Ja, en? Nogmaals, wat is hier zo spannend aan?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Het heeft niet alleen betrekking op buitenlandse actoren, het houdt ook complete onteigening in van interne actoren (bedrijven of personen) die betrokken zijn bij de interference:
[..]
Het klinkt misschien allemaal heel spannend, maar feitelijk is het weinig boeiend. Je lijkt te denken dat er hiermee een juridisch nogal dubieus machtsmiddel ontstaat dat de uitvoerende macht de mogelijkheid geeft naar eigen goeddunken te bepalen dat iemand ergens schuldig aan zou en vervolgens allerlei beslagleggingen gedaan kunnen worden. Denk dat rechters daar ook nog wel een mening over hebben, hoewel dit soort beslagleggingen ook onder andere voorwendselen wel kunnen. Het riekt alleen wel heel erg naar autocratische regimes natuurlijk. Er is niet voor niets een onafhankelijke rechterlijke macht in de VS. Dat zien we gelukkig deze verkiezingen ook weer.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Het heeft niet alleen betrekking op buitenlandse actoren, het houdt bijvoorbeeld (er staan nog veel meer voorbeelden in de EO) ook complete onteigening in van interne actoren (bedrijven of personen) die betrokken zijn bij de interference:
[..]
De TikTok zaak geeft wel aan dat EO's maar weinig om het lijf hebben als er een rechter aan te pas komt, volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het klinkt misschien allemaal heel spannend, maar feitelijk is het weinig boeiend. Je lijkt te denken dat er hiermee een juridisch nogal dubieus machtsmiddel ontstaat dat de uitvoerende macht de mogelijkheid geeft naar eigen goeddunken te bepalen dat iemand ergens schuldig aan zou en vervolgens allerlei beslagleggingen gedaan kunnen worden. Denk dat rechters daar ook nog wel een mening over hebben, hoewel dit soort beslagleggingen ook onder andere voorwendselen wel kunnen. Het riekt alleen wel heel erg naar autocratische regimes natuurlijk. Er is niet voor niets een onafhankelijke rechterlijke macht in de VS. Dat zien we gelukkig deze verkiezingen ook weer.
Maar russische inmenging is allemaal fake news toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, ik vind het opvallend dat een rapport over buitenlandse inmeningen uitgesteld moet worden omdat de Trump administratie niet in staat is om een RUSSISCHE aanval op de hoogste regionen van de Amerikaanse veiligheidsdiensten en ministeries tegen te gaan of te houden.
Mischien is dat toch wel een groter schandaal? Iemand? Nee?
Cognitive dissonance in actie, denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar russische inmenging is allemaal fake news toch?
Niet echt, Trump op weg naar de uitgang, Biden is een capabele nieuwe regering aan het vormen die per dag meer vorm krijgt en Biden is een nieuw steunprogramma aan het uitonderhandelen met de Senaat en het Huis.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt, Trump op weg naar de uitgang, Biden is een capabele nieuwe regering aan het vormen die per dag meer vorm krijgt en Biden is een nieuw steunprogramma aan het uitonderhandelen met de Senaat en het Huis.
Ik lees vooral dat kan ik je aanraden.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Blijf maar lekker de msm kijken!
Ik spreek je later wel weer.
Dat gaat hij, maar ok zijn useful idiots echt niet doen. Dit gaat nog jaren door en Trump gata nog wekelijks rally's houden en een verhaal ophangen dat iedereen die het niet met hem eens is de vijanden zijn van Amerika. Reken maar dat minimaal een van zijn minions een pizzeria-achtige aanval ergens op gaat ondernemen.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik wacht gespannen af totdat loser Trump zijn verlies gaat erkennen ja!
Ik verwacht dan hij dat niet zal doen. Nooit! (Hij maakt er ook geen stennis om hoor door in het Witte Huis te blijven zoals een paar idiote journalisten beweerden!)quote:Op donderdag 17 december 2020 17:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik wacht gespannen af totdat loser Trump zijn verlies gaat erkennen ja!
Alleen al dat gekleuter over MSM en hoe onbetrouwbaar zij zouden zijn, terwijl je al weken de meest dubieuze en gekleurde media loopt te linken.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Blijf maar lekker de msm kijken!
Ik spreek je later wel weer.
Ja, dat mag natuurlijk maar Biden is en blijft toch echt President en dan zullen ze toch echt moeten leven daarmee.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik verwacht dan hij dat niet zal doen. Nooit! (Hij maakt er ook geen stennis om hoor door in het Witte Huis te blijven zoals een paar idiote journalisten beweerden!)
74 miljoen amerikanen doen het ook niet... ook niet na de inauguratie...
Dat zijn dan ook blijkbaar slechte verliezers en een gevaar voor de democratie. BDS is een vervelende ziekte. Estafette stokje overgenomen voor nog 4 meer jaren?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik verwacht dan hij dat niet zal doen. Nooit! (Hij maakt er ook geen stennis om hoor door in het Witte Huis te blijven zoals een paar idiote journalisten beweerden!)
Nee, dat is het echte TDS, je verlies niet als een volwassene kunnen accepteren is wel echt iets des kleuters, natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook blijkbaar slechte verliezers en een gevaar voor de democratie. BDS is een vervelende ziekte.
Hey... ik proef hier wat uit...quote:Op donderdag 17 december 2020 17:27 schreef Tijger_m het volgende:
En ach, ze hebben 8 jaar Obama ook overleeft dus dit zal ook wel lukken.
Verwacht ik ook niet. Door zijn persoonlijkheidsstoornis is hij daartoe niet in staat helaas.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waarom lees je hem zelf niet gewoon even doorquote:Op donderdag 17 december 2020 16:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee je zegt nog steeds niets. Wat denk jij dat 'EO 13848 inhoudt'? Wat denk je dat er allemaal voor vreselijk spannende zaken gaan gebeuren?
Wat is er capabel aan?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
Biden is een capabele nieuwe regering aan het vormen
Nou ja, het zijn natuurlijk wel degelijk spannende tijden. Trumps pogingen om de democratie de nek om te draaien leiden weliswaar tot niets, maar het berokkent de VS hoe dan ook flinke schade. Het wordt dan ook interessant om te zien waar dit alles toe leidt. Je komt hier als land niet zomaar van terug.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt, Trump op weg naar de uitgang, Biden is een capabele nieuwe regering aan het vormen die per dag meer vorm krijgt en Biden is een nieuw steunprogramma aan het uitonderhandelen met de Senaat en het Huis.
Hm? Ik zie vooral veel ervaren mensen die al eerder hoge posten hebben bekleed onder Obama of ministers zijn geweest en ik dacht dat Obama's administratie behoorlijk capabel was en vrij redelijk gespeend was van drama.quote:
Dat is de narrative die je makkelijk herhaalt maar het feit is dat Biden een probleem heeft als meer als de helft van het land hem zie als resultaat van een fraudulente verkiezing.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is het echte TDS, je verlies niet als een volwassene kunnen accepteren is wel echt iets des kleuters, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |