Waarom zou je? Ik weet niet of het fout gaat, maar het is niet nodig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:18 schreef Scheepskok het volgende:
Ik heb een Pizzarette gewonnen bij het puzzelen. Handig voor mijn ontbijtservice in de buurt. Maar nu vroeg ik me af, kan ik een stukje bakpapier gebruiken tussen de spatel en de minipizza? Of vliegt de boel dan in de hens?
Nou omdat het pizzaatje misschien gaat vastplakken aan de spatel?quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ik weet niet of het fout gaat, maar het is niet nodig.
Neuh.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:30 schreef AnneX het volgende:
Lastig...lastig... hopelijk gaat het je vader goed af. Gaf het wel wat betrokkenheid zo via het scherm?
Gewoon bloem gebruiken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:24 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Nou omdat het pizzaatje misschien gaat vastplakken aan de spatel?
Wauwquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:35 schreef Scheepskok het volgende:
Ik zal een keer een fotootje maken. Ik maak, niet elke dag, voor bejaarden ontbijtzakjes klaar die ze af kunnen halen voor 3 euro. Dat is net kostendekkend. Blijkbaar is er een behoefte. Wat brood, ham, kaas, kuipje boter, kuipje jam, croissant met kaas en gesneden eitje, een klein chocoladedingetje, jus d'orange en altijd wat hartigs, warm. Soms een worstenbroodje, soms een minihamburger (maak ik zelf) en nu straks soms een minipizzaatje.
Is het op?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
Gelukt! Zonder brandwonden!
[ afbeelding ]
Nah, tuurlijk niet. Genoeg variatie maar wel maar met twee volwassenen + peuter zijn = incalculeren dat je de volgende dag nog minstens avondeten aan restjes hebtquote:
Smullen, wat vond Günther ervan?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn er maar 4. En om de dag. Het is leuk om te doen, want zo heb ik ook een goed ontbijt.quote:
Dat is lekker!quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die wil nu natuurlijk 'idealiter elke dag gourmetten' (letterlijk citaatquote:
Nee, die waren leuk om te bakken om vervolgens niet op te etenquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:11 schreef fietsie het volgende:
De kerstbomen werden ook van een keurmerk "goedgekeurd" voorzien?
Niet over de top doen zegt ze dan...quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, die waren leuk om te bakken om vervolgens niet op te eten
Maakt dat hem een vegetariër....of juist nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, die waren leuk om te bakken om vervolgens niet op te eten
Ganzenvetquote:
Oeh. Dat moet ik ook weer een keer gaan maken. Zo lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:34 schreef fietsie het volgende:
Ik ga maar spaghetti met balletjes maken.
Je oranje brabantia theelichtje / réchaud.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Die restolie is goddelijk. Dus jij. Geen idee hoe het combineert verder met de rest, maar niet van belangquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:49 schreef Vanyel het volgende:
De vrouw vindt dat ik haar pasta carbonara verpest met de restolie van de chipotle portobello's. Ik vind dat ik m verrijk.
Wie heeft er gelijk?
Salomonsoordeel. Carbonara splitsen. Olie over jouw bord.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:49 schreef Vanyel het volgende:
De vrouw vindt dat ik haar pasta carbonara verpest met de restolie van de chipotle portobello's. Ik vind dat ik m verrijk.
Wie heeft er gelijk?
Wat wordt het?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maak stamppot, een nieuwe, nooit gemaakt. Ben benieuwd
Het zelfde als het hele gebouw daar dus. Oud compleet uit de tijd en donker.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh.
Camerahoek matig. Geluid slecht. Tv waarop beelden van mijn oom werden vertoond tijdens de muziek niet echt goed zichtbaar. Maar was met mam en we hebben toch wel gezellig gepraat over mijn oom en naar de familie gekeken.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:30 schreef z80 het volgende:
Het zelfde als het hele gebouw daar dus. Oud compleet uit de tijd en donker.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:17 schreef minilot het volgende:
Die gearomatiseerde olie, en het overschot daarvan, is de voornaamste reden voor mij om het nog eens te willen maken
Dat sowieso. Ik peins er niet over zoiets in de pan te mikken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Salomonsoordeel. Carbonara splitsen. Olie over jouw bord.
Hmm. In tegenstelling tot het origineel pakt dit winwin uit.
Italiaanse. Broccoli, gerookte kipfilet, zongedroogde tomaat basilicum en italiaanse kruiden, t ruikt wel lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:29 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat wordt het?
Ik zit The Surgeon's Cut op Netflix te kijken, deze aflevering gaat over foetale geneeskunde. Indrukwekkend wel.
Aflevering 2 is nog indrukwekkender. Neurochirurg, maar zijn afkomst ook. Mooiquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:29 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat wordt het?
Ik zit The Surgeon's Cut op Netflix te kijken, deze aflevering gaat over foetale geneeskunde. Indrukwekkend wel.
Oh dat klinkt goed. Broccoli stamp met kip heb ik vaker op, zal 't ook eens maken met Italiaanse flairquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Italiaanse. Broccoli, gerookte kipfilet, zongedroogde tomaat basilicum en italiaanse kruiden, t ruikt wel lekker
papier verbrand pas boven de 400 nog wat graden, hoe heet wordt jouw pizzarette van binnen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:18 schreef Scheepskok het volgende:
Ik heb een Pizzarette gewonnen bij het puzzelen. Handig voor mijn ontbijtservice in de buurt. Maar nu vroeg ik me af, kan ik een stukje bakpapier gebruiken tussen de spatel en de minipizza? Of vliegt de boel dan in de hens?
nooo, wat gebeurde er?quote:
Noes!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Noes!![]()
![]()
En brrr, kouwe wind buiten. Handen gauw weer in zak
Fenomeen van Raynaud is dat, is niks ergsquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben net weer binnen. Ging even een kerstkaartje bezorgen bij een vriendin op 20 minuten fietsen -- dat werd een halfuur bergop wind tegen, en daarna heb ik een uur gedaan over de terugweg want ik was een kléin beetje de weg kwijt nadat ik random een straat ingeslagen was met leuke lichtjes![]()
Eenmaal in beweging gaat het wel. Tegen de tijd dat ik bovenaan die heuvel was, waren m'n vingers weer tot leven gekomen.
Ik heb de laatste tijd dat één van m'n vingers wit wordt van de kou en de andere blijven gewoon. Heel raar.
Je verwacht het niet hequote:Op vrijdag 18 december 2020 20:57 schreef fietsie het volgende:
“Kinderen op de basisschool krijgen geen Covid”.
Mn neefjes : Covid.
Dat zei niemandquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:57 schreef fietsie het volgende:
“Kinderen op de basisschool krijgen geen Covid”.
Mn neefjes : Covid.
Stoofperen of stoofappels in klaarmakenquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:56 schreef sigme het volgende:
Iemand een idee wat ik kan met een lading oude sangria? Puddinkjes van maken?
Sangria? Zeker weten? Sangria is licht bitter!quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Stoofperen of stoofappels in klaarmaken
In totaal waren er 4 mensen niet op de uitvaart omdat ze zelf covid hadden. En terwijl ik nog bij mijn moeder was belde een nichtje van haar dat haar schoondochter met covid in het ziekenhuis lag, haar zoon covid had en nog 2 mensen die mam ook kende covid hadden. Dus al 8 deze week die mijn moeder kennenquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je verwacht het niet he![]()
Wat dat betreft biedt de lockdown wat perspectief: hopelijk minder grootouders besmet doordat ze gezellig met kerst bij de kleinkinderen kruipen.
Afgelopen week in een straal van 2.5 km ruim 400 besmettingen volgens de site die iemand hier tipte.
Berichten in mijn omgeving de afgelopen week: stuk of 10. Waarvan er twee flink ziek zijn, wel thuis.
En morgenvroeg mag ik werken voor collega die zich moet laten testen.
Je zeg, en ook echt allemaal (goed) ziek dus, niet alleen maar besmet?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In totaal waren er 4 mensen niet op de uitvaart omdat ze zelf covid hadden. En terwijl ik nog bij mijn moeder was belde een nichtje van haar dat haar schoondochter met covid in het ziekenhuis lag, haar zoon covid had en nog 2 mensen die mam ook kende covid hadden. Dus al 8 deze week die mijn moeder kennen
Suiker erbij mikken? Is lekker toch juist, dat bittere. Vind ik iigquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Sangria? Zeker weten? Sangria is licht bitter!
Soort mango IPAquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Suiker erbij mikken? Is lekker toch juist, dat bittere. Vind ik iig
Jeetje, dat is wel heel veel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In totaal waren er 4 mensen niet op de uitvaart omdat ze zelf covid hadden. En terwijl ik nog bij mijn moeder was belde een nichtje van haar dat haar schoondochter met covid in het ziekenhuis lag, haar zoon covid had en nog 2 mensen die mam ook kende covid hadden. Dus al 8 deze week die mijn moeder kennen
Ik ken gelukkig nog niemand die overleden is. Wel mensen die langdurig ziek zijn en/of in het ziekenhuis hebben gelegen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jeetje, dat is wel heel veel.
Ik ken er 3 waarvan 1 overleden is.
Nee geen IPAquote:
Dst heeft mn moeder idd pok.. niks ernstigs, alleen wellicht lastig als je ( tele ) in de winter wil survivallen..quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Fenomeen van Raynaud is dat, is niks ergs
De term survivallen is dat wel nog iets accuraterquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dst heeft mn moeder idd pok.. niks ernstigs, alleen wellicht lastig als je ( tele ) in de winter wil survivallen..
Mijn vader heeft het ook, ook echt in al z'n vingers inmiddels. Ik heb het alleen nog maar in mijn rechter wijsvingerquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dst heeft mn moeder idd pok.. niks ernstigs, alleen wellicht lastig als je ( tele ) in de winter wil survivallen..
Hier ook nog niemand die overleden is.. of nouja, de opa van mn nichtje.. maar die was sowiso wel klaar en daar gaf de corona het lang verwachtte zetje.. wsl was de man anders 2 maanden later ook wel gegaan..quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig nog niemand die overleden is. Wel mensen die langdurig ziek zijn en/of in het ziekenhuis hebben gelegen.
Ja, ik vind het ook enorm fascinerend hoe de één stomverbaasd is positief te testen, de ander een beetje snottert, een ander doodziek is en eventueel in een ziekenhuis moet worden opgenomen en weer een ander gaat er aan dood. Statistisch is de kans heel ziek te worden of dood te gaan wel hoger als je oud bent, maar als je jong bent is er toch ook geen 100% garantie dat dat niet gebeurt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:21 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook nog niemand die overleden is.. of nouja, de opa van mn nichtje.. maar die was sowiso wel klaar en daar gaf de corona het lang verwachtte zetje.. wsl was de man anders 2 maanden later ook wel gegaan..
Nu de eerste directe vriendin goed ziek van de covid, en een collega.. verder wel mensen die positief waren, maar niks gemerkt hebben.. zo intressant hoe mensen er zo verschillend op reageren..
gelukkig hebben we de foto nogquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:53 schreef Isabeau het volgende:
Hey, golfer, van harte gefeliciteerdDat je maar een gedenkwaardige verjaardag mag hebben vandaag.
[ afbeelding ]
(nou ja, dit jaar helaas met iets minder mensen...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kwam ik om 15u toe aan ontbijt, en kreeg ik van m'n moeder en beste vriendinnetje op m'n kop dat ik zorgen voor mezelf wat meer prioriteit moet geven, waar ze uiteraard gelijk in hebben.
En nu lig ik wakker want knetter koppijn, net twee paracetamolletjes geslikt, hopelijk helpt dat.
@Isabeau hoe is het nu met je neef?
En heftig dat ze de niet-noodzakelijke reguliere zorg helemaal afschalen nu.. ik hoop dat het effect van de strenge lockdown snel zichtbaar wordt én echt substantiële daling meebrengt in ziekenhuis opnames..
Ik heb nog meer gelezen, maar niet onthouden..
[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 19-12-2020 04:45:48 ]
Waarom kan dat niet? Anders bestel je hunebedjes, kleine kroketten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil vandaag kroketten bestellen voor oud en nieuw maar dat is niet te doen. Hoe kies je uit die lijst?
Kan toch moeilijk 10 smaken doen
We hebben hier de hele week uit de vriezer gegeten om ruimte te maken voor kerstinkopenquote:
Ook poliklinisch?quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:21 schreef Isabeau het volgende:
We stoppen hier in het zkh lees ik net met alle niet noodzakelijke reguliere zorg per as maandag
Ja hoor, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:34 schreef derLudolf het volgende:
Toen kocht ik donderdag een konijn en die is echt groot, hij niet overdwars in de la en toen stak er nog een stuk poot uit.
Toen ik een keer eerder konijn kocht was deze niet bevroren en knipten ze hem in drie stukken met een schaar. Kan ik, als ie ontdooit is gewoon met een scherp mes tussen de rugwervels doorsnijden eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zijn de tandjes gepoetst, de kachel uitgebrand & afgesloten, ik ga wandelen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Naiwelijks, dus er moet al een en ander gebeuren voor een bestelling. Maar eens beginnen met de croissants.quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:37 schreef derLudolf het volgende:
Maar ik ga er vanuit dat je wel enigszins ruimte hebt in de vriezer @:Vanyel , anders zou je sowieso niet kunnen bestellenZag dat ie hunebed boxen heeft met verschillende soorten in een pakket.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. We doen een kopie van vorig weekend: bollen planten, aardappels oogsten, stempels plaatsen. Plus wat kleine klusjes tussendoor. Vanavond friet met snacks.
Er zit sinds ik haar gisteren 30 seconde uit het oog verloor in de tuin een zandkorst op. Die laat ik maar mooi zitten. Het zit dicht, ze lijkt er geen pijn/jeuk/ontsteking aan te hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:54 schreef Holyme het volgende:
Morgen! Gefeliciteerd golfer!
Hier zo maar eens uit bed rollen. Eens kijken welk nieuw smaakje Pukka het vandaag gaat wordenDenk ff lopen, en verder weinig, misschien wat trommelen of waterverven.
Lonaa hoe is het met duimpje vandaag?
Geen idee, ik heb nog nooit door bot gesneden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom zou dat niet kunnen?
Gewoon wat harder zagen. Door ruggenwervels heen is het helemaal makkelijk, dan snij je tussen de wervels door.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit door bot gesneden.
Tussen de wervels gaat best redelijk makkelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit door bot gesneden.
Hai!quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maf he? Ik snap echt hun geheim niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu laatste boodschapjes doen, dan inpakken en vanavond de poesjes weer knuffelen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:11 schreef Barreltje het volgende:
Nieuwe bank uitgepakt en in elkaar gezet
Goede bank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu laatste boodschapjes doen, dan inpakken en vanavond de poesjes weer knuffelen
Sterkheidsbaas van alles.
Ja, ze zijn net aangekomen! Met Gunther originalquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Hai!Haakjes veilig aangekomen of wederom verzakende post?
Succes met de stempels! Meer schuurfoto's welkom
Ik moet er nog en beetje aan wennen, want enorm.. eerst stond er een slaapbankje..quote:
Oh dat is ook nog wel een verschil ja. Dat is altijd even wennen maar gaat wel snel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik moet er nog en beetje aan wennen, want enorm.. eerst stond er een slaapbankje..
Ik.wilde ook echt een goedebank want daar zit ik toch het meest op hier.. en uiteineijk is het toch voor 3-5 jaar, niet even 3 maanden ofzo..
Ik ben er wel superblij mee
Die croissants zijn ook de enige reden waarom ik nieuwe bestellingen plaats.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Die croissants zouden echt de enige reden zijn om bij Crisp te bestellen, iedereen is zo lyrisch.
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu laatste boodschapjes doen, dan inpakken en vanavond de poesjes weer knuffelenik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Jurkje stom? Mag je indien stom best zeggen hoor, het hangt op randje oma-jurkje vond ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Hai!Haakjes veilig aangekomen of wederom verzakende post?
Succes met de stempels! Meer schuurfoto's welkom
Gave kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu laatste boodschapjes doen, dan inpakken en vanavond de poesjes weer knuffelen
Hier zitten die kleffe Danerolles croissants in de oven, ik hou er van![]()
Jurkje fantastisch en wat een heerlijke stof!quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Jurkje stom? Mag je indien stom best zeggen hoor, het hangt op randje oma-jurkje vond ik.
Mag je die niet toch lenen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:35 schreef gcjoel het volgende:
Die croissants van crisp zijn inderdaad echt heel lekker.![]()
Omg vriend die mee zou kamperen heeft afgezegd. Maar hij had de soort van grillplaat waarop we konden gourmetten. Dus paniek!!!
Wanneer je hier langskomt kan je mijn bakplaat (90 cm geloof ik) meenemen, weet niet op er pannetjes op kunnen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:35 schreef gcjoel het volgende:
Die croissants van crisp zijn inderdaad echt heel lekker.![]()
Omg vriend die mee zou kamperen heeft afgezegd. Maar hij had de soort van grillplaat waarop we konden gourmetten. Dus paniek!!!
Die groene kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu laatste boodschapjes doen, dan inpakken en vanavond de poesjes weer knuffelenTof zeg!
Let me see you stripped down to the bone
Shitquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:21 schreef Isabeau het volgende:
We stoppen hier in het zkh lees ik net met alle niet noodzakelijke reguliere zorg per as maandag
Pfffrt! Sterkte alvast!quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Shit
Ik ga maandag weer werken na een week vrij... benieuwd hoe het er uitziet daar
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Shit
Ik ga maandag weer werken na een week vrij... benieuwd hoe het er uitziet daar
Campingstroom kan het meeste niet aan. Die van hem werkte op brandstof. Wel liefquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer je hier langskomt kan je mijn bakplaat (90 cm geloof ik) meenemen, weet niet op er pannetjes op kunnen.
Yupquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:07 schreef minilot het volgende:
Pfffrt! Sterkte alvast!Wel pietsie tot rust gekomen in je vrije week?
Het is nu ook kerstvakantie dus zullen sowieso meer mensen vrij zijn. Helpt ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]hoorde dat hier ook al eea gesloten is. Gaat een lange ellendige winter worden denk ik. Vooral voor de mensen in de zorg.
Hoop zo dat deze lockdown een beetje verlichting brengt, wanneer ik naar de doorgaande weg kijk lijkt het richting stad wel rustiger vergeleken met de afgelopen dagen dat mensen naar werk gingen
Oh! Zo'n pan staat hier onder de kerstboom, die van de AH actie. Ik had nog geen goeie, deze lijkt me prima. Maar pizza daarin? Brood kan wel voor zover ik weet, benieuwd naar pizza! Have funquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Campingstroom kan het meeste niet aan. Die van hem werkte op brandstof. Wel lief![]()
Maar vriendje komt er nu mee dat onze stoofpan ook in vuur kan enzo. Een dutch oven blijkbaar. Dus gaan we pizza maken enzo.
Ahh, al vaker gezien, die ógenquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:07 schreef minilot het volgende:
Güntherspam in OUD
OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 260
Ja het is natuurlijk een soort oven als je hem goed gebruikt. Alleen kleine pizzaatjes ter grote van de bodem van de pan. Dus wel even geduld voor je genoeg hebtquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh! Zo'n pan staat hier onder de kerstboom, die van de AH actie. Ik had nog geen goeie, deze lijkt me prima. Maar pizza daarin? Brood kan wel voor zover ik weet, benieuwd naar pizza! Have fun
Dan zijn ze zeker tevreden met jequote:Op zaterdag 19 december 2020 12:35 schreef Myraela het volgende:
Wtf, ik had al een cadeaukaart voor kerst gekregen van de directie. Krijg ik er net nog eentje in de post maar dan vanuit het hele bedrijf. Jeetje, dat is wel wat dubbel. Niet dat ik daarover klaag, kan ik nog wat uitzoeken.
Ah zo! D'oh.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk een soort oven als je hem goed gebruikt. Alleen kleine pizzaatjes ter grote van de bodem van de pan. Dus wel even geduld voor je genoeg hebt
Ha, tofquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:35 schreef Myraela het volgende:
Wtf, ik had al een cadeaukaart voor kerst gekregen van de directie. Krijg ik er net nog eentje in de post maar dan vanuit het hele bedrijf. Jeetje, dat is wel wat dubbel. Niet dat ik daarover klaag, kan ik nog wat uitzoeken.
Nog nooit gedaan met die pizza hoor. Dus wie weet is het niks. Haha.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:38 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ah zo! D'oh.![]()
Jezus, die bloemkool is echt superlekker zo. Zou het kwaad kunnen als je een hele bloemkool naar binnen schuift?
The advantages of being singlequote:Op zaterdag 19 december 2020 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan met die pizza hoor. Dus wie weet is het niks. Haha.
In denk dat je er hoogstens beetje winderig van wordt een hele bloemkool
Ook niet single gewoon lekker scheten laten tochquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
The advantages of being single*neemt nog een hap
Denk iedereen gewoon hoor.quote:
Zo'n tinteling, dus dan kun je zelf een cadeaukaart uitzoeken.quote:
Oh zeker, maar wanneer ik iemand tegenkom, dan begint dat toch in eerste instantie met het idee dat ik altijd naar bloemetjes ruik en ladylike benquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook niet single gewoon lekker scheten laten toch![]()
Hoogstens moet je dan de bloemkool delen
Ja wat een opluchting als je die periode eenmaal voorbij bentquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:46 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh zeker, maar wanneer ik iemand tegenkom, dan begint dat toch in eerste instantie met het idee dat ik altijd naar bloemetjes ruik en ladylike ben![]()
Meteen ingewisseld voor een bol.com bonquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk iedereen gewoon hoor.
[..]
Zo'n tinteling, dus dan kun je zelf een cadeaukaart uitzoeken.
Ik kies er meteen spullen voor uit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
Meteen ingewisseld voor een bol.com bon. Daar bestel ik toch het meest.
Ach.quote:
Awwquote:
Oora!quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb de Dora wel meegenomen naar Dex. Ging goed, zandkorst zit er nog op.![]()
Snapshotje onderweg:
[ afbeelding ]
Ik hoef denk ik niet te zeggen welke van de 2 honden Ora is, of wel?
Oraquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb de Dora wel meegenomen naar Dex. Ging goed, zandkorst zit er nog op.![]()
Snapshotje onderweg:
[ afbeelding ]
Ik hoef denk ik niet te zeggen welke van de 2 honden Ora is, of wel?
quote:
Overheid is wel erg breed, ik zie het verband met een kerstattentie voor mij niet echt. Maar ok.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:13 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela allereerst: het is je van harte gegund! En het zal uit een ander potje komen.
Alleen jammer dat de overheid niks goed regelt voor de Slachtoffers van de toeslagen en voor de mensen in Groningen.
Fijn dat je toch die optie hebt kunnen gebruiken. Scheelt een hoop tijd als je even samen door kan zonder steeds bezig te zijn met de kinderenquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, de kinderen zijn naar mijn ouders, het grote inpakken kan nu echt beginnen. Doel is vandaag alles ingepakt te hebben, en dan morgen de techniek zaken, lampen, etc. etc.
Kijken hoever we komen...
Ik ook niet. Het komt gewoon uit een CAO. Maar blijkbaar hebben we er geen recht op omdat er veel misstanden zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overheid is wel erg breed, ik zie het verband met een kerstattentie voor mij niet echt. Maar ok.
Oh ja! Daar had ik op willen reageren, sorry.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:17 schreef AnneX het volgende:
En @:Lonaa ...ergens hiervoor heb ik je gevraagd of je de mevrouw van de hond nog gaat aanspreken op het gedrag? en Dora’s artsenbezoekje!
Misschien ons salaris gewoon inleveren tot er wereldvrede en geen honger in Afrika meer is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook niet. Het komt gewoon uit een CAO. Maar blijkbaar hebben we er geen recht op omdat er veel misstanden zijn.
Fijn om te weten dat je gewaardeerd wordt
Dan ook corona en AIDS uitroeien, graag.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien ons salaris gewoon inleveren tot er wereldvrede en geen honger in Afrika meer is.
Dan kan ik wel meteen aansluiten bij de voedselbank.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dan ook corona en AIDS uitroeien, graag.
En kindermisbruik.
en....
en..
en...
Fijn dat ze daar naartoe konden, dat geeft jullie flink wat ruimte. Heel veel succes, hopelijk gaat het allemaal snelquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, de kinderen zijn naar mijn ouders, het grote inpakken kan nu echt beginnen. Doel is vandaag alles ingepakt te hebben, en dan morgen de techniek zaken, lampen, etc. etc.
Kijken hoever we komen...
Ach. Je kan altijd nog een moestuin beginnenquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan kan ik wel meteen aansluiten bij de voedselbank.
en die kippen opeten...quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach. Je kan altijd nog een moestuin beginnen
😂quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien ons salaris gewoon inleveren tot er wereldvrede en geen honger in Afrika meer is.
Ja. Die ik nooit zou hebben besteld als jullie niet allemaal zo raar lyrisch waren geweest.quote:
Ik ben ook zeer gecharmeerd van de paddenstoelen. Nog nooit zulke lekkere oesterzwammen bij een supermarkt gevonden bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die croissants zijn ook de enige reden waarom ik nieuwe bestellingen plaats.Voor de rest vind ik best een hoop tegenvallen voor het geld.
Ons privé slachthuis is even tijdelijk gesloten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en die kippen opeten...
Goed, pauze voorbij en nu weer pakken...
Ja, die waren erg goddelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja. Die ik nooit zou hebben besteld als jullie niet allemaal zo raar lyrisch waren geweest.
Deze zijn gewoon net zo lekker als die van vroegah bij de spar op de Uithof.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:13 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela allereerst: het is je van harte gegund! En het zal uit een ander potje komen.
Alleen jammer dat de overheid niks goed regelt voor de Slachtoffers van de toeslagen en voor de mensen in Groningen.
Wowquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂
Het betreft mijn persoonlijke ergernis dat er geld is voor ambtenaren/werknemers, blijkbaar vastgelegd in cao, aldus Anthraxx. Dus een ander potje. En ik zeg ook: het is gegund ook.
En tegelijkertijd worden burgers zo ongelooflijk in de steek gelaten van 2 grote affaires als aardbevingsschade en kindertoeslagenaffaire.
En wat te denken van alle dooie varkens in diezelfde supermarkt. Die hebben daar ook niet om gevraagd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik twijfel enorm of ik nog wel zeep moet kopen bij de supermakrt.
Er liggen immers ook repen chocolade in de schappen die niet gegarandeerd slaafvrij zijn.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En wat te denken van alle dooie varkens in diezelfde supermarkt. Die hebben daar ook niet om gevraagd.
Bospaddestoel klinkt als minstequote:Op zaterdag 19 december 2020 14:18 schreef Vanyel het volgende:
On a serious note.
Bospaddenstoel
Gerookte paling
Gordel van smaragd
Makreel
Rendang
Garnaal
Gekonfijte eend
Zijn daar kroketten bij die echt niet de moeite van het eten waard zijn?
Ik vind de rendang niet de beste. Maar alles wat ik van kk gehad heb was zeeeeeer de moeite van het eten waard. In m'n nieuwe batch heb ik weet heel spannende kandidaten, waaronder een met bloedworstquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:18 schreef Vanyel het volgende:
On a serious note.
Bospaddenstoel
Gerookte paling
Gordel van smaragd
Makreel
Rendang
Garnaal
Gekonfijte eend
Zijn daar kroketten bij die echt niet de moeite van het eten waard zijn?
Oh fijn dat je 'm leuk vindt! Ik vond het ook een aangenaam stofje, soort superzachte tweed. Ik koop dingen tegenwoordig op stofsoort. Zijde, cashmere, linnen, angora, dat zijn zo mijn criteria. Bij mij kon het ding niet goed om m'n ribbenkast, daar helpt geen discipline tegen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Jurkje fantastisch en wat een heerlijke stof!Dank dank dank! Net geprobeerd!
Günther zeer in nopjes met meegeleverde molen
Het vergt wel in januari de afname van drie decemberkilos voordat ik ermee op de foto ga, dus die hou je tegoed
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:28 schreef Holyme het volgende:
Die kroketten klinken goed, al vraag ik me ook af watt die gordel is.
quote:Kipfilet gemarineerd als sateh op Javaanse wijze. Ketjap, verse gember en knoflook. Een mooie sambal. Een beetje sereh. De bouillon op smaak gemaakt met room en ketjap. Een echte Javaanse smaak. Zacht zoetig in het begin met daarna een licht pikantje achter in de keel.
https://krokettenkunst.nl/gordel-van-smaragd-kroket/
Hoquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Bospaddestoel klinkt als minste
Wat is gordel van smaragd?
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ho
Bospaddenstoel is fantastisch![]()
Gordel van smaragd was niet zo mijn ding. Paling ligt nog op me te wachten. Evenals garnaal.
Sommige mensen hebben het, anderen nietquote:
Waarom dan zo lang wachten met testen en waarom niet gewoon álles digitaal qua overleggenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bij mijn zorgbaan zijn we een dansje ontsprongen.
Dinsdag overleg wat last minute toch maar van kantoor naar digitaal gezet werd![]()
Gisteren heeft een collega zich laten testen (woensdag al lichte klachten), ik heb vanochtend voor haar gewerkt in afwachting van de uitslag... positief.
Hadden we bijna ons hele team quarantaine moeten gooien
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het, anderen niet
Het lijkt wel alsof er mensen werken hequote:Op zaterdag 19 december 2020 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom dan zo lang wachten met testen en waarom niet gewoon álles digitaal qua overleggen
Echt hoor, direct in de zorg werken en dit inmiddels niet in orde hebben als organisatie, vind dat toch heel apart en idioot gewoon
Nooit teveel molens!quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh fijn dat je 'm leuk vindt! Ik vond het ook een aangenaam stofje, soort superzachte tweed. Ik koop dingen tegenwoordig op stofsoort. Zijde, cashmere, linnen, angora, dat zijn zo mijn criteria. Bij mij kon het ding niet goed om m'n ribbenkast, daar helpt geen discipline tegen.
En ik dacht dat jullie wel een extra molen zouden kunnen gebruiken.
Mensen zoals jij moeten er ook zijnquote:
Javaanse satehquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Bospaddestoel klinkt als minste
Wat is gordel van smaragd?
Dat vind ik júist de organisatie te wijtenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er mensen werken he
Dit is de organisatie niet aan te rekenen. Wel analoge collega’s die live overleggen écht veel fijner blijven vinden. De systemen zijn beschikbaar, de boodschap vanuit de organisatie is al tijden helder.
En een collega die zo weinig klachten had (en ‘wij’ zeuren niet) dat ze te lang wachtte met testen.
True, true. Wat is er op tegen om gewoon alles te bestellen? Kroketfeest galorequote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Javaanse sateh
En ik haaat bloedworst. Was verbaasd dat de vrouw daar niet op aansloeg.
Gezien de omschrijving ga ik er vanuit dat het niet gewoon een satekroket is. Maar da's met al die krekette
True, that. Men vertrouwt daarin wellicht nog teveel op het gezonde verstand van de medewerkers en wil niet micro managen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vind ik júist de organisatie te wijten
Leiderschap, juist in dit soort zaken
Individuele werknemers zouden nu niet zelf die keuzevrijheid moeten hebben als dat de bedrijfsvoering en bij jullie ook gewoon de primaire zorg zo kan schaden. Met mogelijk nogal desastreuze gevolgen
Blijkbaar is de boodschap of noodzaak nog niet helder genoeg, denk ik dan
Ik was al dat vreselijk fiene spul eigenlijk gewoon nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Nooit teveel molens!
Nog wastips voor deze? Ik heb voornamelijk versleten katoen in mijn collectie
Living on the kroket edgequote:Op zaterdag 19 december 2020 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb deze allemaal besteld.
Wordt nog spannend of we genoeg vriezer kunnen leegeten voor ze komen.
Ik zou zo'n bestuurder bij zijn oren willen pakken en pand door willen slepen om eens taken goed uit te voeren. Maar anderhalve meterquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
True, that. Men vertrouwt daarin wellicht nog teveel op het gezonde verstand van de medewerkers en wil niet micro managen.
Wat tofquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
We zijn even naar Zuidland gereden en vonden daar een boom met 11 ransuilen erinGelukkig had ik mijn camera bij me
Echt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Sporten met hindernissen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Niet per se. Het is vooral VET COOL GAAF als ik op de grond ga liggen. Vinden ze allemaal trouwens, Ziva wilde ook wel helpen en het gewicht zijn bij de glute bridge hold:quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:23 schreef fietsie het volgende:
Jouw kleedje levert meer aandacht op?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik moet steeds aan mijn kinderen denken, Lonaa, als ik jouw verhalen over je dieren lees. Die zouden echt opdezelfde manier denken. Sportkleed op de grond 'oh, tof, daar moet ik zijn, feest!'. Volwassene op de grond 'oh, tof. Daar moet ik bovenop, *insert knie in gezicht of kruis'.
Dit is niet eens 'een matje', dit is gewoon een dikke plaat rubber die F nog op het werk had staan om een klein beetje te dempen als ik 16 kg neerzet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:31 schreef Candaasje het volgende:
Die matjes zijn hier ook altijd woest aantrekkelijk. Of althans, Mara vond het altijd gezellig om mee te yoga-en met vriend. Nox en Cas zijn vaker liever lui dan moe. (Nox deed vanmorgen wel een paar energieke vreugdesprongetjes
ze begint steeds meer aan ons te wennen)
De lampjes zitten in de boom. Nu de ballen nog.
Thanks! Nog steeds blij mee ook.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:34 schreef Candaasje het volgende:
Je hebt trouwens toffe stoelen!![]()
(De poezel is ook leuk)
Ja hallo, die had verwacht dat ze net zo beroemd zou worden als Benji, de hond van Adriane van Yoga with...quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:33 schreef Lonaa het volgende:
Dora stond overigens wel de volle 18 minuten verontwaardigd voor de openslaande deuren naar me te kijken toen ik buiten was.
Jawel, maar ik had het vooral over liggen op de grond....quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:30 schreef Vanyel het volgende:
Zit je dan wel genoeg op de grond met ze Jagar?
De lockdown duurt nog 5 weken en ik heb schema voor 4x per week dus momenten zat nog waarbij ze zich er tegenaan kan bemoeien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hallo, die had verwacht dat ze net zo beroemd zou worden als Benji, de hond van Adriane van Yoga with...
Dora zag zo'n eigen kanaal ook wel zitten, boor jij dat even door dr neus
Ja, liggen is echt vele male gaver en boeiender dan zitten. True story.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had het vooral over liggen op de grond....
Gewoonlijk, gelukkig niet altijd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:45 schreef sigme het volgende:
Het grote verschil tussen huisdieren en kinderen is dat kinderen gewoonlijk wel voorbij de geestelijke leeftijd van een kleuter komen. Dat heeft voor- en nadelen.
qft.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:45 schreef sigme het volgende:
Het grote verschil tussen huisdieren en kinderen is dat kinderen gewoonlijk wel voorbij de geestelijke leeftijd van een kleuter komen. Dat heeft voor- en nadelen.
Mannen niet of zelden wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gewoonlijk, gelukkig niet altijd.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mannen niet of zelden wilde je zeggen?
Veels te mooi weer om binnen te gaan zwoegen. Dus:quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:02 schreef sigme het volgende:
Vandaag dringend huis goed stofzuigen en dweilen; en dan ook nog afwassen, wassen en wc poetsen.
Er staat nog een aanhanger vol groenafval dat mijn zusje hier heeft gebracht vanuit haar stadstuin (en vooral uit de tuin van haar onlangs overleden buurman, dat huis moet weer netjes -inclusief nette tuin- worden opgeleverd aan woningsbouw dus de buurt helpt). Maar die aanhanger moet dus nog leeg.
Kachel moet ook nog schoon, en aanmaakhoutjes hakken. En eigenlijk wil ik ook nog een half uur hardlopen (binnen, op de band) óf een half uur krachtsporten (thuis, binnen).
De meeste daarvan blijven kleuters: er groeit geen haar op en geen idee wat te doen met hun plassertje behalve plasjes.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig dan wel een goed exemplaar gevonden geloof ikquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:52 schreef sigme het volgende:
[..]
De meeste daarvan blijven kleuters: er groeit geen haar op en geen idee wat te doen met hun plassertje behalve plasjes.
De wat?quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:56 schreef fietsie het volgende:
Ik zal de gourmetmeter ondertussen eens aanslingeren
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zie WAquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De wat?
Ik heb de hele dag geslapenVoor de verandering. En ik zag dat Sinterklaas aan corona is overleden. Dat is ook geen mooi nieuws zeg.
Meterlang gourmet plaatquote:
Is de kwelling in ieder geval snel voorbij.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:39 schreef gcjoel het volgende:
Hoppa lekker de hele berg mini vleesjes tegelijk erop
De stok waarop de kippen de nacht doorbrengen ingesmeerd met diatomeeënaarde. Ook wel bekend als kiezelgoer, bergmeel of infusoriënaarde.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:15 schreef sigme het volgende:
Tandenpoetsen, dat moest ik ook nog. En dan denk ik er steeds aan dat ik nog een klacht naar de tandpastafabriek wil sturen. En daarna vergeet ik dat steeds weer, dus ik sta al een week me te ergeren als ik poets. Zojuist al tandenpoetsend m'n klacht getypt en verzonden.Niet direct bij de DM in Duitsland tandpasta gekocht? Dat is echt veel goedkoper dan in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zijn de tandjes gepoetst, de kachel uitgebrand & afgesloten, ik ga wandelenGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Een SX70 natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb uren gezocht naar welke polaroid camera we nu echt gaan bestellen van de cadeaukaart. Totdat m'n vriend zegt 'laten we toch nog even wachten'. Wat dat betreft lijken wij echt niet op elkaar.
Is DM nog voordeliger als de supermarkt? Ik vind ¤0,73 voor Colgate al een goede prijs.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet direct bij de DM in Duitsland tandpasta gekocht? Dat is echt veel goedkoper dan in Nederland.
Gegrillde ossenstaart. Nom.quote:
Staart?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gegrillde ossenstaart. Nom.
Klinkt voor jou niet als de moeitequote:Op zaterdag 19 december 2020 17:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is DM nog voordeliger als de supermarkt? Ik vind ¤0,73 voor Colgate al een goede prijs.
Ik heb eigen merk van de DM 45 cent voor een grote tube.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is DM nog voordeliger als de supermarkt? Ik vind ¤0,73 voor Colgate al een goede prijs.
Het allerbelangrijkste is ook het poetsen zelf. Niet het spul waar je dat mee doet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:23 schreef z80 het volgende:
Ik heb eigen merk van de DM 45 cent voor een grote tube.
Meter gourmet en welk vlees is nu een meterquote:
3.95 voor een tube.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt voor jou niet als de moeite
Parodontax is ietsjes duurder.
Goeie waarschuwing wel, ik ga dus de Original versie daarvan niet meer kopen. Extra Fresh is hopelijk niet 'verbeterd'
Staart is niet goor. Wel taai. Of sudderen of soep van koken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meter gourmet en welk vlees is nu een meter![]()
Toen kwam staart.
Lijkt me allerjezus goor en taai.
Ik bedoelde meer goor als in taai.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Staart is niet goor. Wel taai. Of sudderen of soep van koken.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:29 schreef Lonaa het volgende:
Kan niet meer bij Crisp bestellen voor kerstDat wordt matige croissants eten.
quote:
quote:
quote:
Goed.quote:
Een ossenhaas kan wel heel lang zijn en is er lekker opquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meter gourmet en welk vlees is nu een meter![]()
Toen kwam staart.
Lijkt me allerjezus goor en taai.
Ik woon bij het Westland dus is de moeite niet echt erop te letten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef z80 het volgende:
[..]
3.95 voor een tube.
https://www.dm.de/search?(...)a&searchType=product
Colgate de goedkoopste 70 cent
https://www.dm.de/search?(...)a&searchType=product
Onnavolgbare wijze van denken en verbanden leggen laat je zien iigquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed.
Nadat ik heb uitgelegd hoe en waarom, willen jullie vast wel even uitleggen wat er te lachen valt!? Blijkbaar ben ik ‘af’.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Ik krijg opeens gourmetreclames in dit topic
Makro is weer dicht voor consumenten, toch?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
Ipv lamsnek bij de Makro, bij de plaatselijke boerderij runderworst, gehakt, steaks en steak tartare gekocht![]()
Laat die pre-kerst maar komen
OK. Ik begrijp dat dit het verkeerde topic is voor mijn verontwaardiging.😂quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Onnavolgbare wijze van denken en verbanden leggen laat je zien iig
Extra Fresh ís de "verbeterde" versie, waarvan de original dus de escape was.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt voor jou niet als de moeite
Parodontax is ietsjes duurder.
Goeie waarschuwing wel, ik ga dus de Original versie daarvan niet meer kopen. Extra Fresh is hopelijk niet 'verbeterd'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Kloptquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Makro is weer dicht voor consumenten, toch?
Nou, bij paradontax versus de rest waag ik dat te betwijfelen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is ook het poetsen zelf. Niet het spul waar je dat mee doet.
Waarom niet?quote:
Als je nou eens je posts leest en je indenkt dat jij zelf Myraela bent. Hoe komt het dan over?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK. Ik begrijp dat dit het verkeerde topic is voor mijn verontwaardiging.😂
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Extra Fresh ís de "verbeterde" versie, waarvan de original dus de escape was.Ik snap serieus geen zak van die soorten. Ik hou van Parodontax, maar wil gewoon de oldskool versie, niet al die nieuwe versies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sta elke keer weer te zoeken als ik het koop
Ik word te oud voor al die shitOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou....op dit moment zijn ze vrij vervelend dus vraag het morgen nog een keertjequote:Op zaterdag 19 december 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Hóu je niet van je katten?
De overheid is meer een heel groot bedrijf met heel veel kleine ondernemingen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed.
Nadat ik heb uitgelegd hoe en waarom, willen jullie vast wel even uitleggen wat er te lachen valt!? Blijkbaar ben ik ‘af’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |