Als je nu maar geluid hebt en er mee kan doen wat je er mee wil doen...quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
De rekening wel kunnen vinden maar staat weinig meer in over de specificaties. En het model is niet meer leverbaar dus kan het ook niet meer terug vinden bij de fabrikant.
Verder ook niet belangrijk.
Ja dat zit wel goed. Voor grafische toepassing wil deze machine soms gevoelsmatig haast opstijgen en dan is het wel fijn dat het geluid er nog boven uit komt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nu maar geluid hebt en er mee kan doen wat je er mee wil doen...
Als je niet weet wat je links en rechts moet horen kan dat de beste overkomen, denk ik...quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Maar nogmaals ik luister/hoor niet echt al te best.
Dingen zoals linker speaker aan de rechter kant hebben staan en dan maanden later er door een kennis op aangesproken worden dat ze verkeerd om staan
Hi Bassie,quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb m zachtjes op de achtergrond staan tijdens fc groningen
Heerlijk nummertje van Tina trouwens
Sparta Rotterdam. we staan nu 1-0 voorquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Bassie,
Tegen wie moet Grun?
Ow, dat moet te doen zijn...quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sparta Rotterdam. we staan nu 1-0 voor
mwah het is geen misselijke ploeg, maar gezien onze vorm kan je hier best een resultaat halen.quote:
Alstu, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
MadMaster hartelijk dank voor deze show, maar ik ga zo eten dus stop nu met luisteren.
Dat kan...quote:
Ah zoquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan...
ArD wilde eerder vanmiddag wat muziek horen en toen heb ik alles wat > 5.00 minuten is in de Top 2000 geselecteerd en in een playlist gezet...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 24 uur en 13 minuten zijn alle > 5 minuten songs, als het goed is, voorbij gekomen...
Pink Floyd met Echoes?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:35 schreef MadMaster het volgende:
De langste in de lijst is ruim 17 minuten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |