Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
42 is toch sowieso HET allesomvattende getal?
Dat probeert @VoMy ook, maar ook ik word er soms een beetje kriegel van als mensen maar niet willen begrijpen wat er geschreven wordt, na tientallen keren rustig uitleggen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:49 schreef Jazeg het volgende:
[..]
@:VoMy
Ik denk dat iedereen hier jouw posts onwijs waardeert, en je hebt er echt veel kijk op. Maar zou het nou niet mogelijk zijn om gewoon een beetje vriendelijk te blijven, ook als iemand er volgens jou naast zit? Ook wij hebben soms best goede invalshoeken, en ook jij slaat de plank weleens mis. We zijn hier allemaal voor onze lol toch?
Dat wordt lastig. 42 is de ASCII code voor *, 47 is de ASCII code voor /quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:53 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het is 47 geworden, aangepast voor inflatie.
Dat kloptquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, er is kritisch zijn en er is tegen alles zijn, nog niet zo lang geleden was het volgens Wilders GEKKENWERK dat niet heel Nederland op slot zat. Nu het omgekeerde.
Nja, vooruit, ik had het wat vriendelijker kunnen verwoorden. Ik heb een deel ook al ge-edit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:49 schreef Jazeg het volgende:
[..]
@:VoMy
Ik denk dat iedereen hier jouw posts onwijs waardeert, en je hebt er echt veel kijk op. Maar zou het nou niet mogelijk zijn om gewoon een beetje vriendelijk te blijven, ook als iemand er volgens jou naast zit? Ook wij hebben soms best goede invalshoeken, en ook jij slaat de plank weleens mis. We zijn hier allemaal voor onze lol toch?
Het mooiste zou zijn dat alle resultaten een unieke identifier krijgen, dan kan je ze traceren in de cijfers.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, zoiets zat ik ook te denken. Ze zouden eigenlijk gewoon een aparte tag moeten krijgen.
Overigens, als die 1,24 dus inderdaad dat van 27 november was, dan ben ik niet echt onder de indruk eerlijk gezegd. Het is allemaal al meer dan 2 weken geleden en in bijvoorbeeld de ziekenhuizen zien we dit helemaal niet op die manier terugkeren. Dus dan was het vooral onder een specifiek jonge groep en erna is het ook al stukken minder geworden. Het lijkt er gewoon best sterk op dat ze vreemde waardes berekenen bij veranderende testaantallen?
Welke cijfers wil je hebben?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:54 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk komen die cijfers snel, begint hier op een POL-topic te lijken
Nog 20 minutenquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:54 schreef LTVDK het volgende:
POL mod hierquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:54 schreef LTVDK het volgende:
De BSN-sleutel die ze nu gebruiken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn dat alle resultaten een unieke identifier krijgen, dan kan je ze traceren in de cijfers.
https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(20)30927-0/fulltextquote:preliminary modelling analyses based on data from the UK Office for National Statistics's COVID-19 infection survey found that secondary school-aged children are about eight times more likely to introduce an infection to a household than adults. If restricted to only data up to September, when secondary schools were predominantly closed, that probability was only marginally higher than that of adults.
Zie je, daar heb je het al.quote:
Tuurlijk wel. Als je in een ziekenhuis werkt kun je een infuus aanleggen. Net als wanneer je in de IT werkt je opa's tablet, printer en pacemaker wel kunt fixen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Greet snapt niet veel van werken in een ziekenhuis hè.
Ah ik had gezocht van 1059 tot 1159quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:56 schreef VoMy het volgende:
Voor degenen die het nog niet door hadden, het dinsdagoverzicht staat dus hier:
https://www.rivm.nl/sites(...)ks_20201215_1259.pdf
Het blijft me verbazen en ik raak ook er ook niet over uitgesproken dat het verschil in mensen zo groot is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:54 schreef hjansen82 het volgende:
De politie valt winkels binnen omdat ze spullen verkopen. In welke slechte film zijn we terecht gekomen? Ik kan me op dit moment maar 1 moment herinneren in de geschiedenis dat bepaalde winkels ook aan banden werden gelegd.
quote:*Het aantal positieve COVID-19 meldingen van vandaag en gisteren zijn een onderrapportage doordat het meldsysteem sinds
zondag overbelast is. Hierdoor worden positieve meldingen langzamer gemeld aan het RIVM.
Voor 27-11 zit ik met mijn berekeningen op een R van 1,17 (berekening van twee dagen terug). Dus dat het rond de 1,2 zou zitten zou best kunnen. Dat is inderdaad inclusief het nieuwe testbeleid, maar zoveel wordt er niet getest. Daarmee zou het hooguit teruggebracht worden tot 1,10-1,15. Nog steeds veel te hoog dus.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:52 schreef VoMy het volgende:
Overigens, als die 1,24 dus inderdaad dat van 27 november was, dan ben ik niet echt onder de indruk eerlijk gezegd. Het is allemaal al meer dan 2 weken geleden en in bijvoorbeeld de ziekenhuizen zien we dit helemaal niet op die manier terugkeren.
Slim, ik ook. Maar omdat vanaf vandaag de update een uur later is, moet je je tijdrange ook een uurtje opschuivenquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ah ik had gezocht van 1059 tot 1159
Misschien moet Fok! ook een duimpje omlaag er bij gaan zetten, want zo waren mijn posts van vanmorgen absoluut niet bedoeld.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:54 schreef hjansen82 het volgende:
De politie valt winkels binnen omdat ze spullen verkopen. In welke slechte film zijn we terecht gekomen? Ik kan me op dit moment maar 1 moment herinneren in de geschiedenis dat bepaalde winkels ook aan banden werden gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |