1000% mee eens.....de zorg mag ook niet op recesquote:Op donderdag 17 december 2020 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind sws een reces ik deze tijd niet op zijn plaats.
"Een leugen is een bewering waarvan de spreker (of schrijver) weet dat die in strijd is met de waarheid.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je hoeft het niet express te doen, je kan ook "per ongeluk" liegen gewoon door niet al te slim te communiceren
ik kan je tig voorbeelden geven van uitspraken die gewoon niet waar zijn ( = liegen )
Die ruimte is er altijd tijdens een recesquote:Op donderdag 17 december 2020 14:20 schreef Predator40 het volgende:
1000% mee eens.....de zorg mag ook niet op reces
en er moet gewoon ruimte zijn voor spoed debatten nu
Je hebt het al vaker gezien dat een minister moet aftreden om iets wat onder de minister voor hem gedaan was (of niet gedaan was). Ik vind het in de meeste gevallen vooral iets voor de bühne, om te tonen dat ze geen vertrouwen in die minister meer hebben en aangeven aan dat ministerie dat er echt iets anders moet gaan.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt het op details anders, maar in de praktijk gaat Hugo afgerekend worden op wat zijn ministerie/spelers allemaal doet, en daar zal in deze niet zoveel anders in zijn, denk ik.
van rijn serieus ??quote:Op donderdag 17 december 2020 14:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hugo weg, van Rijn naar binnen. Dat zou ook politiek nog een ontzettend goede zet zijn van VVD/CDA/PvdA. VVD/CDA: We zijn bereid te erkennen dat een minister van een niet-coalitiepartij beter kan zijn. PvdA: We zijn bereid over onze verschillen heen te stappen en staan klaar het land te helpen nu het echt nodig is.
We kunnen ook nog kijken of Bruno Bruins iets te doen heeft.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hugo weg, van Rijn naar binnen. Dat zou ook politiek nog een ontzettend goede zet zijn van VVD/CDA/PvdA. VVD/CDA: We zijn bereid te erkennen dat een minister van een niet-coalitiepartij beter kan zijn. PvdA: We zijn bereid over onze verschillen heen te stappen en staan klaar het land te helpen nu het echt nodig is.
van Rijn is wel ingespeeld op dit dossier. Het laatste wat je wilt is iemand die de nukken niet kent, dan ben je zo een maand kwijt aan 'verkennen van het nieuwe ministerie'.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
van rijn serieus ??
na zijn PGB blunders ?? liever niet
die kerel is nog ongeschikter dan Hugo
been there done that.
nouja als jij heel veel fantasieën (quote:Op donderdag 17 december 2020 14:20 schreef Mammietje het volgende:
Er bestaan gradaties in de mate van opzet en in de mate waarin de bewering afwijkt van de waarheid. Bij afwezigheid van opzet spreken we van fantasie of een vergissing; bij geringe afwi
Voorlopig wel ja...quote:Op donderdag 17 december 2020 14:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dan moeten de feestdagen nog beginnen ( met kerstvisite etc )
ik hoop echt dat het omlaag gaat maar ik vrees dat het nog omhoog blijft gaan voorlopig
Toch kwam uit die WOB-stukken wel degelijk naar voren dat er op momenten bewust niet (helemaal) eerlijk is geïnformeerd. Ja, het is zeker ook 'gewoon' incompetentie, maar niet alleen.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind de term leugens best vervelend.
Maak er continue zelfoverschatting van, uitgaan van het meest positieve scenario, weet ik veel.
Maar 'leugens' impliceert dat ze het expres doen en dat geloof ik niet.
alleen als een meerderheid ervoor is lees ik net....quote:Op donderdag 17 december 2020 14:21 schreef Fred het volgende:
[..]
Die ruimte is er altijd tijdens een reces
Met betrekking tot de mondkapjes en de kwestie verpleeghuizen hebben ze echt wel staan liegen.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind de term leugens best vervelend.
Maak er continue zelfoverschatting van, uitgaan van het meest positieve scenario, weet ik veel.
Maar 'leugens' impliceert dat ze het expres doen en dat geloof ik niet.
We weten al sinds medio februari dat dit moment er aan zat te komen. Met droge ogen wordt nota bene medio november beweerd dat alles in kannen en kruiken is.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een terechte klacht, eigenlijk. Hoewel ik de problematiek van overheids ICT van dichtbij ken en snap waarom het zo veel voeten in de aarde heeft vind ik het toch wat pijnlijk.
maar alsjeblieft niet van rijn.....die is helemaal ongeschikt in een crisisquote:Op donderdag 17 december 2020 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
van Rijn is wel ingespeeld op dit dossier. Het laatste wat je wilt is iemand die de nukken niet kent, dan ben je zo een maand kwijt aan 'verkennen van het nieuwe ministerie'.
Het zomerreces was dat eigenlijk al niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
en het testbeleid en BCO ?!?!quote:Op donderdag 17 december 2020 14:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met betrekking tot de mondkapjes en de kwestie verpleeghuizen hebben ze echt wel staan liegen.
En het was zo doorzichtig.
Wat een onzin. Heel Nederland heeft toch kerstvakantie?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
van Rijn heeft het al een paar maanden gedaan hè, samen met de Jonge. Tuurlijk gaan er dingen fout en zullen er dingen fout gaan, het zou alleen als 'coronaminister' zijn. Je wil niet dat beslissingen 3 dagen vertraging oplopen omdat de minister niet weet of hij zijn staatssecretaris, communicatieafdeling of een andere afdeling moet bellen om iets geregeld te krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar alsjeblieft niet van rijn.....die is helemaal ongeschikt in een crisis
ik weet er alles van met de PGB's
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zomerreces was dat eigenlijk al niet.
Ligt aan mijn fantasieën misschien!quote:Op donderdag 17 december 2020 14:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nouja als jij heel veel fantasieën () of vergissingen maakt op je werk lig je er ook gewoon uit.
de zorg nietquote:Op donderdag 17 december 2020 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heel Nederland heeft toch kerstvakantie?
belachelijk in tijden van crisis.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Langer dan de meeste mensen rond kerst...
Maar heel Nederland hoeft geen land te besturen tijdens een pandemie.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het kabinet had niet massaal moeten verdwijnen uit de publiciteit. Dat reces van de kamer wordt echt overschat.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zomerreces was dat eigenlijk al niet.
Je zou het niet zeggen als je de drukte op de weg zietquote:Op donderdag 17 december 2020 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |