quote:Op donderdag 17 december 2020 17:10 schreef skysherrif het volgende:
Ik kom erachter dat ik dat nummer Soldier On helemaal niet kende
En ik wilde NET gaan koken, maar nu moet ik dit toch echt even eerst doenquote:
Geen idee haha, de naam kende ik wel. Dacht dat ik het vast wel herkende, maar hd echt nog nooit gehoordquote:Op donderdag 17 december 2020 17:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Voor Arcade zit je in het juiste topic. Euphoria is wel 506 plaatsen gestegen.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:13 schreef Cee het volgende:
Arcade is helemaal niet gestegen, vond het al frappant dat het zou stijgen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 17:17 schreef Fred_B het volgende:
Euphoria 500 plaatsen omhoog. En dat in een jaar zonder ESF en zonder euforie
Ik zie het ook net. Nog steeds kut, maar de goede versie komt steeds dichterbij!quote:Op donderdag 17 december 2020 17:15 schreef Cee het volgende:
20 Sound of Silence - Disturbed (-2)
23 Sound of Silence - Simon and Garfunkel (+5)
He Lapje, even van de schrik bijkomen en dan gaat het vast wel weerquote:Op donderdag 17 december 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Child in Time gedaald
Knights of Cydonia gedaald
Ik luister dit jaar gewoon niet!
we did itquote:Op donderdag 17 december 2020 17:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor Arcade zit je in het juiste topic. Euphoria is wel 506 plaatsen gestegen.
Mede dankzij Nick & Simon. Homeward bound is 1035 plaatsen gestegen naar 555.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie het ook net. Nog steeds kut, maar de goede versie komt steeds dichterbij!![]()
Ik had nooit gedacht ooit in mijn leven nog zo dankbaar te zijn voor Nick & Simonquote:Op donderdag 17 december 2020 17:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mede dankzij Nick & Simon. Homeward bound is 1035 plaatsen gestegen naar 555.
Tof!quote:
Even deze van Cee uit top2000 topic pakkenquote:Op donderdag 17 december 2020 17:24 schreef Cee het volgende:
haha Jaaaaa Lange Frans grootste zakker dus.
Ziedend.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Child in Time gedaald
Knights of Cydonia gedaald
Ik luister dit jaar gewoon niet!
hoe zie je dit van je eigen lijst?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:31 schreef Meke het volgende:
Staat erin
12 - Di-rect - Soldier On
29 - Miss Montreal - Door de wind
86 - Paolo Nutini - Iron Sky
168 - De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof
169 - Ed Sheeran - Perfect *
184 - Lady Gaga - Always Remember Us This Way
197 - Frans Halsema - Voor Haar
208 - Duncan Laurence - Arcade
209 - Adele - Rolling In The Deep
210 - Harry Styles - Sign Of The Times
237 - Don McLean - Vincent
345 - Goo Goo Dolls - Iris
381 - Michel Fugain -Une Belle Histoire
425 - Hero - Toen Ik Je Zag
468 - John Denver - Leaving On A Jet Plane
567 - Passenger - Let Her Go
589 - Anouk - Michel
816 - Krezip - Lost Without You
902 - Diggy Dex - De Zon Op
1587 - Human League - Don't You Want Me
1938 - Douwe Bob & Jacqueline Govaert - I Do
Lied niet, artiest wel
P!nk - Beautiful Trauma
P!nk ft. Nate Ruess - Just Give Me A Reason
Acda & De Munnik - Laat Me Slapen
Suzan & Freek en Snelle - De Overkant
Lied niet, artiest niet![]()
Wouter Hamel - Breezy
James Morrison - Wonderful World![]()
![]()
![]()
Jeangu Macrooy - High On You
Jeangu Macrooy - Grow
Lizzo - Juice
Lizzo - Good As Hell
Michael Schulte - You Let Me Walk Alone
McFly - Tonight Is The Night
Diodato - Fai Rumore
Parachute - Forever And Always
* Voor de quizzers; ik zei toch ELK meisje![]()
Handmatig opzoekenquote:Op donderdag 17 december 2020 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoe zie je dit van je eigen lijst?
Hahahahahaha lekker voor mquote:Op donderdag 17 december 2020 17:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Even deze van Cee uit top2000 topic pakken
quote:Op donderdag 17 december 2020 17:31 schreef Meke het volgende:
* Voor de quizzers; ik zei toch ELK meisje![]()
Ja, dat heb ik ook gedaan, ondanks dat de artiest dit liever niet wildequote:Op donderdag 17 december 2020 17:39 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat we Red Mij Niet volgend jaar wel degelijk moeten redden. Plek 1989 nu.
Nou maar met zo'n titel maken ze het lastig hoor!quote:Op donderdag 17 december 2020 17:39 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat we Red Mij Niet volgend jaar wel degelijk moeten redden. Plek 1989 nu.
Gieren om die titelquote:Op donderdag 17 december 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
De boerenliedjes die er vorig jaar in stonden, zijn allemaal gedaald.
Alleen "Ik Bun Moar Een Eenvoudige Boerenlul" is wel nieuw binnengekomen
Oh dat is wel stom, dat ze weg moestenquote:Op donderdag 17 december 2020 17:48 schreef Dave het volgende:
Online escape was leuk, wel lastig met 2 deelnemers die het spel na 25% of zo moesten verlaten, complicerende factor. Uiteindelijk wel gehaald, zonder hints.
Ik ookquote:
Knap hoor!quote:Op donderdag 17 december 2020 17:48 schreef Dave het volgende:
Online escape was leuk, wel lastig met 2 deelnemers die het spel na 25% of zo moesten verlaten, complicerende factor. Uiteindelijk wel gehaald, zonder hints.
Dan had ik toch liever Doodgewone Boerenlul van Osdorp Posse (wat ik écht een heel fijn nummer vindquote:
De Dikke Lul Band mag hier ook niet onderschat worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan had ik toch liever Doodgewone Boerenlul van Osdorp Posse (wat ik écht een heel fijn nummer vind)
Een andere.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is wel stom, dat ze weg moesten![]()
Deden jullie ook de gevangenis, of een ander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
Oeh! Zal natuurlijk nog heel lang duren voordat de jonge en gezonde mensen ingeënt kunnen worden, maar alvast heel fijn voor de ouderen/zwakkeren en de zorg dat het nog relatief snel komtquote:Op donderdag 17 december 2020 17:50 schreef Dave het volgende:
Nu.nl alert: eerste vaccinatie 8 januari.
Die ga ik zo even opzoeken, ken ik niet. Wordt vervolgd voor de Aoiviewquote:Op donderdag 17 december 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan had ik toch liever Doodgewone Boerenlul van Osdorp Posse (wat ik écht een heel fijn nummer vind)
Ik denk dat je me daarna nooit meer op dezelfde manier zal zien.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die ga ik zo even opzoeken, ken ik niet. Wordt vervolgd voor de Aoiview
Dat kán ook positief uitvallenquote:Op donderdag 17 december 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je me daarna nooit meer op dezelfde manier zal zien.
Nooit gehoord, zal 'm eens checken.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2020 17:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Een andere.Ziet er er wel tof uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |