Waarom zou je? Ik weet niet of het fout gaat, maar het is niet nodig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:18 schreef Scheepskok het volgende:
Ik heb een Pizzarette gewonnen bij het puzzelen. Handig voor mijn ontbijtservice in de buurt. Maar nu vroeg ik me af, kan ik een stukje bakpapier gebruiken tussen de spatel en de minipizza? Of vliegt de boel dan in de hens?
Nou omdat het pizzaatje misschien gaat vastplakken aan de spatel?quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ik weet niet of het fout gaat, maar het is niet nodig.
Neuh.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:30 schreef AnneX het volgende:
Lastig...lastig... hopelijk gaat het je vader goed af. Gaf het wel wat betrokkenheid zo via het scherm?
Gewoon bloem gebruiken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:24 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Nou omdat het pizzaatje misschien gaat vastplakken aan de spatel?
Wauwquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:35 schreef Scheepskok het volgende:
Ik zal een keer een fotootje maken. Ik maak, niet elke dag, voor bejaarden ontbijtzakjes klaar die ze af kunnen halen voor 3 euro. Dat is net kostendekkend. Blijkbaar is er een behoefte. Wat brood, ham, kaas, kuipje boter, kuipje jam, croissant met kaas en gesneden eitje, een klein chocoladedingetje, jus d'orange en altijd wat hartigs, warm. Soms een worstenbroodje, soms een minihamburger (maak ik zelf) en nu straks soms een minipizzaatje.
Is het op?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
Gelukt! Zonder brandwonden!
[ afbeelding ]
Nah, tuurlijk niet. Genoeg variatie maar wel maar met twee volwassenen + peuter zijn = incalculeren dat je de volgende dag nog minstens avondeten aan restjes hebtquote:
Smullen, wat vond Günther ervan?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn er maar 4. En om de dag. Het is leuk om te doen, want zo heb ik ook een goed ontbijt.quote:
Dat is lekker!quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die wil nu natuurlijk 'idealiter elke dag gourmetten' (letterlijk citaatquote:
Nee, die waren leuk om te bakken om vervolgens niet op te etenquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:11 schreef fietsie het volgende:
De kerstbomen werden ook van een keurmerk "goedgekeurd" voorzien?
Niet over de top doen zegt ze dan...quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, die waren leuk om te bakken om vervolgens niet op te eten
Maakt dat hem een vegetariër....of juist nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, die waren leuk om te bakken om vervolgens niet op te eten
Ganzenvetquote:
Oeh. Dat moet ik ook weer een keer gaan maken. Zo lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:34 schreef fietsie het volgende:
Ik ga maar spaghetti met balletjes maken.
Je oranje brabantia theelichtje / réchaud.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Die restolie is goddelijk. Dus jij. Geen idee hoe het combineert verder met de rest, maar niet van belangquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:49 schreef Vanyel het volgende:
De vrouw vindt dat ik haar pasta carbonara verpest met de restolie van de chipotle portobello's. Ik vind dat ik m verrijk.
Wie heeft er gelijk?
Salomonsoordeel. Carbonara splitsen. Olie over jouw bord.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:49 schreef Vanyel het volgende:
De vrouw vindt dat ik haar pasta carbonara verpest met de restolie van de chipotle portobello's. Ik vind dat ik m verrijk.
Wie heeft er gelijk?
Wat wordt het?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maak stamppot, een nieuwe, nooit gemaakt. Ben benieuwd
Het zelfde als het hele gebouw daar dus. Oud compleet uit de tijd en donker.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh.
Camerahoek matig. Geluid slecht. Tv waarop beelden van mijn oom werden vertoond tijdens de muziek niet echt goed zichtbaar. Maar was met mam en we hebben toch wel gezellig gepraat over mijn oom en naar de familie gekeken.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:30 schreef z80 het volgende:
Het zelfde als het hele gebouw daar dus. Oud compleet uit de tijd en donker.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:17 schreef minilot het volgende:
Die gearomatiseerde olie, en het overschot daarvan, is de voornaamste reden voor mij om het nog eens te willen maken
Dat sowieso. Ik peins er niet over zoiets in de pan te mikken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Salomonsoordeel. Carbonara splitsen. Olie over jouw bord.
Hmm. In tegenstelling tot het origineel pakt dit winwin uit.
Italiaanse. Broccoli, gerookte kipfilet, zongedroogde tomaat basilicum en italiaanse kruiden, t ruikt wel lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:29 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat wordt het?
Ik zit The Surgeon's Cut op Netflix te kijken, deze aflevering gaat over foetale geneeskunde. Indrukwekkend wel.
Aflevering 2 is nog indrukwekkender. Neurochirurg, maar zijn afkomst ook. Mooiquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:29 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat wordt het?
Ik zit The Surgeon's Cut op Netflix te kijken, deze aflevering gaat over foetale geneeskunde. Indrukwekkend wel.
Oh dat klinkt goed. Broccoli stamp met kip heb ik vaker op, zal 't ook eens maken met Italiaanse flairquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Italiaanse. Broccoli, gerookte kipfilet, zongedroogde tomaat basilicum en italiaanse kruiden, t ruikt wel lekker
papier verbrand pas boven de 400 nog wat graden, hoe heet wordt jouw pizzarette van binnen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:18 schreef Scheepskok het volgende:
Ik heb een Pizzarette gewonnen bij het puzzelen. Handig voor mijn ontbijtservice in de buurt. Maar nu vroeg ik me af, kan ik een stukje bakpapier gebruiken tussen de spatel en de minipizza? Of vliegt de boel dan in de hens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |