat was Weezer in '96 ook. Heb je soms.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
komt misschien ook omdat ik ze saai vond op LL.
Coldplay 2x en The National 2x is het meermaals gelukt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was Weezer in '96 ook. Heb je soms.
Geldt ook voor mij. Deze vind ik heel fijn en idd Sober en nog een paar. Maar behoudens deze zet ik de rest niet heel snel op.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Schism is samen met Sober en The Pot toch wel favoriet.
Ben ook weer geen groot fan ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
heb ik 6 uit 6 gehaald?quote:
Zeker!quote:
haha veel plezier!quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar nu móet ik toch echt nog ff het lekkerste outro ooit opzetten
Thnx peaceman!
Wat?quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie je eigen webshop al gepromoot in het nieuwe subforum?
Tsja, ach, weer een nieuw idee ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik ben voor het eerst sinds tijden eens een beetje uitgeslapen.
www.komzemaarhalen.nlquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tsja, ach, weer een nieuw idee ofzo
Maar misschien kun je een webshop voor de 3D prints beginnen, hoef je ze ook niet weg te gooien
Hoera voor een beetje uitgeslapen
Dat is nog eens een verrassing.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Er werd zojuist een kerstpakket bezorgd, van een eiland afkomstig. Lieve @:sacha is een kerstengel die ons een kerstpakket met W-Germany stuurt met vazen en een schaal erin![]()
![]()
![]()
Wat een stiekemerd die Symph.... door jou niet te laten weten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze had stiekem aan Symph ons adres gevraagd
Twee jaar geleden nog live gezien in z'n rol tijdens een musical.quote:
En wat blijkt, niemand heeft een webshop.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie je eigen webshop al gepromoot in het nieuwe subforum?
Oh, toch nog iemand...quote:
Een verrassing is alleen een verrassing als het een verrassing isquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een stiekemerd die Symph.... door jou niet te laten weten.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een verrassing is alleen een verrassing als het een verrassing is
Ik heb niet veel met kerstkaarten an sich, maar dank voor de gedachte.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb van bijna niemand hier het adres, anders had ik jullie een kerstkaart toegestuurd...
Bram was de Sint net na in mijn gelovige jeugd, maar kan niet zeggen dat ik me dat nog goed kan herinneren om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee jaar geleden nog live gezien in z'n rol tijdens een musical.
Hoewel Adri van Oirschot 'mijn' Sinterklaas was...
[ afbeelding ]
Ik begrijp het wel hoor, die man is de Sinterklaas van een paar generaties en het was een goede ook.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bram was de Sint net na in mijn gelovige jeugd, maar kan niet zeggen dat ik me dat nog goed kan herinneren om eerlijk te zijn.
Tja wat wij van de huidige Sint vinden is niet zo belangrijk denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor, die man is de Sinterklaas van een paar generaties en het was een goede ook.
Beter dan die Flodder die ze nu hebben...
Toen ik 20 was, werd Bram pas de TV Sinterklaas. Ik heb Sint Adri dus heel bewust meegemaakt, ook na mijn geloofsperiode...
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja wat wij van de huidige Sint vinden is niet zo belangrijk denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |