abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196812736
President Elect:
Joe Biden

Vice President Elect:
Kamala Harris

Political groups House:
Democratic (232)
Republican (197)
Libertarian (1)
Vacant (5)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normaal betrouwbare bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen
  vrijdag 18 december 2020 @ 23:43:22 #2
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_196813245
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:12 schreef 4moreyears het volgende:
[ twitter ]

waarom zou je dat tegen gaan?
In hun statement zeggen ze gewoon dat de info die wordt opgevraagd zo ruim is dat hierdoor mogelijk het kiesgeheim wordt geschonden.

Maar het is uiteraard handiger om dat stuk weg te laten en je in alle gespeelde onschuld af te vragen waarom ze zoiets zouden weigeren zonder enige toelichting.

Maar weglaten lijkt GOP-tactiek nummer 1 om zaken verdacht te maken. Alle duiding, toelichting, nuancering verwijderen tot er iets "raar" overblijft.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_196813274
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:12 schreef 4moreyears het volgende:
[ twitter ]

waarom zou je dat tegen gaan?
Vast omdat ze iets te verbergen hebben! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 december 2020 @ 00:02:27 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_196813482
Prioriteiten.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 december 2020 @ 00:06:07 #5
3928 Ulx
pi_196813514
Ik vraag me af of wasberen nu in het leger mogen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_196813612
Ah dit lijkt me wel een logische verklaring voor het stopzetten van de transition meetings met het Pentagon.

Donnie is pissed over een artikel in de WP dat Biden miljarden kan besparen met het stopzetten van de bouw van zijn muur :')

twitter

Biden order to halt border wall project would save U.S. $2.6 billion, Pentagon estimates show
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196813785
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:15 schreef Kijkertje het volgende:
Ah dit lijkt me wel een logische verklaring voor het stopzetten van de transition meetings met het Pentagon.

Donnie is pissed over een artikel in de WP dat Biden miljarden kan besparen met het stopzetten van de bouw van zijn muur :')

[ twitter ]

Biden order to halt border wall project would save U.S. $2.6 billion, Pentagon estimates show
Man, man, hier kun je toch alleen maar meewarig om lachen?
pi_196814159
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Man, man, hier kun je toch alleen maar meewarig om lachen?
Jammer zeg, dat donnie de krant leest.
* AnneX telt nog eens: Aftellen tot 20 januari 2021 Nog 32 dagen

Oh ja, waarom laat trump zich niet publiekelijk injecteren?
Dat voelt als een teken van zwakte van de Grote Leider, volgens de kenners.
Oh wat zou het leuk zijn als putin of best friend Kim nu in het publiek zouden verschijnen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 december 2020 @ 02:01:26 #9
3928 Ulx
pi_196814294
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik hoorde jaren terug een gerucht dat de grote leider een beetje bang is voor naalden. Het zou me niet verbazen als dat waar is.
pi_196815132
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jammer zeg, dat donnie de krant leest.
* AnneX telt nog eens: Aftellen tot 20 januari 2021 Nog 32 dagen

Dat voelt als een teken van zwakte van de Grote Leider, volgens de kenners.
Oh wat zou het leuk zijn als putin of best friend Kim nu in het publiek zouden verschijnen.
Zijn fans willen dat beeld ook helemaal niet zien natuurlijk, dat zou een tegenstrijdige boodschap zijn na alle ontkenning en bagatellisering van het virus en de gevolgen ervan. Hij voorspelde tijdens zijn rally's nog dat het virus zou verdwijnen na de verkiezingen omdat de Democraten het alleen maar gebruikten om stemmen te trekken. En hij heeft zijn volgvolk heel hard nodig bij zijn schertsvertoning om alsnog herkozen te worden en er (zoals gewoonlijk) en passant dik aan te verdienen. Voordeel is ook dat hij zo niet hoeft toe te geven dat hij verloren heeft (een 'LOSER' is), dat trekt zijn narcistische ego niet.

Het interesseert hem ook helemaal niks, net zoals hij zich totaal niet bezighoudt met het feit dat al die overheidsinstellingen gehackt zijn door Rusland of hoe het gaat met de relief bill. Hij heeft het ook veel te druk met tv kijken, golfen, twitteren, Biden dwars zitten, pardons uitdelen en nog gauw even allerlei bestuursfuncties vol te stouwen met Trump-gezinden.

Trump Fills Government Boards With Loyalists as Term Nears End

Eigenlijk is al hij sinds de verkiezingen geen president meer :N

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 19-12-2020 07:25:46 ]
pi_196815268
Over die relief bill gesproken: Ron Johnson :X

twitter
pi_196816017
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:06 schreef Ulx het volgende:
Ik vraag me af of wasberen nu in het leger mogen.
_O-
Spoilers!
pi_196816182
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 december 2020 23:43 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

In hun statement zeggen ze gewoon dat de info die wordt opgevraagd zo ruim is dat hierdoor mogelijk het kiesgeheim wordt geschonden.

Maar het is uiteraard handiger om dat stuk weg te laten en je in alle gespeelde onschuld af te vragen waarom ze zoiets zouden weigeren zonder enige toelichting.

Maar weglaten lijkt GOP-tactiek nummer 1 om zaken verdacht te maken. Alle duiding, toelichting, nuancering verwijderen tot er iets "raar" overblijft.
Dat zou ik ook zeggen als ik een voterfraud-denier was. Tijdrekken
pi_196816195
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 08:34 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Waarom zou je injecteren als je het al gehad hebt... domlinks en logisch nadenken...
Omdat je het opnieuw kan krijgen, hoewel het niet heel waarschijnlijk is zijn er talloze gevallen bekend en aangezien die bolle oranje clown in een risicogroep zit zou hij er goed aan doen dat risico te vermijden.

Maar meteen een bron erbij:
Steeds meer mensen worden voor de tweede keer ziek door corona
https://nos.nl/l/2355531

quote:
Soms verlopen die hernieuwde infecties milder, maar in andere gevallen juist veel heftiger.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 09:02:32 ]
pi_196816331
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 08:56 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen als ik een voterfraud-denier was. Tijdrekken
Heb je nu al ook maar 1 betrouwbare bron gevonden voor die onzin over fraude?
Of zouden de rechters (aangesteld door Trump), het ministerie van justitie (onder leiding van Republikein en Trumpfan Barr) en al die Republikeinse gouverneurs toch gelijk hebben?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196816708
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 08:58 schreef J.B. het volgende:

[..]

Omdat je het opnieuw kan krijgen, hoewel het niet heel waarschijnlijk is zijn er talloze gevallen bekend en aangezien die bolle oranje clown in een risicogroep zit zou hij er goed aan doen dat risico te vermijden.

Maar meteen een bron erbij:
Steeds meer mensen worden voor de tweede keer ziek door corona
https://nos.nl/l/2355531
[..]

Dit zijn uitzonderingen te noemen.

https://www.nytimes.com/2(...)rus-reinfection.html

Mensen die Covid al eens hebben gehad zouden in principe niet vooraan moeten staan bij het krijgen van een vaccinatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 09:44:48 ]
pi_196817064
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 09:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit zijn uitzonderingen te noemen.

https://www.nytimes.com/2(...)rus-reinfection.html

Mensen die Covid al eens hebben gehad zouden in principe niet vooraan moeten staan bij het krijgen van een vaccinatie.
In principe niet nee, maar aangezien de president van de VS geen normale burger is zou het mij logisch lijken om hem toch dat vaccin toe te dienen. Waarom zou je dat risico lopen?
  zaterdag 19 december 2020 @ 10:12:57 #18
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_196817101
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 09:11 schreef Hanca het volgende:

[..]

Of zouden de rechters (aangesteld door Trump), het ministerie van justitie (onder leiding van Republikein en Trumpfan Barr) en al die Republikeinse gouverneurs toch gelijk hebben?
Inderdaad, 4moreyears, je hebt tijd genoeg gehad om met bewijzen te komen, voor je verdere reacties plaatst , kom dan eindelijk een met een relevante bron. Of moeten we wachten tot je haarverf gaat smelten bij het licht van de kerstledverlichting?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_196817177
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 09:11 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik ga daar hier geen discussie over voeren, dat mag niet van de mods.
  zaterdag 19 december 2020 @ 10:21:04 #20
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_196817203
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:18 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

We vragen hier niet om discussies, maar om een bron. Want dat mag WEL van de mods
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 19 december 2020 @ 10:29:59 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196817356
quote:

[..]

Er zijn geen betrouwbare bronnen, alleen alternatieve poep. Mensen die denken dat trump nu nog op een enigszins legale wijze aan de macht kan blijven zijn extreem ver van het padje. De pogingen tot staatsgreep pruttelen nog even door das alles.
pi_196817509
quote:

[..]

Bronloos onzin roepen mag ook niet van de mods. Gewoon hier niet meer zeggen dat er fraude is geweest, voordat je een betrouwbare bron er bij kunt zetten. Wil je wel over onbewezen fraude praten, is daar een heel subforum voor.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196817633
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:41 schreef Hanca het volgende:

[..]

Bronloos onzin roepen mag ook niet van de mods. Gewoon hier niet meer zeggen dat er fraude is geweest, voordat je een betrouwbare bron er bij kunt zetten. Wil je wel over onbewezen fraude praten, is daar een heel subforum voor.
Ik zeg niks, ik noem ze voterfraud-deniers, oftewel ze ontkennen kiesfraude, dat staat verder los van of dat er wel of niet is. voterfraud-accusers voor de andere kant
pi_196817702
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:51 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik zeg niks, ik noem ze voterfraud-deniers, oftewel ze ontkennen kiesfraude, dat staat verder los van of dat er wel of niet is. voterfraud-accusers voor de andere kant
Als jij duidelijk bewijs hebt van fraude, en men gelooft het niet. Dan is het inderdaad prima om ze votefraud-deniers te noemen. Maar in dit geval is daar geen sprake van. We zouden jou eigenlijk een complotgekkie kunnen noemen.

Maar goed, ik zag je vanmorgen al posten in dit topic toen dacht ik al; 'Here we go again'... Want hoeveel bewijs we ook aandragen, hoe vaak we je 'bewijs' ook onderuit halen, het helpt allemaal niet. Je blijft erin geloven.
pi_196817716
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:54 schreef 4moreyears het volgende:

Prachtig filmpje met beelden van hoe populair Trump is.
Dat moment van "fight for Trump" wat je hoort was gaaf, het moest eigenlijk gaan over 2 senatoren die binnenkort gekozen moesten worden maar het publiek had een ander idee :)
Zijn er ook dit soort filmpjes van Biden eigenlijk? ik heb nog weinig enthousiasme meegekregen eigenlijk
Biden heeft verstand en daarom geen massale bijeenkomsten gehouden (alleen als je echt gek bent doe je dat dit jaar). Verder zoekt Amerika geen popster, maar een president. Dan heb je dus geen groupies nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')