Te hard van een heuveltje rijden, in paniek raken en niet meer remmen daardoor.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:34 schreef Lemijn het volgende:
@:Adrian4 , wat doet jouw peuter daar.
Ja want nu bleef hij zo lekker droogquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:03 schreef Adrian4 het volgende:
Ik ben wel blij dat ie zijn zijwieltjes fiets wilde meenemen, anders was ie omgevallen en was ie echt zeiknat geweest
Geniaal. Deze foto goed bewaren voor laterquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:03 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Te hard van een heuveltje rijden, in paniek raken en niet meer remmen daardoor.![]()
![]()
Ik heb bijna in mijn broek geplast van het lachen.
Hij werd boos op mij, omdat ik een foto ging maken in plaats van hem redden
Ik ben wel blij dat ie zijn zijwieltjes fiets wilde meenemen, anders was ie omgevallen en was ie echt zeiknat geweest
Nu zie ik het pas!quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:03 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Te hard van een heuveltje rijden, in paniek raken en niet meer remmen daardoor.![]()
![]()
Ik heb bijna in mijn broek geplast van het lachen.
Hij werd boos op mij, omdat ik een foto ging maken in plaats van hem redden
Hoe stel je volledige kindbeveiliging in bij android?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:41 schreef exode het volgende:
Als je een tablet speciaal voor peuter hebt, kan je die met volledige kindbeveiliging instellen. Dat hebben wij voor B ook, dan pak je meteen alle maatregelen, niets zonder wachtwoord downloaden of kopen en alleen kind netflix en geen youtube. Werkt voor ons prima zo. Als Juul ouder is, doen we het ook zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen als youtube of netflix is wat mij betreft niet nodig, daar kan op de tv naar worden gekeken en dan heb ik er net wat meer zicht op.Voor tekenen zit er een simpel programma in de samsung kids app, dat is voor peuter wel voldoende maar wie weet is een tekenapp een goede tip voor later.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:25 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn beste app-aankoop ooit was GoodNotes. Daarmee kun je tekenen maar bijvoorbeeld ook pdf en afbeeldingen invoegen die je kind vervolgens kan bewerken. Dus onbeperkt gratis kleurplaten en werkbladen zonder dat je tig papieren moet printen en weer weggooien. Wel aan te raden om voor de gevorderde werkbladen ook echt een stylus of pen aan te schaffen. Maar zoiets hebben ze vast ook in een goedkoper/gratis programma met iets minder opties. (Mijn kinderen gebruiken ook nog gewone kleurboeken, dit is dus meer voor erbij).
En dr Panda ga ik zeker in de gaten houden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 18-12-2020 22:06:02 ]
Met google family link kreeg ik het ook niet dichtgetimmerd daarom overgestapt naar users waarmee het al beter lukt maar nog geen 100% en dat komt omdat het een verouderde versie van android is waardoor sommige opties ontbreken. Zal vanavond Family Link nog eens proberen want verschillende gebruikers vreet geheugen en dat heeft een oude tablet al niet zoveel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:31 schreef exode het volgende:
@:elleska B heeft zijn eigen (Lenovo) tablet. Ik had het uitgezocht en vond dit de beste optie om alles goed af te kunnen schermen. Die tablet is dus volledig voor een kind ingesteld, no way out.
Met users vond ik niet veilig genoeg en ook gewoon onhandig.
We hebben deze ingesteld met Google Family Link. Werkt echt goed.
Met oude telefoons wel even in de gaten houden dat het alarmnummer kan worden gebeld.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:00 schreef Adrian4 het volgende:
De jongens hebben hier geen tablet en mogen tegenwoordig ook niet meer op onze telefoons. We hebben wel twee hele oude IPhones (dus zonder internet) waar filmpjes op komen te staan wanneer we op vakantie gaan.
De IPhone heeft een beveiliging er op zitten (3x drukken op de thuis knop), dan kunnen ze niet uit het filmpje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:35 schreef Elleska het volgende:
[..]
Met google family link kreeg ik het ook niet dichtgetimmerd daarom overgestapt naar users waarmee het al beter lukt maar nog geen 100% en dat komt omdat het een verouderde versie van android is waardoor sommige opties ontbreken. Zal vanavond Family Link nog eens proberen want verschillende gebruikers vreet geheugen en dat heeft een oude tablet al niet zoveel.
Stomme is dat L met de samsung kids app in principe al een volledige beschermde omgeving zit. De makers waren niet eens op de hoogte van deze manier om uit te breken dus zal niet vaak voorkomen. Wel weer typische iets voor L, die weet IRL ook overal uit te breken en de gekste capriolen uit te halen. Dat was dan ook de reden om de oude tablet onder het stof uit te halen maar ik ben er nog niet veel mee opgeschoten
[..]
Met oude telefoons wel even in de gaten houden dat het alarmnummer kan worden gebeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |