Er zit nog wel een verschil in kunnen en mogen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je in een ziekenhuis werkt kun je een infuus aanleggen. Net als wanneer je in de IT werkt je opa's tablet, printer en pacemaker wel kunt fixen.
Hmmmm: kijken: hij legt dat net uit wat moeilijk te begrijpen is als men tegen Wilders is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, er is kritisch zijn en er is tegen alles zijn, nog niet zo lang geleden was het volgens Wilders GEKKENWERK dat niet heel Nederland op slot zat. Nu het omgekeerde.
Het was maar een grapje Sandmammiequote:Op dinsdag 15 december 2020 14:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil in kunnen en mogen.
We weten nu meer, ja, we weten dat zonder maatregelen covid de zorg platlegt en niet alleen mensen doodmaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmmm: kijken: hij legt dat net uit wat moeilijk te begrijpen is als men tegen Wilders is.
Toen was een LockDown vanwege onbekendheid goed als pas op de plaats, nu 9 maanden later is er meer bekend en dan is dit vernietiging. Altijd grappig wanneer de politiek selectief gaat winkelen in uitspraken (waar Wilders sws al bekend mee was omdat dit vaker is gebruikt).
Nee, ben nog geen fan maar wel onderscheidend genoeg om sentimenten te negeren. Ik vermoed dat Heerma straks weer wordt gesloopt die zich boos maakt over fluitjes. Ik ga zowaar onze MP verdenken dat dit een klinkklaar opzetje is geweest dat a) te verwachten was , b) ruim gelegenheid is voor gegeven en c) goed om af te leiden is. Politie was wel heel vlug aanwezig in vol attack-ornaat om dan 10 minuten na begin in te kunnen grijpen zodat Rutte ze met een zg spontaan gebaar kon wegzetten als virusontkenners.
En dat allemaal zonder enige blikken en blozen. Je moet een stevige huid hebben om de populist uit te hangen, maar goed. Boeiuh, zolang het maar stemmen trekt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:53 schreef Tijger_m het volgende:
Tja, er is kritisch zijn en er is tegen alles zijn, nog niet zo lang geleden was het volgens Wilders GEKKENWERK dat niet heel Nederland op slot zat. Nu het omgekeerde terwijl feitelijk de situatie nu niet anders is qua druk op de zorg.
Klopt! Fijn dat anderen dit nu ook eindelijk inzien. We zijn eruit. Er kan nu wel een slotje op dit topic.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
42 is toch sowieso HET allesomvattende getal?
Ik lees maar dat jij dit onzinnig vindt en dat mag. Ik ga niet een heel circus herhalen dat het anders kan, kon en wmb moet. Meer dan gewoon nu in losgeslagen onvermogen de stekkers uit de samenleving te trekken, is geld wegspoelen, levens verwoesten (bad & good, as wished) om die als eindoplossing met injecties te doen te voorkomen als ingenomen verlossing (neem vooral de tijd dit door te lezen).quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We weten nu meer, ja, we weten dat zonder maatregelen covid de zorg platlegt en niet alleen mensen doodmaakt.
Je hele betoog is onzinnig, er is tot op heden geen enkel beleid effectiever gebleken dan wat we nu hebben, namelijk lockdowns. Hoe lullig dit ook klinkt en is.
Het willekeurig onder de loep nemen van randzaken is niets nieuws. Wel extra wrang in deze situatie daar dingen die ooit volstrekt normaal waren nu illegaal zijn. Dat vergroot denk ik het gevoel van onrechtvaardigheid of wat ze er ook maar bij voelen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:54 schreef hjansen82 het volgende:
De politie valt winkels binnen omdat ze spullen verkopen. In welke slechte film zijn we terecht gekomen? Ik kan me op dit moment maar 1 moment herinneren in de geschiedenis dat bepaalde winkels ook aan banden werden gelegd.
Dat was ook mijn verwachting ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
% positief dus ongeveer evenredig gestegen met toename in testen.
De beslissing is natuurlijk meer gebaseerd op ziekenhuisopnames dan besmettingscijfers alleen.quote:
Mauricequote:
Ja precies. Het ziet er niet uit alsof het ineens niet meer onder controle is en we de zandbanken moeten bemannen, er is vrij weinig veranderd qua percentage.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
% positief dus ongeveer evenredig gestegen met toename in testen.
Was je er nu trots op dat je "eindoplossing" in je post had weten te verwerken?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik lees maar dat jij dit onzinnig vind en dat mag. Ik ga niet een heel circus herhalen dat het anders kan, kon en wmb moet. Meer dan gewoon nu in losgeslagen onvermogen de stekkers uit de samenleving te trekken, is geld wegspoelen, levens verwoesten (bad & good, as wished) om die als eindoplossing met injecties te komen als ingenomen verlossing (neem vooral de tijd dit door te lezen).
Toch absurd veel extra testen. Met min of meer hetzelfde percentage positieven. Interessant.quote:
WTF!?quote:
Als dat het geval was, dan was het percentage positief geteste personen wel een stuk lager geworden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |